Aihe: Tarina todella huonosta kitarahuollosta
1 2 3 4 532 33 34 35 36 37 38 39
JaaGeRMaisTeR
01.06.2014 12:55:22
Funkånaut: Lahjaveron raja menee neljässä tonnissa kolmeen vuoteen, joten ei mitään pelkoa. :)

Jotain tällästa muistelin. Mutta tuolla sanomallani tyylillä osa porukasta ei voi enään mainita tästä keräysluvasta yms.
Gabe
01.06.2014 14:15:19
Tulipas tästä taas härkänen. :D

Hyvä että pistätte porukalla Artun kitaran kuntoon. Varmasti tällainen pyyteetön auttaminen lämmittää hänen mieltään ja onhan se toisaalta reilua tälle pahoinpidellylle kitarallekin, sehän tässä se suurin uhri ja kärsijä on. Ottakaamme tästä nyt kaikki opiksemme ja ollaan jatkossa varovaisempia. Kannattaako tästä nyt oikeasti pistää tällaista riitaa pystyyn?
Muovinen
01.06.2014 21:54:30

Lopettakaa jo helevetti. Vähemmästäkin katoaa elämänhalu ja usko ihmiskuntaan. Paskinta mnettiä evö.
Joees
01.06.2014 22:14:01
Gabe: Kannattaako tästä nyt oikeasti pistää tällaista riitaa pystyyn?

Ei, kuten ei monesta muustakaan asiasta.
Humina on mun särö ja feedback on mun laulaja.
Lennu
02.06.2014 07:29:54

Joees: Ei, kuten ei monesta muustakaan asiasta.

No periaatteessa siitä vois kun Israel valtasi Palestiinalaisalueita?
"Se on hiukan surullinen sirkus semmoinen, jossa voimamiehet pieksevät klovnit tajuttomiksi." -Qsine
Numb
02.06.2014 09:58:12

Muovinen: Paskinta mnettiä evö.

Tämä.

Pointtihan tässä on se, että Artun kitara pilattiin "huollossa". Siihen nyt on ihan turha tulla määkimään, että "olisihan se peli pitänyt puhaltaa heti siinä poikki kun ynnynnyynnyy". Miten tahansa päin tämän asian kääntää, se kohta meni jo.

Kitara on pilattu, nyt sille tehdään se mitä tehtävissä on.

Josko tästä eteenpäin tässä ketjussa marisisivat vain ne, jotka jollakin tapaa kärsivät vahinkoa siitä, että Artun kitara laitetaan kuntoon? Sopisiko näin?
Sävelet ja sanat, kitara ja laulu: Dunnet Head
TotalLoser
02.06.2014 14:01:51 (muokattu 02.06.2014 19:06:18)
-------
"A guilty conscience needs to confess. A work of art is a confession". -Albert Camus-
Arkka
02.06.2014 14:59:28

Terveisin Jeesus

Sori offtopic, mutta oli hauska että tää sun viesti oli 666. vastaus aiheeseen.

Näin tunnelmaa keventääkseni :)
klobasa
02.06.2014 15:35:01 (muokattu 02.06.2014 15:49:00)
TotalLoser: Rahankeräys taas on hieno asia. Mutta sitten täällä jauhetaan solidaarisuudesta ja hetken päästä samat kaverit teilaa niitä jotka uskaltavat kyseenalaistaa mitään.

Plussaa koko viestille. Aina jos on eri mieltä, niin syytetään kateelliseksi. Oikeastihan suomi ei ole "kateellisten maa", vaan "maa jossa kaikki eri mieltä olevat leimataan kateellisiksi".

Ainiin muuten: näytin huvikseni ketjun aloitusviestiä kolmelle eri tutulleni, ketkä eivät soita kitaraa tahi mitään muutakaan soitinta. Heillä ei kato ole tunnesiteitä noihin vehkeisiin. Pyysin lukemaan viestin ja kommentoimaan pajan ja kitaran omistajan toimia. Kaikki kolme olivat tottakai sitä mieltä, että huolto toimi niin väärin kuin voi vain toimia, mutta lisäksi jokainen oli sitä mieltä, että kitaran omistaja voi kyllä "katsoa myös huolella peiliin ja miettiä mitähän vit*ua tuli tehtyä" (suora lainaus) kun 1. ei tarkistanu pajan tekeleitä etukäteen ja 2. antoi huollon jatkaa tuhojaan ekan shokkihetken (maalinpoisto) jälkeen. Kommentit tuli ihan täysipäisiltä, niin sanotuilta "hyviltä" ihmisiltä. Ei miltään tunnevammaisilta hulluilta.

EDIT: Kukaan kolmesta vastaajasta ei ollut rahankeräystä vastaan, vaikkakin kaksi heistä sanoi, ettei itse antaisi siihen rahaa (yllämainituista syistä). Yksi vastaaja sanoi "antaisin ehkä, jos tuntisin henkilön".
klobasa
02.06.2014 15:45:30
Numb: Josko tästä eteenpäin tässä ketjussa marisisivat vain ne, jotka jollakin tapaa kärsivät vahinkoa siitä, että Artun kitara laitetaan kuntoon? Sopisiko näin?

Anteeksi tyhmä kysymys, mutta kukas sinä olet määräämään kenellä tähän ketjuun on oikeus kirjoittaa ja millaisia mielipiteitä?
novo
02.06.2014 15:52:44
klobasa: Kommentit tuli ihan täysipäisiltä, niin sanotuilta "hyviltä" ihmisiltä. Ei miltään tunnevammaisilta hulluilta.

Mites tää väite todennetaan?
Landstr: "En kuitenkaan osaa selittää asioita niin, että ne tuntuisivat järkeviltä, joten annan olla." vvaltsu:"Mä teen koko loman duunia ja luen siinä samalla kolmeen syksyn YO-kokeeseen. Kun on selkärankaa ja kanttia, niin.."
Numb
02.06.2014 15:54:08 (muokattu 02.06.2014 15:54:52)

klobasa: Anteeksi tyhmä kysymys, mutta kukas sinä olet määräämään kenellä tähän ketjuun on oikeus kirjoittaa ja millaisia mielipiteitä?

En määritellyt, kysyin sopisiko. Ilmeisesti ei sovi.
Sävelet ja sanat, kitara ja laulu: Dunnet Head
Lennu
02.06.2014 16:01:39

Numb: En määritellyt, kysyin sopisiko. Ilmeisesti ei sovi.

Hyvä. Saatte jatkaa, olkaa hyvä:
"Se on hiukan surullinen sirkus semmoinen, jossa voimamiehet pieksevät klovnit tajuttomiksi." -Qsine
klobasa
02.06.2014 16:26:47
Numb: En määritellyt, kysyin sopisiko. Ilmeisesti ei sovi.

Ei sovi ei. Kyllä keskustelupalstoille pitää saada kirjoittaa massasta eriäviäkin mielipiteitä.

novo: Mites tää väite todennetaan?

Hyvä kysymys. En tiedä.

BTW, jos aloitusviestin tekstissä sanat "yamaha, SG, kitara, nauhat, runko, otelauta, kaula yms." olisivatkin "datsun, aluvanteet, pakoputki, ralliraidat, mäntä, sylinteri" ja kitarahuollon sijasta kyseessä autokorjaamo, niin voi olla helpompi hahmottaa tavaran omistajan rooli tässä huoltotapauksessa ja se miten se voi vaikuttaa siihen yhteishenkeen, että ihan kaikki ketjua lukeneet eivät näe syytä avata lompakkoaan. Jos autot on lähellä sydäntäsi, niin noiden muutamien sanojen tilalle voi vapaasti vaihtaa ihan minkä tahansa sinulle täysin merkityksettömän harrastuksen termejä ja pohtia asiaa niiden kannalta.
Klezberg
02.06.2014 16:34:20

klobasa: ja se miten se voi vaikuttaa siihen yhteishenkeen, että ihan kaikki ketjua lukeneet eivät näe syytä avata lompakkoaan.

Se ettei näe syytä itse osallistua keräykseen, on ihan ymmärrettävää. Itsekään en näe miksi osallistuisin. Mutta ei se minua häiritse, ja saattaisin jossain toisessa tapauksessa osallistuakin. Se ettei itse osallistu on ihan eri asia kuin keräyksen aktiivinen vastustaminen.
huomasin tässä että mun klarinetinsoitto kuulostaa aika luonnonmukaiselta... lähinnä niinkuin sorsalta.. siksi siirryinkin haitariin
klobasa
02.06.2014 16:37:34
Klezberg: Se ettei näe syytä itse osallistua keräykseen, on ihan ymmärrettävää. Itsekään en näe miksi osallistuisin. Mutta ei se minua häiritse, ja saattaisin jossain toisessa tapauksessa osallistuakin. Se ettei itse osallistu on ihan eri asia kuin keräyksen aktiivinen vastustaminen.

Täysin samaa mieltä. Jos tässä nyt joku on saanut väärän kuvan, niin itse en ainakaan siis ole mitään keräystä vastaan.
JaaGeRMaisTeR
02.06.2014 16:57:49
No no.. Eikös mode just pari viikkoa sitten kieltänyt kaiken prs SEilyn? Eiköstä sieltä tullut myös, että jatkossa napsuu helpommin. Ihan rauhassa asiallista juttua jne. Tai sitten ne jäähyt tulee vasta lauantaina kun kaljat on loppu.

Mutta joo. Rauhamaassa ja Artulle kitara kuntoon. Jäämmä seuraamaan tuota parempaa ketjua kunnostuksesta.
jusbb
02.06.2014 17:36:36

TotalLoser: Terveisin Jeesus

Haha kristitty!
LaMotta
02.06.2014 18:37:33

JaaGeRMaisTeR: No no.. Eikös mode just pari viikkoa sitten kieltänyt kaiken prs SEilyn? Eiköstä sieltä tullut myös, että jatkossa napsuu helpommin.

Olisiko syytä perustaa 'Adressi Moderoinnin Tiukentamisen Puolesta'-Ketju?
(Lausutaan elämään kyllästyneellä äänellä): "Jos ei kiinnosta niin ei tiällä mikkää pakko oo olla. Työ tiijättä missä on ovet."
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)