Bongowing 25.05.2014 22:08:41 | |
---|
Just kun meinasin kirjata paria valittua sanaa suomen yv:stä. But where the heck is magenta? |
Jokapaikanapina 25.05.2014 22:11:09 | |
---|
Vittu tasotus lens vedet vaimokkeen syliin |
järjestyssäännöt 25.05.2014 22:12:24 | |
---|
Jokapaikanapina: Vittu tasotus lens vedet vaimokkeen syliin Toivottavasti saat huutia ;) |
Dunga 25.05.2014 22:21:54 | |
---|
Vittu mikä ämmä :D War... war never changes. |
Kuinkakohan monta sekunttia äijällä olisi uraa jäljellä jos tuollainen tuomari olisi futiksen mm-finaalissa... |
Tympee Huttunen 25.05.2014 22:28:06 | |
---|
Hullua menoa. Onko yksikään Suomen jäähy tullut aiheesta? Joka toinen kerta menee suomalainen vaihtoon aloituksessa. |
Seba 25.05.2014 22:28:11 | |
---|
Vaihtovirta: Käy pelissä miten tahansa, niin nämä kisat jää mieleen siitä, ettei ikinä, toistan ikinä ole ollut näin paskaa tuomaritoimintaa missään jääkiekkoturnauksessa. Herranjumala kuka näitä pellejä tuonne värvää?? Eikä kyse ole todellakaan pelkästään Suomen peleistä.. Tätä on kyllä syytä ihmetellä. Harvoin näkee niin paskaa tuomaripeliä kuin näissä kisoissa. Tämä finaali ei tunnu olevan poikkeus, ja taas tuomarivirhe kun yv jatkuu. |
sellisti 25.05.2014 22:30:46 | |
---|
Paljonkohan on Putin maksanut tuomareille... Nyt on sellaisia kuolevia joutsenia punahousuilta. Mutta tietenkin niitä kannattaa yrittää kun kaikki menee läpi. Ja tuo tuomarivirhe vielä toisen jäähyn loppumisen kanssa. Tää olis voinut olla hieno finaali, jos ei seeprat olis halunneet ratkaista sitä. Metsän laidas munat jäi vetoketjun väliin /
Kyllä siinä joutsenemo katsoi hyvin pitkään. -M. A. Numminen |
TheBlackestEye 25.05.2014 22:32:42 (muokattu 25.05.2014 22:33:00) | |
---|
Nyt dumari paikkailee. On kyllä aivan luokatonta viheltelyä. |
Ziggy Bubba 25.05.2014 22:32:56 | |
---|
Kyllä tuli Malkinillekin helpolla jäähy. Taisi mennä Mertsiltä ohi. |
Röntgen-Jeesus 25.05.2014 22:37:13 | |
---|
Molemmilla ollut ylivoimaa. Kumpi tekee niistä tehokkaammin, voittaa. Myös aloituksia ois hyvä voittaa välillä. Quru: Kaikki musiikki on ihan perseestä. |
Seba 25.05.2014 22:37:29 | |
---|
Ziggy Bubba: Kyllä tuli Malkinillekin helpolla jäähy. Taisi mennä Mertsiltä ohi. Tuomarit joutuu antaa takas vähän helppoja. Ei niin mitään linjaa tai käsitystä koko pelistä tuolla kaksikolla. |
Funkånaut 25.05.2014 22:38:16 | |
---|
Seba: Tuomarit joutuu antaa takas vähän helppoja. Ei niin mitään linjaa tai käsitystä koko pelistä tuolla kaksikolla. En sano enkä edes vihjaa mitään, mutta Valko-Venäjän pressallahan on hyvät suhteet Putiniin... Vain kolme kertaa olen joutunut käyttämään ehkäisyä, eikä kertaakaan ole tullut minkäänlaista sukupuolitautia. Minä olen koirilta oppinut, että ensin pitää haistaa ennen kuin saa maistaa. - Pekka Siitoin |
Bongowing 25.05.2014 22:38:55 | |
---|
TheBlackestEye: Nyt dumari paikkailee. On kyllä aivan luokatonta viheltelyä. Siinäpähän yrittää paikkailla. But where the heck is magenta? |
Dunga 25.05.2014 22:39:35 | |
---|
Sääli että mm finaalitasolla ei ole vastaavan tasoisia tuomareita. Onneksi lähetyksen ohjaajakin näytti huomanneen tuon kun kivasti koosti mokalistan. Eilen futisfinaalia katsoessa ajattelin että onneksi ei huomenna tarvitse katsoa tällaista vitun syöpäläisten kaatuilua. No, nyt kaatuillaan ja tuomarit ottavat roolia putinin palkintojen toivossa. Oksettavaa paskaa joka saa koko lajin näyttämään huonolta. War... war never changes. |
Alfons Åberg 25.05.2014 22:49:09 | |
---|
Void: Sääli että mm finaalitasolla ei ole vastaavan tasoisia tuomareita. Onneksi lähetyksen ohjaajakin näytti huomanneen tuon kun kivasti koosti mokalistan. Eilen futisfinaalia katsoessa ajattelin että onneksi ei huomenna tarvitse katsoa tällaista vitun syöpäläisten kaatuilua. No, nyt kaatuillaan ja tuomarit ottavat roolia putinin palkintojen toivossa. Oksettavaa paskaa joka saa koko lajin näyttämään huonolta. Miten itse toimisit jos Vallu kilistelee jo Lexuksen avaimia? "Linkkejä artikkeleihin tai tutkimuksiin, joissa Hulkon muusikon uran näytöt todetaan merkittäviksi" -Jazzmies |
järjestyssäännöt 25.05.2014 22:50:46 | |
---|
Juuh Putinin syytä kaikki. |
Funkånaut 25.05.2014 22:56:08 | |
---|
järjestyssäännöt: Juuh Putinin syytä kaikki. Kyllä joku noille tuomareille on maksanut. Vain kolme kertaa olen joutunut käyttämään ehkäisyä, eikä kertaakaan ole tullut minkäänlaista sukupuolitautia. Minä olen koirilta oppinut, että ensin pitää haistaa ennen kuin saa maistaa. - Pekka Siitoin |
järjestyssäännöt 25.05.2014 22:57:52 (muokattu 25.05.2014 23:00:14) | |
---|
Funkånaut: Kyllä joku noille tuomareille on maksanut. Ainahan niille on joka vitun matsissa, joka lajissa maksettu jos kysyy häviäneen joukkoeen faneilta. |
Dunga 25.05.2014 23:01:17 | |
---|
järjestyssäännöt: Ainahan niille on joka vitun matsissa, joka lajissa maksettu jos kysyy häviäneen joukkoeen faneilta. Totta helvetissä. Vitun tyhmä tuomari ilmaiseksi viheltäisi. War... war never changes. |