Funkånaut 30.07.2014 00:15:42 | |
---|
"Humalassa musa on parempaa ja naiset kauniimpia." - Vanha suomalainen kansanviisaus |
Generalissimo 30.07.2014 00:22:40 | |
---|
Dredder: Megadeth feat. Musta Barbaari: https://www.youtube.com/watch?v=w_RN5d2LLqA Ja Mustainen kommentit: https://www.youtube.com/watch?v=amqs9UWabgM&feature=youtu.be Olipa ihan mukavan näköinen meno keikalla kun Holy Wars pärähti käyntiin. Itellä tuli nähtyä Megadeth Oulussa livenä joskus suunnilleen vuonna 2000 (markka-aikana vielä), jolloin se soitti torilla en nyt muista missä tapahtumassa joka meni sittemmin konkurssiin. Oli kyllä onnettoman vähän porukkaa silloin keikalla, hieman jotenkin nolo tilanne kun kuitenkin sen verran tunnettu bändi veti jollekin tyyliin muutamalle kymmenelle hengelle. |
reaper666 30.07.2014 00:23:16 | |
---|
Funkånaut: Ei paha Barbin kannalta, kun juuri tuli "sattumoisin" miehestä kertova kirjakin myyntiin... Juu, ehdin jo lukea sen. Valitti siinä kun rasistises suomes neekerit saa niin paljon rahaa et voi olla koko ajan salilla. Koska jos joutuu töihin niin ei voi olla salil eka ja vika. Kirjassa oli myös karui tarinoita helsingin kaduilta missä päähenkilökin joutui kasvamaan. Oli kuulemma tosi kurjaa kun kaikilla kavereilla ei ollu edes omaa huonetta vaan joutu veljensä kanssa jakamaan. Perhe ei antanut rakkautta kun isä oli kotona vast klo 17. Ja ruokaa ei ollu, siis joka päivä lihapullia ja spaghettia. Ja siitä ne biisikin kertoo. Uus kirja ilmestyy jos joku saa uuden biisin tehtyy. #rasismi2014 |
phiit 30.07.2014 06:32:58 | |
---|
reaper666: Juu, ehdin jo lukea sen. Valitti siinä kun rasistises suomes neekerit saa niin paljon rahaa et voi olla koko ajan salilla. Koska jos joutuu töihin niin ei voi olla salil eka ja vika. Kirjassa oli myös karui tarinoita helsingin kaduilta missä päähenkilökin joutui kasvamaan. Oli kuulemma tosi kurjaa kun kaikilla kavereilla ei ollu edes omaa huonetta vaan joutu veljensä kanssa jakamaan. Perhe ei antanut rakkautta kun isä oli kotona vast klo 17. Ja ruokaa ei ollu, siis joka päivä lihapullia ja spaghettia. Ja siitä ne biisikin kertoo. Uus kirja ilmestyy jos joku saa uuden biisin tehtyy. #rasismi2014 Heh! :D Ei virhettä ~ Musiikin ei tarvitse olla kaunista ollakseen hyvää ~ |
Flash 30.07.2014 08:00:10 | |
---|
Generalissimo: Itellä tuli nähtyä Megadeth Oulussa livenä joskus suunnilleen vuonna 2000 (markka-aikana vielä), jolloin se soitti torilla en nyt muista missä tapahtumassa joka meni sittemmin konkurssiin. Oulun Valkeat Yöt tapahtuma vuonna 2001. Oli kyllä tosiaan hävettävän vähän porukkaa paikalla, mutta itse keikka oli hyvä silloinkin. Live Music Is Better! |
reaper666 30.07.2014 08:07:39 | |
---|
Flash: Oulun Valkeat Yöt tapahtuma vuonna 2001. Oli kyllä tosiaan hävettävän vähän porukkaa paikalla, mutta itse keikka oli hyvä silloinkin. Ihmekös tuo. Aikamoista suvantokautta. World need a hero tais olla tullu? Ja sitä ennen risk. Eli paskoi levyi ja kukaan sitä kuunnellu. |
phiit 30.07.2014 08:23:01 | |
---|
reaper666: Ihmekös tuo. Aikamoista suvantokautta. World need a hero tais olla tullu? Ja sitä ennen risk. Eli paskoi levyi ja kukaan sitä kuunnellu. TWNAH on hyvä lätty! ~ Musiikin ei tarvitse olla kaunista ollakseen hyvää ~ |
reaper666 30.07.2014 08:28:12 | |
---|
phiit: TWNAH on hyvä lätty! Edeltäjäänsä verrattuna superhyvä. |
phiit 30.07.2014 08:45:20 | |
---|
reaper666: Edeltäjäänsä verrattuna superhyvä. Ei saa Riskiä haukkua! Hyviä lauluja siinä on ~ Musiikin ei tarvitse olla kaunista ollakseen hyvää ~ |
haunted 30.07.2014 08:49:08 | |
---|
reaper666: Edeltäjäänsä verrattuna superhyvä. Mä lasken ton ihan Megadeth-levyks kans. Ei minulle tarvitse todistaa. Minä tiedän että olet väärässä. - Eemil |
Terry Pantheras 30.07.2014 09:10:44 (muokattu 30.07.2014 09:28:16) | |
---|
reaper666: Vittu ku pitää aina jauhaa rasismista ja homoista ja kaikesta. Saatana! Ei kaikki ole homovastaisia ja rasisteja. Jos haukkuu neekeeriä tyhmäksi niin on rasisti. Ja jos ei äänestä jani toivolaa tai haavistoa on homojen vastainen rasisti. Eissssssaatana menee hermot. kyllä ainakin mun tuntemat ihmiset yleensä hyväksyy kaikki eikä ne sitä koko ajan hoe. "Hyväksyn sinut vaikka olet homo" Haavisto sentään nosta itseään esille asian suhteen. Pitää hauskaa toyboynsa kanssa ja thats it. Armanin jutuista mäkin ennen pidin. En kyl enää. edit. Kiinnostais kyl tietää mitä biisei megadeth veti?? Hih, kautta rantain metsään... En minä aiheesta aina jauha, reagoin vain mikäli semmoista ilmenee. Jos muuta väität puhut paskaa. Enkä minä pidä ketään äänestäjäkuntalaista automaattisesti rasistina/homofoobikkona - ellei toisin todisteta. Don't shoot the messenger. E: oikeassa olet kyllä siinä, että aiheen ympärillä käydään ihan turhaa löpinää ja tietyt tahot käyttävät tätä sumeilematta hyväkseen. Mutta tämä tapaus oli niin selkeä, että meni itellä hermot. Ehkei aiheesta enempää tässä ketjussa... SATANIC JAZZ BAND |
reaper666 30.07.2014 09:41:24 | |
---|
Terry Pantheras: Hih, kautta rantain metsään... En minä aiheesta aina jauha, reagoin vain mikäli semmoista ilmenee. Jos muuta väität puhut paskaa. Enkä minä pidä ketään äänestäjäkuntalaista automaattisesti rasistina/homofoobikkona - ellei toisin todisteta. Don't shoot the messenger. E: oikeassa olet kyllä siinä, että aiheen ympärillä käydään ihan turhaa löpinää ja tietyt tahot käyttävät tätä sumeilematta hyväkseen. Mutta tämä tapaus oli niin selkeä, että meni itellä hermot. Ehkei aiheesta enempää tässä ketjussa... Sen verran viel offtopikkia, että en tarkoittanut sinua vaan tuota postaamasi twitter-linkin sisältöä ja luulin et suakin ärsytti se meno siinä. Vissiin ärsyttikin. Eli sinua en siis tarkoittanut missään tapauksessa :) |
reaper666 30.07.2014 09:45:35 | |
---|
phiit: Ei saa Riskiä haukkua! Hyviä lauluja siinä on Eikö megadethia saa haukkua yhtään? Kai daven uskoon tulemista sentään? haunted: Mä lasken ton ihan Megadeth-levyks kans. nii riskinvai TWNH? Mut hei tuli tosi hauska juttu mieleen yhdestä Daven haastiksesta. Dave oli jo lopettelemassa aineiden käyttöä yms. Sitten yöllä nukkuessaan vaimonsa vieressä oli kääntynyt kyljelleen ja alkanut kusta lattialle. Vaimo herännyt siihen lorinaan ja kysynyt vihaisena. Poltatko crackiä??? -en, kusen lattialle |
phiit 30.07.2014 09:48:00 (muokattu 30.07.2014 09:49:55) | |
---|
reaper666: Eikö megadethia saa haukkua yhtään? Kai daven uskoon tulemista sentään? Tottakai saa ja pitää :) Onhan sen viimeaikaset letkautukset ollu ihan junttia touhua ja jo hävettää sen puolesta mut kyllä mä ite Riskistä pidin ja TWNAH:ista niiden ilmestyessä jo. Eri mieltä kyllä voi olla näistä 2 vikasta lätystä jotka ei kestä aikaa samalla tavalla. Nykynen kokoonpanokin on teknisestä osaavuudeltaan huolimatta ehkä heikoin. ~ Musiikin ei tarvitse olla kaunista ollakseen hyvää ~ |
Terry Pantheras 30.07.2014 10:06:04 | |
---|
reaper666: Sen verran viel offtopikkia, että en tarkoittanut sinua vaan tuota postaamasi twitter-linkin sisältöä ja luulin et suakin ärsytti se meno siinä. Vissiin ärsyttikin. Eli sinua en siis tarkoittanut missään tapauksessa :) Aa, eipä mtn! :) SATANIC JAZZ BAND |
TheBlackestEye 30.07.2014 10:46:33 (muokattu 30.07.2014 10:47:10) | |
---|
reaper666: Vittu ku pitää aina jauhaa rasismista ja homoista ja kaikesta. Saatana! Ei kaikki ole homovastaisia ja rasisteja. Jos haukkuu neekeeriä tyhmäksi niin on rasisti. Ja jos ei äänestä jani toivolaa tai haavistoa on homojen vastainen rasisti. Eissssssaatana menee hermot. No kyl mun on pakko ihmetellä, että mitä jengillä liikkuu päässä, kun kirjotukset ovat luokkaa "Tyhmä neekeri! Mee omaan maahas Afrikkaan!", ja jälkikäteen ihmetellään, että mitä rasistissa tuossa nyt voi olla, kun MB:kin kutsuu itseään lakuksi. |
reaper666 30.07.2014 10:58:04 | |
---|
TheBlackestEye: No kyl mun on pakko ihmetellä, että mitä jengillä liikkuu päässä, kun kirjotukset ovat luokkaa "Tyhmä neekeri! Mee omaan maahas Afrikkaan!", ja jälkikäteen ihmetellään, että mitä rasistissa tuossa nyt voi olla, kun MB:kin kutsuu itseään lakuksi. No onhan toi nyt tyhmä lause joo :D |
phiit 30.07.2014 11:03:49 (muokattu 30.07.2014 11:08:06) | |
---|
TheBlackestEye: No kyl mun on pakko ihmetellä, että mitä jengillä liikkuu päässä, kun kirjotukset ovat luokkaa "Tyhmä neekeri! Mee omaan maahas Afrikkaan!", ja jälkikäteen ihmetellään, että mitä rasistissa tuossa nyt voi olla, kun MB:kin kutsuu itseään lakuksi. Kyllähän tummaihoisilla on vapaus kutsua itseään ja "toisiaan" miten haluavat mutta fakta on että valkoihoisen suusta tuo on aina rasistista ja loukkaavaksi tarkoitettua. Edit: aika offtopicia :D ~ Musiikin ei tarvitse olla kaunista ollakseen hyvää ~ |
phiit 30.07.2014 12:39:02 | |
---|
~ Musiikin ei tarvitse olla kaunista ollakseen hyvää ~ |
Löysin tämmösenki, oli se näköjään vähän pidempi pyrähdys ku muutama sekunti. https://www.youtube.com/watch?v=NLdHTnRkHLs Lopussa tulee. Kiinnostais kuulla myös ne Daven kommentit, onks sinne asti videoo? :D e: Ketterä jätkä kyllä, mitä tuolla oli kolme vai neljä järkkäriä ja kesti kyl suht kauan saada barbaari kiinni. |