Tuomoo 03.07.2014 09:13:46 | |
---|
Tänään taitaa olla tilanne, että kun menee sutta pakoon niin tulee karhu vastaan. Ranska-Saksa -peli nimittäin. Kumpaakaan en jatkoon haluaisi, mutta ehkä noista kahdesta pahasta asetun mieluummin Ranskan puolelle. 20.8. 22:54:21 NEVÖ FOGET |
Jormaz 03.07.2014 09:29:54 | |
---|
Tänään on välipäivä. No tiedäthän.. Tarkoitettu.. tiedäthän.. |
Meadow 03.07.2014 10:15:23 | |
---|
1. Costa Rica PURA VIDA! |
päänahka 03.07.2014 11:39:15 | |
---|
Tuomoo: Tänään taitaa olla tilanne, että kun menee sutta pakoon niin tulee karhu vastaan. Ranska-Saksa -peli nimittäin. Kumpaakaan en jatkoon haluaisi, mutta ehkä noista kahdesta pahasta asetun mieluummin Ranskan puolelle. Ei ole vieläkään perjantai. :) |
dipshit 03.07.2014 11:42:10 (muokattu 03.07.2014 11:46:43) | |
---|
päänahka: Ei ole vieläkään perjantai. :) Karjahtelin itsekin tälle. Eikös kys. käyttäjä valitellut jossain toisessa ketjussa kuinka oli eilen keskiviikkona luullut, että on jo perjantai? E: Se olikin edellisellä sivulla... E: Itse asiassa noiden kahden viestin välillä oli aikaa vain vähän yli 10h... |
LordWinter 03.07.2014 13:07:35 | |
---|
Tuomoo: Tänään taitaa olla tilanne, että kun menee sutta pakoon niin tulee karhu vastaan. Ranska-Saksa -peli nimittäin. Kumpaakaan en jatkoon haluaisi, mutta ehkä noista kahdesta pahasta asetun mieluummin Ranskan puolelle. Tuomoo: Totta kyllä. Eilinen myöhäisempi peli piti skipata, kun ei enää vain jaksanut katsoa. Tänään sitten avasin telkkarin seitsemältä, ja hämmennyin noin kolmeksi sekunniksi että tänään ei tullutkaan peliä. Oon koko päivän elänyt ihan perjantaissa, piti oikein tarkistaa että tänäänhän onkin keskiviikko, eikä peliäkään tule. Vettä välillä. "Hahaha, kiristääkö esarista, onko toistuvia tulehduksia? Annas kun Tohtori Jutku silpoo peniisi." -Röntgen-Jeesus |
Stradlin 03.07.2014 15:00:23 | |
---|
Tuomoo: Tänään. Nauratti sen verran, että oli pakko antaa plussa. Kyllähän nämä välipäivät ottaa itselläkin aika koville henkisesti, että siinä mielessä ymmärrän sekoilun. "Voi kun täällä onnistuisi älykkäästi keskustella avaruusliskoista ynnä sun muista. Mutta tervettä keskustelua ei synny minnekään kun heti hyökätään ad hominem viesteillä päälle." - Anonymous-jazz |
LaMotta 03.07.2014 16:09:47 (muokattu 03.07.2014 18:10:19) | |
---|
Mr T: Top 4 joukkueet tämän hetken näkemyksen mukaan: 1. Hollanti 2. Saksa 3. Kolumbia 4. Belgia Miksi Belgia muttei vaikkapa Brasilia? Oma Top 4 on: Hollanti Saksa Kolumbia Brasilia E: Miksi pelaajat saapuu kentälle lasten kanssa? (Lausutaan elämään kyllästyneellä äänellä): "Jos ei kiinnosta niin ei tiällä mikkää pakko oo olla. Työ tiijättä missä on ovet." |
vital 03.07.2014 16:18:41 | |
---|
googlasin, eka tulos: they are mascots that come from local schools or youth teams or supporters clubs, its an old tradition been going on as long as i can remember.. Most probably those kids are players in the youth club. Believe me that even Wayne Rooney used to walk out with the players before the match starts. Also because FIFA, the world football governing body, has a partnership with UNICEF, the United Nations Children's Fund. The two organisations team up to prevent children from being recruited as child soldiers, inform them about the dangers of HIV/AIDS through education and discussion, and promote educations for girls, among many other objectives. Their goal is to demonstrate how footballers can serve as role models, and how the game of football is one of the most powerful ways through which the world can receive messages of non-violence, tolerance and peace. |
Hetfield 03.07.2014 16:31:36 | |
---|
LaMotta: Miksi Belgia muttei vaikkapa Brasilia? Koska joko Brasilia tai Kolumbia tippuu mitalipeleistä, pelaavat vastakkain puolivälierissä. "I hope you've had all the children you want... 'Cause this is gonna blow your balls off." |
Antti1997 03.07.2014 16:40:37 | |
---|
Hetfield: Koska joko Brasilia tai Kolumbia tippuu mitalipeleistä, pelaavat vastakkain puolivälierissä. Väittäisin muuten että tästä tulee kerrassaan huikea ottelu. Melkein jopa luulen että Kolumbia on se jatkoonmenijä! "...mutta eihän sellainen mitään oikeaa pyöräilyä ole." -Sompi |
Funkånaut 03.07.2014 16:48:08 | |
---|
Vain kolme kertaa olen joutunut käyttämään ehkäisyä, eikä kertaakaan ole tullut minkäänlaista sukupuolitautia. Minä olen koirilta oppinut, että ensin pitää haistaa ennen kuin saa maistaa. - Pekka Siitoin |
Dr. Funkenstein 03.07.2014 17:06:52 | |
---|
Nämä viime päivät antavat vähän etukäteisfiilistä kisojen jälkeiseen elämään. Saatana. Ei ole hyvä tämä. |
LaMotta 03.07.2014 17:32:24 | |
---|
Dr. Funkenstein: Nämä viime päivät antavat vähän etukäteisfiilistä kisojen jälkeiseen elämään. Saatana. Ei ole hyvä tämä. Kaikki hyvä loppuu aikanaan. (Lausutaan elämään kyllästyneellä äänellä): "Jos ei kiinnosta niin ei tiällä mikkää pakko oo olla. Työ tiijättä missä on ovet." |
hullu_ukko 03.07.2014 17:41:44 (muokattu 03.07.2014 17:42:45) | |
---|
Jaa, Top-4? 1. Hollanti 2. Saksa 3. Belgia 4. Kolumbia Kolumbiankin tilalla näkisin mieluummin esim. Sveitsin, USA:n tai edes Costa Rican, mutta minkäs teet. ✡ | Kappale kertoo maailmanlopusta, koska maailmanlopun tuoma loppu on mustattu eli blackened. -Wikipedia | ✡ |
Funkånaut 03.07.2014 17:46:24 (muokattu 03.07.2014 17:47:36) | |
---|
Vain kolme kertaa olen joutunut käyttämään ehkäisyä, eikä kertaakaan ole tullut minkäänlaista sukupuolitautia. Minä olen koirilta oppinut, että ensin pitää haistaa ennen kuin saa maistaa. - Pekka Siitoin |
Scrobble 03.07.2014 17:50:43 | |
---|
Neljä vakuuttavinta joukkuetta tähän mennessä: 1. Kolumbia 2. Ranska 3. Costa Rica 4. En keksinyt neljättä, kaikki muut iham paskojam "There's only two things I hate in this world. People who are intolerant of other people's cultures and the Dutch"
-Michael Caine |
vital 03.07.2014 18:01:33 | |
---|
Scrobble: Neljä vakuuttavinta joukkuetta tähän mennessä: 1. Kolumbia 2. Ranska 3. Costa Rica 4. En keksinyt neljättä, kaikki muut iham paskojam Sama, paitsi Ranskan sijasta Hollanti. |
Scrobble 03.07.2014 18:03:50 | |
---|
vital: Sama, paitsi Ranskan sijasta Hollanti. Espanjaa vastaan helvetin hyvä. Australiaa vastaan pulassa. Chileä vastaan melkein pulassa. Meksikoa vastaan melko heikko. Kisojen yliarvostetuin joukkue tähän mennessä. "There's only two things I hate in this world. People who are intolerant of other people's cultures and the Dutch"
-Michael Caine |
Scrobble: Kisojen yliarvostetuin joukkue tähän mennessä. Eikö Saksa ole hyvä? Tali-Ihantala ja silleen. (Lausutaan elämään kyllästyneellä äänellä): "Jos ei kiinnosta niin ei tiällä mikkää pakko oo olla. Työ tiijättä missä on ovet." |