Aihe: Uutta interfacea hankkimassa.
1
freakingenius
07.03.2014 01:21:26 (muokattu 07.03.2014 01:22:27)
Itellä on toi scarlett 2i2 ja mun mielestä on aivan hyvä. Peripheryn kitaristikin käyttää sitä (y) btw
Mun mielestä aika samaa tasoa kuin m-audio fastrack pro.
Scarletista löytyy vissii jotkut palkitut etuasteet ja phantom virtasyöttöwhatever mikeille jotka sitä tarvitsee.
+ onhan focusritessä kohtuu iso monitor volume säädin.
ganesha
07.03.2014 07:34:23
Steinbergeissä on yleensä hyvät etuset ja muuntimet, vaikket etusia ehkä tarvitsekaan. Tosin kaikissa malleissa ei esim. ole midi-portteja (esim. MR816), tuosta sun himoitsemasta mallista en tiedä.
Sahtikone
07.03.2014 23:35:26 (muokattu 07.03.2014 23:37:45)
Joo toi Scarlett on noussu omassa listassa hyvinki korkeelle. Ainoa isompi miinus laitteessa on että ei taida saada kaksia monitoreja kiinni, ihan A/B vertailua ajatellen. MIDI ois hyvä olla, kun jossain vaiheessa tulee kuitenkin taas rautapuolta hankittua.

Ajuriongelmia näkyy monellakin merkillä olevan, varsinkin USB 3:n kanssa. Onneks on ihan suht toimiva setup, niin ei ole kiirettä sinällään uuden hankinnan kanssa. -Vaikka gas onkii julmettu, niin pitää vielä katsella tietoa näistä.

Kiitti vastauksista!
Riders on the storm.
mhelin
08.03.2014 12:45:48
USB interface ei välttämättä ole paras, tuossa käytössä latenssi saisi olla varmaan mahdollisimman pieni. RME Babyface on ehkä se paras USB ratkaisu kuitenkin, NI Komplete Audio 6 on myös hyvä. Behringerillä on uusia USB interfaceja jotka ovat suht. identtisiä esim. KA6 kanssa. Ebaysta löytyy myös pelkkiä DAC:eja, hakusanaksi xmos dac.
freakingenius
10.03.2014 17:15:20
Mä oon saanu Scarlettiin kahet kajarit niin, että takana oleviin L + R paikkoihin päämonitorit ja kuulokeliitäntään toiset. Kuulokeliitäntään on tietenkin vaan yksi paikka joten studiomonitoreja ei saa kinni mutta esim. tietokonekajarit saa ( tai sellaiset joissa on vain yksi output ).
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)