Aihe: Tarina todella huonosta kitarahuollosta
1 2 3 4 535 36 37 38 39
Funkånaut
12.05.2014 15:23:37 (muokattu 12.05.2014 15:26:13)

Eiköhän kohta tämänkin huollon tehnyt koita selittää, kuinka asiakas oli väärässä.

E: Itse vaatisin korvausta moisesta kitaran tuhoamisesta.
Vain kolme kertaa olen joutunut käyttämään ehkäisyä, eikä kertaakaan ole tullut minkäänlaista sukupuolitautia. Minä olen koirilta oppinut, että ensin pitää haistaa ennen kuin saa maistaa. - Pekka Siitoin
-Lassi-
12.05.2014 15:25:16
Arttu_Ace: Niin joo, itseasiassa miehän oon luvannut mainostaa kyseistä firmaa, niin miksipä sitä tässä piilottelemaan. :D

Firman nimeksi ilmoitettiin Sebastian Wood Guitars ja miehen nimi on Juha Paldanius.

Joensuu on tämä itä-suomalainen kaupunki, jossa hän toimii.

Voimia, hyiss mitä settiä. Oletko saanut/edes kiinnostunut saamaan mitään selvitystä pajan muolelta siitä miksi asiat on tehty niin erilailla ku piti? Toivottavasti saat kitaran kuntoon.
20.8. 22:54:21 NEVÖ FOGET
Arttu_Ace
12.05.2014 15:26:26

-Lassi-: Voimia, hyiss mitä settiä. Oletko saanut/edes kiinnostunut saamaan mitään selvitystä pajan muolelta siitä miksi asiat on tehty niin erilailla ku piti? Toivottavasti saat kitaran kuntoon.

Vakaa käsitykseni on, että perseily johtui täysin osaamisen puutteesta.
www.soundcloud.com/theeastwood
Traditional
12.05.2014 15:27:20
Tekispä Karpo vielä ohjelmaa eikä pakastevihannesmainoksia.
404 Jaska not found.
Tawsky
12.05.2014 15:27:22
Ehkä Sebastian Wood Guitars sai nyt haluamansa mainoksen.
7 sekuntia. Never forget.
J.Nikkanen
12.05.2014 15:27:48
Voi vittu sentään. Ei saatana. Mulla kyllä repeäisi tuommosesta pelihousut aivan totaalisesti ja saattais joltain muultakin ehkä revetä jotain. Kivat tuommoselle "teknikolle", pätevän oloinen kaveri kerrassaan, mutta missä?
Bassoa, säröllä tai ilman.
ReBeat
12.05.2014 15:28:18

käsittämätöntä eläintoimintaa, jostain takavasemmalta tulee hanslankari vetämään vähän maalia pintaan jne.
Insane Kane
12.05.2014 15:28:51
Tämä ei ole ainoa tapaus kun nauharemppa meni halvalle helvetisti pieleen, mutta salettiin kammottavin niistä!
Twinkle
12.05.2014 15:29:31
Arttu_Ace: Niin joo, itseasiassa miehän oon luvannut mainostaa kyseistä firmaa, niin miksipä sitä tässä piilottelemaan. :D

Firman nimeksi ilmoitettiin Sebastian Wood Guitars ja miehen nimi on Juha Paldanius.

Joensuu on tämä itä-suomalainen kaupunki, jossa hän toimii.

Ei sillä mutta kun koko juttu nojaa vain toisen puolen kertomaan, niin minä olisin jättänyt nimet pois. Kumminkin tarinan opetus on se, että kaikki jotka ammattimiehiksi itseään väittää eivät sitä ole, joten jos mitään referenssejä ei ole niin kandee suhtautua varauksella. Ja tietty kaikki sopia kirjallisesti.
phiit
12.05.2014 15:30:47
Kyllähän tuossa nyt olisi perse revennyt jo siinä vaiheessa kun vedetty maalit kitarasta, paskankaan vertaa sun ei siitä pitäisi maksaa että korjaa jälkensä (jos korjaa)
~ Musiikin ei tarvitse olla kaunista ollakseen hyvää ~
oksatboys
12.05.2014 15:34:15

Ei saatana. Ei helvetti.
Onneks oon ite wannabee-mcgyver ja teen kaiken itte. Tulee just sitä mitä sattuu tulemaan.
Sanotaan että soundi lähtee sormista... no mulla se on kai jo sitte lähtenyt.
Myrkky Nuoli
12.05.2014 15:34:19 (muokattu 12.05.2014 15:38:40)
Ei pyhä isä.. Ihan raastuvan arvoista touhua. Tuo Paldaniuksen hintatasokin oli kyllä tässä stoorissa arveluttavan alhainen.

Käy heittämässä Vuoren Sakulle Harjun tuntumaan kun näemmä jykylässä majailet. Sieltä on juuri herännyt henkiin mm. lapa irti RR ja kaula irti + lapa halki SG Standard. Homma skulaa ja asiallinen tekijä. Tekee mm. Paasosen (jasesoi) toimeksiantoja alihankintana, joten laatustandardit ovat sen mukaiset.
slapvete
12.05.2014 15:46:15
Juuri tämmöisten seikkailujen takia suosin aina ammattireiskoja, vaikka ei "kuititta markalla" selviäkään.

Isot tunnetut nimet ei ole asemassaan sattumalta. Tuskinpa kellään on moisia tarinoita esim. Lottosen tai Ruokankaan pajoilta...
"There's something both hysterically funny and totally great about SUCKING at something and REFUSING TO GIVE UP... It really irritates the fuck outta some people." - Slipperman
JCM
12.05.2014 15:49:29

Ei jumalauta. Ei saatana!!!! MITÄ?

Voi vittu.
munkero
12.05.2014 15:50:15
Ei vittu sääh.
Marko Fobba Forss: Aleksi: saako sulta ottaa mallia niihin viiksiin?
Decadetroll
12.05.2014 15:56:31
Aisssssaatan että olisin vetänyt narulla auton perässä soratiellä moisia sankareita. Aivan ihmeellistä toimintaa kyllä. Tunti turpaan ja korvaukset tilille tuplana.
I am therefore leaving immediately for Nepal, where I intend to live as a goat.
BigPapa
12.05.2014 16:00:32

Eipä voi sanoa kuin, että uskomaton tarina. Yleensä tehdään vain se mikä on sovittu ja sekin niin, ettei asiakkaan tarvitse siitä reklamoida. Toi maalinskraappaus on jotain niin järjetöntä, että mitä sieniä siellä Joensuun ympäristön metsissä mahtaa kasvaa. Ja muutenkin koko rempan toteutus. Ööh.
zedder
12.05.2014 16:01:07
Siinä lienee aina jonkinmoinen riski kun lähtee asioimaan sellaisen urakoitsijan kanssa josta herra Googlekaan ei tiedä paljon mitään. Kovin isoa digitaalista jalanjälkeä ei tällä kitarateknikolla tainnut olla, ainakaan ennen tätä "huoltoa"..

Eipä tosiaan vaikuttanut olevan kummoista tikettijärjestelmää sovittujen työsuoritusten sisällöistä tuolla työstäjällä, kun ei muistanut että mitä piti tehdä, ja suoritettiin semmoisia toimenpiteitä joista oli nimenomaan sovittu että niitä ei tehdä. Ovat nuo alalla käytettävät kemikaalit nähtävästi aika vaarallisia keskushermostovaikutuksiensa vuoksi.

Oli miten oli, niin ikävää tuommoinen söhläys ja toivotaan että asiasi jotenkin hoituisi kuntoon.

Mielelläni minäkin itse kitarani huoltaisin kaikilta osin, mutta kun amatööri ei kaikkea voi osata eikä ehdi opetellakaan, niin silloin tällöin on jokin soitin pakko viedä jonnekin asiantuntevaan "hoitoon". Tuolloin tulee kyllä aika tarkasti etsittyä referenssejä ja kokemuksia eikä ihan tuikituntemattomalle viitsisi viedä edes vähänkään (tunne)arvokkaampaa soitinta. Sama pätee tietysti kaikkiin muihinkin "ulkoistettaviin" työsuoritehankintoihin.
Jokaisella on oikeus kieltäytyä aikuisten kitaroista.
BigPapa
12.05.2014 16:03:50 (muokattu 13.05.2014 10:12:31)

Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)