Mahtava peli, mahtava voitto! |
B@sshole 14.07.2014 00:38:24 | |
---|
Eniten minnuu vituttaa nää saksa-avattaret jotka tulee tänne hehkuttamaan jytkyään seuraavat hetket. Harmi, Messi olisi ansainnut voiton paljon enemmän. Nyt on hakkaraiset fiiliksissään ja minä olen huono häviäjä. |
Röntgen-Jeesus 14.07.2014 00:39:00 (muokattu 14.07.2014 00:42:01) | |
---|
B@sshole: Eniten minnuu vituttaa nää saksa-avattaret jotka tulee tänne hehkuttamaan jytkyään seuraavat hetket. Harmi, Messi olisi ansainnut voiton paljon enemmän. Nyt on hakkaraiset fiiliksissään ja minä olen huono häviäjä. Ois voinu Messi ees yrittää siitä viimesestä vaparista. Onnea Saksa, ansaittu mestaruus! Edit: Kloselle jos jollekkin tuon mestaruuden soi, 16 MM-maalia Messin 5 maalia vastaan :) Quru: Kaikki musiikki on ihan perseestä. |
carnation 14.07.2014 00:46:55 | |
---|
"Silpomisia, saatanismia, fundamentalismia, moninaista kanibalismia, mielisaiden heiteelle jättöä. Sekoavaa höyrypäistä kapitalismin mätänevää loppua." |
Alfons Åberg 14.07.2014 00:47:37 | |
---|
"Linkkejä artikkeleihin tai tutkimuksiin, joissa Hulkon muusikon uran näytöt todetaan merkittäviksi" -Jazzmies |
Parasite 14.07.2014 00:48:40 | |
---|
Röntgen-Jeesus: Kloselle jos jollekkin tuon mestaruuden soi, 16 MM-maalia Messin 5 maalia vastaan :) Erittäin tämä. 20.8.2013 22:54:21 NEVÖ FOGET |
hjukke 14.07.2014 00:51:51 | |
---|
Parasite: Erittäin tämä. Ja melkeen 10v ikäeroa? SchweinTiikerille iso dislike, koko ajan vattallaan itkemässä. Muusikoiden net, encylopedicus maxcimus, wiisaiten ciria. |
Vaihtovirta 14.07.2014 00:57:57 | |
---|
Messi paras pelaaja ja Neuer edes ehdolla? Noo selvä.. Mutta olipahan kisat..muuta ei pysty eikä osaa tällä hetkellä kommentoida.. |
B@sshole 14.07.2014 01:09:21 | |
---|
B@sshole: Eniten minnuu vituttaa nää saksa-avattaret jotka tulee tänne hehkuttamaan jytkyään seuraavat hetket. Harmi, Messi olisi ansainnut voiton paljon enemmän. Nyt on hakkaraiset fiiliksissään ja minä olen huono häviäjä. Ne ps:t kuitenkin vielä painaa varoitusta näille mun kirjoituksille kun eivät muuhun pysty. Sanoisitte edes jotain terävää joka pistäis mut raapimaan itseni hengiltä. Apropöö: Kun katseltiin -86 finaalia, mun 10v poika kysyi, että voittaako Maradona vielä uuden mestaruuden johon mä sanoin että en tiedä, mutta ehkä joku muu tähti tulee ja voittaa Argentiinalle sen. Melkein tuli oltua oikeessa, mutta ei ihan ainakaan vielä. |
Tuomoo 14.07.2014 01:17:07 (muokattu 14.07.2014 01:17:23) | |
---|
Nyt ne on virallisesti ohi. Voi sääh, mitähän sitä sitten elämällään tekisi, kun ei ole jalkapallon MM-kisoja mitä katsoa. Yhteenvetona kisoista sanon tässä vaiheessa sen verran, että mitä minä olen ikinä urheilua seurannut, niin tämä oli parhain urheilutapahtuma ikinä. 20.8. 22:54:21 NEVÖ FOGET |
Funkånaut 14.07.2014 01:18:11 (muokattu 14.07.2014 01:18:49) | |
---|
B@sshole: Eniten minnuu vituttaa nää saksa-avattaret jotka tulee tänne hehkuttamaan jytkyään seuraavat hetket. Harmi, Messi olisi ansainnut voiton paljon enemmän. Nyt on hakkaraiset fiiliksissään ja minä olen huono häviäjä. Jalkapallossa ei ansaita mestaruuksia, ne otetaan. E: Ja eiköstä toi marttyyrirooli ja ulina siitä, "kuinka mua ei ymmärretä" ole nimenomaan Hakkaraistouhua? Parempi alkoholi aivoissa kuin päinvastoin. |
hjukke 14.07.2014 01:21:12 | |
---|
Tuomoo: Nyt ne on virallisesti ohi. Voi sääh, mitähän sitä sitten elämällään tekisi, kun ei ole jalkapallon MM-kisoja mitä katsoa. Yhteenvetona kisoista sanon tässä vaiheessa sen verran, että mitä minä olen ikinä urheilua seurannut, niin tämä oli parhain urheilutapahtuma ikinä. Sattui vielä kesäloma aika sopivasti kisojen aikaan, viikko jäljellä, sateisena alkuna tuli etenkin seurattua tiiviisti. Tällaiset tapahtumat myös ikävästi muistuttavat ajan kulusta, tyhjä, tyhjä olo. Muusikoiden net, encylopedicus maxcimus, wiisaiten ciria. |
vital 14.07.2014 01:21:54 | |
---|
Oli kyllä huikeat kisat, ja viihdyttävä finaali. Saksa ansaitsi voiton, mutta Argentiinakin pelasi hyvin. Nyt on vähän haikea olo kun kaikki on ohi, ihan kuin kesä olisi nyt ohi. |
Van Hannes 14.07.2014 01:23:25 | |
---|
Kisojen paras joukkue voitti. Turpa kiinni Kissa Äiä |
Jormaz 14.07.2014 01:25:06 | |
---|
B@sshole: Ne ps:t kuitenkin vielä painaa varoitusta näille mun kirjoituksille kun eivät muuhun pysty. Sanoisitte edes jotain terävää joka pistäis mut raapimaan itseni hengiltä. Apropöö: Kun katseltiin -86 finaalia, mun 10v poika kysyi, että voittaako Maradona vielä uuden mestaruuden johon mä sanoin että en tiedä, mutta ehkä joku muu tähti tulee ja voittaa Argentiinalle sen. Melkein tuli oltua oikeessa, mutta ei ihan ainakaan vielä. Se on kyllä tosi harmi kun perussuomalaiset vei -90 Maradonalta toisen mestaruuden :'( No tiedäthän.. Tarkoitettu.. tiedäthän.. |
Prophet 14.07.2014 01:26:11 | |
---|
B@sshole: Eniten minnuu vituttaa nää saksa-avattaret jotka tulee tänne hehkuttamaan jytkyään seuraavat hetket. Harmi, Messi olisi ansainnut voiton paljon enemmän. Nyt on hakkaraiset fiiliksissään ja minä olen huono häviäjä. Täten teemme tiettäväksi. Tuli Iso Jytky! |
B@sshole 14.07.2014 01:29:41 | |
---|
Funkånaut: Jalkapallossa ei ansaita mestaruuksia, ne otetaan. E: Ja eiköstä toi marttyyrirooli ja ulina siitä, "kuinka mua ei ymmärretä" ole nimenomaan Hakkaraistouhua? Perkelesh jos tietäisin mitään politiikasta ja uskonnosta niin sanoisin jotain tähän. Kaikki (sairaalloisen) aktiivisesti asiaansa ajavat tyypit ovat minusta hyvin koomisia ja aika kivoja katsella etäältä. Myös jalkapallofanit, persut, luonnonsuojelijat, pride-vastustajat, pride-puoltajat.... Tajuutteko jo vähän tämän vanhan miehen ajatuksenjuoksua? Ihmisistä tulee eläimiä monissa eri tilanteissa ja ihmisiä on helpompaa ohjailla etäältäkin kun muita eläimiä. Jatkakaa teidän Mannnesaft-juomista nyt. Nauttikaa über-paljon. 2 vuoden päästä tulee Suomi ja vie EM:t ja sit vasta jytky tuleekin. Menetin n10000€ kisojen aikana fudisveikkauksiin, eli eipä kannata vetovinkkejä kysellä täältäpäin. Hui hui :-D |
Tampio 14.07.2014 01:29:49 | |
---|
Berliinin fanimaililla oli ihan kohtalainen meininki. Kotimatkan sai ihan tosissaan väistellä tööttääviä autoja ja raketteja. Huh huh... Parempi joukkue voitti! Mikään ei voita kunnon viskiä. Paitsi kunnon tuplaviski. -Eddy |
LordWinter 14.07.2014 01:30:49 | |
---|
B@sshole: Jatkakaa teidän Mannnesaft-juomista nyt. Nauttikaa über-paljon. 2 vuoden päästä tulee Suomi ja vie EM:t ja sit vasta jytky tuleekin. Menetin n10000€ kisojen aikana fudisveikkauksiin, eli eipä kannata vetovinkkejä kysellä täältäpäin. Hui hui :-D En kyllä ihmettele, jos vedot olivat tuon ylläolevan kaltaisia. "Hahaha, kiristääkö esarista, onko toistuvia tulehduksia? Annas kun Tohtori Jutku silpoo peniisi." -Röntgen-Jeesus |
vital 14.07.2014 01:35:56 | |
---|
Kuinka Messistä tuli turnauksen pelaaja? Meni vähän ohi....kyllä hän hyvä oli, mutta että paras? |