TTV 22.08.2014 15:22:24 | |
---|
Voltonator: Kyllä kannatta perua tilaus vielä kun voi. Olen neljä noista levyn biiseistä kuullut ja jokainen on AIVAN HIRVEÄ! Ja minä esim. jokseenkin pidin edellisestä levystä. Vanhempi on parempi tietty, mutta uusissakin on hyiä levyjä, kuten Come Clarity, SOAPF, ja jokseenkin myös Soundtrack to your Escape. Väitän näiden neljän kuullun perusteella että tulee vielä paljon huonompi levy kuin Sense of Purpose, joka oli huono levy. EEEEEEEEEEIIIIIIIIII, en peru! Tulkoon paskaa, jos on tullakseen, eipä ois eka kerta .... Maksaneena asiakkaana on kivempi sitten myös valittaa :-) "Keep the metal scene alive" - Charles Schuldiner (R.I.P.),
"You Love Me" - Dave Mustaine (Long live the King) |
vt1100 23.08.2014 10:47:41 | |
---|
Osaisinpa minäkin ennustaa koko levyn paskuuden noin tarkkaan niin lottoaminenkin olisi vihdoin tuottoisa harrastus. |
Ommuuten linjoilla tuo uus levy. Aika vaisua kuten edellinenkin levy. Välillä vähän ronskimpaa mäiskettä seassa, mutta pääosin aika seesteisiä poppibiisejä. |
janezki_ 02.09.2014 16:57:28 | |
---|
Torniojaws: Ommuuten linjoilla tuo uus levy. Aika vaisua kuten edellinenkin levy. Välillä vähän ronskimpaa mäiskettä seassa, mutta pääosin aika seesteisiä poppibiisejä. Näinpä. Friden aika pitkälti pilaa lopullisesti monet biisit luulemalla osaavansa laulaa puhtaita. Suattaapi olla niin tai suattaapi olla olematta. Männessä näkköö! |
vt1100 05.09.2014 21:59:38 | |
---|
Ei ihan toivoton levy tämä uusin mutta paljon on turhaa filleriä mukana, Friden tosiaan vieraannuttaa tämänkin kuulijan aika tehokkaasti biiseillä joissa kliinit pääosissa. Eiköhän tuo tuolla MP3-soittimen suffle-listalla mene, tosin ei tarvitse paljoa miettiä mistä alkaa poistaa kun alkaa tila loppua... |
phiit 05.09.2014 22:58:09 | |
---|
Olen se erilainen vanhanuori ja sanon että tää toimii hyvinkin, erilaista toki mutta hyvää ja sehän on pääasia. ~ Musiikin ei tarvitse olla kaunista ollakseen hyvää ~ |
-HP- 06.09.2014 12:49:46 | |
---|
Ei sytyttäny ekalla kuuntelukerralla. Pitää pyöräyttää vielä pari kertaa ennenkuin sanon suurempia. /: Kuka väittää ettei kitara muka ole lyömäsoitin? |
Basil79 06.09.2014 12:56:01 | |
---|
Joo olen kai myös erilainen, kun tykkään tästä. Mitä tulee Fridenin kliineihin niin minusta niissä ei ole mitään vikaa. Friden ei varmasti kuvittele omasta osaamisestaan mitään kuten ei vaikkapa Mustainen Davekaan. Persoonallinen ääni on tunnistettava ja onhan näitä kliinejä ollut Reroutesta lähtien isommissa määrin. Se on varmaan sitten niin, että siitä joko tykkää tai ei. Ja jos örinää haluaa kuunnella niin niitä bändejä on kyllä niin perkeleesti ja toinen toistaan samanlaisempaa, ja In Flamesistakin vaikutteita hakeneita, että tuskin niistä pulaa on, vaikka In Flames siitä massasta vähän irtautuukin. No mitä sitä selittelemään, itse tykkään ja sen kai pitää riittää :). Peace |
Voltonator 07.09.2014 08:24:06 | |
---|
Osasinhan minä ennustaa, levyllinen paskaahan sieltä tuli. |
phiit 07.09.2014 10:37:18 | |
---|
Voltonator: Osasinhan minä ennustaa, levyllinen paskaahan sieltä tuli. Kerropa ens viikon lottonrot? ~ Musiikin ei tarvitse olla kaunista ollakseen hyvää ~ |
TTV 07.09.2014 11:02:42 | |
---|
Voltonator: Osasinhan minä ennustaa, levyllinen paskaahan sieltä tuli. Ei nyt sentään, täähän on ihan normijatkumoa IF:n linjalla. Riffeistä tunnistaa bändin heti, hienoja ovat edelleen saanee aikaiseksi. Tempo voisi olla välillä nopeampi ja Friden pysyä siellä murinatontillaan puhtaan piiperryksen sijasta. Kokonaisuutena alkufiilikset aika samat kuin parin edeltäneen levyn ensikuuntelun jälkeen... "Keep the metal scene alive" - Charles Schuldiner (R.I.P.),
"You Love Me" - Dave Mustaine (Long live the King) |
Voltonator 08.09.2014 13:41:47 | |
---|
phiit: Kerropa ens viikon lottonrot? No en mää niitä sulle ny kerro. Haluun voittaa yksin. Tullu taas pitkästä aikaa kuunneltua vanhoja levyjä. Lunar Strainista Claymaniin asti. On ne nyt vaan jokainen levy enemmän tai vähemmän timanttia. Varsinkin kolme keskimmäistä eli The Jester Race, Whoracle ja Colony. Levyillä ehkä kaks filleri biisiä per levy. Loput täydellisyyttä. Nää on vielä sitä aikaa kun Fridenkin osas öristä. Vaikka ei se ikinä mikään kummonen örisijä koskaan ollukkaan. Olis saanu bändi tehä noita kolmee levyy uudestaa ja uudestaa, olis kelvannu mulle. Vaikka kyllä osa uusista levyistä on iha jees. |
VIPMetal 08.09.2014 14:07:18 | |
---|
Voltonator: No en mää niitä sulle ny kerro. Haluun voittaa yksin. Tullu taas pitkästä aikaa kuunneltua vanhoja levyjä. Lunar Strainista Claymaniin asti. On ne nyt vaan jokainen levy enemmän tai vähemmän timanttia. Varsinkin kolme keskimmäistä eli The Jester Race, Whoracle ja Colony. Levyillä ehkä kaks filleri biisiä per levy. Loput täydellisyyttä. Nää on vielä sitä aikaa kun Fridenkin osas öristä. Vaikka ei se ikinä mikään kummonen örisijä koskaan ollukkaan. Olis saanu bändi tehä noita kolmee levyy uudestaa ja uudestaa, olis kelvannu mulle. Vaikka kyllä osa uusista levyistä on iha jees. Onhan tuo yks näkökulma. Tuskin bändi olis jaksanu samaa toistaa vuodesta toiseen. "I'm waiting for a sunrise, I'm waiting for the end" |
Basil79 08.09.2014 15:43:37 | |
---|
Voltonator: No en mää niitä sulle ny kerro. Haluun voittaa yksin. Tullu taas pitkästä aikaa kuunneltua vanhoja levyjä. Lunar Strainista Claymaniin asti. On ne nyt vaan jokainen levy enemmän tai vähemmän timanttia. Varsinkin kolme keskimmäistä eli The Jester Race, Whoracle ja Colony. Levyillä ehkä kaks filleri biisiä per levy. Loput täydellisyyttä. Nää on vielä sitä aikaa kun Fridenkin osas öristä. Vaikka ei se ikinä mikään kummonen örisijä koskaan ollukkaan. Olis saanu bändi tehä noita kolmee levyy uudestaa ja uudestaa, olis kelvannu mulle. Vaikka kyllä osa uusista levyistä on iha jees. Niin varmennetaan nyt, että olen tuon aikakauden In Flames faneja ja kuunnellut nuo levyt uutena. Mutta nykyään en niistä isommin perusta. Jotenkin minun korvaan ajan hammas on puraissut noita levyjä. Vanhin levy, jota edelleen pidän erinomaisena on Clayman. Olen kai vähän outo In Flames fani, kun pidän tästä nykymeiningistä (since Reroute) enemmän kuin siitä vanhasta, vaikka olin siellä jo niiden ensimmäisten albumien aikana. |
vt1100 08.09.2014 16:10:07 | |
---|
Basil79:Olen kai vähän outo In Flames fani, kun pidän tästä nykymeiningistä (since Reroute) enemmän kuin siitä vanhasta, vaikka olin siellä jo niiden ensimmäisten albumien aikana. Jäbä on vaan kasvanut bändin mukana, ei outoa ollenkaan. |
VIPMetal 08.09.2014 19:27:45 | |
---|
vt1100: Jäbä on vaan kasvanut bändin mukana, ei outoa ollenkaan. No joo, varmaan itelle käyny samalla lailla. En mä osaa edes haikailla noiden vanhojen "hyvien" aikojen perään. Onhan mulla ne levyt jo hyllyssä ollu kauan. "I'm waiting for a sunrise, I'm waiting for the end" |
kupteri 09.09.2014 02:12:23 | |
---|
Whoracle - Clayman - Colony, siinä on meitsin "tripla". Tota edeltävä aika ei ittelle niin iske, Whoracle oli se käänteentekijä. Colonyllä tuli jo uusia elementtejä muttei häiritsevässä määrin. Reroute sen sijaan oli heti kärkeen WTF ja 50:50. Onhan siellä vielä muutama maukas biisi mutta sitten paljon uutta mikä ei iske. Jatkossa tilanne tuntui huonontuvan eikä montaakaan biisiä viihti edes kuunnella. Edellisellä lätyllä ehkä homma vähän tasaantui eikä tää uusinkaan tuo semmoisia pakko skipata -fiiliksiä biiseille. Mutta ei tuo uudempi tyyli vaan enää niin iske. Ei sille mitään voi. Johonkin asti tietyt muutokset on ollu ihan jees ja joku ton mun lempparitriplan jälkeinen biisikin on jees. |
janezki_ 09.09.2014 11:48:51 | |
---|
Ite kuulun varmaan harvojen joukkoon, sillä kaikki paitsi kaksi uusinta levyä maistuu perkeleen hyvin. Siellä on se em. tykkitripla Whoracle - Colony - Clayman mitkä on ne suosikit, mutta Jester Race on myös perkeleen kova ja omaan korvaan vaikka Reroute ja Come Clarity ajanjaksokin osuu makuhermoon. A Sense... oli vielä rajoilla, mutta jäi positiivisen puolella toisin kuin uudet kaksi. Suattaapi olla niin tai suattaapi olla olematta. Männessä näkköö! |
vt1100 09.09.2014 16:30:26 | |
---|
Nyt on uutuuslättyä pyöritelty jokunen kieppi ja eihän tuosta varsinaisesti jää paljoakaan näppiin, jokunen hyvä juttu mutta kokonaisuus ei vaan jaksa kiinnostaa. |
Basil79 27.09.2014 23:17:13 | |
---|
Sanokaa mitä sanotte, mutta onhan tää ihan mahtava levy. Aivan perkeleen hienoa musiikkia. Mun puolesta saavat tehdä tätä tunnelmallista ja synkähköä raskaalta kalskahtavaa poppia jos se kuulostaa näin hienolta. Through Oblivion ja Siren Charms biisit ovat tajuttoman hienoja. En hirveästi kaipaa sitä tusinaörinää, joka ei erota muista sen kategorian bändeistä tippaakaan. In Flames ei ole pelkkä örinäbändi ja hyvä niin! Ja Fridenin äänihän on ihan mahtava. |