Aihe: Jääkiekon MM-kisat, Minsk 9.-25.5.
1 2 3 4 543 44 45 46 47 48 49
Funkånaut
25.05.2014 23:02:12

järjestyssäännöt: Ainahan niille on joka vitun matsissa, joka lajissa maksettu jos kysyy häviäneen joukkoeen faneilta.

Jos noista filmeista vastustajalle antaa jäähyjä, niin optikkokäynnille olisi paikka.

Ihanku Immonen Ovien seinille heittäisi. :{DDDDDD
Vain kolme kertaa olen joutunut käyttämään ehkäisyä, eikä kertaakaan ole tullut minkäänlaista sukupuolitautia. Minä olen koirilta oppinut, että ensin pitää haistaa ennen kuin saa maistaa. - Pekka Siitoin
Seba
25.05.2014 23:03:16

järjestyssäännöt: Ainahan niille on joka vitun matsissa, joka lajissa maksettu jos kysyy häviäneen joukkoeen faneilta.

Ihme kyllä, palkkaa nekin saa. Ryssiltä vaan noloja joutsenhyppyjä ja tuomarit vielä menee moisiin
Dunga
25.05.2014 23:03:37
Se joka väittää etteivät tuomarit ole viheltäneet tätä peliä aivan täysin vihkoon, kannatti sitten mitä tahansa joukkuetta, ei kyllä tiedä pelistä yhtään mitään.
War... war never changes.
järjestyssäännöt
25.05.2014 23:09:58
Void: Totta helvetissä. Vitun tyhmä tuomari ilmaiseksi viheltäisi.

Ooh tämä oli hyvä huomio, hih, totta turiset!
Funkånaut
25.05.2014 23:14:43

Olipas siinä taas linjanvedot :{DDDDDDDDDDD
Vain kolme kertaa olen joutunut käyttämään ehkäisyä, eikä kertaakaan ole tullut minkäänlaista sukupuolitautia. Minä olen koirilta oppinut, että ensin pitää haistaa ennen kuin saa maistaa. - Pekka Siitoin
Funkånaut
25.05.2014 23:16:04

Venäjän parhaat pelaajat: Raitapaitaiset pilliniekat.
Seba
25.05.2014 23:16:06

Taas hieno jäähy johon homma ratkesi
elon arska
25.05.2014 23:16:22
Kyllä toi venäjän viimeistely on vaan niin jäätävää.
Haista jätkä vittu ja mee veivaa Volgaas.
Funkånaut
25.05.2014 23:16:26

Mutta on toi Venäjän ylivoima melkosen murhaavaa.
Alpha
25.05.2014 23:16:53
Tää meni nyt ihan...
Röntgen-Jeesus
25.05.2014 23:18:10

Mahtava turnaus ja finaalikin Leijonilta vaikka kulta jäikin nyt haaveeksi. Jossitella voi aina mutta ylivoimaa tuli tarpeeksi joista olisi pitänyt tehdä maaleja. Palola oli aivan suvereeni tässä matsissa, hälle ois suonu useammankin osumat.

Hyvä etttä Salomäki laittoi levyksi ryssän. Olihan tuo jo takaisinmaksun aika.
Quru: Kaikki musiikki on ihan perseestä.
sellisti
25.05.2014 23:19:50
Juuh. Kiva olis ollut nähdä mihin Suomen taistelu olis riittänyt tasapuolisella tuomaroinnilla. Ei välttämättä voittoon, onhan tuossa itsekin päästy ylivoimaa yrittämään ja Venäjän veijarit on vaan järkyttävän taitavia, muussakin kuin kaatuilussa. Ei tuo Venäjä olis tarvinnut tasoitusta. Nyt meni Suomella sitten fiilis näköjään kokonaan, toivottavasti ei loppu mene ihan perseilyksi.
Metsän laidas munat jäi vetoketjun väliin / Kyllä siinä joutsenemo katsoi hyvin pitkään. -M. A. Numminen
Vaihtovirta
25.05.2014 23:20:30
Vituttaa. Ei siksi, että hävitään. Ja hävitään kyllä paremmille. Mutta ei vittu arvokisojen loppuottelussa pitäisi tarvita jännittää eniten tuomarin vihellyksiä. VMP todellakin..
Hetfield
25.05.2014 23:21:04

sellisti: Juuh. Kiva olis ollut nähdä mihin Suomen taistelu olis riittänyt tasapuolisella tuomaroinnilla. Ei välttämättä voittoon, onhan tuossa itsekin päästy ylivoimaa yrittämään ja Venäjän veijarit on vaan järkyttävän taitavia, muussakin kuin kaatuilussa. Ei tuo Venäjä olis tarvinnut tasoitusta. Nyt meni Suomella sitten fiilis näköjään kokonaan, toivottavasti ei loppu mene ihan perseilyksi.

Jep. Ei siinä häviössä mitään, mutta kyllä tää oli ihan farssi. Ja ryssähän osaa kaatua kun on tarvis.
"I hope you've had all the children you want... 'Cause this is gonna blow your balls off."
järjestyssäännöt
25.05.2014 23:22:22
Ihan kiva olo juu, mutta oisin kyllä Suomen olympiapronssin vaihtanut tähän skoodaturneen kultaan.
järjestyssäännöt
25.05.2014 23:25:42
Sympaattisen Putinin hymy kyllä sulattaa kovimmankin vihaajan sydämmen, hitto minä rakastan tuota miestä.
sticky fingers
25.05.2014 23:27:26
järjestyssäännöt: Sympaattisen Putinin hymy kyllä sulattaa kovimmankin vihaajan sydämmen, hitto minä rakastan tuota miestä.

Henkilökultit on muuallakin menestyneet. Kiva juttu.
"On rikottava annettu lupaus, mistä on myöhemmin seurauksena tunnonvaivoja, ja jonkinlainen epämies ja valapatto sitä tietää olevansa lopun elämänsä." - L. Lassinmaa
Funkånaut
25.05.2014 23:27:33

sellisti: Juuh. Kiva olis ollut nähdä mihin Suomen taistelu olis riittänyt tasapuolisella tuomaroinnilla. Ei välttämättä voittoon, onhan tuossa itsekin päästy ylivoimaa yrittämään ja Venäjän veijarit on vaan järkyttävän taitavia, muussakin kuin kaatuilussa. Ei tuo Venäjä olis tarvinnut tasoitusta. Nyt meni Suomella sitten fiilis näköjään kokonaan, toivottavasti ei loppu mene ihan perseilyksi.

Ehdottomasti tämä. Aineksia oli mahtavaksi peliksi. Sitten Vinneborgin kaksoisolento päätti muuttaa puskafarssiksi. Ei mitään linjaa noilla tuomareilla.

järjestyssäännöt: Sympaattisen Putinin hymy kyllä sulattaa kovimmankin vihaajan sydämmen, hitto minä rakastan tuota miestä.

Eiks sut Sakke ole jo kerran sivuilta potkittu pihalle, vai poistitko itse tunnuksesi?
Alpha
25.05.2014 23:27:38

Ootkos koskaan ajatellut käydä tutkituttamassa kuuppaasi?
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)