Aihe: Putous
1 2 3 4 555 56 57 58 5974 75 76 77 78
Miikss
02.03.2014 14:29:33
jazzmies: Puolitoista miljoonaa seuraajaa tuolla, paljonko sinun tekemisilläsi?

Vähän huvittava kommentti sulta, koska muistaakseni sultakin on aika ankaraa kritiikkiä tullut hyvinkin suosituille bändeille. Jokatapauksessa en nyt ihan ymmärrä miks aina pitää käyttää tuota "asialla on xx miljoonaa seuraajaa" -argumenttia. Jos ohjelma on jonkun mielestä paskaa, niin ei siitä nyt yhtäkkiä voi alkaa tykkäämään koska iso osa muista ihmisistä niistä pitää.
"Lähinnä sie oot sellanen inhorealistinen postmodernia kautta seuraava taidelaji"
Rhapa
02.03.2014 14:48:12

Eheiss... oisit kruunannu tän vaikka jollain putous läpällä.
aivokuolio
02.03.2014 15:19:31

Töö töö töö.

En tiedä johtuko tuosta jengin lähdöstä vai mistä mutta kyllä oli niin perkeleen väsähtänyt kausi puolivälistä loppuun. Ainoat valonpilkahdukset oli nää paikotellen jopa Julmahuvin tasolle yltäneet uutisinsertit mutta sketsihahmot ja muut vedettiin niin riman ali että hohhoijaa. Ihan fiksu ratkaisu Hirviniemeltä ja Armilta lähtä tässä vaiheessa kun sarja on vielä suosittu, ens vuonna voi uudella näyttelijäsakilla ja tolla tasolla jäädä ne 1,5 miljoonan yleisöt vähän kauemmas.
Vessajono
02.03.2014 15:22:16
Miikss: Vähän huvittava kommentti sulta, koska muistaakseni sultakin on aika ankaraa kritiikkiä tullut hyvinkin suosituille bändeille. Jokatapauksessa en nyt ihan ymmärrä miks aina pitää käyttää tuota "asialla on xx miljoonaa seuraajaa" -argumenttia. Jos ohjelma on jonkun mielestä paskaa, niin ei siitä nyt yhtäkkiä voi alkaa tykkäämään koska iso osa muista ihmisistä niistä pitää.

Linkkejä tutkimuksiin tai artikkeleihin, joissa Putouksen tv-komedialliset näytöt todetaan merkittäviksi.
"Notice that the lead guitar is overdubbed. The two voices are parallel fifths apart. This creates an eerie, medieval sound. That's because they actually used a lot of open fifths back then."
Antti1997
02.03.2014 15:50:22

Kysyppä joku toine!
Yövuoro-huone "Olen liikenteessä kymmeniä tuhansia kilometrejä vuositasolla ja saman verran myös tunteja eli liikkumista piisaa ministerin elämässä." -Merja Kyllönen, liikenneministeri
Stoalainen
02.03.2014 16:13:18

Tämän perusteella Mike Portnoy ja Lars Ulrich ovat saatarin kovia rumpaleita, ehkä jopa maailman parhaita.
Too weird to live, too rare to die
Rotuvaari
02.03.2014 16:17:17

Tätä olin itekin tulossa sanomaan tekisivät itse paremmin vaikka ei taida rahkeet piisata paska housuilla muuhun kuin inter netissä soopan jauhamiseen itse en jauha soopaa minä käyn pilkillä pilkkiterveisin veksu kukko tarpeet tuli taas tänään pilkittyä .
Jos otat kollin voit hörhiä muiden natu kissojen kanssa. Ja näin saat extraa tekemiseen eli tekeminen nousee yli maximin. Kissan elämää -tietokonepeli
Miikss
02.03.2014 16:20:19
Veksu: Tätä olin itekin tulossa sanomaan tekisivät itse paremmin vaikka ei taida rahkeet piisata paska housuilla muuhun kuin inter netissä soopan jauhamiseen itse en jauha soopaa minä käyn pilkillä pilkkiterveisin veksu kukko tarpeet tuli taas tänään pilkittyä .

Onneks maailmassa on sinun kaltaisia miehiä, jotka on tajunnu ottaa joystickin pois perseestä ja soittaa teline - firmaan. Maailma pelastuu, kun kaikki ei vaan istu kotona selaamassa nettiä vaan tekeevät tosi miesten töitä teline - firmojen varastoilla.
"Lähinnä sie oot sellanen inhorealistinen postmodernia kautta seuraava taidelaji"
Rotuvaari
02.03.2014 16:23:00
Miikss: Onneks maailmassa on sinun kaltaisia miehiä, jotka on tajunnu ottaa joystickin pois perseestä ja soittaa teline - firmaan. Maailma pelastuu, kun kaikki ei vaan istu kotona selaamassa nettiä vaan tekeevät tosi miesten töitä teline - firmojen varastoilla.

en edes tiiä mikä joysitc on :D :D :D

eikä oo tarvinnu soittaa teline firmaan kun make on pomona ammatti maalari yrityksessä ja mie se vaan täyttelen tunti lappuja ja poliisit keittää miulle kahvia .
Jos otat kollin voit hörhiä muiden natu kissojen kanssa. Ja näin saat extraa tekemiseen eli tekeminen nousee yli maximin. Kissan elämää -tietokonepeli
sammakko54
03.03.2014 01:41:25
kazaa: Tämän perusteella Mike Portnoy ja Lars Ulrich ovat saatarin kovia rumpaleita, ehkä jopa maailman parhaita.

Eikö näin sitten ole?
Hippien kaveri.
Point
03.03.2014 19:06:04
LordWinter
03.03.2014 20:15:31
AKWM: http://m.iltalehti.fi/viihde/2014030318089672_vi.shtml

Tästä se lähtee! :)

Sami Hedberg, Janne Kataja ja Tapio Suominen. Näillä lähtee.
"Joo, tunnelma menee siinä vaiheessa viimeistään pilalle kun kesken kiihkeän huuman joutuu laittamaan kondomia suojaksi, mulla menee suuriosa ajasta ja yleensä penis pääsee vähän lerpahtamaan ennenkuin olen saanut kivekset myös kondomin sisälle." -Rhesus
Alpha
03.03.2014 21:58:03 (muokattu 03.03.2014 21:59:07)
En tiedä olenko ainoa, mutta Pirjo Heikkilän haluaisin nähdä Putouksessa. Huumori ja Ständup on hällä hallussa.
Carvel
03.03.2014 22:28:57
AP: Hissu Hietalahti

Mikäs hissussa on vikana? Ei kuulu noiden kolmen joukkoon.
AP
03.03.2014 23:49:51
Carvel: Mikäs hissussa on vikana? Ei kuulu noiden kolmen joukkoon.

No on se porukan ainoa näyttelijä, mutta jotenkin en ole saanut valtaosaan miehen tekemisistä koskaan oikein makua. Pasilassa vetää hyvin, muuten en ole samalla aaltopituudella, mistä lie johtuen.
"Että se tulisi seinän läpi ja kaataisi hellan, ja menisi toisesta seinästä ulos. Sitten muumimamma sanoisi että "kah, nyt taitavat kakkuset uunissa olla hieman vituillaan" -Tempura
Prophet
07.03.2014 19:20:51
Lauantaina pelastetaan taas maailma.

http://www.unicef.fi/putous-unicef
Kimmo72
08.03.2014 13:55:08
Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
"She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..." -Kevin Moore
Tawsky
08.03.2014 20:00:07
Tuossa kun tulee välissä noita pätkiä maista joihin tässä rahaa kerätään niin joku osaava vois tehdä niistä semmosen remixin että lisää niihin tommoset studionaurut päälle.
"Kyllä nyt jää Jonekin toiseksi, ADEHD on uusi päällikkö äiä" -Stradlin
HaloOfFlies
03.04.2014 12:31:35 (muokattu 03.04.2014 12:32:43)

Koko porukka meni vaihtoon ja uusi kausi alkaa jo syksyllä.

http://www.mesta.net/kaikki-putouksen-nayttelijat-vaihtoon/
Out on the street for a living, picture's only begun. Got you under their thumb.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)