Aihe: Megadeth
1 2 3 4 5155 156 157 158 159231 232 233 234 235
aivokuolio
27.07.2014 22:40:26 (muokattu 27.07.2014 22:40:44)
HaloOfFlies: Musta Barbaari teki kuitenkin vain itselleen hallaa tällä tempauksella

Ja mitenkä niin? Äijä ollu sunnuntain ykkösuutisten joukossa siellä täällä ja nyt varmasti useampi tietää artistin nimen.

Ihan täyttä egomulkkuilua ja pelleilyä tuo Megadethin osalta oli. Täytyy olla aika pieni muna lahkeessa jos rupeaa vaatimaan että kukaan muu ei saa esiintyä festivaaleilla samanaikasesti ja Barbaarin tempaus oli just sopiva finkku tollaselle pelleilylle. Mikä vitun oikeus millään isommalla bändillä on kostaa pienemmän bändin soittajille ja etenkin faneille jos oma ego ei kestä että saman neliönkilometrin sisällä joku päästelee pieniä desibelipurkauksia?

Koko päivän oon tasasin väliajoin hekotellu tuolle jutulle ja MB vetää just oikeantyylistä höystöä aiheen tiimoilta somen puolella. Saipahan Davekin pikkubändilleen lisäjulkisuutta, nyt puoli Suomea tietää tostakin keikasta. Helvetin hauskaa ollut myös lueskella pahimpien kalkkisten reaktioita tilanteesta joka oli varmasti Megadethille vain pisara meressä ja yks hauska anekdootti satojen muiden joukossa.
Spirocore
27.07.2014 23:46:12 (muokattu 27.07.2014 23:47:25)

Musta Musta Barbaari teki aika törkeesti, mutta toisaalta oon vähän kade. Kyllä muaki vituttais jos joku vetäis sähköt kesken keikan. Ihan peruskohteliaisuuden nimissä vois venata edes biisin loppuun. Ja onhan toi festarikeikalla jotenkin vähän älytön vaatimus ettei kukaan saa soittaa samaan aikaan.

Eli tossa tilanteessa tekis iteki mieli käydä vittuilemassa töpselistä vetäneelle instanssille, oli se sitten käytännössä järjestäjä tai Mustaine (ja järjestäjää tuo tempaus varmasti harmittaa aika paljon enemmän). Mutta en kehtais. Notta rokkitähden muna kundilla ainakin on, vaikkei käytöstapoja.

Mitä Alizadin some-sekoiluun tulee, niin olen käsittänyt että äijät Arman ja Musta ovat ystäviä. Onko tollasessa suunsoitossa järkeä, mjaa. Mutta kaveria ei kai jätetä. Ja kaikesta päätellen tuo on vaan läppää kuitenkin.

Aika härkänen kärpänen kyl.
When you're dead, you don't know that you're dead. It's only difficult for others. It's the same when you're stupid.
Jeszse
27.07.2014 23:48:32
Ite en kyl jaksais kiinnostua lähteen helsingistä ouluun vetään vartin keikkaa.
Hipelius: Olet hieno mies, mutta sulla on aivan ällistyttävän huono maku. || The Jasser Arafats || Crimson Day
EvilDead
27.07.2014 23:54:59
Ei pahemmin hetkauta tämä itse tapaus josta meuhkataan, vaan ulkopuolisten reaktiot. Tuli äärimmäisen myötähäpeän ja surun täyttämä tunne, kun tässä on lueskellut eri osapuolia "puolustavia" kommentteja. Järjestäjät ja artistit itse tietävät oikeasti, että mistä siellä on ollut kyse, kuka oli mulkku jne.
Stradlin
28.07.2014 00:22:35
Spirocore: Mitä Alizadin some-sekoiluun tulee, niin olen käsittänyt että äijät Arman ja Musta ovat ystäviä. Onko tollasessa suunsoitossa järkeä, mjaa. Mutta kaveria ei kai jätetä. Ja kaikesta päätellen tuo on vaan läppää kuitenkin.

Niin siis ei mua ainakaan kiinnosta niinkään se, kenen puolella joku Arman tällaisessa asiassa on, vaan olen pettynyt lähinnä noiden kirjoitusten tasoon. Ihan kuin siellä joku seiskaluokkalainen kirjoittelisi.

aivokuolio: Saipahan Davekin pikkubändilleen lisäjulkisuutta, nyt puoli Suomea tietää tostakin keikasta.

Tällaisia heittoja en oikein ymmärrä, Barbaarikin on viljellyt tuota hassunhauskaa "meganeverhearddeath"-läpändeerusta. Vittuilla saa mun puolesta, mutta kyllä se aina mielekkäämmältä tuntuu jos se perustuu johonkin edes suunnilleen todelliseen.
"Voi kun täällä onnistuisi älykkäästi keskustella avaruusliskoista ynnä sun muista. Mutta tervettä keskustelua ei synny minnekään kun heti hyökätään ad hominem viesteillä päälle." - Anonymous-jazz
reaper666
28.07.2014 00:41:14
Olen daven puolella koska toi barbaari on niin paskaa musaa. Ja biisissä sanotaan "still alive nigga". Yleisön valkoihoiset laulaa täysillä mukana ja miettivät "joo, onhan toi vitun kovaa elämää mitä toikin kokenut täällä. Eihän se pakolainen ole mut asuu herttoniemes ja onhan siel ihan katujen lait et pakkohan se on salil käydä et pärjää siellä"

Barbaarin oikee nimi on joku nikander. Ja sitten biisissä lauletaan jotain, että takas en mee. Nii, minne se ei mee takas? Malmille?

Mutta siis jos totta, että keikka keskeytettiin 3min aiemmin niin onhan se törkeetä! Itteäni ainakin vituttaisi.
Mor So
28.07.2014 00:48:31
reaper666: Olen daven puolella koska toi barbaari on niin paskaa musaa. Ja biisissä sanotaan "still alive nigga". Yleisön valkoihoiset laulaa täysillä mukana ja miettivät "joo, onhan toi vitun kovaa elämää mitä toikin kokenut täällä. Eihän se pakolainen ole mut asuu herttoniemes ja onhan siel ihan katujen lait et pakkohan se on salil käydä et pärjää siellä"

Barbaarin oikee nimi on joku nikander. Ja sitten biisissä lauletaan jotain, että takas en mee. Nii, minne se ei mee takas? Malmille?

Mutta siis jos totta, että keikka keskeytettiin 3min aiemmin niin onhan se törkeetä! Itteäni ainakin vituttaisi.

keikka keskeytettiin kun sitä oli kerennyt mennä se kolme minuuttia.
Terry Pantheras
28.07.2014 07:03:52
Höhö, näin perstuntumalta symppixet menee kyllä MB:lle.
SATANIC JAZZ BAND
reaper666
28.07.2014 07:29:24
Terry Pantheras: Höhö, näin perstuntumalta symppixet menee kyllä MB:lle.

No tietenkin ettei rasismi.
Terry Pantheras
28.07.2014 07:40:43
reaper666: No tietenkin ettei rasismi.

Hei tosi nokkelasti sanottu!
SATANIC JAZZ BAND
vt1100
28.07.2014 07:52:25
reaper666: Häh oikeesti vai? Jossain luki et kolme min. Ennen loppua.
Eihän se sitte kerennyt vetää ku max.1 biisin. Huh huh jos totta.

Eihän sillä ole kuin yks biisi...
Lego
28.07.2014 08:25:46
C'mon guys, give black barbarian a break. *Ba-dum-tsh*
ReBeat
28.07.2014 08:28:15

vt1100: Eihän sillä ole kuin yks biisi...

LOL totaali reps. Piristi heti aamusta
Flash
28.07.2014 08:49:16

Odotukset eivät olleet ihan taivaassa, mutta se Megadethin keikka oli kyllä ihan hyvä tälläkin kertaa. Edellisestä kerrasta olikin kulunut jo 13 vuotta. Chris Broderick vaikuttaa olevan ihan mies paikallaan. Parpaarin tempaus oli vaan sellainen pikku piristysruiske, mutta ainahan se vähän arveluttaa kun joku ylimääräinen hemmo siellä lavalla juoksentelee.
Live Music Is Better!
Bf109
28.07.2014 09:27:17
Flash: mutta ainahan se vähän arveluttaa kun joku ylimääräinen hemmo siellä lavalla juoksentelee.

Jos Barbaari oli etukäteen sopinut markkinointitempauksesta? Hyvin ainakin sai näkyvyyttä itselleen, luultavasti potentiaalinen fanikunta pitää tätä hyvänä stunttina.
reaper666
28.07.2014 09:37:00
http://youtu.be/6sHwxjkGQcU
vetikös megadave tätä bravuuriaan keikalla ollenkaan.
bedlam
28.07.2014 09:40:50 (muokattu 28.07.2014 09:41:53)

Eiks metalli ollu joskus ns. "vaarallista" musiikkia? Ja nyt on kauhee haloo, kun joku jamppa kävi (ihan aiheesta) juoksemassa pari sekuntia lavan poikki ja häiritsemättä edes koko bändin soitantaa? Koko jutun saama julkisuus aiheuttaa enemmän myötähäpeää kuin kummankaan artistiosapuolen toiminta.
http://www.petrilampela.net
vt1100
28.07.2014 10:53:04
Bf109: Jos Barbaari oli etukäteen sopinut markkinointitempauksesta? Hyvin ainakin sai näkyvyyttä itselleen, luultavasti potentiaalinen fanikunta pitää tätä hyvänä stunttina.

Ja hiukan yllättäen tänään julkaistaan: http://cdon.fi/kirjat/musta_barbaar … a_salil_vika_-_signeerattu-27581135
phiit
28.07.2014 10:59:23 (muokattu 28.07.2014 11:10:53)
vt1100: Ja hiukan yllättäen tänään julkaistaan: http://cdon.fi/kirjat/musta_barbaar … a_salil_vika_-_signeerattu-27581135

Ei muutaku Pikku B:n keikalle repimään kirjaa lavalle :)
~ Musiikin ei tarvitse olla kaunista ollakseen hyvää ~
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)