Scrobble 03.07.2014 18:19:17 | |
---|
LaMotta: Eikö Saksa ole hyvä? Tali-Ihantala ja silleen. Ei ole nekään oikein vakuuttaneet, Algeria oli lähellä tiputtaa Saksan surkean keskuspuolustuksen takia. En voi käsittää, miten Per Mertesacker voi olla Saksan avauskokoonpanossa. "There's only two things I hate in this world. People who are intolerant of other people's cultures and the Dutch"
-Michael Caine |
Bongowing 03.07.2014 18:29:54 | |
---|
But where the heck is magenta? |
Quru 03.07.2014 18:40:02 | |
---|
Veksu: "Kuinka näet rikan, joka on veljesi silmässä, mutta et huomaa Kodin Ykkösen tämän viikon plussatarjousta, jossa myydään OBH-Nordica RW5000 rikkaimuria hintaan 199e (ilman Plussa-korttia 119e)?" |
Funkånaut 03.07.2014 18:44:26 | |
---|
Scrobble: Ei ole nekään oikein vakuuttaneet, Algeria oli lähellä tiputtaa Saksan surkean keskuspuolustuksen takia. En voi käsittää, miten Per Mertesacker voi olla Saksan avauskokoonpanossa. Mertesacker tarttisi kyllä nopean keskuspuolustajan rinnalle. Mertesackerin hyvät puolet ovat juuri erikoistilanteet, jalalla kun mies ei oikein pärjää. Lahmia pitäisi ainakin puolustuksessa peluuttaa, keskikenttä on tarpeeksi vahva ilmankin. Mutta, ketäs puolustukseen? Siinä se ongelma on. Varsinkin nyt, kun flunssakin vaivannut joukkuetta. Vain kolme kertaa olen joutunut käyttämään ehkäisyä, eikä kertaakaan ole tullut minkäänlaista sukupuolitautia. Minä olen koirilta oppinut, että ensin pitää haistaa ennen kuin saa maistaa. - Pekka Siitoin |
vital 03.07.2014 18:53:25 | |
---|
Scrobble: Espanjaa vastaan helvetin hyvä. Australiaa vastaan pulassa. Chileä vastaan melkein pulassa. Meksikoa vastaan melko heikko. Kisojen yliarvostetuin joukkue tähän mennessä. Brasilia, Italia, Espanja, Argentiina ja ehkä Saksakin. Ne on/oli yliarvostettua. Jo ennen kisoja kukaan ei jaksannut uskoa Hollantiin. Eivät ole pelanneet loistavasti mutta silti yhtä hyvät mahikset päästä jatkoon kuin muilla joukkueilla. |
vital 03.07.2014 18:55:01 | |
---|
Funkånaut: Mertesacker tarttisi kyllä nopean keskuspuolustajan rinnalle. Mertesackerin hyvät puolet ovat juuri erikoistilanteet, jalalla kun mies ei oikein pärjää. Lahmia pitäisi ainakin puolustuksessa peluuttaa, keskikenttä on tarpeeksi vahva ilmankin. Mutta, ketäs puolustukseen? Siinä se ongelma on. Varsinkin nyt, kun flunssakin vaivannut joukkuetta. Löw aikoo kuulemma taas laittaa Lahmia keskikentälle :/ |
vital: Löw aikoo kuulemma taas laittaa Lahmia keskikentälle :/ Mä en tajua miksi. Viime pelissäkin peli alkoi rullaamaan paremmin, kun siirrettiin Lahm laitapakiksi. Mutta, eiköhän Löw tiedä paremmin kuin meikä miten tota nippua kannattaa peluuttaa. :) Olisiko Lahm sitten keskikentällä se puolustavempi pelaaja? Vain kolme kertaa olen joutunut käyttämään ehkäisyä, eikä kertaakaan ole tullut minkäänlaista sukupuolitautia. Minä olen koirilta oppinut, että ensin pitää haistaa ennen kuin saa maistaa. - Pekka Siitoin |
Vaihtovirta 03.07.2014 19:28:19 | |
---|
Funkånaut: Olisiko Lahm sitten keskikentällä se puolustavempi pelaaja? Tämähän siinä varmaan on ideana, jos se raukka vain osaisi pysyä siinä puolustavassa roolissa eikä vetelisi välillä jopa ylimpänä pelaajana päättämässä hyökkäyksiä..Sinänsä ostan tuon ajatuksen, että noille toppareilla nyt vain tarvitaan puolustava kk-mies tueksi, mutta en edelleenkään ole sitä mieltä että Lahm on siihen paras vaihtoehto.. |
vital 03.07.2014 19:38:23 | |
---|
Funkånaut: Mä en tajua miksi. Viime pelissäkin peli alkoi rullaamaan paremmin, kun siirrettiin Lahm laitapakiksi. Mutta, eiköhän Löw tiedä paremmin kuin meikä miten tota nippua kannattaa peluuttaa. :) Olisiko Lahm sitten keskikentällä se puolustavempi pelaaja? Hankalaa sanoa. Löw sanoi että Lahm pelaa laitapakkina vain jos niillä on ongelmia siinä. |
Antti1997 03.07.2014 20:01:05 (muokattu 03.07.2014 20:03:49) | |
---|
Funkånaut: Välikevennys. Suomalaista valmistautumista otteluihin vuosimallia 1912: http://www.iltasanomat.fi/jalkapall … ce=iltapulu.fi&utm_content=site Karjuin tälle: Maalivahti August Syrjäläinen joutui hikoilemaan yhtä paljon kuin kenttäpelaajat, joista kuuluisin oli Algoth Niska. Hän oli Ilkka Danny Lipsasen äidinisä, joka tunnetaan Suomen historian tunnetuimpana pirtun salakuljettajana. #THV "...mutta eihän sellainen mitään oikeaa pyöräilyä ole." -Sompi |
LordWinter 03.07.2014 22:37:13 | |
---|
Hetfield: Joku tämmönen kyllä houkuttelis vähän. Täytyy varmaan koittaa, ainakin jännitys lisääntyy heti moninkertaiseksi tuon myötä. Itse ainakin pistin samanmoisen, pistähän sinäkin. Voidaan sitten porukalla mennä maanantaina pankkiin. "Hahaha, kiristääkö esarista, onko toistuvia tulehduksia? Annas kun Tohtori Jutku silpoo peniisi." -Röntgen-Jeesus |
Antti1997 04.07.2014 02:16:42 | |
---|
LordWinter: Itse ainakin pistin samanmoisen, pistähän sinäkin. Voidaan sitten porukalla mennä maanantaina pankkiin. Ei kai pikavippejä varten tarvii pankkiin asti vaivautua. ;P "...mutta eihän sellainen mitään oikeaa pyöräilyä ole." -Sompi |
jra 04.07.2014 02:20:50 | |
---|
- Kaukolähettimen Klassista Värähtelyä jo vuodesta 2008 - |
Röntgen-Jeesus 04.07.2014 09:37:24 | |
---|
Kyllä minä melkein toivoisin että Kolumbia tippuu kun eivät osaa juhlia silleen ettei ihmisiä kuole. Sympatiat kyllä jalkapallojoukkueen kanssa mutta kansalaiset tuntuvat olevan villieläimen tasolla. Quru: Kaikki musiikki on ihan perseestä. |
arppah8 04.07.2014 10:14:45 | |
---|
Röntgen-Jeesus: Kyllä minä melkein toivoisin että Kolumbia tippuu kun eivät osaa juhlia silleen ettei ihmisiä kuole. Sympatiat kyllä jalkapallojoukkueen kanssa mutta kansalaiset tuntuvat olevan villieläimen tasolla. Eikös siellä yksien kisojen jälkeen ammuttu pelaaja joka teki oman maalin? Status: Asiallinen mies, puhaltaa 1.37 promillea klo 7.30. |
Röntgen-Jeesus 04.07.2014 10:28:27 | |
---|
arppah8: Eikös siellä yksien kisojen jälkeen ammuttu pelaaja joka teki oman maalin? Joo. Onneksi Mika Niemistä ei ammuttu epäonnistuneen rankkarin jälkeen -94. Muuten ois jääny nyytit vilauttamatta. Quru: Kaikki musiikki on ihan perseestä. |
eino mutku 04.07.2014 11:10:32 | |
---|
Escobar taisi olla tuo ammuttu pelaaja. Oikeastaan halusin tulla vain sanomaa Tuomoolle että tänään tosiaan on perjantai! Elikkäs Se päivä jolloin Saksa ja Brasilia voittaa! Mitä opimme tästä? Emme yhtään mitään! |
arppah8 04.07.2014 11:12:01 | |
---|
eino mutku: Escobar taisi olla tuo ammuttu pelaaja. Niin olikin juu. Prkl kun jää tänään ja huomenna matsit väliin kun oon keskellä mehtää prätkäbileissä miksaamassa. Status: Asiallinen mies, puhaltaa 1.37 promillea klo 7.30. |
Funkånaut 04.07.2014 11:27:12 | |
---|
arppah8: Niin olikin juu. Prkl kun jää tänään ja huomenna matsit väliin kun oon keskellä mehtää prätkäbileissä miksaamassa. Puhelimesta netti auki ja korvanapilla pelit korvaan. Vain kolme kertaa olen joutunut käyttämään ehkäisyä, eikä kertaakaan ole tullut minkäänlaista sukupuolitautia. Minä olen koirilta oppinut, että ensin pitää haistaa ennen kuin saa maistaa. - Pekka Siitoin |
Quru 04.07.2014 11:41:09 (muokattu 04.07.2014 11:41:52) | |
---|
arppah8: Niin olikin juu. Prkl kun jää tänään ja huomenna matsit väliin kun oon keskellä mehtää prätkäbileissä miksaamassa. Mitäs ihmettä? Mä olen elänyt siinä käsityksessä että äänimiehillä on iPadit ihan vaan sen takia että voivat katsoa Star Trekkiä mikauspöydän takana. Tai tässä tapauksessa futista. Veksu: "Kuinka näet rikan, joka on veljesi silmässä, mutta et huomaa Kodin Ykkösen tämän viikon plussatarjousta, jossa myydään OBH-Nordica RW5000 rikkaimuria hintaan 199e (ilman Plussa-korttia 119e)?" |