Aihe: Jalkapallon MM-kisat 2014
1 2 3 4 5 6 7 868 69 70 71 72
touhis
11.06.2014 20:28:09 (muokattu 18.06.2014 16:57:16)
Huomenna alkaa, nähdään heti alkajaisiksi brassien jengin suorituskyky. Tykkään.

Edit: Brassipaitaa meinasin pitää kisojen aikana mahdollisimman paljon. Ehkä pitää hakea kaupasta toinen samanlainen niin voi vuorotella.. :)
Funkånaut
11.06.2014 20:49:45

touhis: Edit: Brassipaitaa meinasin pitää kisojen aikana mahdollisimman paljon. Ehkä pitää hakea kaupasta toinen samanlainen niin voi vuorotella.. :)

Ittelläni Saksan paidat mahdollisimman paljon päällä. :)

laakeri: Minkähän takia USA:ssa ja Venäjällä vastustetaan tuon mukaan oman joukkueen menestystä niin kovaa?

Eroaa Suomesta miten?
Vain kolme kertaa olen joutunut käyttämään ehkäisyä, eikä kertaakaan ole tullut minkäänlaista sukupuolitautia. Minä olen koirilta oppinut, että ensin pitää haistaa ennen kuin saa maistaa. - Pekka Siitoin
sticky fingers
11.06.2014 21:39:08
Funkånaut: Ittelläni Saksan paidat mahdollisimman paljon päällä. :)

Oletko hyljännyt Tsekin?:|
"On rikottava annettu lupaus, mistä on myöhemmin seurauksena tunnonvaivoja, ja jonkinlainen epämies ja valapatto sitä tietää olevansa lopun elämänsä." - L. Lassinmaa
Funkånaut
11.06.2014 21:51:29

sticky fingers: Oletko hyljännyt Tsekin?:|

Ei pelaa kisoissa.
Vain kolme kertaa olen joutunut käyttämään ehkäisyä, eikä kertaakaan ole tullut minkäänlaista sukupuolitautia. Minä olen koirilta oppinut, että ensin pitää haistaa ennen kuin saa maistaa. - Pekka Siitoin
Muovinen
11.06.2014 23:17:25

Pakko myöntää, että odotan näitä kisoja enemmän kuin joulua. Ja minähän en muuta jalkapalloa edes seuraa.
Anonymous-jazz
11.06.2014 23:32:28

Kohta Aguero ja Messi päästetään irti.
"In a time of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act" - George Orwell
vital
12.06.2014 08:18:09
Huomenna vapaata, kaljaa jääkaapissa, ja valmis kannustamaan Kroatiaa tänään. En ole aikoihin ollut näin innoissani. :)
Vaihtovirta
12.06.2014 08:46:09
vital: En ole aikoihin ollut näin innoissani. :)

Tämä..:) US-kisaopas pöydällä, pöydän vieressä täysi sipsipussi, kaliaa jääkaapissa ja töllöstä pölyt pyyhitty..Bring it on motafakers!!!
dipshit
12.06.2014 14:46:40 (muokattu 12.06.2014 14:52:08)
Funkånaut: Ittelläni Saksan paidat mahdollisimman paljon päällä. :)

Tilattiin kans faijan kanssa Saksan maajoukkueen uudet pelipaidat, aion katsoa jokaisen matsin se päälläni. Tässä kun vielä "lomalla" ollaan niin kerkeän varmaan katsomaan turnauksen peleistä n. 95% mikä ei haittaa kyllä yhtään. Sen verran harvinaista herkkua nämä karkelot että pitää yrittää ottaa kaikki mahdollinen irti.

Illalla kannatetaan sitten Kroatiaa 110%:sti. Pitää hakea vielä kisakaljat, sipsit ja pizzat kaupasta ja alkaa virittäytymään hyvissä ajoin tunnelmiin. Peli taitaa siis alkaa Suomen aikaa 23:00, mutta oliko niin, että jotkut avajaiskarnevaalit pärähtävät käyntiin jo kybältä?
Funkånaut
12.06.2014 14:49:14 (muokattu 12.06.2014 14:49:47)

dipshit: Illalla kannatetaan sitten Kroatiaa 110%:sti. Pitää hakea vielä kisakaljat, sipsit ja pizzat kaupasta ja alkaa virittäytymään hyvissä ajoin tunnelmiin. Peli taitaa siis alkaa Suomen aikaa 23:00, mutta oliko niin, että jotkut avajaiskarnevaalit pärähtävät käyntiin jo kybältä?

Ysiltä alkaa lähetys avajaiskemuista.

Mutta joo, olutta ja sipsiä pitää kyl hakea ekaks peliks. On tätä odotettu!

E: Komeen näkönen putki, ku kolme erilaista Saksan lippua putkeen. :)
LordWinter
12.06.2014 15:07:20
Stradlin: http://yle.fi/urheilu/ronaldo_rukoilee_klosen_jaavan_maaleitta/7290444

Kerrankin rehellinen ennätysmies.

Oispa tua kyl aivam basaka jos ei ees sitä yhtä maalia saa aikaiseksi.
"Hahaha, kiristääkö esarista, onko toistuvia tulehduksia? Annas kun Tohtori Jutku silpoo peniisi." -Röntgen-Jeesus
Quru
12.06.2014 15:16:15
Avausmatsia kyllä odotan innolla ja Kroatian puolella ilman muuta sympatiat. Huominen Espanja-Hollanti pitää ilman muuta katsoa, Englanti-Italia taitaa jäädä väliin mutta maanantainakos se tulee Saksa-Portugali? Mukava startti kisoille, tosiaankin.
Veksu: "Kuinka näet rikan, joka on veljesi silmässä, mutta et huomaa Kodin Ykkösen tämän viikon plussatarjousta, jossa myydään OBH-Nordica RW5000 rikkaimuria hintaan 199e (ilman Plussa-korttia 119e)?"
Funkånaut
12.06.2014 15:16:50

Quru: Avausmatsia kyllä odotan innolla ja Kroatian puolella ilman muuta sympatiat. Huominen Espanja-Hollanti pitää ilman muuta katsoa, Englanti-Italia taitaa jäädä väliin mutta maanantainakos se tulee Saksa-Portugali? Mukava startti kisoille, tosiaankin.

Maanantaina seiskalta tulee Saksa-Portugali.

Perkule, ku ei oikein ehdi Sohoon katselemaan. Ku oma peli viideltä.
Hetfield
12.06.2014 15:46:42

Cornflake: "Englannin jalkapallojoukkue vieraili tänään brasilialaisessa orpokodissa. 'Oli sydäntäsärkevää nähdä heidän surulliset kasvonsa, heillä ei ole mitään toivoa', sanoi José, 6 vuotta."

Hoho. Kaikesta huolimatta Englannin puolesta liputan, vaikken viime vuosina ole satunnaisia pelejä lukuunottamatta futista seurannutkaan. Katotaan missä vaiheessa noutaja tulee tällä kertaa =D
"I hope you've had all the children you want... 'Cause this is gonna blow your balls off."
Muovinen
12.06.2014 16:41:17

Ite oon yleensä altavastaajien puolella, mutta lopullinen suosikki muovautuu aina kisojen edetessä. Hollanti ollu sellanen kestosuosikki ja Uruguaysta diggailin viime kisoissa. Nyt toivoisin yllätystä ainakin Belgialta mutta tärkeintä, että nähtäis hienoja otteluita.
eino mutku
12.06.2014 17:59:59
Muovinen: Ite oon yleensä altavastaajien puolella, mutta lopullinen suosikki muovautuu aina kisojen edetessä. Hollanti ollu sellanen kestosuosikki ja Uruguaysta diggailin viime kisoissa. Nyt toivoisin yllätystä ainakin Belgialta mutta tärkeintä, että nähtäis hienoja otteluita.

Sama taktiikka täällä. Yleensä on käynyt kuitenkin niin että Brasiliaa olen päätynyt kannattamaan. Hulk, Marcelo, ja Davis Luiz ainakin kiinnostavia pelimiehiä. Neymar tottakai, mutta taipumus filmata ottaa pattiin ja rankasti. Se onkin oikeastaan suurin yksittäinen seikka joka mut saa olemaan kannattamatta jotain joukkuetta. Filmaaminen ja käsien levittely nostaa verenpaineen nopeasti.
Mitä opimme tästä? Emme yhtään mitään!
dipshit
12.06.2014 18:07:35
Neymarissa ei vituta ainoastaan taipumus filmaamiseen, vaan myös kyseisen äijän naamavärkki. Inhottavan näköinen jätkä. Brassit on muutenki voittanu jo niin paljon fudiksen saralla, etten toivo heille enää yhtään minkäänlaista menestystä.
Jormaz
12.06.2014 18:09:20
Mitenköhän Brasiliasta on yhtäkkiä tullut niin suosittu? Onko entiset Ranska-fanit, sittemmin Espanja-fanit, kyllästyneet Espanjaan ja nyt brassit on se juttu? Ihan sama, mutta minkälainen ihminen lyö brassien puolesta voittajavetoa kun niiden kerroin on kaikista pienin, Veikkauksella 3.75?
No tiedäthän.. Tarkoitettu.. tiedäthän..
LordWinter
12.06.2014 18:22:53
Itse kannatan Brasiliaa koska niillä oli kivan väriset paidat jossain Sega Mega Driven jalkapallopelissä.
"Hahaha, kiristääkö esarista, onko toistuvia tulehduksia? Annas kun Tohtori Jutku silpoo peniisi." -Röntgen-Jeesus
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)