Matti_77 22.06.2014 18:51:19 | |
---|
Bottakselta kyllä nappisuoritus. Räkä alkaa kyllä mietityttämään. Näinköhän saa taas lempat Ferkulta? Ja Vettelin valtakausi näkyy olevan ohi. Tallikaveri pyyhkii Sebillä lattiaa mennen tullen. |
Funkånaut 22.06.2014 19:00:22 (muokattu 22.06.2014 19:00:44) | |
---|
Matti_77: Bottakselta kyllä nappisuoritus. Räkä alkaa kyllä mietityttämään. Näinköhän saa taas lempat Ferkulta? Ainakin talli yrittää parhaansa sabotoidakseen (tai no, ehkä vahva sana) Räikkösen toimintaa. Eka pistetään aina Alonson auto säätöihin, paskat kisataktiikat juuri Räikkösellä, Monacon kisassa käsittämättömästi ei kerrottu että Chilton saa ohittaa turva-auton takana, ... Eiks Räikkönen ollut Domeniciallin vika hankinta tallipäällikkönä? Selittäisi paljon tota toimintaa. Räikkönen oli viime kerralla Todtin vika hankinta, ja kohtelu muuttui melko radikaalisti talvella 2007-2008, kun Todt oli tallista häipynyt. Tolla toiminnalla Ferkku ei kyllä huipulle enää palaa. Ei huippuja kiinnosta osallistua moiseen toimintaan. Ja Vettelin valtakausi näkyy olevan ohi. Tallikaveri pyyhkii Sebillä lattiaa mennen tullen. Niin no joo, voi olla että tämän kauden autot vaan sopivat Ricciardolle paremmin. Fakta on se, että ainakin tämän kauden autoilla Ricciardo vie Vetteliä ku litran mittaa. Vain kolme kertaa olen joutunut käyttämään ehkäisyä, eikä kertaakaan ole tullut minkäänlaista sukupuolitautia. Minä olen koirilta oppinut, että ensin pitää haistaa ennen kuin saa maistaa. - Pekka Siitoin |
-HP- 22.06.2014 20:31:05 | |
---|
Funkånaut: Eiks Räikkönen ollut Domeniciallin vika hankinta tallipäällikkönä? Selittäisi paljon tota toimintaa. Räikkönen oli viime kerralla Todtin vika hankinta, ja kohtelu muuttui melko radikaalisti talvella 2007-2008, kun Todt oli tallista häipynyt. Tähän mä ainakin oman mielipiteeni perustan. Ei se nyt _noin_ huono ole, ellei oo heittäny viime kauden jälkeen läskiksi koko showta kun hitaan auton myötä myös moti puuttuu. Kuka väittää ettei kitara muka ole lyömäsoitin? |
Hargon 24.06.2014 07:33:26 | |
---|
Eiköhän Santander maksa Ferrarille muutaman miljoonan bonusta joka kerta, kun Alonso sijoittuu Räikkösen edelle. Ja Alesi tulee sisälle, niin siinä käy kun kumi ei kestä! |
Ei ihme jos vähän turhauttaa: Ferrari pyysi Räikköstä ajamaan rauhallisemmin Red Bull Ringillä vain kahden kierroksen jälkeen jarrujen ylikuumentumisen vuoksi. - Yritin taistella edessä meneviä ja takana tulevia vastaan, joten se on aika vaikeaa, kun kahden kierroksen jälkeen sinua pyydetään hidastamaan. Kymmenenneksi sijoittunut Räikkönen oli turhautunut siitä, että hänet otettiin ensimmäisen kerran varikolle vasta 15. kierroksella. - Minun olisi pitänyt pysähtyä aiemmin, mutta en tiedä syytä siihen, miksi pysähdyimme siinä vaiheessa. Se maksoi meille muutaman sijan. Tuolla vauhdilla minulla ei ole mahdollisuuksia saada mitään takaisin. Se ei ollut hyvä juttu. http://www.mtv.fi/sport/f1/uutiset. … 83/raikkonen-nain-ei-saisi-tapahtua"I hope you've had all the children you want... 'Cause this is gonna blow your balls off." |
Blain 25.06.2014 12:19:26 | |
---|
Loppukausi näyttää mielenkiintoiselta Williamsin ja Valtterin kannalta. Mies itse puhui, että Silverstone ei pitäisi olla autolle kovin huono rata. Perinteiset voimaradat Spa ja Monza sopivat myös hyvin. Toisaalta hitaat radat, kuten Hungaroring ja Singapore voivat olla myrkkyä. Toivotaan, että siellä Vale paikkaa downforcen puutetta hanskalla. |
Tympee Huttunen 25.06.2014 13:10:59 | |
---|
Olisiko Vettelille viimeinen kausi Red Bullilla? Tästä syystä Ricciardo pärjää paremmin. Räikkösellä on kovin vaikeuksia, joskin kerran taisi väläyttää Alonson edelle? Jos ongelmat saa ratkaistua, en näe syytä miksei pärjäisi täyspäisesti Fernandolle. Tätä rataa kyllä voi vähän ihmetellä, jos ajaa ensi kaudenkin. |
Funkånaut 25.06.2014 13:25:08 | |
---|
Lastinen: Räikkösellä on kovin vaikeuksia, joskin kerran taisi väläyttää Alonson edelle? Jos ongelmat saa ratkaistua, en näe syytä miksei pärjäisi täyspäisesti Fernandolle. Tätä rataa kyllä voi vähän ihmetellä, jos ajaa ensi kaudenkin. Toi on kyllä erikoinen tilanne. Talli tietää, miksi Kimin auto ei kulje ja Kimi tietää miksi hänen auto ei kulje. Silti sille ei saada yhtään mitään aikaiseksi. Epäilen, että todennäköisemmin Kimi sanoo että "Paskat, pitäkää tunkkinne" kuin talli Kimille. Mutta, ei sekään olisi ihme. Ihmeellisintä olisi, jos Kimi ensikin kaudella toista punaista autoa ajaisi. Etenkin, jos Alonso jatkaisi tallissa. Niin kauan kuin Alonso ja Santander pyörittää Ferkkua, niin Kimin auto ei tule kuntoon. Vain kolme kertaa olen joutunut käyttämään ehkäisyä, eikä kertaakaan ole tullut minkäänlaista sukupuolitautia. Minä olen koirilta oppinut, että ensin pitää haistaa ennen kuin saa maistaa. - Pekka Siitoin |
Saunatakki 02.07.2014 18:24:56 | |
---|
"Oi pupu on siellä! Herttileili mites tänne on päässy villieläimiä?! No ei se mikään villieläin ole, onpahan muuten vaan hauska." - Matti Kyllönen |
pehko 03.07.2014 05:18:12 | |
---|
"Sometimes he throws in a bunch of fretless songs and I say "I don't have any fretless bass" and he say's "Go fuck yourself" - Chi Cheng RIP |
Blain 05.07.2014 17:16:49 | |
---|
Eipä se oikein vahvasti mennyt. Kuivalla kelillä saattaa olla hänniltä jotain saumaa, kun muut reuhasivat slicksit pilalle aika-ajossa. |
Hetfield 06.07.2014 15:08:40 (muokattu 06.07.2014 15:26:37) | |
---|
Nonni. Kimillä paha mälli heti. Pääsi vissiin lähdössä Alonson edelle, mutta sitten leveäksi ja auto lapasesta. "Is Felipe alright?" Kimin ekat sanat tiimiradioon. Oli kyllä melko tärsky, aitakin meni vaihtoon. "I hope you've had all the children you want... 'Cause this is gonna blow your balls off." |
Blain 06.07.2014 15:27:58 | |
---|
Ei voi Kimillä huonommin enää mennä. Toivotaan, että mies itse on ok ja Hockella kovassa iskussa. Bottas onneksi aika hyvissä asetelmissa nyt. |
eino mutku 06.07.2014 15:32:32 | |
---|
Eihän tuosta Kimin hommasta tuu mitään. Jos nyt jotain positiivista tuosta löytyy niin se että osui Massaan. Mitä opimme tästä? Emme yhtään mitään! |
dipshit 06.07.2014 15:34:05 | |
---|
Pahan näköinen onnettomuus kyllä. Kuulemma nilkkaan sattui mutta muuten pitäisi miehen olla ok. Hyvä jos ei selkä mennyt, se kun on aikaisemminkin ollut ongelmana. |
evo 06.07.2014 16:44:04 | |
---|
|
Funkånaut 06.07.2014 16:59:56 | |
---|
Bottaalla mainio tilaisuus kakkospaikkaan, kun Rosbergkin keskeytti. Stopit tehty eikä ketään lähelläkään takana. Vain kolme kertaa olen joutunut käyttämään ehkäisyä, eikä kertaakaan ole tullut minkäänlaista sukupuolitautia. Minä olen koirilta oppinut, että ensin pitää haistaa ennen kuin saa maistaa. - Pekka Siitoin |
Blain 07.07.2014 08:15:29 | |
---|
Funkånaut: Bottaalla mainio tilaisuus kakkospaikkaan, kun Rosbergkin keskeytti. Stopit tehty eikä ketään lähelläkään takana. Spa ja Monza sopii Willylle hyvin, kun on pitkiä suoria. Voittoa sieltä. Ei muuten pitkiin vetoihin vaikuttanut yhtään se, että Valtteri ei päässyt ajamaan ensimmäisessä harjoituksessa ja kolmaskin jäi torsoksi, kun satoi. Peruspaketti tuntuu olevan siis kunnossa auton suhteen. |
DirtyFingers 20.07.2014 15:44:06 | |
---|
Come with me for fun in my buggy |
sellisti 21.07.2014 01:40:54 | |
---|
Voiton kannalta tylsä kisa, mutta miehekkäästi piti Bottas Hamiltonin takanaan! Aika kiimalla tuli britti 20:nnestä ruudusta. Metsän laidas munat jäi vetoketjun väliin /
Kyllä siinä joutsenemo katsoi hyvin pitkään. -M. A. Numminen |