novo 29.05.2014 12:33:54 | |
---|
VSu: Yritä jatkossa nimenomaan keskustella, äläkä keskitä energiaasi vastakkaisen mielipiteen vääräksi todistamiseen. Jätä jeesustelu vähemmälle ni kassellaan. Landstr: "En kuitenkaan osaa selittää asioita niin, että ne tuntuisivat järkeviltä, joten annan olla."
vvaltsu:"Mä teen koko loman duunia ja luen siinä samalla kolmeen syksyn YO-kokeeseen. Kun on selkärankaa ja kanttia, niin.." |
VSu 29.05.2014 12:36:28 | |
---|
Funkånaut: Mua kyllä ihmetyttää, miten voi puolustella tekijää joka tekee täysin päinvastaista hommaa kuin mitä on kirjallisestikin sovittu. E: Vaikea olisi puolustella lääkäriäkään, joka leikkaisi potilaalta nilkan sijaan olkapään ja polven. Ymmärsin että homma sovittiin suullisesti? Luin aloitusviestin uudestaan, ja sain tällaisen käsityksen. Ei se toki lupaa anna kenenkään vehkeitä pilata, mutta tekee asian jälkiselvittelystä, varsinkin oikeusteitse, pirun hankalaa. Truth does not change because it is, or is not, believed by a majority of the people. |
Klezberg 29.05.2014 12:40:52 | |
---|
VSu: Ymmärsin että homma sovittiin suullisesti? Luin aloitusviestin uudestaan, ja sain tällaisen käsityksen. Ei se toki lupaa anna kenenkään vehkeitä pilata, mutta tekee asian jälkiselvittelystä, varsinkin oikeusteitse, pirun hankalaa. Tämä on ehkä just yksi niitä tärkeimpiä asioita, miksi asiaa on hyvä pitää esillä. Kyllä joku aina ottaa opiksi, ja joka ei ota vaikka on saanut tietoa, kantaa oman vastuunsa. huomasin tässä että mun klarinetinsoitto kuulostaa aika luonnonmukaiselta... lähinnä niinkuin sorsalta.. siksi siirryinkin haitariin |
aristoteles666 29.05.2014 12:46:04 | |
---|
Klezberg: Tämä on ehkä just yksi niitä tärkeimpiä asioita, miksi asiaa on hyvä pitää esillä. Kyllä joku aina ottaa opiksi, ja joka ei ota vaikka on saanut tietoa, kantaa oman vastuunsa. ottaisi, mutta tässä on 30 turhaa sivua, joten ei ihmiset viitsi lukea tätä läpi, pilattu koko homma jo. " mielestäni varmin merkki älykkään elämän olemassaolosta muualla maailmankaikkeudessa on se, että kukaan ei yritä ottaa meihin yhteyttä."
lassi ja leevi. |
Osteri 29.05.2014 13:59:58 | |
---|
Kundit, voisiko tässä vaiheessa nyt laittaa katse eteenpäin ja kaukovalot päälle? Kuten Myrkky Nuoli sanoi tuolla edellisellä sivulla: "Yhteisöllisyydelle ja solidaarisuudelle varaukseton support. Aika vähän on olemassa vääriä syitä auttaa kanssaihmisiä." Tähän suuntaan olis hyvä edetä ja keskittyä siihen, että eräs tietty kitara kunnostuu. Perseily poikki tästä, jooko? Kirjoitan.....siis ehkä en just nyt soita.... |
LaMotta 29.05.2014 14:16:43 | |
---|
Mitkäs ne uusimmat käänteet tässä nyt olikaan? Viimeiseen 25 sivuun tuskin on tullut mitään rakentavaa? (Lausutaan elämään kyllästyneellä äänellä): "Jos ei kiinnosta niin ei tiällä mikkää pakko oo olla. Työ tiijättä missä on ovet." |
Kolehtihuone on siis olemassa: http://muusikoiden.net/huoneet/1445 Sieltä löytyy tarkemmat tiedot, kuinka osallistua kolehtiin. Olen luvannut teetättää kitaraan plakaatin, jossa on jokaisen kolehtiin osallistuneen nimi tai vaikka käyttäjätunnus. :) www.soundcloud.com/theeastwood |
MikaHekkanen 29.05.2014 14:39:28 | |
---|
LaMotta: Mitkäs ne uusimmat käänteet tässä nyt olikaan? Viimeiseen 25 sivuun tuskin on tullut mitään rakentavaa? Rakentavimmat asiat ovat tuolla huoneessa. Jonkin verran on myös tipahdellut tietoa Artun ja Sebastian Woodsin välisestä tuoreesta kommunikaatiosta tuonne kitaradadaan. Nekin jutut voisi varmaan postata tännekin, ne kun eivät oikein jätä tulkinnalle sijaa... Jokaisella on oikeus kieltäytyä hevistä. |
Arttu_Ace 29.05.2014 14:56:04 (muokattu 29.05.2014 14:56:25) | |
---|
MikaHekkanen: Rakentavimmat asiat ovat tuolla huoneessa. Jonkin verran on myös tipahdellut tietoa Artun ja Sebastian Woodsin välisestä tuoreesta kommunikaatiosta tuonne kitaradadaan. Nekin jutut voisi varmaan postata tännekin, ne kun eivät oikein jätä tulkinnalle sijaa... No joo, en nyt tiedä onko tällä keskustelulla enää muuta kuin viihdearvoa, mutta muutaman viikon radiohiljaisuuden jälkeen tuli eilen tekstiviesti, joka jatku eräänlaisena keskusteluna: J: Kun nyt alotit niin kestät leikin loppuun. Onneks olkoon, sait vaan naurut ihmisiltä. A: Minä annan sinulle vielä mahdollisuuden 1) palauttaa maksamani 100e ja 2) maksaa kitaran entisöintiin menevät 600e ilman oikeusprosessia. Vastaa viikon sisään, sillä kesäkuun alussa teen tästä siviilikantelun ja vien homman raastupaan. J: Mä elän about 40-50 vuotta niin sul on aikaa oottaa. A: Asia selvä. Sinuun tullaan olemaan yhteydessä viranomaisen toimesta. J: Kiva. Samoin. Tämän keskustelun jälkeen olen saanut seuraavanlaiset tekstiviestit Paldaniukselta noin vuorokauden mittaan ihan random kellonaikoina: J: :-) J: :-) J: :-) J: :-) J: :-( J: :-) J: :-) J: :-( J: :-) J: :-) J: :-) En ole osallistunut tähän keskusteluun lainkaan. www.soundcloud.com/theeastwood |
LaMotta 29.05.2014 14:59:43 | |
---|
Tämä keissi on kaiken kaikkiaan ihmeellinen ja hämmentävä. (Lausutaan elämään kyllästyneellä äänellä): "Jos ei kiinnosta niin ei tiällä mikkää pakko oo olla. Työ tiijättä missä on ovet." |
Vladi 29.05.2014 15:11:18 (muokattu 29.05.2014 15:12:30) | |
---|
Arttu_Ace: No joo, en nyt tiedä onko tällä keskustelulla enää muuta kuin viihdearvoa, mutta muutaman viikon radiohiljaisuuden jälkeen tuli eilen tekstiviesti, joka jatku eräänlaisena keskusteluna: Tämän keskustelun jälkeen olen saanut seuraavanlaiset tekstiviestit Paldaniukselta noin vuorokauden mittaan ihan random kellonaikoina: En ole osallistunut tähän keskusteluun lainkaan. Tää on sitä suomalaista jääräpäisyyttä pahimmillaan. Tulee väkisinkin mieleen erään tutun tapaus, jossa työnantaja yritti määräaikaisen työsopparin sopimisen jälkeen periä tutultani osaa palkasta takaisin. Työnantaja ei ollut sopimuksen tekohetkellä tietoinen jostain lakipykälästä, joka olisi mahdollistanut pienempipalkkaisen sopimuksen ja oli sitä mieltä, että "ylimääräinen" palkka pitäisi maksaa takaisin. Homma meni oikeuteen, jossa tuomari yritti kuulema joka vaiheessa saada tämän työnantajan luopumaan oikeusjutusta, koska he eivät tulisi voittamaan. Käräjille kuitenkin mentiin, tuttuni voitti, mutta hommaa ei jätetty siihen vaan päätöksestä valitettiin. Koko prosessi jatkuu nyt siis ylempään oikeusasteeseen. Toivottavasti tästä ei tule samanlaista tapausta. Harashoo tovaarish! |
Entropia666 29.05.2014 15:18:41 (muokattu 29.05.2014 15:27:24) | |
---|
Tajuaakohan toi äijä itekkää miten pahasti se kaivaa itelleen kuoppaa tässä asiassa. :D
Ja mitä tulee tähän netissä myllyttämiseen, siinä vaiheessa kun alat yrittäjäks/ammattinharjottajaks niin sun yksityisyydensuoja tuottamias palveluita kohtaan katoo. Jos teet paskaa jälkee, niin siitä saa ja pitääkin kertoa/kommentoida täysin julkisesti. Tosin hyvillä aikeilla varustettu toimija hoitaa asian kuntoo ennenku se alkaa leviämään somessa. Jos kuitenkaan tässä ei onnistuta, niin somessa tulee sit yrittää korjata tilanne parhaimpansa mukaan. Tässä ei auta se että poistaa firman facebook-sivut, eikä kommentoi mitään missään. Niin pitkään kun äijä ei ite kommentoi sotkujaan niin se hyväksyy asian. Korjaaja sai tasan sitä mitä tilas. Ja ilmeisesti tilaa lisää, mikä varmaa hoituu sit viranomaisten puolesta. |
Gabe 29.05.2014 15:26:09 | |
---|
Myrkky Nuoli: Niin teki, mutta oon vähän eri mieltä kuitenkin. Minusta tuo on vähän kostomentaliteettiä. Siitä on ihan hyvä pyrkiä irti ja olla alentumatta samalle tasolle. Kyllä kyllä, tarkoitin vain että jos itse lähtee sille linjalle niin ei kannata yllättyä jos joku laukoo samoin taskaisinkin. Eihän se kuitenkaan ole fiksua tai suotavaa kummankaan osapuolen suunnalta. Arttu on kyllä osoittanut ihailtavaa itsehillintää ja fiksua käytöstä toisen osapuolen perseilystä huolimatta, siitä iso hatun nosto. Meinaatko, että jos arvostelukyky pettää niin ei ansaitse apua vai mitenkä? Ihan totta edelleen ja varmaan lisää vitutusta entisestään, ettei äkännyt katkaista peliä siihen kohti ja silloin tämmönen myötätunto vasta tervetullutta onkin. Myötätunnot ja sympatiat on ehdottomasti Artun puolella. Itse ajattelen kuitenkin niin että ensin pitäisi hakea korvauksia siltä jolle ne kuuluisivat, mutta noista viimeisistä viesteistä päätellen näin ilmeisesti tapahtuukin. Mutta jos joku haluaa vielä tämän lisäksi avustaa omasta pussistaan niin kaikin mokomin, ei se minua kaivele. :-) |
MikaHekkanen 29.05.2014 15:50:30 | |
---|
Kun raastuvassa riidellään muutamasta satasesta, ainoat jotka voivat voittaa ovat asianajajat. Jokaisella on oikeus kieltäytyä hevistä. |
LaMotta 29.05.2014 15:55:48 | |
---|
MikaHekkanen: Kun raastuvassa riidellään muutamasta satasesta, ainoat jotka voivat voittaa ovat asianajajat. Ensimmäinen uhri on totuus. (Lausutaan elämään kyllästyneellä äänellä): "Jos ei kiinnosta niin ei tiällä mikkää pakko oo olla. Työ tiijättä missä on ovet." |
MikaHekkanen 29.05.2014 15:58:45 | |
---|
LaMotta: Ensimmäinen uhri on totuus. Valitettavasti. (OT: kirjallisuuden opiskelijan lukuvinkki: Emile Zola, Totuus. Se kertoo juuri tästä.) Jokaisella on oikeus kieltäytyä hevistä. |
Tawsky 29.05.2014 16:12:08 | |
---|
Pistin rahaa kolehtiin. Siinähän vihaatte. saatanan paska ade -Traditional |
JCM 30.05.2014 09:41:00 | |
---|
VSu: Ongelmanahan tässä nimenomaan on se, että tiedämme vain toisen puolen tarinasta. Ja se riittää aivan mainiosti tässä tapauksessa. Piste. Harrastatko itsekin samanlaista kielisoittimien raiskailua vai mitä tämä jatkuva ininä on? Ketjun aiheena olevan kaverin tekemisiä ei ole soveliasta puolustella missään tapauksessa ja mitä isommin uutinen tekemisistään leviää niin sitä parempi. |
VSu 30.05.2014 10:27:56 | |
---|
JCM: Ja se riittää aivan mainiosti tässä tapauksessa. Piste. Harrastatko itsekin samanlaista kielisoittimien raiskailua vai mitä tämä jatkuva ininä on? Ketjun aiheena olevan kaverin tekemisiä ei ole soveliasta puolustella missään tapauksessa ja mitä isommin uutinen tekemisistään leviää niin sitä parempi. Kyllä minä niitä korjailen, mutta vastuuni tuntien ja takuulla. Nauhoja en vaihda, enkä klapeja hio, koska en osaa. Truth does not change because it is, or is not, believed by a majority of the people. |
phiit 30.05.2014 11:02:32 (muokattu 30.05.2014 11:02:53) | |
---|
Arttu_Ace: No joo, en nyt tiedä onko tällä keskustelulla enää muuta kuin viihdearvoa, mutta muutaman viikon radiohiljaisuuden jälkeen tuli eilen tekstiviesti, joka jatku eräänlaisena keskusteluna:
Tämän keskustelun jälkeen olen saanut seuraavanlaiset tekstiviestit Paldaniukselta noin vuorokauden mittaan ihan random kellonaikoina:
En ole osallistunut tähän keskusteluun lainkaan. Miksi sun kitara (tai mitä siitä edes on jäljellä?) on ylipäätään enää ko hlöllä? Ei ihan terveen papereita noilla viesteillä nimittäin saa. ~ Musiikin ei tarvitse olla kaunista ollakseen hyvää ~ |