Ruutukunkku 14.04.2014 13:08:45 | |
---|
phiit: Jobs paransinkin maailmaa täysin toisella tavalla. Jjjjeppppssss. Gates pölli idean Jobsilta, joka oli pöllinyt sen joltain muulta. Semmostahan se on musiikissakin. takaisin topicciin. Saako PS3:lla katottua region 1 DVD:itä? PS3 nyt laatikossa odottamassa muuttoa, ei pysty testaamaan. Joku mainitsi Live Shitin. Pitäs kattoa.. I can see clearly now, a painful vision indeed. |
phiit 14.04.2014 13:18:29 (muokattu 14.04.2014 13:18:52) | |
---|
Ruutukunkku: Jjjjeppppssss. Gates pölli idean Jobsilta, joka oli pöllinyt sen joltain muulta. Semmostahan se on musiikissakin. takaisin topicciin. Saako PS3:lla katottua region 1 DVD:itä? PS3 nyt laatikossa odottamassa muuttoa, ei pysty testaamaan. Joku mainitsi Live Shitin. Pitäs kattoa.. Apple kylläkin palkkasi Xeroxin kavereita yhteistyössä kehittämään UI:ta Macille että miltä osin tuo on pöllitty? Gates taas ihan oikeasti pölli Windowsin käyttöliittymän, kylmää faktaa. Mutta aiheeseen, ei onnistu suorilta jos sulla PAL PS3 |
Ruutukunkku 14.04.2014 13:48:58 (muokattu 14.04.2014 13:49:11) | |
---|
phiit: Apple kylläkin palkkasi Xeroxin kavereita yhteistyössä kehittämään UI:ta Macille että miltä osin tuo on pöllitty? Gates taas ihan oikeasti pölli Windowsin käyttöliittymän, kylmää faktaa. Mutta aiheeseen, ei onnistu suorilta jos sulla PAL PS3 Jos johonkin globalisaatio saisi ikeensä iskeä on nämä saakelin formaatit, regionit, PALlit (höhö) yms. Ja pistorasiatki stana! Ja teh metric system kaikkialle. I can see clearly now, a painful vision indeed. |
phiit 14.04.2014 13:51:33 | |
---|
Ruutukunkku: Jos johonkin globalisaatio saisi ikeensä iskeä on nämä saakelin formaatit, regionit, PALlit (höhö) yms. Ja pistorasiatki stana! Ja teh metric system kaikkialle. Kyllä! Ei virhettä |
reaper666 14.04.2014 14:14:40 | |
---|
Xerox kyllä oli ihan itse keksinyt sen graafisen käyttöliittymän ja ilmoitti, että ei tarvitse sitä. Ei niitä siihen palkattu. näin mä oon ton kuullu. |
reaper666 14.04.2014 14:17:37 | |
---|
Jobs on parin tuhannen vuoden päästä sama kuin jeesus nykypäivänä. Säälittävät lampaat sitä palvoo silloinkin samalla tavalla. |
phiit 14.04.2014 14:19:18 | |
---|
reaper666: Xerox kyllä oli ihan itse keksinyt sen graafisen käyttöliittymän ja ilmoitti, että ei tarvitse sitä. Ei niitä siihen palkattu. näin mä oon ton kuullu. Xerox keksi, Apple palkkasi Xeroxin kavereita ja jatkokehitti Mac OS:n tuon pohjalta sulassa yhteistyössä. |
reaper666: Jobs on parin tuhannen vuoden päästä sama kuin jeesus nykypäivänä. Säälittävät lampaat sitä palvoo silloinkin samalla tavalla. Toivottavasti, Jobs sentään oli olemassa ja loi jotain konkreettista toisin kuin kintuilleen kussut jeesus. |
reaper666 14.04.2014 14:25:40 | |
---|
phiit: Toivottavasti, Jobs sentään oli olemassa ja loi jotain konkreettista toisin kuin kintuilleen kussut jeesus. Molemmat perusti uskonnon. Periaatteessa olen vastaan siis :) Helluntaita tullaan juhlimaan sinä päivänä kun tuli applelta uusi innovaatio ipodiin eli kamera. Kellään valmistajalla ei ollut kameraa sitä ennen missään laitteissaan. Edes kameroissa. Ja vaikka olisi ollut, niin niitä ei olisi ollut niin helppo käyttää. |
phiit 14.04.2014 14:34:25 (muokattu 14.04.2014 14:34:31) | |
---|
reaper666: Molemmat perusti uskonnon. Periaatteessa olen vastaan siis :) Helluntaita tullaan juhlimaan sinä päivänä kun tuli applelta uusi innovaatio ipodiin eli kamera. Kellään valmistajalla ei ollut kameraa sitä ennen missään laitteissaan. Edes kameroissa. Ja vaikka olisi ollut, niin niitä ei olisi ollut niin helppo käyttää. jumalaut, juhlapyhät iLaitteiden mukaan!! :) |
apropoo 14.04.2014 15:52:36 | |
---|
Ootteko miettiny, että jos Loadeista tekis yhden albumin? |
haunted 14.04.2014 16:10:50 | |
---|
apropoo: Ootteko miettiny, että jos Loadeista tekis yhden albumin? Ollaan. Loadilta poor twisted ja ronnie pois. Re-loadilta siihen tilalle ei mitään. Jokaisella pilvellä on hopeareunuksensa, paitsi että vitut on -Tempura |
Basil79 14.04.2014 16:44:27 (muokattu 14.04.2014 16:46:43) | |
---|
apropoo: Ootteko miettiny, että jos Loadeista tekis yhden albumin? Onkohan siitä n. 16 vuotta(Joo ei se Reloadi ihan vielä Ajokorttia jenkeissäkään saa), kun näin ensimmäiset listaukset jossain.. Myös täällä niitä on tehty varmaan useampaankin kertaan. e. eiku se siis tosiaan julkaistiin jo 97.. Miksihän mulle tuo 98 on syöpynyt, eli siis saa ajella autolla jenkeissä. |
carnation 14.04.2014 17:02:33 | |
---|
apropoo: Ootteko miettiny, että jos Loadeista tekis yhden albumin? Silti jäisi liian monta hyvää kappaletta yli. Niistä voisi tehdä kaksi n. 9 biisin levyä. "Silpomisia, saatanismia, fundamentalismia, moninaista kanibalismia, mielisaiden heiteelle jättöä. Sekoavaa höyrypäistä kapitalismin mätänevää loppua." |
Kanjonit 14.04.2014 17:36:40 | |
---|
Kaivelinpa nostalgiapaukuksi youtubesta Woodstock 94-keikan. Tätä tuli vhs:ltä aikanaan opiskeltua siinä määrin, että iso osa rumpufilleistä, huudahduksista ja kamera-ajoista oli vieläkin takaraivossa. Jumalauta mikä meininki äijillä oli tolloin vielä päällä. Hyvä että pysyvät ekan biisin aikana nahoissaan. Vaikka pientä sleebausta on välillä havaittavissa, oli bändi valovuosia edellä siitä tilasta missä se alkoi olla jo Loadin kiertueella, puhumattakaan tästä päivästä. Huippukohtia: Bellsin bassojami-intro Tauko Harvester of Sorrowissa Lupailut Outlaw Tornista Seek & Destroyn jamitteluissa Larsin nenänkaivuu Onessa + time Jamesin ääni(!) "God is there!" -Mikael Åkerfeldt 2011- |
Vessajono 14.04.2014 21:47:04 | |
---|
carnation: Silti jäisi liian monta hyvää kappaletta yli. Niistä voisi tehdä kaksi n. 9 biisin levyä. Niistä ois saanu ihan näpsäkän tuplalevyn ehkä kahdeksalla biisillä per levy. Funkånaut: enemmän NYT LÄHTEE SAATANAA! |
Arkka 14.04.2014 23:47:54 | |
---|
Load-kokoelmissa kaikilla tuntuu olevan oma näkemys siitä mitkä biisit sille yhdelle levylle tulisi. Sikäli hienoa, että on valinnanvaraa. Mutta siis.. Bleeding Me, The Outlaw Torn, Low Man's Lyric.. Jos noista jättää jonkun pois niin on syytä vedota mielenvikaisuuteen. Muut on sit mausta riippuvaisia ;) |
JE 15.04.2014 07:44:36 (muokattu 15.04.2014 07:45:03) | |
---|
Arkka: Load-kokoelmissa kaikilla tuntuu olevan oma näkemys siitä mitkä biisit sille yhdelle levylle tulisi. Sikäli hienoa, että on valinnanvaraa. Mutta siis.. Bleeding Me, The Outlaw Torn, Low Man's Lyric.. Jos noista jättää jonkun pois niin on syytä vedota mielenvikaisuuteen. Muut on sit mausta riippuvaisia ;) Mulle kelpais tupla-albumi, jossa ois yhteensä 19 raitaa pelkkää Bleeding Me:tä. |
Ruutukunkku 15.04.2014 08:50:07 | |
---|
haunted: Ollaan. Loadilta poor twisted ja ronnie pois. Re-loadilta siihen tilalle ei mitään. Heh. Kyllä sieltä pari-kolme viisua voi ottaa mukaan. ReLoadin keskivaiheen kappaleet on kyllä jotenki surullisia. Ei ne nyt huonoja ole, mutta ylivoimasesti Loadien heikointa antia. I can see clearly now, a painful vision indeed. |
reaper666 15.04.2014 09:30:04 | |
---|
apropoo: Ootteko miettiny, että jos Loadeista tekis yhden albumin? Olen kyllä miettinyt monestikkin. Ne turhat karsis ni olis kyllä hyvä paketti. Ja mahtuis se outlaw torn kokonaan siihen. |