Aihe: Mesa/Boogie V-Twin?
1 2
msm40
19.05.2004 06:13:14
Minä en ole vielä saanut selvää toimiiko tää vai ei. Treenejä kun on niin harvoin että ei ole tositoimissa päässyt oikein testaamaan ja niitä lähtökohtia kohtalaisesti, että mistä alkaa ruuvaamaan. Solo vähällä gainilla vai blues vähän enemmällä gainilla vai clean pelkäksi boostiksi. Viimeisimpien treenien kokemus kun on että mitä härskimmältä kuulostaa niin sen paremmin erottuu rumpalista ja toisesta kitaristista. Tyylisuuntana perinteisempi rockjablues. Olisiko ehdotuksia?

Kyllä mä lähtisin tosta "blues" enemmällä gainilla vaihtoehdosta liikkeelle. Siitä sitten "solo" päälle sooloihin ja kitaran volaa pienemmälle puhtaimpiin kohtiin kun toi "clean" on vähän hankalasti sen pikkunapin alla (onnistuu kyllä mutta vaatii varvasakrobatiaa). Eq:sta middleä reilusti niin erottuu joukosta, saattaa myös joutua leikkaamaan vähän bassoa koska V-T on aikalailla tummasaundinen laitos. Kannattaa myös kokeilla toisia etuaste putkia. Mä laitoin JJ:t ja meno vaan parani.
Herra Rapu
19.05.2004 13:27:20

Kjulla se ihan ok on toiminu, kanske hieman mutanen perussoundi vaan. Mutta kun on Velocity ja Chameleon kaverina niin siitäkin mutasuudesta pääsee eroon.
Paino ei ole mikään ongelma.
† FAT = MOTION †
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)