powerage 30.08.2014 19:23:52 | |
---|
"Oh yea.. get your fuckin' jumbo jet off my airport" |
sellisti 31.08.2014 01:26:49 | |
---|
Metsän laidas munat jäi vetoketjun väliin /
Kyllä siinä joutsenemo katsoi hyvin pitkään. -M. A. Numminen |
mrk 31.08.2014 12:03:16 | |
---|
Harvemmin sitä soittajat itse kuvailevat tulevaa levyään tyyliin "tuli lätkyteltyä puolivillainen välityö, mutta toivottavasti kelpaa ostavalle kansalle" "Short On Long Term Goals" |
sellisti 31.08.2014 18:09:58 | |
---|
mrk: Harvemmin sitä soittajat itse kuvailevat tulevaa levyään tyyliin "tuli lätkyteltyä puolivillainen välityö, mutta toivottavasti kelpaa ostavalle kansalle" No joo, mutta toisaalta AC/DC on bändi joka ei varmasti puolivillaista levyä suostu/alennu tekemään, saati sitten hölisemään turhia lupauksia medialle. Edes tässä vaiheessa uraansa. Tai ehkä etenkin tässä vaiheessa uraansa. Toki jokainen AC/DC-levy arvioidaan AC/DC-mittarilla, eikä kukaan nyt varmaankaan odota mitään Back In Blackin kaltaista klassikkoa. Mutta jos soitto ja laulu toimii entiseen tapaan (mikä onkin mielenkiintoista kuulla kun Malcolm on joukosta poissa) ja biiseissä on potkua ja munaa, niin ainakin meikäläinen on tyytyväinen. Metsän laidas munat jäi vetoketjun väliin /
Juu jos edes Black Icen tapaista on tulossa niin olen tyytyväinen... |
krautio 02.09.2014 09:42:53 | |
---|
Olenko mä tosiaan ainoa, jonka mielestä Black Ice oli todella tylsä levy? Miten siitä tuli niin kova hitti myynnillisesti? Regalis Apertura: Juu jos edes Black Icen tapaista on tulossa niin olen tyytyväinen... Hey Ho, Let's Go! |
Regalis Apertura 02.09.2014 11:11:16 | |
---|
Taidat olla;). Ainakin täällä... Kyllähän tuo oli selvä parannus esim. Ballbreakeriin verrattuna. Jäi biiseistäkin enemmän mieleen kuin Ballbreakerilta. |
Velli 02.09.2014 12:21:40 | |
---|
krautio: Olenko mä tosiaan ainoa, jonka mielestä Black Ice oli todella tylsä levy? Miten siitä tuli niin kova hitti myynnillisesti? No ei se mikään superhuippulevy ollut, mutta mielestäni silti huomattavasti parempi kuin edeltäjänsä Stiff Upper Lip. Black Icella oli ainakin 3 kovaa biisiä. SUL oli nimen omaan todella tylsä. Sillä ei ollut yhtäkään oikeasti hyvää biisiä, vaan koko levy oli täynnä toinen toistaan tylsempiä riffejä. Nimibiisi ja Satellite Blues olivat mielestäni ainoat, joilla oli edes vähän yritystä. Ballbreakerilla oli sentään Hard As A Rock. Muutoin sekin oli aika lailla samaa osastoa stiff Upper Lipin kanssa. |
sellisti 02.09.2014 15:32:44 (muokattu 02.09.2014 15:33:18) | |
---|
krautio: Olenko mä tosiaan ainoa, jonka mielestä Black Ice oli todella tylsä levy? Ei se tylsä minusta ole, mutta olisi ehkä pienellä tiivistämisellä voinut olla vieläkin parempi. Pari kolme heikointa biisiä olis voinut jättää pois ja kokonaisuus olis ollut napakampi. Tosin ei siellä nyt mitään ihan floppeja ole joukossa, mutta silti. Vaihteluahan tuolla levyllä on enemmän kuin monella AC/DC-levyllä, onneksi koska muuten 15 biisiä olis todellakin liikaa. Metsän laidas munat jäi vetoketjun väliin /
kupteri 03.09.2014 03:36:08 | |
---|
Joo en määkään tuota Black Iceä jaksa. Loudness war taas voimissaan. Pari jees biisiä. Niin se on sillä edeltäjälläkin, joka tosin muuten kuulostaa korville ystävällisemmältä. Ballbreakerista tykkään noita enempi, vaikka tietty The Razors Edge on viimeiseltä 30 vuodelta se paras. Kai se pitkä levytystauko teki tehtävänsä ja kaikki uppos porukkaan kun ees jotain sai. Eikä tuo Black Ice huono ole, ei vaan jaksa pyörittää kun biisit ei niin iske. |
MV 03.09.2014 08:30:53 | |
---|
Black ice on hyvä levy, joka olisi muutaman biisin karsimisella saatu helvetin kovaksi. Onhan siinä muutama todellinen ässä: Black ice, Big jack, Anything goes, Decibel ja vaikka war machine. |
sellisti 03.09.2014 08:52:53 | |
---|
kupteri: Kai se pitkä levytystauko teki tehtävänsä ja kaikki uppos porukkaan kun ees jotain sai. Ehkä tätäkin väkisin on mukana vähän, kun on kyseessä legendaarinen bändi, jolla kalkkiviivat häämöttää ja uutta matskua tulee näin harvakseltaan. Kyllä Black Ice minusta silti kestää ihan hyvin vertailua aiempaan tuotantoon. Onhan se vähän ylipitkä, mutta kai siinäkin kompensoidaan sitä 8 vuoden hiiljaisuutta, että tarjotaan sitten vähän enemmän kerralla. Kaikki biisit kyllä puolustaa paikkaansa levyllä, ei siinä mitään. Mutta jos albumilla olis 10-11 kovinta rallia, niin se olis helkkarin kova levy. Jos nyt esim. jotkut Skies On Fire, Smash & Grab, Decibel ja Rockin' All the Way olis jääny pois niin en olis henk. koht. jäänyt isosti suremaan. Harvemmin noitakaan silti tulee skipattua. Metsän laidas munat jäi vetoketjun väliin /
Regalis Apertura 03.09.2014 09:58:40 | |
---|
Juu komppaan tuota ylipituutta. Jotain 10 biisiä olisi ollut passeli määrä ja loput vaikka sinkku b-puoliksi... |
dano 03.09.2014 16:34:26 (muokattu 03.09.2014 21:26:46) | |
---|
young |
sellisti 03.09.2014 16:51:45 | |
---|
Metsän laidas munat jäi vetoketjun väliin /
dano 03.09.2014 17:03:10 | |
---|
Että toi on sen poika. |
ossip 03.09.2014 17:45:49 | |
---|
dano: Että toi on sen poika. Kerro nyt toki millä perusteella. |
dano 03.09.2014 17:52:53 (muokattu 03.09.2014 17:53:20) | |
---|
En mä muuta tiedä kun että toi on sen poika,kai? |
sellisti 03.09.2014 19:29:56 | |
---|
dano: En mä muuta tiedä kun että toi on sen poika,kai? Minkälaisia lähteitä sulla olis kertoa tälle tiedolle, kun netti ei tunnu tietävän asiasta mitään? Vai huhujen pohjaltako kommentoidaan? Metsän laidas munat jäi vetoketjun väliin /
Regalis Apertura 03.09.2014 21:18:23 | |
---|
Kenties kunnon kuvallinen todiste voisi helpottaa tunnistamista? Young-sukunimisiä löytynee maailmalta (myös Suomestakin?) ihan jokunen;)... |