Aihe: Jalkapallon MM-kisat 2014
1 2 3 4 533 34 35 36 3768 69 70 71 72
dipshit
26.06.2014 20:05:24
Olipa kyllä vitun surkea eka puoliaika Saksa - USAssa. Nyt Kloselle maali ja ennätykset rikki.
dipshit
26.06.2014 20:19:20
MÜLLLLEEEEEEEEERRRRRR!!!!
Funkånaut
26.06.2014 20:58:17 (muokattu 26.06.2014 21:00:17)

barclay: Joo. Kerrankin toivon että Saksa voittaisi. Ärsyttää jos pelaavat ystävyysottelunsa sopupelimäisesti 0-0 Ja kumpikin pääsee jatkoon. Kyllä Portugali jatkopeleihin kuuluu.

Ei todellakaan kuulu. Mitäs pelas niin ankeesti.

Saksa otti sen 1-0 voiton, joka sopi molemmille. En sano enkä edes vihjaa mitään, mutta Saksan jalkapallon legendahan valmentaa USA:n joukkuetta...

E: Hienointa ehdottomasti, että Kristiina on ulkona.
Vain kolme kertaa olen joutunut käyttämään ehkäisyä, eikä kertaakaan ole tullut minkäänlaista sukupuolitautia. Minä olen koirilta oppinut, että ensin pitää haistaa ennen kuin saa maistaa. - Pekka Siitoin
dipshit
26.06.2014 21:27:50
Funkånaut: Saksa otti sen 1-0 voiton, joka sopi molemmille. En sano enkä edes vihjaa mitään, mutta Saksan jalkapallon legendahan valmentaa USA:n joukkuetta...

E: Hienointa ehdottomasti, että Kristiina on ulkona.

Juu, juurikin näin. Mut joo, Saksa on kyl tarjoillut sekä näiden kisojen parhaan (Saksa - Ghana) että yhden tylsimmistä peleistä. Tämäniltainen oli hyvin väsynyttä jalkapalloa, mutta toisaalta aika odotetustikin. Illalla pääsee sitten jännäämään Saksan vastustajaa, toivottavasti/todennäköisesti sieltä on Algeria tulossa.
Funkånaut
26.06.2014 22:12:26

Kyllä melkonen ylläri Elisabeth Rehn kymppipaikan vieraana. Täähän on oikeasti todella mielenkiintoista settiä.
Vain kolme kertaa olen joutunut käyttämään ehkäisyä, eikä kertaakaan ole tullut minkäänlaista sukupuolitautia. Minä olen koirilta oppinut, että ensin pitää haistaa ennen kuin saa maistaa. - Pekka Siitoin
Dr. Funkenstein
26.06.2014 22:25:09
dipshit: Saksa on kyl tarjoillut sekä näiden kisojen parhaan (Saksa - Ghana) että yhden tylsimmistä peleistä. Tämäniltainen oli hyvin väsynyttä jalkapalloa, mutta toisaalta aika odotetustikin.

Näinpä! Jotenkin tässä odottelee itsekin jo jatkopelejä ja tuli vilkuiltua kelloa about ekaa kertaa näiden kisojen aikana.
Bongowing
26.06.2014 22:48:38
Funkånaut: Kyllä melkonen ylläri Elisabeth Rehn kymppipaikan vieraana. Täähän on oikeasti todella mielenkiintoista settiä.

mitä lukee elisabeth rehnin ovessa? varokaa ovea.
But where the heck is magenta?
Jormaz
26.06.2014 23:36:41
Bongowing: mitä lukee elisabeth rehnin ovessa? varokaa ovea.

Mitä luki Kelan entisen pääjohtajan Jorma Huuhtasen ovessa? Ei saa häiritä Huuhtasen Jormaa heh heh kasku kirjasta otin
No tiedäthän.. Tarkoitettu.. tiedäthän..
Bongowing
26.06.2014 23:41:14
Kauankohan Ove mökötti kun Lillan meni lahjoitti Pelen signeeraman jalkapallon "johonkin hyväntekeväisyyteen". Naiset on pilannu jne.
TheBlackestEye
26.06.2014 23:52:04
Hienosti pitänyt kyllä linja noiden punaisten korttien kanssa. Taas lähti kaveri suihkuun vähän köykäsen näkösesti, mutta napit edellä tuli sääreen, niin ei jäännyt seliteltävää. Toivottavasti linja pitää loppuun saakka.
Bongowing
26.06.2014 23:57:46
Hetkinen onko Neymarilla korttitili täys vai mitä ne tuolla studiossa höpötti?
Funkånaut
27.06.2014 00:52:50

Algeria perkule!
barclay
27.06.2014 00:59:38

Jees. Algeriasta on kyllä tullut yllättäen yksi kisojen suosikkijoukkueistani.
Kostiainen. Karumpi saundi, parempi mieli http://www.mikseri.net/kostiainenproj
vantage
27.06.2014 01:02:08
En ole tämmöisestä aikasemmin kuullut mutta laserkynillä ovat kuulemma häirinneet näitä maalivahteja näissä kisoissa.
Nehän on helvetin tehokkaita parhaimmillaan ja vissiin oma osansa niillä lopputuloksissa.
LordWinter
27.06.2014 01:19:07
Luis tarttee kohta oman osionsa vedonlyöntisivustoille http://aijaa.com/8qYEbx
"Hahaha, kiristääkö esarista, onko toistuvia tulehduksia? Annas kun Tohtori Jutku silpoo peniisi." -Röntgen-Jeesus
Qoshovius
27.06.2014 01:30:48

vantage: En ole tämmöisestä aikasemmin kuullut mutta laserkynillä ovat kuulemma häirinneet näitä maalivahteja näissä kisoissa.
Nehän on helvetin tehokkaita parhaimmillaan ja vissiin oma osansa niillä lopputuloksissa.

Tuossa Algeria - Venäjä -matsissa tämmöstä taisi näkyäkin. Ihmettelin itsekin.
Responsible people don't go around their nipples twisted.
DJKaaos
27.06.2014 10:40:23
barclay: Kyllä Portugali jatkopeleihin kuuluu.

En ymmärrä. Peliesitysten ja tulosten perusteella ei kuulu, ja muutenkin jättäneet tässä turnauksessa itsestään ja pelistään väkinäisen ja negatiivisen kuvan. Pidin Portugalia varteenotettavana jatkoonmenijänä lohkostaan, kuten varmaan aika moni muukin, ja jos puhti ei riitä punnertamaan tuosta lohkosta jatkoon, niin eivät he kyllä jatkopeleihin kuulu.
Ekat demot.
Parasite
27.06.2014 11:37:30
DJKaaos: En ymmärrä. Peliesitysten ja tulosten perusteella ei kuulu, ja muutenkin jättäneet tässä turnauksessa itsestään ja pelistään väkinäisen ja negatiivisen kuvan. Pidin Portugalia varteenotettavana jatkoonmenijänä lohkostaan, kuten varmaan aika moni muukin, ja jos puhti ei riitä punnertamaan tuosta lohkosta jatkoon, niin eivät he kyllä jatkopeleihin kuulu.

Allekirjoitan.
20.8.2013 22:54:21 NEVÖ FOGET
barclay
27.06.2014 12:14:37

DJKaaos: En ymmärrä. Peliesitysten ja tulosten perusteella ei kuulu, ja muutenkin jättäneet tässä turnauksessa itsestään ja pelistään väkinäisen ja negatiivisen kuvan. Pidin Portugalia varteenotettavana jatkoonmenijänä lohkostaan, kuten varmaan aika moni muukin, ja jos puhti ei riitä punnertamaan tuosta lohkosta jatkoon, niin eivät he kyllä jatkopeleihin kuulu.

Kysymys on vain omasta mielipiteestäni ja diggailustani. Portugali on Portugali vaikka mikä olisi. Toisaalta kaipaan wanhoja hyviä aikoja kun Luis Figo ja kumppanit pelasivat..
Kostiainen. Karumpi saundi, parempi mieli http://www.mikseri.net/kostiainenproj
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)