FrankComa 27.07.2014 22:35:06 | |
---|
William DuVall alice in chainsista tuli tavattua Ilosaaressa. Give The Mule What He Wants! |
Epämuusikko 28.07.2014 18:02:30 | |
---|
Lyly käveli torilla ohi! "Thank you for the music, white boy". 6-stroke troll #1 |
antnis 28.07.2014 18:10:18 | |
---|
Näin kerran kun Ressu ja Nina ajoivat Nissanilla ohi. |
Demo Harrison 29.07.2014 09:21:24 | |
---|
Syntyisiköhän pitkä lista, ellei jopa pienoisromaani, jos kerättäisi ihmisiltä Andy McCoy-kokemuksia, vähän niinkuin tyyliin ufo-havaintoja. Vai näkeekö sitä Andyä enää missään? (yhtä aiheellisesti voin pohtia että näkeekö mua enää missään kaupungin yö- ja huvielämässä). Vuosi 1986 tai jotakin. Olin Finnvoxilla työhönottohaastattelussa, kun hakivat jotakin keräilijä-pakkaaja-varastomiestä. Antoivat jonkun planketin täytettäväkseni siinä taukotilan puolella. Joku tyyppi tuli olkani taakse kurkkimaan. - Mitä sä duunaat? - Ai kato, Hulkon Antti, perkele! Mä tulin nyt skriivaamaan sulle kunnon biisejä! No joo, viimeinen repliikki meni fiktion puolelle, sillä ei löytynyt 18-kesäiseltä moista sanavalmiutta, saati sitten ehkä kahta biisiä enempää, jotka nekin enempi "rakas päiväkirja"-tyyppista vollotusta. Ja se työuranikin urkeni sitten vallan muualla kuin levypisneksessä, mutta eipä niistä ulkomusiikillisista asioista sen enempiä. Krooninen sävelkorvan tulehdus ja rytmitajuttomuustila jo vuodesta... |
TRAUM 29.07.2014 15:14:07 | |
---|
mä näin kerran ku kirka meni r-kioskille. |
molder 29.07.2014 15:55:05 (muokattu 29.07.2014 15:55:27) | |
---|
TRAUM: mä näin kerran ku kirka meni r-kioskille. Pave Maijanen pummas röökiä kerran. Ei ollu. Rele Kosunen kerran kysy baarissa, että tiedäkkö mikä bändi tää on ja mikä biisi; kun soi jukeboxissa. Vastasin , että Dire Straitsin "Calling Elvis". "The SOUND of VOLUME" |
jukkajylli 30.07.2014 00:35:04 | |
---|
Ai niin, Pertti Kurikan tapsin nimipäivineen. Ne oli kyl kovii sällejä! And it's just a waste of time.. |
jukkajylli 30.07.2014 00:36:04 | |
---|
TRAUM: mä näin kerran ku kirka meni r-kioskille. Mä näin sen lenkillä samana päivänä ku se delas. And it's just a waste of time.. |
jukkajylli 30.07.2014 00:37:10 | |
---|
jukkajylli: Mä näin sen lenkillä samana päivänä ku se delas. Vai olisko kuitenkin ollu edellinen ilta.. And it's just a waste of time.. |
ukko idänmies 03.08.2014 09:38:09 | |
---|
Demo Harrison: Syntyisiköhän pitkä lista, ellei jopa pienoisromaani, jos kerättäisi ihmisiltä Andy McCoy-kokemuksia, vähän niinkuin tyyliin ufo-havaintoja. Vai näkeekö sitä Andyä enää missään? Sikalan terassilla yhtä varmasti kuin aurinko nousee. Aiheeseen; otin kerrana Paskan kyytiin Imatran juna-asemalta kun kaipaili kyytiä keskustaan. Ei elämästä enää edes juovu. |
molder 06.08.2014 13:36:47 (muokattu 06.08.2014 13:37:10) | |
---|
jukkajylli: Vai olisko kuitenkin ollu edellinen ilta.. Spede Pasanen meinas ajaa autolla mun yli Kampissa kerran suojatiellä. Mulla oli vihree valo. Se pyöritteli päätään, mutta ei lyönyt kämmenellä otsaan kuitenkaan... "The SOUND of VOLUME" |
joku muu sikko 07.08.2014 11:34:15 (muokattu 07.08.2014 11:34:35) | |
---|
ukko idänmies: Sikalan terassilla yhtä varmasti kuin aurinko nousee. Aiheeseen; otin kerrana Paskan kyytiin Imatran juna-asemalta kun kaipaili kyytiä keskustaan. Paskan? Tämähän pätee aika suureen osaan kuuluisia muu sikoita ;) |
Seba 07.08.2014 21:23:10 | |
---|
joku muu sikko: Paskan? Tämähän pätee aika suureen osaan kuuluisia muu sikoita ;) No jos ei Paskaa tiedä niin ei tiedä paskaakaan. |
pehko 09.08.2014 14:09:55 | |
---|
Mokoman äijien kanssa on tullu höristyä pariinkin eri otteeseen siellä sun täällä. Joskus. Swallow The Sunin ex-rumpali Pasanen tuli mulle joskus aina kännissä juttelemaan jostain tuntemattomasta syystä, kitaristilta oon ostanu levyjä kun se oli levykaupassa töissä. Samoin Leveragen rumpalilta. Ja Niskalaukaus/Neljäs Sektori kitaristi Petosalmelta (tämä mies on ASIAKASPALVELIJA henkeen ja vereen...). Ja Mynni Luukkaselta, mitä ikinä tekeekin. Mike Monroeta näkee aika usein. Samoin Röyhkän Kakea. The Wildheartsin Gingerille menin kerran sanomaan että "Hey, you know Devin Townsend!" ja se oli että "Yea, nice lad!". Mike seiso vieressä. Waltari/Kreator/Barren Earth kitaristi sami Yli-Sirniölle oon joskus paineissa menny selittämään kuinka hieno levy 'Big Bang' on. Sólstafirin tyyppien kanssa on tullu hengattua useemminki. Calliston ex-kitaristin kanssa soitan samassa pändissä. Meshuggahin äijät oon saanu hämmästymään suuresti, kun oon pyytäny niitä piirtämään sydämet kortteihin silloselle tyttöystävälle. Shadows Fall vokalistin kanssa oon jutellu tukan pesusta. Soilworkin Peter Wichers, Ola Flink ja Dirk Verbeuren on kävelly vastaan. Remun näin parivuotta sitten kävelevän suojatietä yrmynä merirosvo vaatteisiin pukeutuneena. Anneke Van Giersbergeniä oon halannu. Devin Townsendin kanssa oon laulanu samaan mikkiin Kaapelitehtaan lavalla. =D siinäpä ne tais olla... ei näistä tosin voi kaikista oikein "tapaamisina" puhua. Eikä noi kaikki oo mitenkään kuuluisia. "Sometimes he throws in a bunch of fretless songs and I say "I don't have any fretless bass" and he say's "Go fuck yourself" - Chi Cheng RIP |
Funkånaut 10.08.2014 21:34:12 (muokattu 10.08.2014 21:34:26) | |
---|
Nautin yksi päivä Sepi Kumpulaisen kanssa aamiaista saman pöydän äärellä. "Humalassa musa on parempaa ja naiset kauniimpia." - Vanha suomalainen kansanviisaus |
Funkånaut: Nautin yksi päivä Sepi Kumpulaisen kanssa aamiaista saman pöydän äärellä. Me syötiin Sepin kaa sipsejä. And it's just a waste of time.. |
Rodger 10.08.2014 23:38:32 | |
---|
Tää ketju vie jotenkin uskottavuuden koko _Muusikoiden_.net -sivustolta. Ei puutu kuin alatte vielä luettelemaan räppääjiä ja muita rapättäjiä. |
Zeeboo 11.08.2014 14:13:03 | |
---|
Rodger: Tää ketju vie jotenkin uskottavuuden koko _Muusikoiden_.net -sivustolta. Ei puutu kuin alatte vielä luettelemaan räppääjiä ja muita rapättäjiä. Se muusikkouskottavuus on ryvettynyt jo muutamalla muullakin topikilla ;) White men can't Monk |
jukkajylli 12.08.2014 11:50:37 | |
---|
Rodger: Tää ketju vie jotenkin uskottavuuden koko _Muusikoiden_.net -sivustolta. Ei puutu kuin alatte vielä luettelemaan räppääjiä ja muita rapättäjiä. Kyllä sulla pikkusella on vaikeeta, voi voi.. And it's just a waste of time.. |
leka 14.08.2014 07:53:42 | |
---|
Jotkut muusikot lähtee Intiaan etsimään itseään. Tapaakohan ne itsensä siellä? Det är farligt att leka i hissen |