Aihe: Jalkapallon MM-kisat 2014
1 2 3 4 525 26 27 28 2968 69 70 71 72
dipshit
22.06.2014 00:08:54
USKOMATON PELI joskin melkein liikaa meikäläisen pumpulle. Ei perkele. Klose on universumin hienoimpia miehiä, ja sai meille sentään sen elintärkeän yhden pisteen. Kyllä tässä vielä luottavaiset fiilikset on jatkoonmenon suhteen, mutta hui saatana sentään kun pistivät Ghanan pojat kovaa vastaan, en minä ihan näin jännittävää trilleriä olisi kaivannut. Mutta kaikki propsit kuitenkin Ghanalle, oli kirkkaasti paras afrikkalaissuoritus näissä kisoissa ja tämä oli meikäläiselle helposti kisojen jännittävin ja paras peli. Torstaina kaatuu sitten jenkit, ja jatkopaikka taattu.
Meadow
22.06.2014 00:09:29
Vittu tota kisastudiota. Miro miro miro miro miro, tihihihihii!
Funkånaut
22.06.2014 00:24:42

Uskoisin, että Portugalilla on melko tuskaiset hetket viimeistään Ghanan kanssa. Tänään pelasi mielettömän hyvin Ghana. Täysin omilla vahvuuksillaan, enkä usko että Portugali pärjää ellei sitten saa estettyä Ghanan fyysisyyttä ja nopeutta jollakin tavalla.
Vain kolme kertaa olen joutunut käyttämään ehkäisyä, eikä kertaakaan ole tullut minkäänlaista sukupuolitautia. Minä olen koirilta oppinut, että ensin pitää haistaa ennen kuin saa maistaa. - Pekka Siitoin
Jormaz
22.06.2014 00:38:42
Sveitsi-Ranskasta sain tulosvedon oikein. Kerroin oli 158 :) panos euron :(
No tiedäthän.. Tarkoitettu.. tiedäthän..
Tuomoo
22.06.2014 00:47:42
Jormaz: Sveitsi-Ranskasta sain tulosvedon oikein. Kerroin oli 158 :) panos euron :(

Hoh, mulla tuokin olisi mennyt vituiksi. Ei ole oikeastaan mikään muu kuin Espanja-Hollanti -pelin veikkaukset osuneet missään määrin kohdilleen.
20.8. 22:54:21 NEVÖ FOGET
Scrobble
22.06.2014 01:27:56
Tuomoo: Hoh, mulla tuokin olisi mennyt vituiksi. Ei ole oikeastaan mikään muu kuin Espanja-Hollanti -pelin veikkaukset osuneet missään määrin kohdilleen.

Itsehän olen saanut näihin kisoihin jo 150e tuhlattua ilman yhtäkään osumaa :)
"There's only two things I hate in this world. People who are intolerant of other people's cultures and the Dutch" -Michael Caine
Loijaa
22.06.2014 12:35:15 (muokattu 22.06.2014 12:41:20)

Kylläpä skarppasivat afrikkalaisjoukkueet eilen; Ghana pelasi upean pelin Saksaa vastaan, kisojen parasta antia tähän mennessä BRA-MEX -matsin ohella, ja Nigeria voitti Emeniken ja Musan hyvien suoritusten säestämänä Bosnian. Ei riittänyt bosnialaisilla paukut, Emenike varsinkin vyöryi jatkuvasti laidalta boxiin ja jyräsi kirjaimellisesti sen puolustajan nurmen pintaan.
we want the world and we want it now
Jormaz
22.06.2014 12:39:55
Ghana oli aika liekeissä. Tuomarivirhe sitten pelasti että Nigeria voitti ja meni kaikki eiliset matsit vedossa oikein. Aika törkeästi kyllä ryöstettiin B&H:lta.
No tiedäthän.. Tarkoitettu.. tiedäthän..
Loijaa
22.06.2014 12:48:06

Jormaz: Tuomarivirhe sitten pelasti että Nigeria voitti ja meni kaikki eiliset matsit vedossa oikein. Aika törkeästi kyllä ryöstettiin B&H:lta.

Lieneekö bosnialaista mentaliteettia se, että esimerkiksi juuri Dzeko pysyi varsin rauhallisena siitä ryöstetystä maalista - ja viimeisten sekuntien missatusta maalipaikastaan huolimatta (jonka Enyema hyvin torjui jalalla).

Voi vain jossitella, miten pelin luonne olisi muuttunut, jos maali oltaisiin hyväksytty, mutta varsinkin toisella puoliajalla B&H:n peli oli varsin aneemista. Liike loppui, ja ratkaisut olivat suurimmaksi osaksi mielikuvituksettoman heikkoja.
Alfons Åberg
22.06.2014 18:44:35
Ovatko kaikki väsyneet futikseen vaiko juuttuneet juhannuksen paluuliikenteeseen?

Kisastudio illan peleille löytyy täältä.
http://muusikoiden.net/extra/chat/
"Linkkejä artikkeleihin tai tutkimuksiin, joissa Hulkon muusikon uran näytöt todetaan merkittäviksi" -Jazzmies
Qsine
22.06.2014 19:28:03

Ah, korva saa levätä viimeinkin ja vaihteeksi: ihan mahtavasti ajateltu, ettei joka matsiin ängetä tuota kommentaattoria! Siellä se Suominen nyt hoitaa hommaa rauhassa, soolona, ammattitaidolla. Hemmetti, kun korva oikeasti jo ehätti väsyä besserwissereiden taktiikkainfotulvaan. Koko ajan niillä on jotain asiaa. Mikä on toki ok, mutta pidemmän päälle rasittavaa. Kvaliteetti ennen kvantiteettia, tauot ovat musiikkia, nytkin, tässäkin!
http://www.jannekuusinen.net http://jannekuusinen.blogspot.fi http://shitegeistcomics.blogspot.fi www.google.com/+JanneKuusinen
Secreterial
22.06.2014 19:47:10
Qsine: Ah, korva saa levätä viimeinkin ja vaihteeksi: ihan mahtavasti ajateltu, ettei joka matsiin ängetä tuota kommentaattoria! Siellä se Suominen nyt hoitaa hommaa rauhassa, soolona, ammattitaidolla.

Mun mielestä tuohon Tapsan kaveriksi sopisi hyvin vaikka Litti kyllä. Molemmat rauhallisia ja asiapitoisia miehiä!
"I never bluff" - Cordell Walker
barclay
22.06.2014 20:01:44

Olenko ainut kenen mielestä toi studion nainen on suhkoot pelottavan näköinen?
Kostiainen. Karumpi saundi, parempi mieli http://www.mikseri.net/kostiainenproj
juhokoo
22.06.2014 22:29:14
sahkuifk: Olet. Minun mielestä hän on guumis.

Kyllä, Petra on kuumis. Samoin Inka.
barclay
22.06.2014 23:09:36

Jännästi meni längistä sisään. Nyt pitäisi Algerian keskittyä ja tehdä pari maalia..
Kostiainen. Karumpi saundi, parempi mieli http://www.mikseri.net/kostiainenproj
Funkånaut
22.06.2014 23:31:04

Käsittämätön matsi tää kyllä. Kuus maalia ja parikybää jäljellä.
Vain kolme kertaa olen joutunut käyttämään ehkäisyä, eikä kertaakaan ole tullut minkäänlaista sukupuolitautia. Minä olen koirilta oppinut, että ensin pitää haistaa ennen kuin saa maistaa. - Pekka Siitoin
Loijaa
23.06.2014 02:10:07 (muokattu 23.06.2014 02:10:42)

Funkånaut: Käsittämätön matsi tää kyllä. Kuus maalia ja parikybää jäljellä.

50-luku on tullut takaisin..Algeria karisti maalintekopeikon harteiltaan varsin tehokkaasti. Jenkit pelaa hyvin Portugaliakin vastaan, Nanin maali oli kyllä seurausta puulaakitason hasardista.
LordWinter
23.06.2014 03:12:58 (muokattu 23.06.2014 03:13:10)
USA-Portugali oli vitummoinen. Ja mikä tärkeintä sain viimeinkin kaikki vedot oikein päivän matseissa ja voitin huikeat 65€. Tätä päivää olen odottanut. Tästä on hyvä jatkaa.
"Hahaha, kiristääkö esarista, onko toistuvia tulehduksia? Annas kun Tohtori Jutku silpoo peniisi." -Röntgen-Jeesus
Herrah
23.06.2014 12:08:45
Onko toi Portugalin ainoa jatkosauma nyt se että ne vie Ghanaa kuin litran mittaa vikassa pelissä ja Usa häviää niin rankasti Saksalle että maaliero kääntyy Portugalin eduksi?
t. Portugalin vihaaja
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)