Aihe: Stam1na
1 2 3 4 554 55 56 57 5874 75 76 77 78
-HP-
02.02.2014 13:29:56 (muokattu 02.02.2014 13:30:04)
Doom 2: Miten se on mahdollista? Hyrdehän ilmoitti yhdessä vaiheessa että käytännössä olemattomien rojaltein takia irtisanoutuivat spotista.

"Muutos on ainoa tapa edetä. Oli suunta mikä tahansa."

- Yhtyeen vastaus viestipalstallaan
Kuka väittää ettei kitara muka ole lyömäsoitin?
yannee
05.02.2014 17:23:45
Kyllä tuo Panzerfaust vaan potkii ainakin meikäläistä aika lailla. Omasta mielestä Stam1na onkin ehkä junnannut turhan kauan paikallaan pyörittäen samoja kuvioita levyltä toiseen, ja kaksi viimeisintä levyä on tuottanut aikamoisen pettymyksen.

Onhan nuo jutut mitä Stam1nan levyillä on kuultu sitä nimenomaan heidän omaa juttuaan, mutta pakko jotain muutosta on kuitenkin tapahtua välillä.

Panzerfaust on juuri se minkälaista Stam1naa olen odottanut - toivotaan että levyllä on myös lisää Kaikan sävellyksiä sillä niissä näkyy olevan aikamoinen ero Hyrden sävellyksiin, joka tuo hyvää ja toivottua vaihtelua.
Se on kivaa ku on mukavaa
jusbb
05.02.2014 21:41:31

yannee: Kyllä tuo Panzerfaust vaan potkii ainakin meikäläistä aika lailla. Omasta mielestä Stam1na onkin ehkä junnannut turhan kauan paikallaan pyörittäen samoja kuvioita levyltä toiseen, ja kaksi viimeisintä levyä on tuottanut aikamoisen pettymyksen.

Onhan nuo jutut mitä Stam1nan levyillä on kuultu sitä nimenomaan heidän omaa juttuaan, mutta pakko jotain muutosta on kuitenkin tapahtua välillä.

Panzerfaust on juuri se minkälaista Stam1naa olen odottanut - toivotaan että levyllä on myös lisää Kaikan sävellyksiä sillä niissä näkyy olevan aikamoinen ero Hyrden sävellyksiin, joka tuo hyvää ja toivottua vaihtelua.

Onhan siellä ainakin kolme Kaikan biisiä. Kalmankansa, Panzerfaust, Heikki ehkä ja Hyrden kanssa tehty Kolmen Minuutin Hiljaisuus.

Ja samaa mieltä Rhapan kanssa.
20.8. 22:54:21 NEVÖ FOGET
novo
05.02.2014 22:42:05
Rhapa: Mun mielestä Stam1na on niitä harvoja bändejä, jotka uudistaa itseään joka levyllä kuulostaen kuitenkin aina Stam1nalta.

Mä luulen, että Stam1na on ainoa. Tai ois se ainakin melko noloa muilta orkestereilta aina uudistua ja kuulostaa silti Stam1nalta.
Landstr: "En kuitenkaan osaa selittää asioita niin, että ne tuntuisivat järkeviltä, joten annan olla." vvaltsu:"Mä teen koko loman duunia ja luen siinä samalla kolmeen syksyn YO-kokeeseen. Kun on selkärankaa ja kanttia, niin.."
Rhapa
06.02.2014 08:55:35
novo: Mä luulen, että Stam1na on ainoa. Tai ois se ainakin melko noloa muilta orkestereilta aina uudistua ja kuulostaa silti Stam1nalta.

http://i.imgur.com/pQH6l.gif
trashjones
06.02.2014 16:43:26 (muokattu 06.02.2014 16:46:55)
Tänään tuon SLK:n sitten kuulee.

http://www.stam1na.com/stam1nalta-u … slk-albumin-ennakkomyyntitilaisuus/

SLK:n voi kuulla kokonaisuudessaan Radio Rockin taajuudelta samana iltana klo 21.

E: Dynamo biisi oli soitettu ylex-aamussa, löytyy podcastina.
"Kyseisessä kappaleessa myös James Hetfield soittaa kitaraansa ns. "ylös-alas" -näppäilytyylillä." - Wikipedia
obiwan
06.02.2014 19:09:11 (muokattu 06.02.2014 19:11:43)
E: Dynamo biisi oli soitettu ylex-aamussa, löytyy podcastina.

Podcast http://ylex.yle.fi/uutiset/popuutis … asta-kyse-on-kuolemasta-ja-sahkosta

02:34:00 Antin ja Kaikan haastis

02:43:50 Biisi

(linkitetään kunnolla niin kaikkien ei tarvitse kelata reilun kolmen tunnin podcastia :3)
jusbb
06.02.2014 21:04:53

Tuolla juuri nyt juttelua levyn synnystä ja myös levyn biisit kuullaan täältä illan mittaan: http://rstream2.nelonenmedia.fi/Radiorock.mp3
20.8. 22:54:21 NEVÖ FOGET
d3monilaama
07.02.2014 10:35:32
On tää kyllä taas sellanen levy, että ei oikein tiedä mitä pitäisi yhden kuuntelukerran jälkeen ajatella. Tuntuu, että jokaisen levyn kohdalla ollut sama fiilis, mutta nyt tuli aika monta kertaa mietittyä, että mitä ihmettä mä kuuntelen. Vaikuttaa aika tasaiselta levyltä, mutta tää pitää kyllä muutamankymmentä kertaa pyöräyttää ennen kuin voi sanoa juuri muuta. Hyrden laulutyyli on muuttunut aika paljon, sitä vanhaa tuttua ei kuulla läheskään niin paljon kuin parilla edellisellä, enemmän puhtaita ja sitten on tässä kyllä jotain ihan uuttakin.

Pitää kuunnella lisää.
Naiset on hyviä. Niitä on keskimäärin mukavampi panna kuin miehiä.
JohnJ
07.02.2014 12:00:30
Levykauppa Äxän sivuilla koko levy kuunneltavissa:
http://äx.fi/P383415

Tämä pelasti mun työpäivän kun ei ehtinyt postissa levyä saamaan aamuksi. Parin ekan kuuntelun perusteella helvetin kova! Jotenkin tuntuu huomattavasti kierommalta ja Stam1namaisemmalta kuin pari edellistä levyä (tai ehkä mikään aiemmista), vaikka niistäkin toki tykkäsin. Nyt en ainakaan lähtis sanomaan että bändi olisi polkenut paikallaan. Voin 100% allekirjottaa tuon jo aiemmin sanotun, että ihme bändi tämä on kun onnistuu jatkuvasti uudistumaan kuulostaen silti aina itseltään.
Metal meets the bone!
M.A.C.H.O. #13 - JUU HÄV PIIN IREISD!!!1
Randomizer
07.02.2014 12:04:05
Panzerfaust on kyllä ihan tautisen kova kipale! Varmaankin bändin paras. Harmi vaan että koko levy ei ole vastaavaa mättöä. :|
Lopettaa etenemisen, kun luulee että jää...
arppah8
07.02.2014 12:16:23

Illalla pääsee fiilistelemään vinyylin ja DVDn kanssa, frouvakin vissiin lähdössä viikonlopuksi pois kotoa että saa luukuttaa rauhassa. Jee.
Status: Asiallinen mies, puhaltaa 1.37 promillea klo 7.30.
joseplluissans
07.02.2014 13:00:37
Dynamo aiheutti myötähäpeää. Miksi kaikkien bändien kohdalla se alkutuotanto on se paras? Täytyy kuunnella toi just haettu lätty läpi, toivottavasti Dynamo on sieltä heikoimmasta päästä.
Basisti, ei siitä mihinkä pääse...
J.Nikkanen
07.02.2014 13:22:35
Eipä ole vielä tullut tätä uutuutta kuunneltua mutta näiden kommenttien perusteella tulee meikeläiselle VAta ja Noceboa ikävä muutamaankin otteeseen kun kuunteluun tuon uuden otan. Huh huh...
Bassoa, säröllä tai ilman.
joseplluissans
07.02.2014 13:29:19
J.Nikkanen: Eipä ole vielä tullut tätä uutuutta kuunneltua mutta näiden kommenttien perusteella tulee meikeläiselle VAta ja Noceboa ikävä muutamaankin otteeseen kun kuunteluun tuon uuden otan. Huh huh...

Liikaa kiipparihelinää mulle. Kalmankansa ihan jees toistaiseksi...
obiwan
07.02.2014 13:36:44 (muokattu 07.02.2014 13:38:45)
Onhan tämä nyt aika perkuleen kova. Menee varmaan omaksi ykköseksi stampan levyistä, vaikka UKK ja Raja ovat kärkipaikkaa vahvasti pitäneetkin. Sopivasti tuntuisi olevan uutta ja vanhaa Stam1naa ja fiilis vaihtelee rokkifiilistelyistä vitulliseen runttaukseen. Nocebon jälkeen menty selkeesti taas parempaan suuntaan, mun mielestä.

Oikeastaan ainut mikä ihmetytti oli levyn aloitusbiisi. Aikaisemmat on lähes aina polkaistu käyntiin kunnon turpaanvedolla tai eeppisellä meiningillä, nyt ehkä snadisti rauhallisempi lähtö. Mutta eiköhän tuohonkin joku syy ole ollut.
joseplluissans
07.02.2014 13:53:18
Mulla menee kyllä heikoimmaksi levyksi. Ihme sillisalaatti. Enemmän ois toivonu (lue: oottanu) runttausta. Se jatsi-instrumentaali ihan turha. Menee samaan kastiin vartijan kanssa. Eli en kuuntele sitä enää. Melkein Kaikan biisit oli parhaita tältä levyltä. Ja kiipparit ärsyttää.
Flow
07.02.2014 14:01:24
Paras Stam1na tähän mennessä.
Kilisee kilisee varpuset saatana. -Kukkis 77
-HP-
07.02.2014 14:07:50
Jälleen kerran edellisiä levyjä enemmän kiipparihärpätykset pinnalla. Kalmankansassa erityisesti tulee esille. Studiokirjainten perusteella osasi kyllä odottaakin jotain tämänkaltaista, mutta mentiin vielä enemmän ulos Stam1nan tontilta vaikka tän Stam1naks tunnistaa.

Hyvää menoa, antaa ajan sanoa että onko tää nyt kuinka hyvä verrattuna aiempiin.
Kuka väittää ettei kitara muka ole lyömäsoitin?
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)