Ruutukunkku 17.06.2014 15:23:31 | |
---|
Enimmäkseen on saanut kehuja lukea joka paikasta. Kauhea kuumotus kun itse ei pääse kuuntelemaan. Mutta hyvää lupailee kommenttien perusteella. I can see clearly now, a painful vision indeed. |
EvilDead 17.06.2014 22:22:11 | |
---|
Tähän mennessä kaikista eniten on vakuuttanut motherloadin ja high roadin kertsit, mutta muuten maistuu melko tasapaksulle. Kyllä tälle täytyy antaa mahdollisuus vielä. |
Spirocore 17.06.2014 22:23:22 | |
---|
Koko päivän pyöriny High Roadin riffi päässä. Maagisen erinomainen. iTunes-schmaiTunes. Ei oo pitkä aika julkasuun. Torstaiaamuna Äxän kautta töihin. When you're dead, you don't know that you're dead. It's only difficult for others. It's the same when you're stupid. |
EvilDead 17.06.2014 22:25:11 | |
---|
Spirocore: Koko päivän pyöriny High Roadin riffi päässä. Maagisen erinomainen. iTunes-schmaiTunes. Ei oo pitkä aika julkasuun. Torstaiaamuna Äxän kautta töihin. Siis julkaistaanko tämä nyt varmasti Suomessa 19. päivä? |
phiit 17.06.2014 22:32:24 | |
---|
EvilDead: Tähän mennessä kaikista eniten on vakuuttanut motherloadin ja high roadin kertsit, mutta muuten maistuu melko tasapaksulle. Kyllä tälle täytyy antaa mahdollisuus vielä. Motherload on kyllä koukuttava ja hyvällä tavalla ~ Musiikin ei tarvitse olla kaunista ollakseen hyvää ~ |
bedlam 18.06.2014 08:09:27 | |
---|
EvilDead: Tähän mennessä kaikista eniten on vakuuttanut motherloadin ja high roadin kertsit, mutta muuten maistuu melko tasapaksulle. Kyllä tälle täytyy antaa mahdollisuus vielä. Kerran kuuntelin levyn läpi eilen ja mulle kyllä tuo levyn avausraita iski ihan täysillä, samoiten tuo kakkosraita tietty. http://www.petrilampela.net |
Exhausted 18.06.2014 09:02:45 | |
---|
phiit: Motherload on kyllä koukuttava ja hyvällä tavalla On kyllä, levyn kohokohtia. |
Brian May jr. 18.06.2014 16:07:17 | |
---|
Aika paljon olen nyt kuunnellut, Tread Lightly ja The Motherload ovat varmaankin Mastodonin parhaimpien biisien joukossa, älytön draivi, koukuttavat melodiat ja tappavia riffejä, ja siitä on jo tätä levyä kiittäminen; pyyhkivät lattiaa millä tahansa Hunterin biiseistä. Mutta kyllä muutenkin kaiken kaikkiaan pidän tästä, vaikka kuten joku jo mainitsikin, niin temmon yms. kanssa ei hirveästi pelleillä, tuollaisesta keskitien rock-temmosta ei juurikaan poiketa. Diamond In the Witch House on melko poikkeava kokonaisuuteen nähden, mutta hyvin ne on tuommoisen doomimmankin fiiliksen sisäistäneet. Scott Kellyltä myös hyvä suoritus kyseisessä biisissä. Tykkään! Samalla on kuitenkin sanottava, että vaikka kuinka haluavat tehdä tällaista popahtavampaa musiikkia ja se tällä kertaa onnistui (omasta mielestäni) hienosti, niin en usko tämän Hunterin aloittaman konseptin voivan toimia ikuisesti. Katsotaan taas muutaman vuoden kuluttua mitä miehet innovoivat, vai onko ne innovaatiot lopullisesti kuluneet loppuun. Vettä! |
bedlam 18.06.2014 17:41:02 | |
---|
^ Mutta kesä ja juhannus on kyllä täydellinen aika tälle levylle! Skyen ostin aikoinaan pimeään syksyaikaan ja se sopi tunnelmaltaan siihen, mutta tätä levyä on varmasti mahtava luukuttaa auringonpaisteessa töihin ajellessa :) Mulla jäi yhteen kuunteluun iTunesista, toivottavasti levy saapuilee huomenissa. Viimeisin Prong saapui kyllä postissa varalle, jos ei ehdi :) http://www.petrilampela.net |
fuzz 18.06.2014 17:51:04 (muokattu 18.06.2014 21:22:18) | |
---|
Tykkään kyllä todella paljon. Toivoin kyllä Crack the Skyen tapaista jammailua, mutta silti tämä simppelimpikin meininki toimii hyvin. Yllättävän hienosti ovat kumppanit näin suoraviivaisesti toimivia biisejä tehneet. Selkeä parannus Hunterista. Huomenissa täytyy käydä levy äxästä poistamassa. elämän tarkoitus on 42 |
Ziggy Bubba 18.06.2014 18:02:58 | |
---|
EvilDead: Siis julkaistaanko tämä nyt varmasti Suomessa 19. päivä? Ainakin Äxän sivuilla lukee näin. Taidan hakea päivällä omani. Tuolla näkyisi että ois 2xLP myös huomenna pihalla, saas kattoa. |
arsu 18.06.2014 18:40:57 (muokattu 18.06.2014 18:41:47) | |
---|
Ziggy Bubba: Ainakin Äxän sivuilla lukee näin. Taidan hakea päivällä omani. Tuolla näkyisi että ois 2xLP myös huomenna pihalla, saas kattoa. Ensimmäisen puoliskon levystä kuuntelin ja vaikutti kyllä hyvältä ja ehjemmältä kokonaisuudelta kuin edellinen. Motherloadista tuli tämän kesän hittiveisu. Hyviä irtobiisejä Hunterilla mut ei koko levynä koskaan auennut mulle. Vinyylin olivat tänään äxästä lähettäneet joten pitäisi huomenna hyllyistä löytyä. "Our style? Invasive, penetrating, brutal, loud and access-all-areas. Just like our lovemaking." |
McNulty 18.06.2014 20:17:49 | |
---|
Ei voi muuta sanoa, kuin että aivan huikean mahtava levy. Tykkään ja pidän suuresti. Soundit toimii, biisit toimii... osa riffeista on kiharaisia, mutta muuten levy on melko suoraa ilmaisua. Tulin teille ku en ihimisihin keherannu mennä. |
No joo ihan hyvää settiä! Jotenkin itseä nyt tässä häiritsee nuo Troyn luolamiesmäiset, liian simppelit ja lapselliset laulumelodiat. Ne ei istu levyn muuhun tunnelmaa, varsinkin kun Brann ja Brent vetää niin timanttista settiä koko levyn läpi. Ehkä se siitä aukeaa ja palaset loksahtaa paikoilleen. I can see clearly now, a painful vision indeed. |
Luthanasia 19.06.2014 10:09:17 | |
---|
Jaahas, Äxän sivut näyttää vinyylille 2-5 arkipäivää. Vinyylien toimittaminen julkaisupäiväksi lienee ko. puljulle mahdottomuus, kertaakaan ei ole tainnut tulla kun olen tilannut. Omaa tyhmyyttänihän tämä on kun tuolta tilasin, sattui sopivasti tulemaan leimat täyteen eikä muuta kunnon levykauppaa Jyväskylässä ole. "Pessimist won't never be disapointed" |
TTV 19.06.2014 10:40:42 | |
---|
Luthanasia: Jaahas, Äxän sivut näyttää vinyylille 2-5 arkipäivää. Vinyylien toimittaminen julkaisupäiväksi lienee ko. puljulle mahdottomuus, kertaakaan ei ole tainnut tulla kun olen tilannut. Omaa tyhmyyttänihän tämä on kun tuolta tilasin, sattui sopivasti tulemaan leimat täyteen eikä muuta kunnon levykauppaa Jyväskylässä ole. Älä oo milläskään, ei ne pysty toimittamaan suurinta osaa CD:stäkään julkaisupäiväksi. Ihme pelleilyä X:llä tukkujensa kanssa, sillä tuo myyntilause "julkaisupäiväksi kotiin" on 80% pelkkää paskaa (enkä edes asu tiettömien taipaileiden päässä). "Keep the metal scene alive" - Charles Schuldiner (R.I.P.),
"You Love Me" - Dave Mustaine (Long live the King) |
arppah8 19.06.2014 10:54:39 | |
---|
TTV: Älä oo milläskään, ei ne pysty toimittamaan suurinta osaa CD:stäkään julkaisupäiväksi. Ihme pelleilyä X:llä tukkujensa kanssa, sillä tuo myyntilause "julkaisupäiväksi kotiin" on 95% pelkkää paskaa (enkä edes asu tiettömien taipaileiden päässä). Korjasin vähän. Status: Asiallinen mies, puhaltaa 1.37 promillea klo 7.30. |
Stalkah 19.06.2014 10:55:38 | |
---|
TTV: Älä oo milläskään, ei ne pysty toimittamaan suurinta osaa CD:stäkään julkaisupäiväksi. Ihme pelleilyä X:llä tukkujensa kanssa, sillä tuo myyntilause "julkaisupäiväksi kotiin" on 80% pelkkää paskaa (enkä edes asu tiettömien taipaileiden päässä). Kyllä mie taas voin sanoa, että suurimman osan tilauksistani olen saanut julkaisupäivänä koko äx-historiani aikana. Lähinnä viimeaikoina (tyyliin korkeintaan vuosi taaksepäin) on hommassa ilmennyt räkäisyyttä. Pitäisi kuitenkin osata katsoa pintaa syvemmältä ja tajuta, että ei se lafka tuollaista tahallaan tee ja syy on todennäköisemmin tukkureissa, mutta siitä päästäänkin kysymykseen, että miksi pitää luvata jotain sellaista, mitä ei voi toteuttaa. Ei sillä, että tässä pitäisi alkaa parkumaan kun lapsi, joka ei saanut karkkia, jos jotain yhtä äänitettä ei saanut ihan just sinä päivänä, kun piti. Itse näin asian ennemminkin niin, että hommasta katoaa aika lailla sellainen tietty julkaisupäivän odottelun kihelmöinti ja taika, jos se julkaisu menee plörinäksi jollain tavalla ja levyt tupsahtelee sitten noudettavaksi milloin sattuu. "Naulat neljän tuumamitan lyöty pajavasaroin - haukan katse hanskojani vartioi" |
TTV 19.06.2014 11:01:11 | |
---|
Stalkah: Ei sillä, että tässä pitäisi alkaa parkumaan kun lapsi, joka ei saanut karkkia, jos jotain yhtä äänitettä ei saanut ihan just sinä päivänä, kun piti. Itse näin asian ennemminkin niin, että hommasta katoaa aika lailla sellainen tietty julkaisupäivän odottelun kihelmöinti ja taika, jos se julkaisu menee plörinäksi jollain tavalla ja levyt tupsahtelee sitten noudettavaksi milloin sattuu. Just näin. Postista tipahtelee jälkitoimituksia jatkuvalla syötöllä ainakin mun musamaun tilauksissa, joten heikot tukkusopparit on X:llä, varsinkin kun sen levyn saa kilpailevasta liikkeestä ajallaan. No, mitäpä tässä naukumaan, itseppähän laiskana tilasin, enkä juossut naapuriliikkeeseen ostamaan heti ... "Keep the metal scene alive" - Charles Schuldiner (R.I.P.),
TTV 19.06.2014 11:02:03 | |
---|
arppah8: 95% Korjasin vähän. Heh, minä koitin vaan vähän kaunistella, ettei mee liian synkäksi :-) "Keep the metal scene alive" - Charles Schuldiner (R.I.P.),