Aihe: Metallica
1 2 3 4 5230 231 232 233 234497 498 499 500 501
haunted
14.01.2014 19:53:01
bedlam: Lulu-projektissa oli mukana koko bändi. Ei sellaisessa tilanteessa voi syntyä tuollaista mustasukkaisuutta kuin Jasonin tapauksessa.

Juu. Ja sitte Lulu on paskaa päästä varpaisiin, niin siitä ei voi kukaan olla kenellekkään kateellinen mitenkään.
"Anteeks mulla on pakkoliikkeitä" -Natolasse
Alex_K
15.01.2014 04:37:27
haunted: Juu. Ja sitte Lulu on paskaa päästä varpaisiin, niin siitä ei voi kukaan olla kenellekkään kateellinen mitenkään.

...mutta pahoittaa voi mielensä, kun niin paskaa on päästänyt pihalle...
Puusta pudonnut.
FatSam
15.01.2014 05:55:23

haunted: Juu. Ja sitte Lulu on paskaa päästä varpaisiin, niin siitä ei voi kukaan olla kenellekkään kateellinen mitenkään.

Mä oon aina hymähdelly hyväksyvästi ku joku on haukkunu Lulua. Johtuen siitä, että olen vain kerran kuullu yhden biisin siltä. Paha kritisoida kun ei tiedä mitä kritisoi :) En tiedä miten tällainen moka on tapahtunu, kuuntelen Lulua tällä viikolla niin pitkälle kuin suinkin pystyn.
"Chillaa, senkin läskisami." -M4ss3 m/
phiit
15.01.2014 09:57:37
FatSam: Mä oon aina hymähdelly hyväksyvästi ku joku on haukkunu Lulua. Johtuen siitä, että olen vain kerran kuullu yhden biisin siltä. Paha kritisoida kun ei tiedä mitä kritisoi :) En tiedä miten tällainen moka on tapahtunu, kuuntelen Lulua tällä viikolla niin pitkälle kuin suinkin pystyn.

Tulihan tuo kuunneltua alusta loppuun ilmestyessään. Jotain hyviä riffejä siellä toki on, mutta kokonaisuutena kyllä niin puuduttavaa ettei mitään tolkkua :)
haunted
15.01.2014 10:04:59
FatSam: Mä oon aina hymähdelly hyväksyvästi ku joku on haukkunu Lulua. Johtuen siitä, että olen vain kerran kuullu yhden biisin siltä. Paha kritisoida kun ei tiedä mitä kritisoi :) En tiedä miten tällainen moka on tapahtunu, kuuntelen Lulua tällä viikolla niin pitkälle kuin suinkin pystyn.

Mä koitin joskus tosissani ihan. Tosi huonoo.
"Anteeks mulla on pakkoliikkeitä" -Natolasse
Muovinen
15.01.2014 12:47:32

haunted: Mä koitin joskus tosissani ihan. Tosi huonoo.

Minä kuuntelin parikin kertaa sen läpi (stangeria tai magneettia en oo ees yrittäny). Tosi inspiroiva :D
Emeritus
15.01.2014 23:33:54
Tein vähän vastaavan kokeen silloin kun lätty oli julkaisunsa aikoina striimattavana jollain musasivulla kokonaisuudessaan. Oli aamu ja luennolla piti lähteä viimeistään tunnin päästä. Tein niin että skippasin seuraavaan raitaan aina, kun ärsytyskynnys ylittyi. Meni kepeästi alle puoleen tuntiin.
Ojankaivaja
16.01.2014 08:53:10
Regalis Apertura: Aika jännä juttu että Hetfieldin mielestä esim. Lulu-levy Reedin kanssa oli "hyväksytympi" sivuprojekti kuin tuo Jasonin Echobrain... Pelkäsikö James että Echobrainin myyntiluvut olisikin peitonneet Metallican vastaavat;)?

Veikkaanpa että Hetfieldin päihdeongelmat olivat osasyynä tuohon. Kuten tuossa linkatussa haastattelussa Jason sanoo niin äijällä oli tapana jo aamusta vedellä järkyttävän kokoisia pinttejä naamariin joten tuskin ihan kauhean loogisesti on jaymz tuohon aikaan asioita ajatellut... Nykypäivänä tuskin olisi Jamesilla mitään jasonin sivuprojekteja vastaan.

Btw Echobrain on kyllä loistavaa kamaa!
"meikäki panee sillai että muija on toisessa huoneessa ja yritän venyttää kikkeliä kovaa :)" -Kerpele
Techno-Allah
16.01.2014 19:47:04
Parjatkaa vaan Lulua & Änkyrää. Fiilistelen nyt S&m- liveä vapaapeävän kunniaksi ja tämähän kuulostaa ihan phihteisen mainiolta. Minulle molemmat Loadit ovat erittäin rakkaita sekä cover- levy, kun taas alkupään tuotanto ei mitenkään erityisen paljon aihteuta tunne reaktioita ..and justice for allia lukuun ottamatta mitä vanhemmat veljeni syöttivät minulle Commodo 64:sta pelatessamme. Metallica on meille kaikille suuri sukupolvikokemus.
"... Congratulations. You have just discovered the secret message. Please send your answer to Old Pink, care of the Funny Farm..." - Pink Floyd
FatSam
18.01.2014 11:34:11 (muokattu 18.01.2014 11:34:36)

Techno-Allah: Parjatkaa vaan Lulua & Änkyrää. Fiilistelen nyt S&m- liveä vapaapeävän kunniaksi ja tämähän kuulostaa ihan phihteisen mainiolta. Minulle molemmat Loadit ovat erittäin rakkaita sekä cover- levy, kun taas alkupään tuotanto ei mitenkään erityisen paljon aihteuta tunne reaktioita ..and justice for allia lukuun ottamatta mitä vanhemmat veljeni syöttivät minulle Commodo 64:sta pelatessamme. Metallica on meille kaikille suuri sukupolvikokemus.

On kai ny pirun hyviä SM, Load (en tykkää ReLodista) ja coverit! Voi pitkästä aikaa kuunnella Symphonyn tänään.

E: No Leaf Clover on hyvä jesusauta.
"Chillaa, senkin läskisami." -M4ss3 m/
paradisesynth
18.01.2014 23:15:53
http://www.iltasanomat.fi/musiikki/art-1288643833993.html

IS kirjoittaa suomenkielisen version aikaisemmast jutusta koskien uutta levyä
Alex_K
19.01.2014 06:58:09
paradisesynth: http://www.iltasanomat.fi/musiikki/art-1288643833993.html

En erityisemmin odota mitään tältä bändiltä enää. Vanhoja patuja ja ideat alkaa olla tyyliä "olen kahelina vihoissani sinulle, olen kahelina vihoissani sinulle, olen kahelina vihoissani sinulle"

Ei ole -88 jälkeen tullut oikeen mitään hyvää.

-88 - -08 välisenä aikana ei ole tullut mitään oikeastaan hyvää. Kuunneltavia toki, mutta hyviä. 0.

Miksi odottaisin hyvällä säkällä vuonna 2015 valmistuvalta levyltä oikeastaan yhtään mitään? No, sen kertoo todellakin 2 viimeistä albumia, jotka ovat kyllä metallican historian paskinta paskaa, jotka olisi pitänyt jättää ihan omiin keräilykokoelmiin ja laittaa maailmalle sitten jotain, kun olisivat päässeet vieroituksista, hoitaneet mentaaliongelmat pois päiväjärjestyksestä ja olisi ollut ihan oikeasti jotain annettavaa maailmalle levyn muodossa. Nämä kaksi on lähinnä ollut jotain terapiasettiä, josta haettiin vain omaa itseään.

Keikalle mennään vanhojen biisien takia. Vielä kun olisi jason newsted mukana, niin olisi mahtava juttu. Ärsyttää tuo dumputipum rastafari.
Puusta pudonnut.
timnicebutdim
20.01.2014 13:00:36

paradisesynth: http://www.iltasanomat.fi/musiikki/art-1288643833993.html

Jaahas. Eli nyt alkuvuodesta pre-production. Sitte Tired of the Studio -kiertue. Syksyllä taas studioon, kunnes tulee Sick of the Studio -kiertue. Vuoden päästä Rick Rubin istuu sohvalla ja sanoo että lisssää kompuraa. Ja kas näin. Uusi levy on syntynyt.
Yrittänyttä ei laiteta, eikä laitettua yritetä.
Perro Stupido
20.01.2014 13:24:39 (muokattu 20.01.2014 13:25:07)
timnicebutdim: Jaahas. Eli nyt alkuvuodesta pre-production. Sitte Tired of the Studio -kiertue. Syksyllä taas studioon, kunnes tulee Sick of the Studio -kiertue. Vuoden päästä Rick Rubin istuu sohvalla ja sanoo että lisssää kompuraa. Ja kas näin. Uusi levy on syntynyt.

Näin ne 1200 riffiä on puristettu 10:een biisiin tuubaa.
aivokuolio
20.01.2014 13:37:15
timnicebutdim: Jaahas. Eli nyt alkuvuodesta pre-production. Sitte Tired of the Studio -kiertue. Syksyllä taas studioon, kunnes tulee Sick of the Studio -kiertue. Vuoden päästä Rick Rubin istuu sohvalla ja sanoo että lisssää kompuraa. Ja kas näin. Uusi levy on syntynyt.

Plussaa koska tää on varmasti pelottavan lähellä totuutta. Ens vuoden kesäksi vielä joku teemakiertue. Tapahtuko vuosina 1985/1995 mitään merkittävää? 1995 tais lähteä ukoilta tukat eli sen ympärille vois kehitellä jotain. Fanit äänestää rundin hiustyyleistä tai pojat käy kimpassa parturissa. Larsin mielestä idea ois tosin varmasti tosi paska.
mrk
20.01.2014 14:57:11
aivokuolio: Plussaa koska tää on varmasti pelottavan lähellä totuutta. Ens vuoden kesäksi vielä joku teemakiertue. Tapahtuko vuosina 1985/1995 mitään merkittävää? 1995 tais lähteä ukoilta tukat eli sen ympärille vois kehitellä jotain. Fanit äänestää rundin hiustyyleistä tai pojat käy kimpassa parturissa. Larsin mielestä idea ois tosin varmasti tosi paska.

Larssillahan ei ole enää niin paljon hiusmalleja mistä valita. Ensi vuonna taas hieman entistä vähemmän.
"Short On Long Term Goals"
Jucciz
20.01.2014 15:47:24
mrk: Larssillahan ei ole enää niin paljon hiusmalleja mistä valita. Ensi vuonna taas hieman entistä vähemmän.

Eka kerta kun kuulen puhuttavan Metallicasta tukkabändinä.

Hetkinen, oisko siinä ideaa tulevan levyn musiikilliselle suuntaukselle?
Jos kevyen musiikin nuotinkirjoitus ja komppilaput kiinnostavat, tutustu ihmeessä sivustooni: Lappu soimaan!
paradisesynth
20.01.2014 17:01:50
nyt kun päästiin ehkä hieman outoonkin aiheeseen,

Jaymz on lähiaikoina näyttänyt tyylikkäimältä aikoihin. En puhu siitä antarktiksen keikasta, vaan lähinnä Through the never leffasta. Lyhyt tukka pystyssä, jo tunnetuksi tullut pikkuparta, musta t-paita, niittivyö...
Ja lisäksi se, että äijän naama on tyylikkään rokisti vanhentunu.

Kirk taas alkaa näyttään yhä enemmän muumiolta. Harmaat hiukset paistaa läpi jo pahasti (eikö niitä voi värjätä?). Load-kiertueen fleda takas ja sikari suuhun. Vois toimia tälläsenä vanhana ukkona.

Trujillo voisi mennä parturiin. Enkä sano mitenkään läpällä vaan ihan tosissaan voisi kokeilla. Shortsit helvettiin ja ihan perus farkut tilalle. Stna..

Lars... voi Lars... Tukka lähtee ihan just... Ei ainakaan kannaattaisi edes yrittää pitää skappari-tukkaa pidempää. Hiusraja on reilusti puolen pään kohdilla. Vaatetyyliksi sama mikä S&M - DVD:n aikoihin niin vois toimia.

aivan sama...
ruusteri
20.01.2014 17:38:19
paradisesynth: nyt kun päästiin ehkä hieman outoonkin aiheeseen,

Jaymz on lähiaikoina näyttänyt tyylikkäimältä aikoihin. En puhu siitä antarktiksen keikasta, vaan lähinnä Through the never leffasta. Lyhyt tukka pystyssä, jo tunnetuksi tullut pikkuparta, musta t-paita, niittivyö...
Ja lisäksi se, että äijän naama on tyylikkään rokisti vanhentunu.

Kirk taas alkaa näyttään yhä enemmän muumiolta. Harmaat hiukset paistaa läpi jo pahasti (eikö niitä voi värjätä?). Load-kiertueen fleda takas ja sikari suuhun. Vois toimia tälläsenä vanhana ukkona.

Trujillo voisi mennä parturiin. Enkä sano mitenkään läpällä vaan ihan tosissaan voisi kokeilla. Shortsit helvettiin ja ihan perus farkut tilalle. Stna..

Lars... voi Lars... Tukka lähtee ihan just... Ei ainakaan kannaattaisi edes yrittää pitää skappari-tukkaa pidempää. Hiusraja on reilusti puolen pään kohdilla. Vaatetyyliksi sama mikä S&M - DVD:n aikoihin niin vois toimia.

aivan sama...

http://www.hollywoodreporter.com/si … one_direction_new_york_premiere.jpg
"Damn good coffee, and hot!"
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)