Aihe: Simble
1 2 3 4 5 6 7 8 9
Ziggy Bubba
01.06.2014 23:51:22 (muokattu 01.06.2014 23:55:57)

aristoteles666: et, toin esiin pointin että alkuperäisen olisi saanut olemalla vuoden verran nopeampi, nyt on turha itkeä kaatuneen maidon perään.

Tämä on musta aika ikävä ja turha kommentti.

Ne PCB-laitokset ajaa varmasti asian siinä kuin MIF-pelitkin.

E: loppu on todennäköisesti pelkkää mojon tuomaa taikapölyä.
Rapeeta maalausrockia: CROOKMACHINE
Tami
01.06.2014 23:58:30

Gabe: Tiedätkö muuten saako Triodipajalta yhä tilattua tuota käsintehtyä versiota?

Minun mielestä tähän kysymykseen pitäisi vastata tiedän/ en tiedä....?
En ole gynekologi, mutta voinhan minä katsoa...
Gabe
02.06.2014 00:11:27
Ziggy Bubba: Tämä on musta aika ikävä ja turha kommentti.

Näytä mulla edes yksi mukava ja hyödyllinen kommentti jonka Aristoteles on sanonut. Keskustelun taso laskee aina huimasti kun tuo osallistuu.

Ne PCB-laitokset ajaa varmasti asian siinä kuin MIF-pelitkin.

E: loppu on todennäköisesti pelkkää mojon tuomaa taikapölyä.

Ajaa varmasti, korvien välissä on tämä. :) Mutta kuulemma tuo Simble on jo Custom Soundsin isoin hitti. Uskallan siis odottaa HW vrsiota aiheesta tulevaksi jossain kohtaa. Katsotaan annanko Simblelle sitten vielä uuden tilaisuuden, kyllä siinä jotain oli joka jäi kuitenkin takaraivoon kolkuttamaan. Tuo säätöjen hankaluus siinä oli oikeastaan se isoin miinus, soundit oli oikein hyvät kun ne sai kohdilleen.
aristoteles666
02.06.2014 00:14:32 (muokattu 02.06.2014 00:14:53)

Gabe: Mutta kuulemma tuo Simble on jo Custom Soundsin isoin hitti. Uskallan siis odottaa HW vrsiota aiheesta tulevaksi jossain kohtaa. .

sehän ei ole custom soundsin myynnistä kiinni tuleeko vai eikö, eikä sitä päätä mad professor, vaan Lassi.
" mielestäni varmin merkki älykkään elämän olemassaolosta muualla maailmankaikkeudessa on se, että kukaan ei yritä ottaa meihin yhteyttä." lassi ja leevi.
Sammo
05.06.2014 10:30:45
Tää on hyvä:
http://www.youtube.com/watch?v=-li5ojBkHz4

"Not Demo, just fun..." -> jos SPM seuraat tätä keskustelua niin olisi siistiä saada demo samaan jossa nuo yritetään saada kuulostamaan mahd. samalta. Eli Simblen optimi vs. Zenin approksimaatio ja Zendriven optimi vs. Simblen approksimaatio.
Taylor, Tylerit ja Two Rock
mattim
05.06.2014 22:53:26 (muokattu 05.06.2014 22:54:20)

Batteri loppui, en muistanut, että nää syö virtaa, piti batteri poistaa ja siirtaa spedu johdon päähän. Avasin hänet, aivan siistiä työtä, yksi trankku ja vastuke lisätty tolleeen hieman jälkijättösesti, ainakin tähän 1.1 versioon: http://www.dvdplaza.fi/galleria/sho … /24266/title/simble-inside/cat/1043
.
JaaGeRMaisTeR
05.06.2014 23:26:01
mattim: Batteri loppui, en muistanut, että nää syö virtaa, piti batteri poistaa ja siirtaa spedu johdon päähän. Avasin hänet, aivan siistiä työtä, yksi trankku ja vastuke lisätty tolleeen hieman jälkijättösesti, ainakin tähän 1.1 versioon: http://www.dvdplaza.fi/galleria/sho … /24266/title/simble-inside/cat/1043

Sulla näyttää piirilevyt vähän samanmoisilta kun itelläni. Pitempää ja lyhempää komponenttien jalkaa saunnaisessa järjestyksessä.
h.e.k.a
07.06.2014 11:35:40
BigPapa: Enkös mää jo aika täsmällisesti vastannut Gaben kysymykseen.

aristoteles666: et...

pahoittelut OT:stä, mutta pakko nyt kysäistä:

@aristoteles: Eikö sinussa ole miestä myöntää, että olet kiistatta tässä kohtaa väärässä? Kysymys kuului, että saako tuotetta A yhä tilattua paikasta B. Annettu vastaus oli täysin yksiselitteinen, eli tuotetta A ei saa enää tilattua paikasta B. Tämän jälkeen sinä aloitat spekuloinnin siitä, että jos sitä, jos tätä (viitaten muun muassa eri ajanhetkeen, tarkemmin sanottuna ajassa pitäisi siirtyä vuosi taaksepäin), mutta tämä spekulointi ei millään tavalla liity itse kysymykseen. Alkuperäisen kysymyksen adverbi "yhä" rajaa tämän kaiken yksiselitteisesti pois.

Pahoittelut, tämä ei liity otsikon aiheeseen millään tavalla, mutta muun muassa aristoteleen harrastama "piilovittuilu" täysin perusteetta aiheuttaa valitettavan usein näiden keskusteluiden kohdalla aivan turhaa vääntöä, johon tälläkin hetkellä siis itse syyllistyn. Rohkenen tässä kohtaa kuitenkin yrittää hieman haastaa aristotelestä, josko vaikka seuraavalla kerralla hän lukisi äidinkielen läksynsä hieman paremmin ennen turhaa jossittelua.

No niin, jatkakaamme taas keskustelua itse aiheesta eli Simblestä: oli mielenkiintoista lukea Gaben kommmentteja, koska lähes pääsääntöisesti kyseistä pedaalia on vain kehuttu, joten näitä kriittisiä arvioita on myös kiva välillä nähdä. En ole itse päässyt pedaalia vielä kokeilemaan, mutta tavoitteena olisi tuollainen testiin saada...
"isi, katso, tuo yksi kitara on ihan rikki!" - 3v. tytär DLX-musicin kitaraosastolla kommentoi Jacksonin RR3:sta...
Hynkel
07.06.2014 11:42:17
Koklattu on Simbleä, olihan se ihan hyvä. Mutta eipä säväyttänyt niin paljon että hankkisin itselleni. Ehkä sitten joskus jos Dumble alkaa kiinnostaa.

Ikibantsu ratkaisisi aristoteelisen ongelman, mutta ehkä siihen ei haluta mennä. Tosi ikävä lukea taas tätä samaa...
Meditation is not what you think.
xjas73
07.06.2014 12:28:16

Ottamatta kantaa itse tuotteeseen täytyy sanoa, että loistavaa markkinointia Custom Soundsilta kun ovat onnistuneet luomaan tällaisen hypen uutustuotteesta :).
JaaGeRMaisTeR
07.06.2014 12:54:11
xjas73: Ottamatta kantaa itse tuotteeseen täytyy sanoa, että loistavaa markkinointia Custom Soundsilta kun ovat onnistuneet luomaan tällaisen hypen uutustuotteesta :).

Eihän custom hypeä aiheuta. He kirjoitti artikkelin ja kuluttajat teki siitä hypetyksen. Omastamielestäni pedali on kaiken hehkutuksen arvoinen. Olisi iiva päästä testaamaan tuota vierekkäin esim MP:n ODn kanssa
kimurantti1
07.06.2014 13:38:13
JaaGeRMaisTeR: Eihän custom hypeä aiheuta. He kirjoitti artikkelin ja kuluttajat teki siitä hypetyksen.

Eikö? :-D

"Graalin malja löytyi Kuusankoskelta"

Ottamatta sen kummemmin pedaaliin kantaa, muuta kuin että ihan hyvältä kuulostaa, niin onhan toi artikkeli nyt pieteetillä tehty ja yksi parhaista mainoksista joita on näissä ympyröissä näkynyt.
Piecemaker // "Practice cures most tone issues." -John Suhr
JaaGeRMaisTeR
07.06.2014 14:31:56
kimurantti1: Eikö? :-D

"Graalin malja löytyi Kuusankoskelta"

Ainaki malja tänne.. :D

Ottamatta sen kummemmin pedaaliin kantaa, muuta kuin että ihan hyvältä kuulostaa, niin onhan toi artikkeli nyt pieteetillä tehty ja yksi parhaista mainoksista joita on näissä ympyröissä näkynyt.

Hyvä mainos pakko myöntää. Sortuminen mainoksen uhriksi on pienestä kiinni :)
Sammo
07.06.2014 14:43:40
xjas73: Ottamatta kantaa itse tuotteeseen täytyy sanoa, että loistavaa markkinointia Custom Soundsilta kun ovat onnistuneet luomaan tällaisen hypen uutustuotteesta :).

Heh! Tosin hypetys taisi lähteä jo reilu vuosi sitten muualla. Mutta hyvin otti CS kopin kuitenkin :)
Taylor, Tylerit ja Two Rock
Klezberg
07.06.2014 14:57:06

No, mä kiinnostuin tuosta aikaisemmin keväällä niiden parin videon perusteella. Ajattelin että kun on pitkään ollut mielessä että jokin asiallinen overdrive-pedaali pitäisi olla, niin tuo kuulostaa ja vaikuttaa sopivalta.
huomasin tässä että mun klarinetinsoitto kuulostaa aika luonnonmukaiselta... lähinnä niinkuin sorsalta.. siksi siirryinkin haitariin
phiit
07.06.2014 20:27:22
Tänään muuten soi Simble Rovaniemellä (ei itellä vaan Nikillä)
~ Musiikin ei tarvitse olla kaunista ollakseen hyvää ~
johanssen
08.06.2014 15:26:18

kimurantti1: "Graalin malja löytyi Kuusankoskelta"

En mie oo sitä täältä vielä löytäny. En oo tosin ettinykään.
asialliset hommat hoietaan, muuten ollaan ku ellun kanat...
jpjanhun
08.06.2014 20:22:15 (muokattu 08.06.2014 20:24:42)

Ikibantsu ratkaisisi aristoteelisen ongelman, mutta ehkä siihen ei haluta mennä. Tosi ikävä lukea taas tätä samaa...

-no älkää nyt tuommosia sentään. aristoteles toteaa asioita usein varsin yksioikoisesti ja tuo suoraviivaisesti esille oman mielipiteensä (kreikkalainen tapa?) mutta mun mielestä sillä on monesti kyllä sanottavaa. usein se on sanonut jotain asiallista kommenttia soittokamoista jotka se tuntee hyvin tai tuonut esille jotain kiintoisia laitteita/softia joiden olemassaolosta en ole ainakaan itse tiennytkään. sekin esimerkiksi se VST-softa jolla saa muunnettua kitaran audiosignaalin mididataksi.. mikä sen nimi nyt olikaan..
Jucciz
09.06.2014 00:14:28
kimurantti1: "Graalin malja löytyi Kuusankoskelta"

Puhutteko minusta?

Siellähän mää synnyin Herran vuonna 1981.
Jos kevyen musiikin nuotinkirjoitus ja komppilaput kiinnostavat, tutustu ihmeessä sivustooni: Lappu soimaan!
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)