Aihe: Onnistuuko tällainen koti"studio"?
1
Paavo
18.05.2004 22:10:12 (muokattu 19.05.2004 01:04:43)
Mies, kitara ja harvemmin näkyvät kaverit-bändin innostamiseksi haluaisin tehdä omaksi iloksi demoja. Kotona pc:llä on kohtuullinen äänikortti ja piraattisoftia.

PC:tä ei kuitenkaan jaksaisi roudata kämpille, vaan haluaisin siellä äänitellä raitoja, jotka siirtäisin koneelle miksattavaksi. Mikä olisi tuollaiseen passeli (=edukas, helppokäyttöinen, riittävä) verme? Rumpujakin todennäköisesti äänitettäisiin, tosin käytössä on yksi kohtalainen, yksi paskaa ja yksi surkea yleismikki, eli ei ainakaan tähän saakka ole - ihme kyllä - saatu ihan zeppeliniä tehtyä.. ja joku B:n halpa mikseri siellä on kans.

Joku varmaan keksii ehdottaa mikin ostoa jne. Tämä kaikki OK, mutta tarkoitus olis tosiaan saada itselle ja vanhoille basisteille muisto/joululahja-taltiointi, ja budjetti on max. 500-600 € tuohon systeemiin.

Ja jos jonkun mielestä koko idea (jollain raiturilla vaan soittoa talteen ja PC:llä biisejä kasaan => jonkunnäköinen masteriraita raiturin mukana takaisin kämpille => soittoa talteen => jne.) on metsässä niin kiitollinen olen niistäkin kommenteista.

Työssäkäyvillä keski-ikäisillä ei aikaa ole varmaan illassa kuin esmes kitarat TAI laulut TAI rummut purkkiin, eli koko biisin raitoja ei tarvi saada samaan aikaan edes menemään.

Mod. huom: Muusikoiden.net ei luonnollisesti tue piratismia missään muodossa. Tämänkaltaiset viestit lukitaan.
-Mine is bigger than this
SamPpaa
18.05.2004 22:18:00
Luulen ettei kukaan ehdota mitään, koska harva lukee kahta riviä pidemmälle.
Rock'n roll will never die!!!
KeljuK
18.05.2004 22:37:08
... kohtuullinen äänikortti ja piraattisoftia.

..työssäkäyvillä keski-ikäisillä .

Öö- ei onnistu mitenkään.
deggis
18.05.2004 22:40:53

Itse olen kohta 18 ja just vingutan kolmatta kesätyötiliä tähän harrastukseen. Työllisen keski-ikäisen ohjaisin osoitteeseen www.digidesign.com .

Huono kommentti, sanon jo tässä vaiheessa, mutta pakko sanoa.
Mushroom Cut No13
Olli
19.05.2004 00:44:11 (muokattu 19.05.2004 00:45:04)

"Onnistuuko tällainen koti"studio"?"

onnistuu

En kyllä tajunnut sun tekstistä mitään.
En käytä hymiöitä.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)