|
Seba 12.05.2014 16:10:40 | |
---|
Ei. Jumalauta, ei? Mitä vittua, oikeesti?! Siinä vaiheessa kun olisi tullut kuva maalittomasta kitarasta, olisin ilmoittanut että herra osti juuri 1500€ kitaran. |
ReBeat 12.05.2014 16:11:47 | |
---|
|
Alex_K 12.05.2014 16:14:52 | |
---|
...minä lähes perfektionistina en pysty katsomaan edes kaikkia kuvia.. sekterikin näkyi saaneen kivan muokkauksen ja maalauksen.. "osaan soittaa onen intron" |
Tympee Huttunen 12.05.2014 16:16:13 | |
---|
Kamala tarina. Mulla kerran eräs mestari onnistui satulaa irroittaessaan irroittamaan peukalonkynnenkokoisen palan lakkaa+maalia lavasta. Ei edes satulan vierestä. Hän kertoi kyllä asiasta ja sanoi että voisi ehkä (EHKÄ) korjata sen paremmin, miten oli tehnyt nyt (mattamustalla). Katsoin, että on parempi ettei hän enää leiki maalaria. Myös satula oli asennettu päin vittua. Halvalla sai joo! |
elsewhere 12.05.2014 16:16:46 | |
---|
Enpä ole eläissäni moista pintakäsittelyä nähnyt kuin noissa kuvissa. Tulee mieleen ne kaikki surulliset kuvat kavereiden tekemistä tatuoinneista. ~ Love broke out and I forgot it's war. |
Myrkky Nuoli 12.05.2014 16:17:48 | |
---|
|
Chunga 12.05.2014 16:20:47 | |
---|
Voi hyvää päivää. V-käyrä olikin ollut koko päivän mukavan matalalla, mutta tulihan se maanantainousu sieltä sit lopulta. Tämä menee jakoon kovalla myllytyksellä. VMP. voimia ja jaksamista alkuperäiselle kirjoittajalle. We've gone full circle. |
jusbb 12.05.2014 16:22:10 | |
---|
Decadetroll: Aisssssaatan että olisin vetänyt narulla auton perässä soratiellä moisia sankareita. Aivan ihmeellistä toimintaa kyllä. Tunti turpaan ja korvaukset tilille tuplana. Kerro ensin mitä kyseinen toiminta olisi auttanut siinä tilanteessa. |
slapvete 12.05.2014 16:23:17 | |
---|
Aika hurjannäköinen verstas tuolla keijolla. Kombinaatio Bilteman salkku + pahvilaatikkoa työalustana herättää aina luottamusta. "There's something both hysterically funny and totally great about SUCKING at something and REFUSING TO GIVE UP... It really irritates the fuck outta some people."
- Slipperman |
Muovinen 12.05.2014 16:23:26 | |
---|
BigPapa: Jotain on tuolla kun kirjautuu: https://www.facebook.com/sebastian.wood.980/photos Ei, ei, ei. Mikä kitaranraiskausgalleria tuo on?!?! Ja tuolla on tarkoitus mainostaa tuota "liiketoimintaa"?! Taidan viedä omat kepit jatkossakin Amfisoundille, kun jotain isompaa tarttee tehdä. Tää oli sen verran pysäyttävää matskua. |
Dominaattori 12.05.2014 16:27:27 | |
---|
slapvete: Aika hurjannäköinen verstas tuolla keijolla. Kombinaatio Bilteman salkku + pahvilaatikkoa työalustana herättää aina luottamusta. Lisätään vielä kaljatölkki tuohon komboon. "Hehjuum pitääpä tässä pikkupieruissa vääntää scallopit kohdilleen" Aika karsea tarina ja karmeita kuvia tuolla galleriassa. Harmittaa Artun puolesta ihan tosissaan, onhan tuo nyt ihan käsittämätöntä toimintaa paskoa toisten soittimia tuolleen. Örp |
BigPapa 12.05.2014 16:28:31 | |
---|
Muovinen: Ei, ei, ei. Mikä kitaranraiskausgalleria tuo on?!?! Ja tuolla on tarkoitus mainostaa tuota "liiketoimintaa"?! Taidan viedä omat kepit jatkossakin Amfisoundille, kun jotain isompaa tarttee tehdä. Tää oli sen verran pysäyttävää matskua. Ruokankaalla käynti herätti luottamusta kun katselin sitä pajaa, uudet sähköt, uusi kytkentä, mikkien ja satulan vaihto - ei mitään valittamista. Valmista seuraavana päivänä. |
TonyH 12.05.2014 16:31:46 | |
---|
Arttu_Ace: Niin joo, itseasiassa miehän oon luvannut mainostaa kyseistä firmaa, niin miksipä sitä tässä piilottelemaan. :D Firman nimeksi ilmoitettiin Sebastian Wood Guitars ja miehen nimi on Juha Paldanius. Tämän niminen kaveri on myös forumissa jäsenenä muttei ihan äskettäin ole loggautunut sisään. Liekö sitten sama mies, en tiedä. http://muusikoiden.net/jasenet/13130 |
Sarko 12.05.2014 16:35:52 | |
---|
Voi perkele että tuli paha mieli tästä tarinasta, noista Sebastian Woodin kuvista taas huono olo. "You know the whole deal with tearing down the old to make room for the new? Well, music isn't city planning." - Grant Hart |
Robert FIN 12.05.2014 16:35:56 (muokattu 12.05.2014 22:54:56) | |
---|
Tekstiä lukiessa hengitys salpaantui ja sydän hakkasi.. Haiseva vastalause moiselle toiminnalle täältäkin suunnasta! Kamala tapaus, ajaisi kenet tahansa epätoivon partaalle. Tuli vaan mieleen, että J:llä saattoi olla rahallisesti jo valmiiksikin ahtaat paikat, kun rupesi niitä ylimääräisiä "paranteluja" teettämään. Keksi tavan lypsää rahaa, eli teetti luvatta ylimääräisiä hommia vaatien rahat vasta työn tehtyään. Lisäksi työn laatu oli käsittääksi lievästi sanottuna tärveltävää ja hutiloivaa, huonompaa kuin se oli korjaukseen tullessaan. Sitten tää parkkipaikkalla kohtaaminen oli suorastaan verenpysäyttävää kuultavaa. Siis ne tyypit tulivat parkkipaikalle, kesken futismatsin kahdestaan ruinaamaan lisää rahaa parkkipaikalla, jossa ei ollut mahdollisuutta tutkia sähkötöiden toimivuutta?? Huijarit! J oli siis hankkinut herran X, josta ei oltu aimmin sen enempää kerrottu, mukaansa perimään maksua, johon olivat lisänneet ennalta mainitsematonta bonusrahaa työstä, jota asiakas ei pyytänyt? Ihan siltä varalta, että asiakas ei hyväksy J:n työtä täytyi hommata apuri mukaan, jotta asiakas ei voi lähteä livohkaan ennen kuin rahat on luvattu maksaa. Ehkä ei kuitenkaan, mutta silti tilanne kuulosti vähintäänkin uhkaavalle. Toivottavasti vahingot saadaan korvattua, koita jaksaa :)! Omat kitarakamat:
Squier Classic Vibe 60s Stratocaster (ei modattu),
Yamaha THR10X |
jcps 12.05.2014 16:36:02 | |
---|
slapvete: Juuri tämmöisten seikkailujen takia suosin aina ammattireiskoja, vaikka ei "kuititta markalla" selviäkään. Isot tunnetut nimet ei ole asemassaan sattumalta. Tuskinpa kellään on moisia tarinoita esim. Lottosen tai Ruokankaan pajoilta... No itse olen saanut nimenomaan Lottosen pajalta todella huonoa jälkeä. Omaa tyhmyyttäni monelta osin. Eräs kitarani tuli erään helsinkiläisen keikkapaikan bäkkärin portaat alas, kun se oli kiltisti siirretty portaiden yläaskelmalle. Tuloksena oli haljennutta kaulaa, osumaa saanutta tallaa ja muuta pientä vauriota siellä täällä. Vein Lottoselle korjattavaksi ja se ottikin ilomielin homma vastaan, eikä siinä sinänsä mitään, paljon olin kuullut hyvää paikasta ja sitä tuntui monet isot muusikotkin käyttävän. Tuli sitten päivä jolloin sieltä soitettiin että kitara on valmis ja sen voi noutaa. Otin mukaani ja en tarkistanut paikan päällä (virhe) sitä. Kotiin päästyäni sitten huomasin että kaula oli edelleen halki, paikkamaalaukset oli tehty tussilla ja korjattujen bindauksien jälki oli aivan kamalaa sekä luokatonta. Tavallaan harmitti, koska kyseessä oli käsintehty 6kpl maailmassa kitara, joka ei ollut ihan halvimmasta päästä. Menin sitten Lottoselle takaisin kitaran kanssa ja kysyin että olivatko nyt tosissaan korjauksen kanssa? Epätasainen tussaus paikkamaalina, bindaukset ihan päin helvettiä, talla edelleen korjaamatta ja sokerina pohjalla edelleen halki oleva kaula. Lottonen otti kitaran takaisin ja lupasi korjata virheensä. Hain takaisin ja edelleen jälki oli arveluttavaa, sekä talla huoltamatta, mutta kaula oli sentään korjattu. Voisin lisätä tähän, että olin jättänyt aluksi myös toisen kitaran huoltoon, joka oli saanut osumaa kun joku piripää oli yrittänyt viedä sen ikkunan läpi, liikkeestä jossa se oli laitettu näytille maahantuojan toimesta messujen ajaksi. Koska tämän puoliakustisen huolto oli asiallista jälkeä, niin en jaksanut siinä enää enempää alkaa riitelemään toisen kitaran huollosta (virhe). Aikaa kului tovi ja ajattelin että koska toinen kitara huollettiin hyvin ja toinen huonosti, niin annetaan sen onnistuneen takia vielä yksi mahdollisuus, kun paja tuossa naapurissa kuitenkin on. Vein kolmannen kitaran huoltoon, koska mokit pätki ja välillä mikkivalitsinta käytettäessä meni kitara kokonaan mykäksi. Iloisesti taas kitara otettiin vastaan ja muutamaa päivää myöhemmin tulikin puhelu että kitaran voi hakea ja se on valmis. Hinnaksi tuli muistaakseni satanen. Kitara kyytiin ja treenikselle, koska olin jo myöhässä, niin en kerennyt testaamaan sen jälkeä (virhe). Treenikselle päästyä kitara heti vahvistimeen kiinni ja pihaustakaan ei kuulu, samat viat edelleen, paitsi että nyt siihen ei enää saanut mitään ääntä. Olisin varmaan voinut taas lähteä Lottosen kanssa yhdestä kitarasta tässä vaiheessa reklamoimaan, mutta suoraan sanoen uskoni siihen jälkeen oli jo mennyt ja ajattelin että saan mielenrauhan paremmin, jos säästän itseltäni turhat reissut sinne ja vien jonnekkin muualle. Kaverini vinkkasi myös Herttoniemessä sijaitsevasta toisesta pajasta jota suositteli ja päätin viedä sinne molemmat Lottosen "onnistuneet korjaukset". Valehtelematta alle parin minuutin nopealla vilkaisulla ekasta kitarasta tuli tuomio että talla vaurioitunut, mutta korjattavissa, sekä lähes kokonaan sama lista jonka olin antanut Lottoselle että "nämä pitäisi tehdä". Toisesta kitarasta se tsekkasi piuhat sisältä ja totesi että niistä näkee jo heti että ne on todella huonossa hapessa ja niiden uusimisen sijaan oli vain kolvattu uusiksi. Jätin kitarat tälle huoltoon ja hain viikkoa myöhemmin takaisin. Nyt kitarat oli tehty juuri niin kuin pitääkin, jälki oli upeaa, nauhat tehty huolella ja koko paketti säädetty sellaisella tarkkuudella josta Lottosen kanssa voi vain uneksia. Tästä eteenpäin tehnyt usean huollon tällä kyseisellä jampalla ja en enää koskaan edes kusekkaan Lottosen suuntaan, niin ala-arvoista jälkeä saatu Lottoselta. Eli kyllä niitä tarinoita on myös Lottoselta ja tiedän että en ole ainoa joka vitsailee Lottosen saaneen nimensä siitä että samon kuin lotossa, 7 korjausta 39:stä menee oikein. en ole koskaan pitänyt klovneista, itseasiassa olen pitänyt niitä jokseenkin pelottavina. en tiedä mistä se johtuu, mutta luulen sen saaneen juurensa siitä kun olin pieni menimme sirkukseen isäni kanssa ja klovnit tappoivat hänet |
kekkuliheikki 12.05.2014 16:39:18 | |
---|
Voi Jeesus kun tuli kylma hiki lukiessa. Ja on viela krapulapaiva. Huhhuh. En allekirjoita. |
Alex_K 12.05.2014 16:39:35 | |
---|
jcps: No...... Oi että mikä tekstihirviö.. Jaksota ens kerralla, niin jaksaisi lukea varmasti ilkeän kokemuksen. :) "osaan soittaa onen intron" |
Muovinen 12.05.2014 16:50:39 | |
---|
BigPapa: Ruokankaalla käynti herätti luottamusta kun katselin sitä pajaa, uudet sähköt, uusi kytkentä, mikkien ja satulan vaihto - ei mitään valittamista. Valmista seuraavana päivänä. Varmasti Ruokankaalla homma pelaa, mutta vähän kaukana tuo paja. Oon käyttänyt Amfilla vain yhden kitaran tähän mennessä ja jälki oli hyvää. Tosin parasta palvelua olen saanut jo tässäkin ketjussa kommentoineelta Insane Kanelta (kiitos vaan!) ja varmasti kiikutan sinne Rinteelle kampetta jatkossakin varsinkin kaikissa pedaali- ja sähköpoliittisissa asioissa. Aloittajalle vielä, että olet kyllä aika kylmähermoinen kaveri. Minä olisin lähtenyt hakemaan kitaran pois heti aprillipäivänä. |