Aihe: Karmein saundi
1 2 3 4 5 6 718 19 20 21 22
phiit
07.02.2014 10:57:19
Alex_K:

Edit, what tö fuck. Piti tsekata sun profiili ja nyt mä kusin housuuni.. Ei jumalauta.. Mä poistun takavasemmalle.

Täh?

Virhe! Tyhjä tai liian lyhyt kirjoitus!
Alex_K
07.02.2014 10:59:18 (muokattu 07.02.2014 10:59:36)
phiit: Täh?

Virhe! Tyhjä tai liian lyhyt kirjoitus!

http://www.youtube.com/watch?v=un1t … uNs_BdlFFHA&feature=c4-overview
Puusta pudonnut.
phiit
07.02.2014 11:01:40 (muokattu 07.02.2014 11:03:20)
JaaGeRMaisTeR
07.02.2014 11:04:56
kekkuliheikki: Mutta kylla vanha Black Sabbath on parasta raskasta. Ei voi mitaan. Saundit on ihan haudasta mutta on sata kertaa raskaampaa kun nykyraskaat.

Symptom of the Universe kun jyrahtaa kajareista niin tulee aina kurat housuihin.

Makuaisioista onneksi ei voi, kun kiistellä. Olen siis erimieltä ja pidän varsinkin tuota kappaletta huonona. Eikä tuo ole kyllä kovinkaan raskasta.
Suuria tunteita: http://maihinnousu.net/a/3216
Alex_K
07.02.2014 11:05:23
phiit: Basson soitto on kivaa :P

Arvatenkin juu. :)
Puusta pudonnut.
phiit
07.02.2014 11:08:06
JaaGeRMaisTeR: Makuaisioista onneksi ei voi, kun kiistellä. Olen siis erimieltä ja pidän varsinkin tuota kappaletta huonona. Eikä tuo ole kyllä kovinkaan raskasta.

Ei löydy sanoja :(
Dropped C
07.02.2014 11:09:50
JaaGeRMaisTeR: Makuaisioista onneksi ei voi, kun kiistellä. Olen siis erimieltä ja pidän varsinkin tuota kappaletta huonona. Eikä tuo ole kyllä kovinkaan raskasta.

Varmaan saman lätyn Hole in the Sky on kuitenkin ihan huippupiisi, kun Pantera (ja Machine Head) ovat siitä koverin vääntäneet? Symptomistakin ainoa kuunneltava versio lienee Sepulturan?
kekkuliheikki
07.02.2014 11:10:28

Oho! Eihan musiikki enaa tuosta raskaammaksi tule.

Kappalehan on mita hienoin. Geezer Butlerin bassolinja lopun akustisessa fiilistelyssa on loistava. Saatikka sitten Geezerin sekopaissaan tekemat tajunnanrajayttavat sanat. Itse asiassa koko Sabotage albumi on mielestani aliarvostettu. Albumilla on pari paskaa biisia mutta Hole In the Sky, Symptom of the Universe, Thrill of it All (loistavat sanat) jne... ovat mielestani Sabbathin parhaita biiseja.
En allekirjoita.
kekkuliheikki
07.02.2014 11:11:58
Dropped C: Varmaan saman lätyn Hole in the Sky on kuitenkin ihan huippupiisi, kun Pantera (ja Machine Head) ovat siitä koverin vääntäneet? Symptomistakin ainoa kuunneltava versio lienee Sepulturan?

Symptomin aino kuunneltava versio on alkuperainen. Taysilla.
En allekirjoita.
kekkuliheikki
07.02.2014 11:13:26
Nyt kun raskaasta puhutaan niin Motorheadin No Sleep Til Hammersmith! Se taysille niin aijai. Fast Eddie vetaa parhaimmat soolonsa talla levylla. Itse asiassa kaikkien aikojen parhaita rocklevyja.
En allekirjoita.
Jucciz
07.02.2014 11:14:29
kekkuliheikki: Nyt kun raskaasta puhutaan niin Motorheadin No Sleep Til Hammersmith! Se taysille niin aijai. Fast Eddie vetaa parhaimmat soolonsa talla levylla. Itse asiassa kaikkien aikojen parhaita rocklevyja.

Karmein soundi?
Jos kevyen musiikin nuotinkirjoitus ja komppilaput kiinnostavat, tutustu ihmeessä sivustooni: Lappu soimaan!
kekkuliheikki
07.02.2014 11:15:18 (muokattu 07.02.2014 11:15:39)
Jucciz: Karmein soundi?

Keskustely ronsyilee. Tama kommentti sallitaan. Marsut taysilla on parasta saundia.
En allekirjoita.
Dropped C
07.02.2014 11:18:27
kekkuliheikki: Oho! Eihan musiikki enaa tuosta raskaammaksi tule.

Kappalehan on mita hienoin. Geezer Butlerin bassolinja lopun akustisessa fiilistelyssa on loistava. Saatikka sitten Geezerin sekopaissaan tekemat tajunnanrajayttavat sanat. Itse asiassa koko Sabotage albumi on mielestani aliarvostettu. Albumilla on pari paskaa biisia mutta Hole In the Sky, Symptom of the Universe, Thrill of it All (loistavat sanat) jne... ovat mielestani Sabbathin parhaita biiseja.

Varmaan juurikin "aliarvostettu" sen vuoksi, kun tältä todellakin löytyy myös jo niitä liian huumepäissään väsättyjä paskoja biisejä. Tätä edeltävillä niitä ei ole kuin ehkä yksi, Changes. Kaikki muut kappaleet on täyttä timanttia.
phiit
07.02.2014 11:19:45
kekkuliheikki: Keskustely ronsyilee. Tama kommentti sallitaan. Marsut taysilla on parasta saundia.

Mikä Marshall ja millä putkilla / kaapilla/ mikeillä? ;)
kekkuliheikki
07.02.2014 11:20:45
phiit: Mikä Marshall ja millä putkilla / kaapilla/ mikeillä? ;)

Vastaan kysymykseen 'en tieda'.

Siirran vastauksen studiojoukkueelle.
En allekirjoita.
slerbis
07.02.2014 11:29:06
phiit: Mikä Marshall ja millä putkilla / kaapilla/ mikeillä? ;)

http://www.youtube.com/watch?v=I6msnpr36GQ
A tergo in bona nates
opel99
07.02.2014 11:30:52
se taisi olla tuolla ketjun alkupäässäkin rockhistorian karmein kitarasaundi eli money for nothing ja mark k,todella kamala.
ei se ikä vaan asenne
Jyrken
07.02.2014 15:42:30
hallu: Pohjimiltaan Rocknroll on hississä piereskelyä joten pohjimmiltaan koko aihe "karmeista kitarasoundeista" on paradoksi.

Tämäpä tämä
if you mostly play metallica get kirk hammets signature dunlop wahh pedal
Laulava Kylätohtori
07.02.2014 15:47:09
phiit: Itteä taas uudemmissa bändeissä tai ylipäätään uudemmissä levyissä häiritse juurikin tuo soundien luonnottomuus, luodaan raskautta vaan soundeilla kun ite musa on vaan sitä Antti Tuiskua särökitaroilla :) ei voi minkää, mutta tähän kiteytyy "nykyhevi" :P

Näin on. Liian moni "raskas" bändi on pelkkää Anttia tai iskelmää mukaraskailla radiosoundeilla. Esim Kotiteollisuuden uudempi tuotanto, joka soi radiossa siinä kuin Olli Lindholmkin. Ei se onneksi minua haitta, koska en muutenkaan moista musiikkia kuuntele. ;)
Gyl sunkka maar oikke met trasikoittim bisi Vanha Rauma iha vaa aikanguluks.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)