dipshit 17.06.2014 19:54:18 (muokattu 18.06.2014 12:47:13) | |
---|
Algerialta hieno puoliaika. Puolustustaktiikka näyttää purevan mainiosti, ja Belgialla tuntuu olevan vähän ideat lopussa hyökkäyspäässä. Saa nähdä kestääkö aavikkokettujen pakka koko seuraavan 45-minuuttisen. |
DM 17.06.2014 19:55:54 (muokattu 18.06.2014 12:47:20) | |
---|
Belgialla yllättävän tiukkaa. Kovat paineet kyllä niskassa ollut jo pitkään. Vähän avautumista ja relausta niin hoitunee loppulukemin 3-1. If you find yourself lost in the woods, fuck it, build a house. "Well, I was lost, but now I live here!" -Mitch Hedberg |
Antti1997 17.06.2014 19:56:58 | |
---|
Kuinka mones pilkku tuo jo oli näissä kisoissa? "...mutta eihän sellainen mitään oikeaa pyöräilyä ole." -Sompi |
Funkånaut 17.06.2014 19:57:23 (muokattu 18.06.2014 12:47:29) | |
---|
Algerialta hieno puoliaika. Puolustustaktiikka näyttää purevan mainiosti, ja Belgialla tuntuu olevan vähän ideat lopussa hyökkäyspäässä. Saa nähdä kestääkö aavikkokettujen pakka koko seuraavan 45-minuuttisen. Algeria pelasi kyllä taktisesti hienosti. Täysin omilla avuillaan. Joskin, kyllä toi katsojan silmiin hivenen pitkäveteiseltä näyttää. Mutta, tuloshan on tärkeintä. Vain kolme kertaa olen joutunut käyttämään ehkäisyä, eikä kertaakaan ole tullut minkäänlaista sukupuolitautia. Minä olen koirilta oppinut, että ensin pitää haistaa ennen kuin saa maistaa. - Pekka Siitoin |
eino mutku 17.06.2014 19:59:34 | |
---|
Algeria ja joulukuusi on ihan mielenkiintoinen combo noin niinkuin juutalais-kristillisessä viitekehyksessä. Täähän nyt on vähän tällaista pakkopullaa brasiliaanojen peliä odotellessa. Toivottavasti Belgia hoitaa matsin kotiin. Mitä opimme tästä? Emme yhtään mitään! |
dipshit 17.06.2014 19:59:57 | |
---|
Funkånaut: Joskin, kyllä toi katsojan silmiin hivenen pitkäveteiseltä näyttää. Mutta, tuloshan on tärkeintä. No tavallaan joo, mut toisaalta on ihan mielenkiintoista nähdä miten kaksi täysin päinvastaista taktiikkaa toimii toisiaan vastaan. Ja myös että pystyykö Belgia nyt toisella puoliajalla jo vastaamaan niihin valtaviin odotuksiin, mitä niille on ennen näitä kisoja kasattu. |
barclay 17.06.2014 20:30:25 (muokattu 17.06.2014 20:34:27) | |
---|
Nyt pitäisi Aavikkokettujen tehdä maali että loppuisi tuo belgien rimpuilu.. Sivuhuomiona jännä muoti-ilmiö toi 2 belgialaisen afrot, back to 60's.. Kostiainen. Karumpi saundi, parempi mieli http://www.mikseri.net/kostiainenproj |
Dr. Funkenstein 17.06.2014 20:42:06 | |
---|
Noni, olipa upee maali. Belgialla kesti hetken saada kone käyntiin. Sivuhuomautuksena - vois kohta alkaa veikkailemaan paljon tulee painoa lisää kisojen aikana, tänään ensimmäinen päivä ilman sipsejä ja olutta... Bon. |
DM 17.06.2014 20:57:32 | |
---|
Nythän se lähtikin kuten odottaa saattoi. Lukaku on vielä vähän kysymysmerkki, mutta lohkovoitto pitäisi irrota kuitenkin puhtaalla pelillä. Brasseja vastaan kannattaa näemmä vetää kun kertoimet kymmenen parempaa puolta. Lisäksi nostalgiahuumassa vuotta -02 muistellen voi kannustaa Etelä-Koreaa iltaottelussa. If you find yourself lost in the woods, fuck it, build a house. "Well, I was lost, but now I live here!" -Mitch Hedberg |
Kimmo72 17.06.2014 20:58:14 | |
---|
Toi kommentaattori tuolla studiossa kuulostaa ihan Anssi Kelalta. Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
"She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..."
-Kevin Moore |
Funkånaut 17.06.2014 21:05:24 | |
---|
Nyt on asiantuntija kymppipaikassa mukana. :{DDDDDD Vain kolme kertaa olen joutunut käyttämään ehkäisyä, eikä kertaakaan ole tullut minkäänlaista sukupuolitautia. Minä olen koirilta oppinut, että ensin pitää haistaa ennen kuin saa maistaa. - Pekka Siitoin |
zernobyl 17.06.2014 21:35:06 | |
---|
Funkånaut: Nyt on asiantuntija kymppipaikassa mukana. :{DDDDDD Montakohan pitsaa on syöty! |
Oon seurannu Valavuorta noin tunnin ajan twitterissä ja nyt jo alkanut ottaa pattiin koko mies. Koko ajan valittamassa arvostelijoilleen tyyliin "ei hetkautua minua, haters guna hate, maailma on kotini". Jonkin verran taitaa sittenkin arvostelijat riepoa. "Hahaha, kiristääkö esarista, onko toistuvia tulehduksia? Annas kun Tohtori Jutku silpoo peniisi." -Röntgen-Jeesus |
Vaihtovirta 17.06.2014 22:15:56 | |
---|
LordWinter: Oon seurannu Valavuorta noin tunnin ajan twitterissä ja nyt jo alkanut ottaa pattiin koko mies. Koko ajan valittamassa arvostelijoilleen tyyliin "ei hetkautua minua, haters guna hate, maailma on kotini". Jonkin verran taitaa sittenkin arvostelijat riepoa. No joo. Kaveri tekee hyvää tiliä ja ennen kaikkea antaa noi tipsit ilmaiseksi koko kansalle ja porukka itkee, että "väärin veikattu"..;) Ehkä vois jättää nuo itkijät omaan arvoonsa, mutta en kyllä ymmärrä kuinka toi porukka jaksaa vetää hernettä nokkaan tuollaisesta asiasta.. |
Scrobble 17.06.2014 23:31:54 | |
---|
LordWinter: Oon seurannu Valavuorta noin tunnin ajan twitterissä ja nyt jo alkanut ottaa pattiin koko mies. Koko ajan valittamassa arvostelijoilleen tyyliin "ei hetkautua minua, haters guna hate, maailma on kotini". Jonkin verran taitaa sittenkin arvostelijat riepoa. Valavuori on tehnyt paljon hyviä juttuja mutta on loppujen lopuksi todella lapsellinen tapaus. "There's only two things I hate in this world. People who are intolerant of other people's cultures and the Dutch"
-Michael Caine |
Vaihtovirta 17.06.2014 23:52:19 | |
---|
Hämmentävää että Brasialasta puhuttaessa täytyy eniten olla huolissaan hyökkäyksestä..Toki oli kyllä mehikaanitkin hyviä ja mokke jäätävä, mutta Fredin tasonen sälli ykköshyökkääjänä?? Juu ei tolla kuuhun eikä maailmanmestaruuteen mennä.. |
locoloco 18.06.2014 00:46:37 (muokattu 18.06.2014 00:50:06) | |
---|
Vaihtovirta: Hämmentävää että Brasialasta puhuttaessa täytyy eniten olla huolissaan hyökkäyksestä..Toki oli kyllä mehikaanitkin hyviä ja mokke jäätävä, mutta Fredin tasonen sälli ykköshyökkääjänä?? Juu ei tolla kuuhun eikä maailmanmestaruuteen mennä.. Mun mielestä Kärjestä vain ei valitettavasti löydy aivan sellaista loistoa kuin viimeiset parikymmentä vuotta olen tottunut näkemään.Turhan kaukana ovat Jô ja Fred legendaaristen kärkien Ronaldon,Ronaldinhon,Bebeton ja Romarion tasosta. Toisaalta kärjen takaa löytyy tulivoimaa Neymarin ja Hulkin johdolla sen verran paljon ettei kärkeen välttämättä mitään ihmemiestä tarvitakkaan. |
Tuomoo 18.06.2014 01:44:04 | |
---|
Vaikka en todellakaan ole jokaista peliä näistä kisoista mitenkään pystynyt katsomaan, mutta niistä, mitä olen katsonut, oli tuo Meksikon ja kisaisännän kohtaaminen kyllä ehdottomasti parasta peliä mitä olen nähnyt. Hienoa pelaamista molemmilta joukkueilta, olihan tuossa varmasti meksikolaisilla hienoiset paineet lähteä altavastaajan asemasta kisaisäntää vastaan. Mutta kuinkas sitten kävikään; Ochoa pelasi aivan käsittämättömän pelin. Osa torjunnoista oli jo vähän vahinkojakin, mutta pääasia oli että tontti pysyi puhtaana. Melkoinen yllätys tuon pelin lopputulos oli, mutta toisaalta, vaikka rahaa menikin jonkin verran hukkaan vedonlyönnissä, ei harmita yhtään, koska pelin taso oli niinkin kova. 20.8. 22:54:21 NEVÖ FOGET |
Tonski 18.06.2014 01:56:15 | |
---|
Funkånaut: Vois kyllä vaan paukutella varoitusta pelkästä nimimerkin näkemisestä, ja jättää muuten rauhaan. Harvinaisen ankea elämä tommoisella pitää olla. Hassua! Oon joskus ajatellut juuri samaa nähtyäni mm. sun pohjattoman lapsellisen provosoivia kommenttejasi eräissä musiikkiaiheisissa keskusteluissa. :) |
Funkånaut 18.06.2014 02:01:58 (muokattu 18.06.2014 02:11:52) | |
---|
Tonski: Hassua! Oon joskus ajatellut juuri samaa nähtyäni mm. sun pohjattoman lapsellisen provosoivia kommenttejasi eräissä musiikkiaiheisissa keskusteluissa. :) Musiikki on epäoleellista Kuningas Jalkapalloon verrattuna. E: Ja kitaransoittopuolen ketjut "paras kitaristi" on jo lähtökohtaisesti niin dorkia, ettei niitä voi edes pilata tai sotkea. :) Vain kolme kertaa olen joutunut käyttämään ehkäisyä, eikä kertaakaan ole tullut minkäänlaista sukupuolitautia. Minä olen koirilta oppinut, että ensin pitää haistaa ennen kuin saa maistaa. - Pekka Siitoin |