Aihe: Italialaiset kitaravahvistimet
1 2
jsvenn
06.06.2014 06:44:07
Sellainen muinaismuisto kuin FBT kitaravahvistin oli miun ensimmäinen putkikombo 60-luvun puolivälin paikkeilla. Hinta oli silloin muistelen 1200 mk. Watteja oli parikymmentä, 10" kovaääninen ja "hallikaiku" sekä tremolo lisäherkkuina. Kirkasääninen vahvistin josta riitti tarpeeksi mökää rokkirumpalin päihittämiseen.
tv juho (P.S. avatarissani on em. FBT:n kuva)
thekarppa
06.06.2014 09:47:49
Brunetti 059 nuppi löytyy. Oikein makia peli! "plexi mode" päällä kun soittelee niin lyhenee puoli metriä ja alkaa mumisemaan australian aksentilla :) Tuossa on 100W pääte EL34:lla ja 20W pääte EL84:lla. Päätettä pystyy vaihtaa vaikka lennosta.

On mulla brunetin 1x12" V30 kaappikin satunnaisessa käytössä tuolla 20W päätteellä ajettuna. Laadukas sekin.
You might be a cunning linquist but I'm a master debator.
käsi
06.06.2014 23:53:44

Tavallaan sattuman kautta oon näihin Italian ihmeisiin tutustunut. Kokeilin myös italialaisia kieliä. Pidin niistä, yleensä en koe että kielillä on ihan hirveän isoa eroa just on suht samanlaiset setit. Nämä soivat mun käsittelyssä poikkeuksellisen pitkään. Verrattuna aikaisenpiin kielisetteihin mitä olen käyttänyt.

Nämä vahvistimet on mun mielestä tolkuttoman monipuolisia, meni itsellä hetki päästä tuon Dv Markin maailmaan sisälle. Nyt tuntuu siltä että en ole ihan hetkeen vahvistinta vaihda
Yhteinen vitutus yhdistää
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)