Alex_K 07.04.2014 11:01:33 | |
---|
Eilen kuulin ensimmäistä kertaa "miljoonamiljoonamiljoona ruutua!" voi taivas.. Tästäkin saattaa koitua ennen aikainen kuolema jos kohtaa rekan Kurun mutkissa.. |
sustain65 07.04.2014 12:18:36 | |
---|
Jeszse: Tää muuten pärähti heti radiosta soimaan ku luin tän viestin. Taitaapi nyt soida joka hetki vähintään yhdellä kanavalla. |
AnteroJokinen 07.04.2014 13:47:17 | |
---|
Jeszse: Tää muuten pärähti heti radiosta soimaan ku luin tän viestin. Sitä biisiä on vaikea välttää. www.twitter.com/antero_jokinen
www.anterolegato.blogspot.com |
Jeszse 07.04.2014 14:57:51 | |
---|
Alex_K: Eilen kuulin ensimmäistä kertaa "miljoonamiljoonamiljoona ruutua!" voi taivas.. Tästäkin saattaa koitua ennen aikainen kuolema jos kohtaa rekan Kurun mutkissa.. Ja nyt tämä. |
HaloOfFlies 17.04.2014 09:50:36 (muokattu 17.04.2014 14:04:45) | |
---|
Mustasch. Miksi tuota soitetaan radiossa? Tykkääkö joku oikeasti tuosta paskayhtyeestä? Tuon bändin musassa ei ole ikinä ollut yhtikäs mitään hyvää, olen vihannut tuota yhtyettä jo ensikuulemalta enkä tule pitämään heistä jatkossakaan. Varsinkin tuo Speed Metal tjsp. Raivostuttavaa sontaa. Maailman surkein rock-bändi. Sanoinko jo, että Mustasch on pahinta jätettä ikinä? No, ei se mitään, sanotaan uudelleen: Pahinta jätettä ikinä! Out on the street for a living, picture's only begun. Got you under their thumb. |
Numb 17.04.2014 10:05:14 | |
---|
|
HaloOfFlies 17.04.2014 10:07:48 (muokattu 17.04.2014 14:12:45) | |
---|
Numb: Olette väärässä hyvä herra. Yhtyeen olemassaolon oikeuttaa vaikkapa pelkästään tämä Double Nature: https://www.youtube.com/watch?v=z77Fspd5hlg&feature=kp Pannaan yhteen sinppeli runpukomppi ja sinppeli kitarariffi - ja aijjumaku lähtee! Joo ei kiitos. Tuon bändin olemassaoloa ei oikeuta yhtään mikään. Luulin ettei Volbeatia pahempaa bändiä voi olla olemassa, mutta erehdyin. Kaikista eniten Mustaschissa tökkii tuo vokalisti, joka ei ole oikeaa laulajaa nähnytkään. Joka ikinen säe pitää vetää karjumalla. Ei näin. Out on the street for a living, picture's only begun. Got you under their thumb. |
Alex_K 17.04.2014 12:37:32 | |
---|
Mustasch vai miten se nyt kirjoitetaankaan. Täyttä paskaa. Pitäisi tehdä kollaasi sen saatanan rasittavista jeijeijeijeijeijeijjaijaijaijai venytyksistä. vittu-mitä-paskaa. |
Jormaz 17.04.2014 12:41:46 | |
---|
No tiedäthän.. Tarkoitettu.. tiedäthän.. |
Alex_K 17.04.2014 12:48:04 | |
---|
Jormaz: Radio Rock tiivistettynä yhteen biisiin. Voisi siihen lisätä tietenkin vielä 10 biisiä red hot chili perseestä myös. Ainiin ja vielä sitten nua offspringin roskat. Siinäpä se soittolista sitten olikin. |
Jeszse 17.04.2014 13:20:58 | |
---|
|
Kampela77 21.04.2014 23:25:25 (muokattu 21.04.2014 23:26:53) | |
---|
Alex_K: Voisi siihen lisätä tietenkin vielä 10 biisiä red hot chili perseestä myös. Ainiin ja vielä sitten nua offspringin roskat. Siinäpä se soittolista sitten olikin. Red hot chili peppers on loistava. Ovat aina tehneet aika oman kuuloista musiikkiakin. Ehkä nämä uusimmat ovat vähän pliisumpia kuin vanhempi tavara, mutta toimivaa soittoa ja oman kuuloista edelleen. edit: Ja Offspringikin oli joskus nuoruudessa ihan kova bändi, mutta jossain vaiheessa muuttuivat huumoribändiksi. Smash oli vielä hyvä levy, vaikka vittu mä vihaan punkkia. Interviewer: "So Frank, you have long hair. Does that make you a woman?"
Frank Zappa: "You have a wooden leg. Does that make you a table?" |
Kampela77: Red hot chili peppers on loistava. Ovat aina tehneet aika oman kuuloista musiikkiakin. Ehkä nämä uusimmat ovat vähän pliisumpia kuin vanhempi tavara, mutta toimivaa soittoa ja oman kuuloista edelleen. edit: Ja Offspringikin oli joskus nuoruudessa ihan kova bändi, mutta jossain vaiheessa muuttuivat huumoribändiksi. Smash oli vielä hyvä levy, vaikka vittu mä vihaan punkkia. Näin me ihmiset ollaan erilaisia. Serkkupoika kuunteli vitun adiemusta ja jamiroquaita ja hehkutti niitä mulle aina.. Siinä oli kuulkaa kestämistä. |
Funkånaut 22.04.2014 11:13:37 | |
---|
Alex_K: Näin me ihmiset ollaan erilaisia. Serkkupoika kuunteli vitun adiemusta ja jamiroquaita ja hehkutti niitä mulle aina.. Siinä oli kuulkaa kestämistä. Jamiroquai on ihan parsa. Ehkä siinä on Nikuloille LIIAN VÄHÄN SÄRÖÄ PERKELE! Koska Hevi on paskimmillaankin parasta! http://img.mtv3.fi/mn_kuvat/mtv3/ohjelmat/idols_2007/430769.jpg Ja hymiöt perään. Devatero remesel, desátá bída.
Kuuntelen tämmöistä |
carnation 02.05.2014 21:35:15 | |
---|
"Silpomisia, saatanismia, fundamentalismia, moninaista kanibalismia, mielisaiden heiteelle jättöä. Sekoavaa höyrypäistä kapitalismin mätänevää loppua." |
LordWinter 03.05.2014 20:39:48 | |
---|
Mitä näitä nyt on Killing me softly, Paranoid, Smoke on the water nyt muun muassa. "Hahaha, kiristääkö esarista, onko toistuvia tulehduksia? Annas kun Tohtori Jutku silpoo peniisi." -Röntgen-Jeesus |
Alex_K 04.05.2014 07:22:37 | |
---|
Roar katylta Ratatatatata abreulta Ja mitä näitä muita nyt sitten onkaan. Uus poppi on aika perseestä.. |
Point 04.05.2014 14:10:59 | |
---|
Alex_K: Ratatatatata abreulta Aivan uskomaton biisi. Mulla ei ole mitään ongelmaa nykypopin kanssa noin yleisesti, mutta tätä en pyst kuuntelemaan. En viitsi edes perustella miksi toi on pahin rimanalitus pitkään aikaan. |
Prophet 04.05.2014 18:21:32 | |
---|
|
barclay 09.05.2014 21:11:52 (muokattu 09.05.2014 21:12:34) | |
---|
Kaksi vanhaa klassikkoshittiä joita on pakko töissä kuulla viikottain Radio Citystä. Tästä emme kai voi syyttää itse radiota vaan niitä trolleja jotka näitä aina äänestävät. Antaisivat jo olla. Ennemmin vaikka sitä Volbeattia kehiin. Ensimmäinen on Cream - White Room. Sietämätön yksitoikkoinen biisi, jossa kahta ärsyttävää osaa toistetaan koko biisin ajan vuorotellen. Laulajankaan tyyli ei ole todellakaan sieltä miellyttävimmästä päästä. Tämä kappale on myös parin paikallisen karaokejampan suosiossa. Olen nyt onnistunut välttelemään pari kuukautta karaokea,ettei vaan joutuisi tota kuulemaan. Vetäisivät vaikka sitä iänikuista I will staytä, se kun on sentään kestänyt aikaa huomattavasti paremmin. Toinen on joku vielä vanhempi kammotus, jossa on yhdistetty sinänsä hyvään säkeistöön kaksi äärimmäisen ärsyttävää elementtiä: akuankka-äänellä vedetty wuawuawuawuawonderrr -kohta ja kuuloelimiä raastava pillipiipari-välisoitto. Blaah. Kostiainen. Karumpi saundi, parempi mieli http://www.mikseri.net/kostiainenproj |