Funkånaut 09.04.2014 22:48:04 | |
---|
Rotuvaari: Näkyi hyvin mikä ero on kymppitonnin ja viidenkymmenen tuhannen ukolla, kun maaliviimeistelyjä katsoi; se viitenkympin ukko teki paikasta maalin. Toki toivoin viimeiseen asti, että peli olisi SaiPalle kääntynyt, mutta tämän kauden Kärpiltä ei mitään ole saanut ilmaiseksi. Ihmeitä täytyy tapahtua, että joukkue finaalissa taipuu kellekään, sen verran varmaa rutiinitouhua pelien ratkaiseminen. SaiPa - vaikka jäisi neljänneksikin - on silti ylisuorittaja, kävi miten kävi, mutta eiköhän tuolla joukkueella pronssia saada. Se on taas ehkä liikaa kiinni Markkasesta, mutta tätä hetkeä silmällä pitäen olen miestä hehkuttanutkin koko kauden; pään kestävyys mitataan pronssipelissä. Veikkaan vastustajaksi Lukkoa ja jos Raumalle päädytään, on lopputulema 3-5 SaiPulle. En väitä, enkä edes vihjaa, mutta jotakin mätää oli tuomarityöskentelyissä SaiPan peleissä pudotuspelejen aikana. #Liiga #Kummola #Gate Devatero remesel, desátá bída.
Kuuntelen tämmöistä |
Rotuvaari 09.04.2014 22:51:51 | |
---|
Funkånaut: En väitä, enkä edes vihjaa, mutta jotakin mätää oli tuomarityöskentelyissä SaiPan peleissä pudotuspelejen aikana. #Liiga #Kummola #Gate No onhan tuo nyt vihjailemattakin selvää, että kun Teemu ei saa tarpeeksi peliaikaa, kostaa Kummola sen SaiPalle, joka on SM-liigajoukkueista lähimpänä Venäjää, maata, joka osti Hartwall-areenan, ja perui Kummolan klo 18:00 saunavuoron lauantailta. Jonkun täytyy kantaa vastuu ja syntipukin taakka meni nyt SaiPalle. Jos otat kollin voit hörhiä muiden natu kissojen kanssa. Ja näin saat extraa tekemiseen eli tekeminen nousee yli maximin. Kissan elämää -tietokonepeli |
Funkånaut: En väitä, enkä edes vihjaa, mutta jotakin mätää oli tuomarityöskentelyissä SaiPan peleissä pudotuspelejen aikana. #Liiga #Kummola #Gate Mie oon samaa mieltä. Voidaan ensi vuonna askarrella yhdessä SaiPa Playoffs 2015 -foliohatut. |
Funkånaut 10.04.2014 01:13:31 (muokattu 10.04.2014 01:16:23) | |
---|
Komee muuten toi Aaltosen hyppytaklaus kolmoserän loppupuolella. http://www.ruutu.fi/ohjelmat/sm-lii … us-kuumensi-tunteita-saipa-leirissa Montakohan vuotta tulisi Kalelta karenssia, jos Aaltosen koittais joku alasarjajyrä lanata samalla tavalla ensi ottelusarjassa? Ihmettelen vain. E: En väitä enkä edes epäile, että tuomarityöskentely olisi verrattavissa arvontaan ja tuomiot annettaisiin pärstäkertoimella. #Kysymyksiä#Herää #SpordeWillHappen #IAmJariPorttila #Happen Devatero remesel, desátá bída.
Kuuntelen tämmöistä |
Loijaa 10.04.2014 13:14:13 | |
---|
Tottahan tuomarit suosivat joukkuetta, jonka takana on iso organisaatio. Pelkäävät kai töidensä jatkumisen puolesta. Viheltämättä jättämisiä, linjattomuutta..Ammattilaisliigassa pitäisi olla ammattilaistuomarit. Saipan pleijarikokemuksen puute ja Kärppien vastaava kokemus ratkaisi kuitenkin sarjan. Hienoja ja tiukkoja matseja olivat jokainen. we want the world and we want it now |
HaloOfFlies 10.04.2014 14:18:23 | |
---|
Hohhoijaa. Hieman hipaisee visiiriä niin heti ollaan ulosajoa antamassa. En nyt sitä kiellä etteikö Aaltonen olisi voinut miettiä ennen taklausta, mutta eihän tuo nyt päähän osunut. Vähän visiiriä hipaisi. Kakkonen ihan oikea tuomio tuosta taklauksesta, ei ollut isomman jäähyn arvoinen. Out on the street for a living, picture's only begun. Got you under their thumb. |
thaapala 10.04.2014 15:08:54 | |
---|
HaloOfFlies: Hohhoijaa. Hieman hipaisee visiiriä niin heti ollaan ulosajoa antamassa. En nyt sitä kiellä etteikö Aaltonen olisi voinut miettiä ennen taklausta, mutta eihän tuo nyt päähän osunut. Vähän visiiriä hipaisi. Kakkonen ihan oikea tuomio tuosta taklauksesta, ei ollut isomman jäähyn arvoinen. Toi video nyt ei jostain syystä mulla toiminut, mutta se, että sattu tällä kertaa käymään tuuri ja taklaus "vain hipaisi visiiriä" ei mun mielestä ole mikään puolustava peruste. Jos taklaus on selvästi päähän kohdistettu, niin pelikieltoa kehiin. Olen miettinyt |
Funkånaut 10.04.2014 15:16:57 (muokattu 10.04.2014 15:17:49) | |
---|
thaapala: Toi video nyt ei jostain syystä mulla toiminut, mutta se, että sattu tällä kertaa käymään tuuri ja taklaus "vain hipaisi visiiriä" ei mun mielestä ole mikään puolustava peruste. Jos taklaus on selvästi päähän kohdistettu, niin pelikieltoa kehiin. Juuri näin. Munsta tahallisen päähänkohdistuneen taklauksen yrittäminen on jo rangaistavaa. Naurettava toi linja, että vain onnistuneesta ja vammauttavasta rangaistaan, kun vahingossa Aaltonen ei tuota taklausta päähän yrittänyt. Koska uhrilla kävi tuuri, niin ei tule rangaistusta. Hyvä Liiga, nerokas logiikka! E: Vai onko HaloOfFlies sitä mieltä, että McSorley-henkinen mailalla päähän huitaiseminen ei ole rangaistavaa, jos ei osu kunnolla eikä uhri loukkaannu? Devatero remesel, desátá bída.
Kuuntelen tämmöistä |
eino mutku 10.04.2014 15:55:56 | |
---|
thaapala: Toi video nyt ei jostain syystä mulla toiminut, mutta se, että sattu tällä kertaa käymään tuuri ja taklaus "vain hipaisi visiiriä" ei mun mielestä ole mikään puolustava peruste. Jos taklaus on selvästi päähän kohdistettu, niin pelikieltoa kehiin. Juu, sama kuin jos tahaton korkea maila aiheuttaa vahingon ->tulee jäähy niin tahallinen yritys ilman vahinkoa -> isoa penalttia vaan. Mitä opimme tästä? Emme yhtään mitään! |
aivokuolio 10.04.2014 15:59:52 | |
---|
Näin oululaisena voin kyllä ite myöntää että Aaltosen taklaus oli tarpeeton, ajattelematon ja helvetin huonosti ajotettu itse pelinkin kannalta. Tais kyllä kaveri itekin tajuta mokansa heti taklauksen jälkeen kun sen verran käänty taakseen kattoon että kävikö saipalaiselle mitenkään. En oo tilannetta videolta kelaillu mutta ainakin näkemäni perusteella jalat nousi ilmaan eli isommankin rangaistuksen arvonen tälli. Tästähän voi spekuttaa jos Aaltoselle tosta ois vaikka isompi jäähy vihelletty ja Saipa ois siitä iskeny... mutta tää on tätä spekulointia mikä on jälkeenpäin aika turhaa. Tuomareiden linjattomuus on pistäny kyllä itelläkin silmään. Änäriä enemmän seuraavana tuon Liigatuomariosaston toiminta on nätisti sanottuna horjuvaa ja sieltä jää ties mitä selkeitä jäähyjä ja pitkiä välillä viheltämättä. Tollasiin juttuihin ei sais ikinä etenkään näin tärkeät pelisarjat ratketa. Jospa Suomessakin joskus saatais ihan oikeat ammattituomarit askiin niin päästäs edes yleisön ääliömäisestä Nuija-mölinästä eroon. |
jra 11.04.2014 18:27:30 | |
---|
- Kaukolähettimen Klassista Värähtelyä jo vuodesta 2008 - |
Hetfield 11.04.2014 19:41:39 | |
---|
"I hope you've had all the children you want... 'Cause this is gonna blow your balls off." |
LordWinter 12.04.2014 01:28:49 | |
---|
Jonkun pitäisi katsoa kaikki Teukan haastattelut ja laskea montako kertaa mies on tokaissut että "jos joku ois aikanaan sanonu että insert random saavutus uralla here, niin olis ollu vaikee uskoo". Itse olen kuullut tuon ainakin noin kymmenen kertaa. http://www.iltalehti.fi/iltvurheilu/201404100122303_v9.shtml"Hahaha, kiristääkö esarista, onko toistuvia tulehduksia? Annas kun Tohtori Jutku silpoo peniisi." -Röntgen-Jeesus |
Guitaristi 12.04.2014 11:53:12 (muokattu 12.04.2014 11:53:41) | |
---|
Jonkun pitäisi katsoa kaikki Teukan englanninkielisethaastattelut ja laskea montako kertaa mies on tokaissut että "obviously". Itse olen kuullut tuon ainakin noin tuhat kertaa. Älä itke ruma lapsi, ota Pastilli? |
Stradlin 12.04.2014 12:28:21 | |
---|
Guitaristi: englanninkieliset "obviously". tuhat Tämä, eiss :D Olympiakisoissa Kanadaa vastaan upeasti pelannut latvialainen Kristers Gudlevskis pääsi viime yön pelissä kokeilemaan Tampa Bayn maalilla ja pelasi hienosti. 36 torjuntaa ja kaksi päästettyä maalia. Bishopin takaa voi olla vaikea nousta ykköseksi, mutta olisi kiva jos tässä nyt olisi Irbelle manttelinperijä latvialaisena huippuveskarina. "Voi kun täällä onnistuisi älykkäästi keskustella avaruusliskoista ynnä sun muista. Mutta tervettä keskustelua ei synny minnekään kun heti hyökätään ad hominem viesteillä päälle." - Anonymous-jazz |
Wradlin 12.04.2014 19:18:29 | |
---|
Funkånaut: Kassarin näpeille ei hakata. Vähän jo vanha viesti, mutta eipä tuossa ollut näpeille hakkaamista. Aivan normaalia kiekontavoittelua, samaa mieltä olisin vaikka olisi se maali tullut Kärppien päähän. Jos tuon laskisi kassarin näpeille hakkaamiseksi, niin menisi aika ringeteksi koko homma. Mutta tosi viihdyttävä sarja oli, samoin kuin toinen välieräsarja. Kelpaa katsoa. "Wradlin knows everything about biting balls off from reindeers. He is also very good friend of Santa Claus, famous finnish character Joulupukki." -Kailis |
HaloOfFlies 12.04.2014 20:07:37 (muokattu 12.04.2014 20:12:30) | |
---|
Tappara sitten finaaleissa vastaan. Tulee vuoden 2003 finaalisarjan uusinta. Hieno sarja varmasti luvassa. Out on the street for a living, picture's only begun. Got you under their thumb. |
aivokuolio 12.04.2014 20:26:13 | |
---|
|
jra 12.04.2014 22:13:43 (muokattu 12.04.2014 22:23:46) | |
---|
Messias kohta kehissä, Määttä on kait myös kokoonpanossa. E: Timonen ei vissiin pelaa. Onko tietoa mikä tuo klo 2-> -peli on, egp ja Ampparit näyttää vain, että "ilmoitetaan myöhemmin"? Selänne ja Koivu eivät taida pelata tämän yön/aamun matsissa, vaan vasta viimeisessä pelissä Coloradoa vastaan maanantai-yönä. E: Aamen. - Kaukolähettimen Klassista Värähtelyä jo vuodesta 2008 - |
Piepe 12.04.2014 22:23:27 | |
---|
Ei vittu miten kusinen finaali. Hyi helvetti. Eihän tässä nyt voi olla kummankaan puolella. |