Aihe: Soitinkauppa kuolee silmiemme edessä
1 2 3 4 516 17 18 19 20 21 22 23 24
ANTIWI
23.04.2014 10:27:40
Avataanpa vitsillä omaakin päätä täällä foorumin puolella.

Itse myös aina arvostanut henkilökohtaista palvelua. Varsinkin harrastuksen alussa tämä oli tarpeen. Nykyään ei tarvii niin paljon ohjeistusta enää siinä "mitä pitäisi ostaa" :)
Välttämättömiäkin klivijalkaliikkeet ovat mielestäni. Kieliä, plekuja, johtoja, rumpukapuloita jne kulutustavaraa tarvitsee monesti heti eikä huomenna.

Itsellä vaan tuppaa olemaan noi tarpeet nykyään niin erikoisia, että mitään ei koskaan löydy edes maahantuojilta. Tuleekin useimmiten tilattua suoraan thomannilta edes tiedustelematta löytyykö. Sieltä ne ylimääräiset kielisatsitkin helposti lähtee sit tilaukseen.

Tuossa esimerkiksi viimeisin mitä olin vailla tiedustereissulla.

http://www.millbrook.fi/tuotteet.ph … koodi=KM14761&tuoteryhma_id=134

Ei tarttee varmaan kahdesti miettii lähteekö T-marketista vai Suomesta

http://www.thomann.de/fi/km_14761.htm

On muuten silti jotenkin uskomattoman kallis tommoseks semi kevyen oloiseksi telineeksi. Saa heittää vinkkiä, jos tietää mistä sais vastaavaa telinettä jykevämpänä tai halvemmalla.
Jucciz
23.04.2014 14:30:06
0101978: Mä nautin kohtuuden rajoissa samaa olutta, ja myös kotiin toimitettuna. Eriävä mielipiteeni koskeekin jääkaappia. Nautin näet omani "alakerran" lämpöisenä - en siis jääkaappikylmänä.

Tää on toki olutkohtaista. Jotkut toimivat paremmin tietyissä lämpötiloissa kuin toiset. Ja osan kanssa ei ole yleensäkään niin nuukaa. Ja sitten taas kuulemma viidennen tai kuudennen oluen jälkeen on vielä vähemmän nuukaa ylipäätään minkään suhteen. Kuulemma.
Jos kevyen musiikin nuotinkirjoitus ja komppilaput kiinnostavat, tutustu ihmeessä sivustooni: Lappu soimaan!
JaaGeRMaisTeR
23.04.2014 14:50:39
Jucciz: Tää on toki olutkohtaista. Jotkut toimivat paremmin tietyissä lämpötiloissa kuin toiset. Ja osan kanssa ei ole yleensäkään niin nuukaa. Ja sitten taas kuulemma viidennen tai kuudennen oluen jälkeen on vielä vähemmän nuukaa ylipäätään minkään suhteen. Kuulemma.

Tutun lukaan parhqiten toimii huonelämmin Lahden kulta. Siinäpä eri kamala makukokemus.

Olen kuullut samaa. Jo neljän oluen jälkeen ei nautiskeliaa enään kiinnosta.
aristoteles666
23.04.2014 15:20:21

ANTIWI: Avataanpa vitsillä omaakin päätä täällä foorumin puolella.

Itse myös aina arvostanut henkilökohtaista palvelua. Varsinkin harrastuksen alussa tämä oli tarpeen. Nykyään ei tarvii niin paljon ohjeistusta enää siinä "mitä pitäisi ostaa" :)
Välttämättömiäkin klivijalkaliikkeet ovat mielestäni. Kieliä, plekuja, johtoja, rumpukapuloita jne kulutustavaraa tarvitsee monesti heti eikä huomenna.

Itsellä vaan tuppaa olemaan noi tarpeet nykyään niin erikoisia, että mitään ei koskaan löydy edes maahantuojilta. Tuleekin useimmiten tilattua suoraan thomannilta edes tiedustelematta löytyykö. Sieltä ne ylimääräiset kielisatsitkin helposti lähtee sit tilaukseen.

Tuossa esimerkiksi viimeisin mitä olin vailla tiedustereissulla.

http://www.millbrook.fi/tuotteet.ph … koodi=KM14761&tuoteryhma_id=134

Ei tarttee varmaan kahdesti miettii lähteekö T-marketista vai Suomesta

http://www.thomann.de/fi/km_14761.htm

On muuten silti jotenkin uskomattoman kallis tommoseks semi kevyen oloiseksi telineeksi. Saa heittää vinkkiä, jos tietää mistä sais vastaavaa telinettä jykevämpänä tai halvemmalla.

saksalainen teline on ymmärrettävästi halvempi saksassa.
" mielestäni varmin merkki älykkään elämän olemassaolosta muualla maailmankaikkeudessa on se, että kukaan ei yritä ottaa meihin yhteyttä." lassi ja leevi.
ANTIWI
23.04.2014 15:21:35
aristoteles666: saksalainen teline on ymmärrettävästi halvempi saksassa.

Ai vähän niin kuin suomalainen viina :D
aristoteles666
23.04.2014 18:36:34

ANTIWI: Ai vähän niin kuin suomalainen viina :D

ai, onx se halpaa?? olen nähnyt muualla kyllä halvempaa.
" mielestäni varmin merkki älykkään elämän olemassaolosta muualla maailmankaikkeudessa on se, että kukaan ei yritä ottaa meihin yhteyttä." lassi ja leevi.
FatBat
23.04.2014 22:33:58
ANTIWI: Ai vähän niin kuin suomalainen viina :D

Juuri näin, myös suomalainen viina on halvempaa Saksassa
oksatboys
23.04.2014 22:46:19

aristoteles666: saksalainen teline on ymmärrettävästi halvempi saksassa.

En kyllä ymmärrä miksi se olisi rahtikuluja kalliimpi Suomessa kuin Sakassa. Oon käsittänyt ettei saksalaisille standeille saa näin EU-aikoina tuontitullejakaan asettaa.
Sanotaan että soundi lähtee sormista... no mulla se on kai jo sitte lähtenyt.
seventy4
20.05.2014 22:45:18
Hitto piti katsastaa Turun Kitarapaja kesäkuussa mutta onkin silloin jo myöhäistä.
Mites turussa muten soitinkaupan taso? Pitää sillä reissulla nyt jossain käydä.
Rotuvaari
21.05.2014 00:37:29
seventy4: Hitto piti katsastaa Turun Kitarapaja kesäkuussa mutta onkin silloin jo myöhäistä.
Mites turussa muten soitinkaupan taso? Pitää sillä reissulla nyt jossain käydä.

Ööö...miksi niin myöhäistä? Ei kai nyt sentään mitään lop...

Vertikaalia voin itse suositella. Todella hyvää ja suorasanaista kommenttia soittimista; ovat parantaneet asiakaspalvelun tasoa huikeasti. Melkeinpä pelkästään asiakaspalvelun takia ostin sieltä basson - tai se vaikutti suuresti kokemukseen, enkä kyllä ole ostosta katunut hetkeäkään, ei sillä.
Jos otat kollin voit hörhiä muiden natu kissojen kanssa. Ja näin saat extraa tekemiseen eli tekeminen nousee yli maximin. Kissan elämää -tietokonepeli
seventy4
21.05.2014 00:47:50
Vertikaali juu siellä olen joskus käynytkin. Liian hyvä palvelu tosin voi koitua kalliiksi..
Kyllä paja ilmeisesti sulkee valitettavasti 31.5
Rotuvaari
21.05.2014 00:54:13
seventy4: Vertikaali juu siellä olen joskus käynytkin. Liian hyvä palvelu tosin voi koitua kalliiksi..
Kyllä paja ilmeisesti sulkee valitettavasti 31.5

Ai samperi, tuo harmittaa! Eivät mainitse asiasta kotisivuillaan saati fb:ssä, mutta jos asia on noin niin voi vittu oikeasti, hyvä liike kaikinpuolin, aina mukava käydä. Ajattelin viedä Martinin tallanluun vaihtoon/tekoon sinne, mutta nyt sekin taitaa jäädä itselle tehtäväksi.

Vertikaalissa muuten muuttomyynti, joten tarjoukset kannattaa käydä tsekkaamassa. Tai no...kesäkuuhun mennessä ovat varmaan kyllä jo muuttaneet Puutarhakadulle.
Jos otat kollin voit hörhiä muiden natu kissojen kanssa. Ja näin saat extraa tekemiseen eli tekeminen nousee yli maximin. Kissan elämää -tietokonepeli
Demo Harrison
25.07.2014 12:32:15
Jopas olivat F-Musiikin tilat supistuneet sitten viime käyntini, vai onko mulla vaan jäänyt taas jotakin huomaamatta? En muista että olisinko käynyt edes puoleen vuoteen.
Krooninen sävelkorvan tulehdus ja rytmitajuttomuustila jo vuodesta...
2randpo
25.07.2014 12:43:00 (muokattu 25.07.2014 12:43:19)

Demo Harrison: Jopas olivat F-Musiikin tilat supistuneet sitten viime käyntini, vai onko mulla vaan jäänyt taas jotakin huomaamatta? En muista että olisinko käynyt edes puoleen vuoteen.

Eiköhän tilat ole ihan samat kuin ennenkin, mutta skeboja on vähemmän. Siis jos oli kyse Kaisaniemen myymälästä.
Insanely happy
Klezberg
25.07.2014 12:53:27

2randpo: Eiköhän tilat ole ihan samat kuin ennenkin, mutta skeboja on vähemmän. Siis jos oli kyse Kaisaniemen myymälästä.

Eikös ne lopettaneet sen kolmannen kerroksen jossain välissä.

Iso myymälä on sitten Kehä III:n varressa. Tai ainakin oli kun viimeksi kävin siellä.
huomasin tässä että mun klarinetinsoitto kuulostaa aika luonnonmukaiselta... lähinnä niinkuin sorsalta.. siksi siirryinkin haitariin
2randpo
25.07.2014 13:19:32

Klezberg: Eikös ne lopettaneet sen kolmannen kerroksen jossain välissä.

Iso myymälä on sitten Kehä III:n varressa. Tai ainakin oli kun viimeksi kävin siellä.

Ahaa, okei. Tosi pieneksi on joka tapauksessa supistunut kitara- ja basso-osasto.
Insanely happy
sticky fingers
25.07.2014 13:26:22
2randpo: Ahaa, okei. Tosi pieneksi on joka tapauksessa supistunut kitara- ja basso-osasto.

Siellä Vantaan mestassa on varmaan kaikki maailman ikinä missään tehdyt kitarat ja bassot. Tai ainakin niitä on paljon.
"On rikottava annettu lupaus, mistä on myöhemmin seurauksena tunnonvaivoja, ja jonkinlainen epämies ja valapatto sitä tietää olevansa lopun elämänsä." - L. Lassinmaa
2randpo
25.07.2014 13:35:59

sticky fingers: Siellä Vantaan mestassa on varmaan kaikki maailman ikinä missään tehdyt kitarat ja bassot. Tai ainakin niitä on paljon.

DLX:n valikoima on kans aika hyvä. Tai ainakin niitäkin on paljon.
Insanely happy
aristoteles666
25.07.2014 14:28:48

2randpo: Eiköhän tilat ole ihan samat kuin ennenkin, mutta skeboja on vähemmän. Siis jos oli kyse Kaisaniemen myymälästä.

ei ole, enää vain puolet alakerrasta, ennen oli koko alakerta ja toinen kerros, alussa oli kolmaskin kerros.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)