Aihe: Jalkapallon MM-kisat 2014
1 2 3 4 5 6 7 8 968 69 70 71 72
Secreterial
12.06.2014 18:29:37
Viime hetken mietteitä:

Brassit sortuu jossain vaiheessa hermojen osalta ja ei yllä mestaruuteen. Tänään jo heti kova peli, sillä Kroatia on yllätysherkkä ja onhan niillä keskikentällä kaks maailman elittiin kuuluvaa pelaajaa.

Mielenkiintoiset kisat kyllä luvassa. Englanti on kysymysmerkki, sillä paljon on nuoria pelaajia nyt mukana ja yllätyksiä saattaa tulla. Ranskan osalta ei oo vielä kohuja kuulunut, eikä kukaan ole lähteny kotiin, joten jännä nähdä, miten joukkue pärjää.

Belgia voi olla kova, jos homma lähtee pelittämään. Huikea joukkue ja löytyy ratkaisuihin kykeneviä pelaajia. Paljon on kiinni Lukakun vireestä. Hollanti on jännä; EM-kisat meni miten meni, mutta nyt kun Van Gaal on peräsimessä, niin joukkue on ollut parempi. Paljon nuoria pelaajia ajettu kyllä sisään ja yllätysherkkä joukkue kyllä.

Uruguay yltää varmasti pitkälle. Toivottavasti finaaliin, jossa ratkaisijaksi nousee itse Forlan, joka tykittää vaparista yläpesään Suarezin katsellessa vierestä.
"I never bluff" - Cordell Walker
vantage
12.06.2014 18:49:38
Enää pari tuntia! Olustelun aloitan vasta maanantaina kun hollanti pelaa.
Kisat voivat nyt minunkin puolestani alkaa_0/
barclay
12.06.2014 19:33:29

Brasiliasta diggailen hyökkäävän pelityylin vuoksi (näin siis -98, tuoreemmista kisoista ei yllätten olekaan paljoakaan muistikuvia brassien peleistä.) Tietysti Italia ja Kreikka ovat valtioina kaikkein lähinnä sydäntä.

Ärsyttää muuten suunnattomasti kun Christiano Ronaldosta puhutaan välillä pelkkänä Ronaldona. Pyhäinhäväistys. On vain yksi Ronaldo ja se on tämä heppu: http://fi.wikipedia.org/wiki/Ronaldo Ei ole toista Peleäkään.
Kostiainen. Karumpi saundi, parempi mieli http://www.mikseri.net/kostiainenproj
LordWinter
12.06.2014 20:31:03
barclay: Ärsyttää muuten suunnattomasti kun Christiano Ronaldosta puhutaan välillä pelkkänä Ronaldona. Pyhäinhäväistys. On vain yksi Ronaldo ja se on tämä heppu: http://fi.wikipedia.org/wiki/Ronaldo Ei ole toista Peleäkään.

Tätä valittelin itsekin muutama viikko sitten. Googlekin tarjoaa tuota hammassuojamulkeroa ensiksi, kun "Ronaldo"a hakee ja joissain uutisissa puhutaan erikseen "Brasilian Ronaldosta". Painukoot roskiin.
"Hahaha, kiristääkö esarista, onko toistuvia tulehduksia? Annas kun Tohtori Jutku silpoo peniisi." -Röntgen-Jeesus
DM
12.06.2014 20:55:20
Mielenosoittajia näytettiin uutisissa. Yksi poliisi oli ottanut kuristusotteeseen riehujan, toinen piti käsistä kiinni ja kolmas suihkutti polvilleen pakotetun huligaanin naamaan pippuria. Tuli huomattavasti turvallisempi olo kotikatsomossakin.
If you find yourself lost in the woods, fuck it, build a house. "Well, I was lost, but now I live here!" -Mitch Hedberg
Quru
12.06.2014 20:55:24 (muokattu 12.06.2014 20:56:37)
Kersu: Hokasin tuossa just hetki sitte, että meikähän on Saksassa, tarkalleen Bremenissä, juurikin finaalipäivänä. Tai oon kyllä Saksassa kuuennesta päivästä ens kuuta lähtien, joten joutuu ehkä menemään johonki kaljakuppilaan katteleen pelejä jos sopivasti osuvat kohalle. Saksaa kannatan siis tietysti, Brasilialle toivon häviötä.

Olin viime EM-kisojen aikaan Barcelonassa ja vaikken Espanjasta jalkapallossa pidäkään, ja Kataloniassa jalkapallo taitaa olla ainoa syy pitää Espanjasta, niin olihan se tunnelma huikea. Finaali-iltana oli vaikea löytää kuppilaa jonne mahtui. Ilotulitteet alkoivat paukkumaan Espanjan avausmaalin jälkeen, siitä omiin uskomisesta voisi ehkä suomessakin ottaa mallia.

E: Ja muistakaa http://muusikoiden.net/extra/chat
Veksu: "Kuinka näet rikan, joka on veljesi silmässä, mutta et huomaa Kodin Ykkösen tämän viikon plussatarjousta, jossa myydään OBH-Nordica RW5000 rikkaimuria hintaan 199e (ilman Plussa-korttia 119e)?"
dipshit
12.06.2014 20:56:44 (muokattu 12.06.2014 20:57:22)
Chatissa kisakatsomo?

E: Quru oli seitsemän sekuntia nopeampi.
masterhat
12.06.2014 21:23:25
oonko ainoa, joka liputtaa uruguayn puolesta? ja argentiinalle meni sitten toinen betsi voittaja vetoon, mut ehdottomasti uruguaylle mestaruuden soisin, tai miksei joku muukin etelä-amerikan maa, braziliaa lukuunottamatta, ne ansaitsis sinne mestaruuden köyhyyden keskelle tai jotain :D tai columbian kokapelloilta kunnon kansanjuhlat!

tai eksoottinen paraguay :D
Funkånaut
12.06.2014 21:34:32

masterhat: tai eksoottinen paraguay :D

Ois kova saavutus, ku ei oo ees kisoissa mukana. :)

Onkohan tää avajaisnäytös Visa Mäkisen ohjaama?
Vain kolme kertaa olen joutunut käyttämään ehkäisyä, eikä kertaakaan ole tullut minkäänlaista sukupuolitautia. Minä olen koirilta oppinut, että ensin pitää haistaa ennen kuin saa maistaa. - Pekka Siitoin
tuomittu
12.06.2014 21:38:51
LordWinter: Itse kannatan Brasiliaa koska niillä oli kivan väriset paidat jossain Sega Mega Driven jalkapallopelissä.

Heh, meikällä on yhtä hyvät perusteet kannattaa Hollantia. En muista mikä peli se oli (konsoli oli ehkä niinkin eksoottinen laitos kuin Sega Saturn), mutta oranssit paidat olivat niin kova juttu, että 12-vuotias meikäläinen oli siitä lähtien Oranjen miehiä.
Vaihtovirta
12.06.2014 22:23:45
Jalkapallohistorijoitsija -Eipä opo koulussa kertonut, että tuollaisestakin voi saada palkkaa..:/

Mut koht mennää..3-1 brassuille..
Dr. Funkenstein
12.06.2014 23:00:47
Huh, aika latautunut tunnelma. Nyt mennään, bisse auki!
masterhat
12.06.2014 23:13:43
Funkånaut: Ois kova saavutus, ku ei oo ees kisoissa mukana. :)

Onkohan tää avajaisnäytös Visa Mäkisen ohjaama?

ok :D
no rahat meni uruguayn ja argentiinan puolesta!

hei näkyyks teil yle hd:ltä tää? vai mistä pitäis nähä hoodeenä matsit? aika suttua 52" ruudult ilman hoodeetä

ja jes, hyvä kroatia!!
HTMono
12.06.2014 23:14:56
Aikamoinen eka maali turnaukselle :--D
Don't smell like sunsets and baby powder. Smell like jet fighters and punching.
Muovinen
12.06.2014 23:26:33

Tästähän tuli heti jännää...
ferodoz
12.06.2014 23:32:46

Menipäs helpon näkösesti sisään.
Just a face in the crowd.
Funkånaut
12.06.2014 23:51:12

ferodoz: Menipäs helpon näkösesti sisään.

Nimenomaan näytti siltä.

Muttei todellakaan helppo maali, koska jaloista ja noin tarkka.
Vain kolme kertaa olen joutunut käyttämään ehkäisyä, eikä kertaakaan ole tullut minkäänlaista sukupuolitautia. Minä olen koirilta oppinut, että ensin pitää haistaa ennen kuin saa maistaa. - Pekka Siitoin
vital
12.06.2014 23:51:30
Olipas viihdyttävä eka puoliaika. Hyvin lähti kisat käyntiin!
Vaihtovirta
12.06.2014 23:52:28 (muokattu 12.06.2014 23:53:04)
Jopas on viihdyttävää peliä ekaksi peliksi, tykkään..

e: minuutin aikasemmin tuli parempi kommentti..:)
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)