Aihe: Aerosmith
1 2 3 4 518 19 20 21 22 23 24 25
Rockjäbä1978
01.06.2014 18:33:21 (muokattu 01.06.2014 19:25:11)
xjas73: Kyllä, kyllä. Oli varmaan pää sekaisin silloinkin. Mulla on hyvin tiedossa miten huonon soittajan soiton saa kuulostamaan paremmalta studiossa ja ääripäänä on toi stuntmiesten käyttö. Se on vaan karun kuulosta, kun totuus paljastuu livenä.

Joopa joo, ihan hauskaa tuolla keikalla kuitenkin kaikesta huolimatta oli.

Toi oli mulle ihan uus tieto, että Perry ei pystyny handlaan Get Your wingsin kitararaitoja...Sillä levyllä on mun mielestä paljon maukkaampia sooloja ja komppikitarointia, kuin ekalla levyllä ja kun sitä kuuntelin, niin olin aina, että onpa Perry kehittynyt (ja toki muukin ryhmä) nopeasti, kun eka levy on joidenkin biisien osalta aika perussoitantaa.

Sen mä tiesinkin, että Night in the rutsilla on käytetty kanssa jotain muuta kitaristia, mutta eikös se johtunut siitä, että Perry lähti lätkimään bändistä kesken levytyksen?

Jännää kyllä, että vaikka bändi oli silloin ihan rikki ja hajalla, niin toi levy on minusta jopa paljon parempi kuin Draw the line.

Netistä löytyy kyllä sellaisiakin tietoja (just katoin) ettei muka Whitfordkaan soita tolla tokalla levyllä. Jack Douglas ilmeisesti oli sitä mieltä, että äijät ei osannu veivava ja kunnollisen soiton aikaansaamiseen olis menny vaikka kuinka studiotunteja ja se olis tullu taas liian kalliiksi. Se olisi ollut sitten yksi syy, miksi käytettiin muita soittajia.

Toki sellaisiakin väittämiä tuli vastaan, että peräti kuudella levyllä ois käytetty korvaajia ja sit sellaisia, joissa sanottiin, että vaan tokalla tai kahdella ensimmäisistä.

Se on aika huvittavaa ja jopa surullista, että täällä kotimassammekin moni luulee, että ilmasepät on perustettu 1980-luvun lopulla! Yleisesti moni Euroopassa luulee, että Permanent vacation tai Pump on bändin eka levy :)
sahkuifk
01.06.2014 19:51:24
Ihan ok keikka mun mielestä, mutta mää nyt meenkin aina fiiliksen mukaan enkä nipota pienistä. Muijakin tutustui bändiin näin, ei tuntenut kuin ne leffatunnarit ja tykästyi kovin.
Silloin pitää puskee kun reikä on ruskee.
Musta Arkipyhä
01.06.2014 20:31:58
Rockjäbä1978: Toi oli mulle ihan uus tieto, että Perry ei pystyny handlaan Get Your wingsin kitararaitoja..

No Wikin mukaan Steve Hunter ja Dick Wagner soittaa sooloja kahdessa kappaleessa.Toki tämä on saanut varmaan huhut liikkeelle ,mutta tuo "kitararaidat" on melkoista liioittelua.
"I'm a free spirit baby - olen ilmainen väkevä alkoholijuoma,vauva"
phiit
01.06.2014 20:34:53
Rockjäbä1978:

Se on aika huvittavaa ja jopa surullista, että täällä kotimassammekin moni luulee, että ilmasepät on perustettu 1980-luvun lopulla! Yleisesti moni Euroopassa luulee, että Permanent vacation tai Pump on bändin eka levy :)

Tähän liittyen, ei sais mutta istui meidän takana pari nuorta jannua jotka tod näk tulleet kattomaan keikkaa vaan sen "American Idols tuomarin" takia, toinen oli sentään sivistyneempi ja tokaisi just ennen keikan alkua "ei toi kitaristi olekaan se Journeyn laulaja, katoin wikipediasta" hieman hymyilytti.. :)
~ Musiikin ei tarvitse olla kaunista ollakseen hyvää ~
MiniUkkonen
01.06.2014 20:56:02
Rockjäbä1978: Huvittavaa lukea netin pilipali-sivustoilta, eli Iltalehdestä, Iltasanomista tosi "asiantuntijoiden", elikkä joidenkin ilmeisesti junnujen kommentteja siitä, että Tyler veti kuulemma tämän perjantain keikan ihan huumeissa ja oli muutenkin koko Helsingin reissun ihan sekaisin...

Toinen kommentointi koskee vuoden 2007 Helsingin keikkaa. Jotkut yleisöstä, jotka on ollut muka tuolla keikalla silloin kommentoivat nyt vuonna 2014 tämän viimeisen keikan yhteydessä, että sekä Perry, että Tyler veti silloin 2007 sen keikan ihan huumetokkurassa...

Toki Tyler on ilmeisesti sekoillut lääkkeiden kanssa joitain kertoja nyt 2000-luvullakin ja ehkä osa niistä lavoilta putoamisistakin (tai melkein putoamisista) on ollu niiden lääketokkuroiden syytä. Toki kerran Perry tuuppas Tylerin alas vahingossa tai ehkä tahallaan.

Ilmeisesti suurin osa tietää täällä Euroopassa ja Pohjoismaissa tän bändin vain Tylerin ja Perryn ja etenkin Tylerin huume- ja lääkesekoiluista, Tylerin American Idol tuomaroinneista ja siitä Armageddon elokuvasta.

Levyistä tiedetään pääasiassa Permanent vacation, Pump, Get a Grip ja muutama hassu tietää Nine Lives ja Just push play-kiekot. Lisäks tunnetaan ja tiedetään I Don`t wanna miss a thing-slovari ja sitten noiden vuosina 1987-1993 ilmestyneiden levyjen sinkkubiisit.

Osansa tähän kaikkeen on toki sillä, että VH1 ja MTV sekä vaikkapa tässä maassa kuuluvista radiokanavista Radio City, Radio Rock, NRJ, Radio Aalto ja Nova ovat soittaneet vaan noiden kyseisten levyjen hittisinkkuja.

Okei vanhemmasta matskusta tiedetään Mama kin, osittain siksi, koska Gunnarit, joka on täällä ollu mm. Metallican, AC/DC:n, Scorpionsin ja Deep Purplen ohella Aerosmithiä tunnetumpi ja ehkä suositumpi on sitä aikoinaan paljon soitellut ja levyttänyt myös sen. Slash on myös kehunut sitä biisiä kovin vuolaasti. Sen moni tunsi ja tiesi tuolla "Jaffa-areenallakin".

Slashin kautta osa tietää myös levyt Rocks ja Toys in the attic (etenkin Rocks-albumin). Samoin monet koti- ja ulkomaiset mediat ja rock-toimittajat ovat kehuneet noita levyjä ja sanoneet, että niiden pitäisi kuulua jokaisen rockia diggaavan levyhyllyyn, joten ne on aika monille tuttuja. Muttei kuitenkaan kovin monille tuttuja.

No joku Walk this way tiedetään lähinnä sen uusintaversion ja tiuhaan pyörineen musavideon perusteella ja Sweet emotion on monille tuttu, koska siitähän julkaistiin uusi versio (oisko ollut alkuperäistä pidempi tai lyhyempi) tai ainakin musavideo 1990-luvulla ja se pyöri mm. MTV:llä hyvin tiuhaan silloin. Noi pari biisiä tunnettiin hyvin perjantain keikallakin.

Dream on lienee monille kanssa tuttu mm. American Idolista ja muistelisin, että siitäkin tehtiin joskus uusi versio ja musavideo ja just nimenomaan 1990-luvulla, kun bändi sai uutta nostetta ja nimeä myös Euroopassa. Se taisi pyöriä tiuhaan MTV:llä. Mm. Nova on soittanut myös tuota biisiä suht usein. Senkin moni tuntui tietävän tuolla perjantain keikalla.

Sen sijaan suurin osa ei tiennyt bändin uralle merkittäviä ja etenkin jenkeissä suosittuja ja ihan mukavasti maailmallakin menestyiden albumien biisejä, eli keikalla kuultuja kappaleita Last child, Draw the line, Back in the saddle, Toys in the attic ja No more No more.

Sen mä nyt ymmärrän vielä jotenkin, että Freedom fighter ja Oh yeah! oli tuntemattomia monille, kun toi uusin levy ei ole ollut mikään kaupallinen menestys ja noita uuden levyn biisejä ei oo oikein missään soitettu (ei radiossa tai muuallakaan), mutta että noin moni 1970-luvunkin klassikko oli sellaisia, joita kovin moni ei osannut tai edes tiennyt....

Eat the rich oli kanssa biisi, jota ilmeisesti monetkaan ei tiedä, vaikka se hittilevyltä onkin. Sinkkuna on sekin julkaistu ja siitä on video tehty, mutta tuo biisi on jääny ilmeisesti vähemmälle huomiolle.

Moni on kuitenkin nillittänyt netissä muilla sivuilla sitä, että voi voi, kun oli liikaa "tuntematonta" tai uutta matskua settilistassa. Paikalla oli siis varmaan pirukseen niitä, jotka tiesi vaan lähinnä ne megahitit ja etenkin 1987-1994 matskun ja olis halunnu, että noi "oudot" biisit ois korvattu What it takesilla, Blind manilla, sillä Spider man-biisillä, The other sidellä, Crazyllä, Dude looks like a ladyllä, Angelilla ja Amazingilla.

Moi,

olet suoltanut tänne melko paljon tekstiä aiheesta. Osa huomioistasi/kommenteistasi ihan asiallista tavaraa, osa ei.

Joe Perry on vanha ja pieni mies. Siksi se näyttää nykyään, miltä näyttää!
Toisaalta, herra soitti perjantaina paikoitellen todella huonosti, ja puhui sekavia koko illan ajan...
Toivotaan, ettei kaveri ole retkahtanut, tai muuten sairastunut.

Vuoden 2007-kiertueen aikana molemmat, sekä Steven Tyler, -että Joe Perry olivat lääkekoukussa. Käytännössä samaa tavaraa mitä vetivät 70-luvulla, mutta tällä kertaa laillisesti reseptillä.

2007-kiertue oli kuitenkin melko hyvä; soitto kulki, kukaan ei sekoillut jne.
Lue vaikka Steven Tylerin elämäkerta. Kaveri kertoo melko avoimesti 2000-luvun tapahtumista. Aiheesta toki on muuallakin kirjoiteltu. Ihan yleistä, ja julkista tietoa siis.

Hartwall Areena on todella huono akustiikaltaan. En ole koskaan nähnyt siellä yhtäkään soundien puolesta todella hyvää keikkaa.
Jäähalli sen sijaan on loistava. Harmi, ettei Aerosmith ole soittanut siellä Get a Grip-kiertueen jälkeen. Olen nähnyt bändin livenä 5 kertaa, ja tuo vuoden 93-veto on ollut ylivoimaisesti paras. Huonoin oli 97-Hartwall Areena. Perjantainen veto sijoittuu jonnekin keskikastiin.

Kannattaa ottaa asioista selvää, ennenkuin avautuu useamman esseen voimin. Muuten voi käydä niin, että onnistuu vain munaamaan itsensä.
Rockjäbä1978
01.06.2014 20:57:42
phiit: Tähän liittyen, ei sais mutta istui meidän takana pari nuorta jannua jotka tod näk tulleet kattomaan keikkaa vaan sen "American Idols tuomarin" takia, toinen oli sentään sivistyneempi ja tokaisi just ennen keikan alkua "ei toi kitaristi olekaan se Journeyn laulaja, katoin wikipediasta" hieman hymyilytti.. :)

No mun edellä kulki keikalta pois äijäkolmikko, jotka itsekin olivat ylittäneet viidenkympin ikäpyykin. Jotain ne selitti, että hitto miten ne bändin ukot oli vanhoja ja sitten yksi niistä sepusti: mä tutustuin tähän bändiin Wikipediassa ja tarkistin, että ne bändin ukot on yli seittemänkymmentä. Tosi vahvalla pohjalla bändin tuntemus ja ilmeisesti wikipediankin lukeminen haastavaa, koska ukot on 62-66v eikä suinkaan yli 70v.
Rockjäbä1978
01.06.2014 21:14:27
MiniUkkonen: Moi,

olet suoltanut tänne melko paljon tekstiä aiheesta. Osa huomioistasi/kommenteistasi ihan asiallista tavaraa, osa ei.

Joe Perry on vanha ja pieni mies. Siksi se näyttää nykyään, miltä näyttää!
Toisaalta, herra soitti perjantaina paikoitellen todella huonosti, ja puhui sekavia koko illan ajan...
Toivotaan, ettei kaveri ole retkahtanut, tai muuten sairastunut.

Vuoden 2007-kiertueen aikana molemmat, sekä Steven Tyler, -että Joe Perry olivat lääkekoukussa. Käytännössä samaa tavaraa mitä vetivät 70-luvulla, mutta tällä kertaa laillisesti reseptillä.

2007-kiertue oli kuitenkin melko hyvä; soitto kulki, kukaan ei sekoillut jne.
Lue vaikka Steven Tylerin elämäkerta. Kaveri kertoo melko avoimesti 2000-luvun tapahtumista. Aiheesta toki on muuallakin kirjoiteltu. Ihan yleistä, ja julkista tietoa siis.

Hartwall Areena on todella huono akustiikaltaan. En ole koskaan nähnyt siellä yhtäkään soundien puolesta todella hyvää keikkaa.
Jäähalli sen sijaan on loistava. Harmi, ettei Aerosmith ole soittanut siellä Get a Grip-kiertueen jälkeen. Olen nähnyt bändin livenä 5 kertaa, ja tuo vuoden 93-veto on ollut ylivoimaisesti paras. Huonoin oli 97-Hartwall Areena. Perjantainen veto sijoittuu jonnekin keskikastiin.

Kannattaa ottaa asioista selvää, ennenkuin avautuu useamman esseen voimin. Muuten voi käydä niin, että onnistuu vain munaamaan itsensä.

Hartwallilla en ole aiemmin käynyt, joten kuvittelin, että vika on miksaajassa eikä tilassa. Niin kuvitteli aika moni muukin. Onhan esim. Iron Maidenin uusi miksaaja saanut hitosti kuraa siitä, että se on tai olisi oikeasti huono eikä vika olisi aina suinkaan pelkästään paikoissa missä soitetaan. Sen perusteella oletin, ettei miksei Aerosmithin miksaajakin voisi olla huono.

Toki Perry on laiha ja vanha mies, mutta kun esim. vuonna 2011 se ei ollut ollenkaan noin riutuneen näköinen. On mennyt ulkoisesti tuohon kuntoon ihan muutamassa vuodessa. Siksi herää epäilys olisko joku sairaus tai käyttäskö jotain kamaa. Tai sitten se vaan on rapistunut vanhuuttaan.

Maailmojen välissä kirjaa olen lukenut, mutta en ole ehtinyt vielä edes puoliväliin. Sitten mulla on se Walk this way niminen kirja, mutta sekin on kesken.

Eli periaatteessa se kun puhutaan, että Perry ja Tyler olisivat olleet kuivilla huumeista Permanent vacationin jälkeen tai ainakin Pumpista eteenpäin ei siis pidä paikkaansa ja on lööperiä?

Periaatteessa lääkkeetkin on huumeita (vahvat lääkkeet) ja jos niitä käytetään väärin, on se lähes sama kuin huumeiden käyttö...

Haksahduksia on siis tullut sen jälkeenkin tietyin ajoin?

Joo olen kirjoittanut paljon, koska tämä bändi on ollut mulle kova juttu vuodesta 1993 lähtien (kun olin 14v) ja ollu mulle aina yhtä kova tai jopa kobempi juttu, kuin muut mun suosikit eli Iron Maiden, Gunnarit, Van Halen, AC/DC, Scorpions, Deep Purple, Rainbow ja Whitesnake.
2randpo
01.06.2014 21:48:53 (muokattu 01.06.2014 21:49:29)

Rockjäbä1978: Eli periaatteessa se kun puhutaan, että Perry ja Tyler olisivat olleet kuivilla huumeista Permanent vacationin jälkeen tai ainakin Pumpista eteenpäin ei siis pidä paikkaansa ja on lööperiä?

No kuivilla ja kuivilla. Ovatko Perry ja Tyler kenties olleet opioidi-korvaushoidossa? Jos näin ja lääkkeen annostus (metadon tai bubrenorfiini) on ollut sopivalla eli hoitavalla tasolla eikä oheiskäyttöä ole ollut (esim. alkoa), niin mielestäni ovat olleet niin "kuivilla" kuin ko. käyttöhistorian omaavilla on ehkä edes mahdollista olla.
Insanely happy
Calliope
01.06.2014 21:52:20
Rockjäbä1978:

Eli periaatteessa se kun puhutaan, että Perry ja Tyler olisivat olleet kuivilla huumeista Permanent vacationin jälkeen tai ainakin Pumpista eteenpäin ei siis pidä paikkaansa ja on lööperiä?

Periaatteessa lääkkeetkin on huumeita (vahvat lääkkeet) ja jos niitä käytetään väärin, on se lähes sama kuin huumeiden käyttö...

Haksahduksia on siis tullut sen jälkeenkin tietyin ajoin?

Tyler on ollut kaiken kaikkiaan kahdeksan kertaa rehabissa. Tyler ja Perry käyttivät yhdessä lääkkeitä 2008, 2009 Tyler meni rehabiin, Perrystä en tiedä..
"Music is a world within itself"
xjas73
01.06.2014 22:08:42 (muokattu 01.06.2014 22:10:10)

Toki Perry on laiha ja vanha mies, mutta kun esim. vuonna 2011 se ei ollut ollenkaan noin riutuneen näköinen. On mennyt ulkoisesti tuohon kuntoon ihan muutamassa vuodessa. Siksi herää epäilys olisko joku sairaus tai käyttäskö jotain kamaa. Tai sitten se vaan on rapistunut vanhuuttaan..

Lihasmassan katoaminen voi johtua yksinkertaisesti siitä, että on lopettanut punttisalilla käymisen ja vanhentunut. Mutta kyllähän noi starat käyttää varmaan esim. testosteronia lihasmassan kasvattamiseen/ylläpitoon tai vanhenemisen estämiseksi ja sen kun lopettaa niin lähtee lihaksetkin aika äkkiä.

Sairaus on myös täysin mahdollinen sekä päihdeongelma. Tai kaikki yhdessä vaikuttaneet, mistäpä sen tietää varmaksi.

Käyttäytymisen ja olemuksen perusteella veikkaisin kuitenkin, että käyttää keskushermostoon vaikuttavia aineita, esim. bentsoja tai/ja opiaatteja.

Periaatteessa lääkkeetkin on huumeita (vahvat lääkkeet) ja jos niitä käytetään väärin, on se lähes sama kuin huumeiden käyttö

Kyllä, ja ihan käytännössäkin lääkärin resepteillä hankitut lailliset ns. kolmiolääkkeet ovat suurilla annoksilla riippuvuutta ja huumaantumista aiheuttavia aivan samalla lailla kuin ns. laittomat. Laillisilla aineilla pään sekoittaminen on vain turvallisempaa, kun tietää tarkasti vaikuttavan aineen määrän. Kadulta ostetuista pulvereista ei koskaan tiedä millä sonnalla niitä on jatkettu.

Joo uhkaavasti offtopic, sorry.
sahkuifk
01.06.2014 22:34:49
Niin kävittekö te nyt kuuntelemassa vai katselemassa?
Silloin pitää puskee kun reikä on ruskee.
pekkap82
02.06.2014 19:04:34
Rockjäbä1978: Hartwallilla en ole aiemmin käynyt, joten kuvittelin, että vika on miksaajassa eikä tilassa. Niin kuvitteli aika moni muukin. Onhan esim. Iron Maidenin uusi miksaaja saanut hitosti kuraa siitä, että se on tai olisi oikeasti huono eikä vika olisi aina suinkaan pelkästään paikoissa missä soitetaan. Sen perusteella oletin, ettei miksei Aerosmithin miksaajakin voisi olla huono.

Ei miksaajalle nyt ainakaan puhtaita papereita voi antaa, koska lämppärillä ja Aerosmithin edellisellä keikalla soundit olivat paremmat.
Rockjäbä1978
02.06.2014 19:58:30 (muokattu 02.06.2014 20:22:35)
pekkap82: Ei miksaajalle nyt ainakaan puhtaita papereita voi antaa, koska lämppärillä ja Aerosmithin edellisellä keikalla soundit olivat paremmat.

Niimpä ja jotain vikaa siinä miksauksessa ilmeisesti oli, koska Tyler haukku sieltä lavalta käsin miksaajiaan sekä mm. Perryn kitarateknikoita yms. Sontaa tuli niskaan myös Perryn kitaroiden vireestä. Eli ilmeisesi Tylerin mielestä vika oli omassa henkilökunnassa, eikä niissä tiloissa, joissa soitettiin.

Tukholmassa Back in the saddle oli korvattu Dude looks like a ladylla, eli mentiin yhden biisin verran enemmän ns. superhitti-linjoilla. Tukholma ei myöskään saanut ylimääräistä encorea.

Mun mielestä Helsingin setti olisi ollut vielä tiukempi, jos mun mielestä tylsien ja keskinkertaisten Oh Yeah! ja Freedom fighterin tilalla olis tullut vaikkapa Pink (ok ei kummoinen biisi, mutta hitti kuitenkin) ja Legendary child yms. Perry ei ole mikään kultakurkku ja minusta se esitys oli turha. Jos kerta Tylerille pitää suoda jotain taukoa, niin olisivat sitten esitttäneet vaikka yhden hitaamman biisin siinä kohtaa jossa on yleensä Perryn esitys. Tosin Perry kuulemma diggaa tuota Oh Yeah! kappaleen livenä soittamista, joten siksi se roikkuu setissä.

Bändillä on hienoja omia biisejä, mistä ammentaa ja olisi ollut hienoa kuulla Come together-coverin tilalla vaikkapa Lord of the thights, Round and round, S.O.S too bad, Same old song and dance, Rats in the cellar, No Suprize tai Seasons of wihther.

Mitä katoin noita Tuhkolman keikan youtube-videoita, niin jotenkin näyttää, että Perry on ihan kuin eri mies tolla keikalla. Tulee mun mielestä paljon hienompaa, tykimpää, rankempaa ja tarkempaa soittoa, huikeita sooloja (eikä äijä sekoile tai sössötä mitään), ne muutamat välispiikit on kohdallaan ja koko bändi rullaa heti alkuiskuista lähtien paljon rennommin ja svengaavammin kuin stadissa. Eikä Perry näytä niin väsyneeltä, vihaiselta eikä tympiintyneeltä. Myös soundit kuulostavat paremmilta.
Jii-Gee
02.06.2014 20:22:17

Rockjäbä1978: Se on aika huvittavaa ja jopa surullista, että täällä kotimassammekin moni luulee, että ilmasepät on perustettu 1980-luvun lopulla! Yleisesti moni Euroopassa luulee, että Permanent vacation tai Pump on bändin eka levy :)

Mistä näitä juttuja oikein tulee !!?
Mä en oo ikinä missään ever kuullu että kukaan koskaan olisi moisia luullu.
Rockjäbä1978
02.06.2014 20:26:45 (muokattu 02.06.2014 20:32:23)
Jii-Gee: Mistä näitä juttuja oikein tulee !!?
Mä en oo ikinä missään ever kuullu että kukaan koskaan olisi moisia luullu.

No ihan jostain Perryn ja Tylerin haastatteluista olen lukenut ja jostain muualtakin, että jotkut nuoremmat ihmiset luulee ja on luulleet, että Aerosmith olisi perustettu 1987 tai myöhemmin ja että Permanent vacation tai Pump on joidenkin mukaan bändin ekoja levyjä. Näin on ollut etenkin ja lähinnä vaan Euroopassa, ei täällä juuri tunneta bändin 1970-lukujen levyjä eikä edes kaikki tiedä, että bändi on ollut silloin olemassa.

Ihan Soundista, Rumbasta, radiosta, kirjoista, netistä jne. mä noita asioita olen ammentanut ja lukenut, enkä mistään omasta päästä näitä keksi.

Vanhalla mantereella bändin levytysura ja historia on todella hämärän peitossa monille. Tosiaan se aika Permanentista ja Pumpista eteenpäin on paremmin tunnettu ja tiedossa, kuin kaikki sitä ennen tapahtunut.

Kyllähän jotkut vanhemmat jermut ja hardcore-fanit tietää asiat paremmin, mutta suurempi lössi ei tiiä eikä myöskään nuoremman polven porukka.
reaper666
02.06.2014 20:32:47 (muokattu 02.06.2014 20:33:38)
Ihan vitun paska keikka koska dude (looks like a lady) ei tullu. Olis muuten ollut ihan täys 10. Joe Perry alko ärsyttää mua. Richie Samboran ohella ihan könö näistä maailman kitarakuuluisuuksista. Steven ja loppubändi on se mistä tykkään. Perry näyttääkin ihan kusipäämulkulta. Sitte se saatanan vahvistimen edessä olemattoman feedbackin kanssa vinguttelu. Eiiissssss...

Kalja houkutteli enemmän kuin rival sons mutta oli keikka joka pennin väärti. Mul on vaan joku juttu aivoista nyrjähtänyt kun en back in saddlestä saa superkicksejä.

edit. Jaded rokkas! Onneks se tuli!!
pekkap82
02.06.2014 20:33:08
pekkap82: Ei miksaajalle nyt ainakaan puhtaita papereita voi antaa, koska lämppärillä ja Aerosmithin edellisellä keikalla soundit olivat paremmat.

Siis tarkoitan edellisellä keikalla Hartwall Areena 2007.
Rockjäbä1978
02.06.2014 20:42:52
reaper666: Ihan vitun paska keikka koska dude (looks like a lady) ei tullu. Olis muuten ollut ihan täys 10. Joe Perry alko ärsyttää mua. Richie Samboran ohella ihan könö näistä maailman kitarakuuluisuuksista. Steven ja loppubändi on se mistä tykkään. Perry näyttääkin ihan kusipäämulkulta. Sitte se saatanan vahvistimen edessä olemattoman feedbackin kanssa vinguttelu. Eiiissssss...

Kalja houkutteli enemmän kuin rival sons mutta oli keikka joka pennin väärti. Mul on vaan joku juttu aivoista nyrjähtänyt kun en back in saddlestä saa superkicksejä.

edit. Jaded rokkas! Onneks se tuli!!

Kuulun ehkä vähemmistöön, mutta mun mielestä Armageddon biisi, Dude looks... ja Jaded ja vastaavat on täyttä sontaa...

Siinäkin suhteessa kuulun myös ehkä vähemmistöön, että mun mielestä Samboran soitto on sielukkaan ja nautittavan kuulosta ja se on pirun karismaattinen ja jotenkin kiehtova hemmo. Jos olisin nainen, niin antaisin :)
Gritsen
03.06.2014 01:24:20
Rockjäbä1978: Kuulun ehkä vähemmistöön, mutta mun mielestä Armageddon biisi, Dude looks... ja Jaded ja vastaavat on täyttä sontaa...

Siinäkin suhteessa kuulun myös ehkä vähemmistöön, että mun mielestä Samboran soitto on sielukkaan ja nautittavan kuulosta ja se on pirun karismaattinen ja jotenkin kiehtova hemmo. Jos olisin nainen, niin antaisin :)

Samaa mieltä, mutta vaan varhasesta tuotannosta. Samboraa vaivaa soittajana sama kun bändiänsä kokonaisuutena - tylsistyny heti kasarilta poistuttua. Parempi kun Perry, jos nyt pitää verrata topicissa
"Nyt tarjoan sinulle virtuaalioluen kirjoituksesi johdosta, kippis!" - jazzmies
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)