Aihe: Anime threadi!
1 2 3 4 523 24 25 26 27 28 29 30 31
Brian May jr.
08.07.2014 02:30:49
Ed_Guy: Eikös tuo oo tullu jo vuonna nahka ja nakki? Kantoi nimeä Full metal alchemist brotherhood ja sen pystyi katsomaan ihan niiden youtubesivuilta. Vai onko taas tulossa jotain uutta shittiä? Tuo Brotherhood oli kyllä ihan perkeleen kova.

Hups, tuli päätökseensä näköjään neljä vuotta sitten :D näin se aika kuluu nopeasti.
Vettä!
lapio
08.07.2014 14:12:33

Räbbänä: Uuden kauden sarjoista Space Dandy vaikuttaa ekan jakson jälkeen todellakin seuraamisen arvoiselta. Sarjan yksi ohjaajista ja käsikirjoittajista on Watanabe Shinichiro eli mies Cowboy Bebopin takana. Sarjaa kuvailtu suoranaiseksi Bebopin ja Cobran äpärälapseksi.

Katteltiin kaverin luona pikkupäissään kuus ekaa jaksoa space dandya. Oli kyllä aika kreisiä öilötystä, aivan loistava se zombijakso.
Ed_Guy
13.07.2014 22:11:52
Katson narutoa ja juon kaljaa. Olut per jakso tahtia. Tämä on kohtalaisen hauskaa.
Hate all you want you ugly old mule you're never gonna be 20 percent cooler.
Folkson
15.07.2014 17:34:38
Onko uusista sarjoista mitään kiinnostavaa? Haikyu on ihan hauska lenttismeininki, toimii kuroko no basekun vieroitusoireisiin.

Uudella animella tarkoitan vuoden sisällä startanneita, ollu vähän pimennossa tuolla metsissä.
Miten ne sanat meni?
Einherjar
15.07.2014 18:33:16
Folkson: Onko uusista sarjoista mitään kiinnostavaa? ...vuoden sisällä startanneita..

Ihan muistista vetelen, kun ei nyt jaksa tarkemmin alkaa kaivelemaan...
Tämän vuoden kevätkausi loppui juuri ja siellä oli ainakin Black Bullet (action), Knights of Sidonia (avaruushärdelli) ja Rowdy sumo wrestler Matsutaro (komedia/urheilu) joita kehtaa suositella.
Muita mieleentulleita: Soul Eater (action), Gin no Saji (slice of life) ja Houzuki no Reitetsu (huumori/japanilainen helvetti)

Shingeki no Kyojin on vissiin jo vanhempi, mutta pitää nyt mainita, jos on jäänyt välistä. Siitä puhutaan netissä aika paljon ja siihen on syynsä.

Sitten vielä erikoismaininta: Girls & Panzer. Tyttöjä ja panssarivaunuja. Mitä sitä muuta tarvii?
"Sanovat että osaisin miksata, mutta kyllä se viina mahtaa olla minun juttu" -Tuntematon miksaaja
Einherjar
15.07.2014 19:29:19
Folkson: ..Onko toi soul eater jatkoa edelliselle, rebootti vai mitä?...

Ai, katoppa, joo... Se tosiaan on jo vanhempi tekele. Katselin vain sen vasta tuossa talven aikana. Soul Eater Not oli se uudempi pakkaus, joka ei oikein ensimmäisien jaksojen perusteella jaksanut minua pitää mukana.

Kevyemmistä tuli vielä mieleen Yuushibu ja Outbreak Company. Vähän enemmän ehkä "otakumpaa" lähestymistapaa, mutta kyllähän nuo kertaalleen tuli katseltua.
"Sanovat että osaisin miksata, mutta kyllä se viina mahtaa olla minun juttu" -Tuntematon miksaaja
Folkson
15.07.2014 22:23:19 (muokattu 16.07.2014 21:12:35)
Pitipä tulla tännekki sanomaan että attack on titan jatkuu 26. päivä.

Nyt tutkittuani asiaa paljastu feikiksi. Blääh.
Miten ne sanat meni?
Räbbänä
21.07.2014 11:30:56
http://kotaku.com/studio-ghibli-mig … g-feature-films-says-rep-1608198259

Huhujahan nuo vielä on, mutta kai tämä jossain vaiheessa oli odotettavissa, kun Pappa-Miyazaki siirtyi eläkepäiville ja pojastakaan ei oikein jatkajaksi ollut, vaikka kovasti yrittää.
↑↑↓↓←→←→BA
lapio
22.07.2014 17:51:57

Nyt tuli katseltua kaikki Space Dandyn jaksot. Aivan hauska sarja. Mukavan arvaamaton ja välillä tosi hapokkaille tasoille menevä kohellus.
LordWinter
31.07.2014 18:55:35
Jos joutuisin paikan päällä kuuntelemaan tällaista niin tappaisin itseni myötähäpeästä.

https://www.youtube.com/watch?v=YS--8RG85Ic
"Hahaha, kiristääkö esarista, onko toistuvia tulehduksia? Annas kun Tohtori Jutku silpoo peniisi." -Röntgen-Jeesus
Folkson
14.08.2014 19:09:24
Ehkä eeppisintä ikinä narutossa. En tiedä tykkäänkö siitä mihin tämä on menossa.
Miten ne sanat meni?
Saunatakki
14.08.2014 22:13:42
Aloitin vähän aikaa sitten katsomaan Rurouni Kenshinä. 35 jaksoa olen nyt tahkonnut ja muutamaa tasapaksua jaksoa lukuunottamatta tämä on vakuuttanut.
"Oi pupu on siellä! Herttileili mites tänne on päässy villieläimiä?! No ei se mikään villieläin ole, onpahan muuten vaan hauska." - Matti Kyllönen
Ed_Guy
18.08.2014 09:01:01
Naruto ois kyllä ihan vitun paljon parempi ilman Sakuraa. Se vaan kitisee ja vänisee ja itkee ja kitisee ja vänisee ja itkee. Toivottavasti se edes joskus kehittyy tuosta johonkin tai kuolee tai jotain. Yleensä skippaan kaikki kohdat suosiolla jos sen naama edes on ruudussa.
Folkson
24.09.2014 23:17:05
Miten ne sanat meni?
Ed_Guy
28.09.2014 18:06:06
20 jaksoa attack on titania katottu. Onhan tuo melko hyvä. Tykkään jopa noista lässytyskohtauksista.
Ed_Guy
14.10.2014 20:24:45
Mun anime-elämä on kuollut.

Mitäs sitä kattois sitten?

Hunter x Hunter 2011 tuli tiensä pää aikoja sitten
Attack on titan myös tuli katseltua
Naruto lopahti ei vaa jaksa

Aika paljon on sarjoja tullut katsottua aikaisemminkin. Tahtoisin jotain verimättöä tyyliin elfen lied tai tommosta attack on titanin tyylistä. Tai sitten joku hyvä horror anime vois olla kanssa.
Folkson
15.10.2014 01:16:37
Terror in tokyo ja tokyo ghoul kannattaa katella. Jälkimmäisestä oon kattonu muutaman jakson ja verta ainakin pitäisi olla tiedossa.
Miten ne sanat meni?
M4ss3 m/
15.10.2014 14:44:12
Just katoin loppuun Kill la Killin. Olipahan tykitystä. Voisi varmaan aloittaa uudestaan Gurren Lagannin. Katsoin sitä aikoinaan ehkä kahdeksanteen jaksoon asti ja sitten loppui mielenkiinto, mutta se oli kuitenkin samanlaista sopivan älyvapaata mäiskettä.
musta ripulihevikitara
Einherjar
15.10.2014 16:11:29
Folkson: Terror in tokyo ja tokyo ghoul kannattaa katella. Jälkimmäisestä oon kattonu muutaman jakson ja verta ainakin pitäisi olla tiedossa.

Tokyo Ghoul oli hyvä.
Äksön-osastolta tulee mieleen tuo Kill la Kill ja Black Bullet. Vähän vanhemmista sitten vaikkapa sitten Gungrave.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)