Folkson 07.01.2014 23:16:56 | |
---|
Ed_Guy: Mun piti alkaa nukkumaan että jaksan sitten yöllä töissä... Mutta aloin kattomaan hajime no ippoa.... Tätä olin tulossa sanomaan! 3 jaksoa takana ja voi hiivatti sentään..pitkästä aikaa näin innostuu jostain (itselle) uudesta sarjasta! Miten ne sanat meni? |
Räbbänä 13.01.2014 01:41:18 | |
---|
Uuden kauden sarjoista Space Dandy vaikuttaa ekan jakson jälkeen todellakin seuraamisen arvoiselta. Sarjan yksi ohjaajista ja käsikirjoittajista on Watanabe Shinichiro eli mies Cowboy Bebopin takana. Sarjaa kuvailtu suoranaiseksi Bebopin ja Cobran äpärälapseksi. ↑↑↓↓←→←→BA |
Stormcow 13.01.2014 23:54:35 | |
---|
Sain tänään katsottua Steins; Gaten läpi. Olihan se kyllä kova. Loppupuolella tuli parissakin kohtaa itku.. että mutta tämä sitä myös ihmisen mitä sillä siitä kautta silloin tämän mukaan tässä minä minun kaikki vaikka hänen siinä |
↑↑↓↓←→←→BA |
Brian May jr. 17.01.2014 17:25:18 | |
---|
Räbbänä: Näillä näkymin Miyazakin viimeisimmäksi ohjaustyöksi jäävä Kaze Tachinu saapuu huhtikuussa Suomeen: http://www.cinemamondo.fi/tuuli-nousee/ On tuo Miyazakin kädenjälki animaation puolesta vaan nannaa katseltavaa. Pakko tuo on käydä katsomassa teattereissa. Vettä! |
Miikss 02.02.2014 01:11:49 | |
---|
Stormcow: Sain tänään katsottua Steins; Gaten läpi. Olihan se kyllä kova. Loppupuolella tuli parissakin kohtaa itku.. Missä vaiheessa tämä "lähtee lentoon"? Oon katellu 6 jaksoo nyt ja on kyllä melko nihkeetä menoo ollu tähän asti. "Lähinnä sie oot sellanen inhorealistinen postmodernia kautta seuraava taidelaji" |
DoctorAgdur 02.02.2014 02:21:25 | |
---|
Miikss: Missä vaiheessa tämä "lähtee lentoon"? Oon katellu 6 jaksoo nyt ja on kyllä melko nihkeetä menoo ollu tähän asti. Muistaakseni itsekkin alussa vähän ihmettelin että mitä tätä kehutaan, mutta siinä jossain kahdeksannen jakson paikkeilla alko kyl homma meneen diipiksi ja eteneen koukuttavaks. "Suck my dick."
-Ron Jeremy |
Saunatakki 13.02.2014 21:37:35 | |
---|
"Neuvostoliittolainen työnsankari Igor Vatussalenko lypsi tunnissa 47 seipäällistä heinää. Kuvassa hänen enonsa." - Puavali | "hyi hitto! siideri on homojen kalia" - hemmo |
Swan 13.02.2014 21:40:31 | |
---|
"His sources include singing nomads, pirates, prisoners of war and a surprisingly knowledgeable merchant of cabbage." |
Ed_Guy 23.04.2014 10:25:10 | |
---|
Tänään oli kyllä semmonen jakso hunter x hunterissa että ei jumalauta! Vois melkein katsoa uudestaan. Tämä on kyllä ihan perkeleen kova sarja edelleen. Hate all you want you ugly old mule you're never gonna be 20 percent cooler. |
LordWinter 17.05.2014 17:45:07 | |
---|
Hunter x Hunter -mangakin jatkuu taas kesällä. Toivottavasti ei tule taukoa enää ja Togashi vie sarjan nyt loppuun. "Hahaha, kiristääkö esarista, onko toistuvia tulehduksia? Annas kun Tohtori Jutku silpoo peniisi." -Röntgen-Jeesus |
Brian May jr. 17.05.2014 17:51:13 | |
---|
LordWinter: Hunter x Hunter -mangakin jatkuu taas kesällä. Toivottavasti ei tule taukoa enää ja Togashi vie sarjan nyt loppuun. Se on hyvä merkki jos ne ei ole ilmoittaneet etukäteen montako se aikoo julkaista(joskus Togashin palatessa tauolta tiedettiin jo hyvissä ajoin, että se julkaisee esim. 10 lukua ennen uutta taukoa). En itse jaksa uskoa siihen, että se saisi sarjaa vietyä loppuun näin yhdeltä istumalta, mutta puoli vuotta kun jaksaisi vääntää olisi jo riemuvoitto tämän uusimman arcin muovautumisen kannalta. Vettä! |
Ed_Guy 19.05.2014 20:47:13 | |
---|
Aloin tylsyyksissäni katsomaan narutoa. Ainakin alku on ihan lupaava. Aiemmin siis satunnaisesti nähnyt jakson sieltä täältä. Hate all you want you ugly old mule you're never gonna be 20 percent cooler. |
Folkson 02.07.2014 09:42:23 | |
---|
Ed_Guy: Aloin tylsyyksissäni katsomaan narutoa. Ainakin alku on ihan lupaava. Aiemmin siis satunnaisesti nähnyt jakson sieltä täältä. Muah. Eeppisyyttä tiedossa. HxH ötökkäarcin loppu oli hämmentävä. Tuntu että pakolla väännettiin loppumaan. Miten ne sanat meni? |
carnation 02.07.2014 10:17:19 | |
---|
Aloitin savotan ja katson Legend of the Galactic Heroesia. Aika hyvä? "Silpomisia, saatanismia, fundamentalismia, moninaista kanibalismia, mielisaiden heiteelle jättöä. Sekoavaa höyrypäistä kapitalismin mätänevää loppua." |
Ed_Guy 02.07.2014 10:58:27 | |
---|
Folkson: Muah. Eeppisyyttä tiedossa. HxH ötökkäarcin loppu oli hämmentävä. Tuntu että pakolla väännettiin loppumaan. Joo oli vähän meh. Jotenkin hommat meni siihen suuntaan että loppuukohan tämä kokonaan kohta? Hate all you want you ugly old mule you're never gonna be 20 percent cooler. |
Brian May jr. 02.07.2014 13:23:40 | |
---|
Folkson: Muah. Eeppisyyttä tiedossa. HxH ötökkäarcin loppu oli hämmentävä. Tuntu että pakolla väännettiin loppumaan. Se mitä sen jälkeen tulee ja varsinkin tämä uusin arc on kyllä täyttä rautaa. Jatka lukemista vain. Vettä! |
Folkson 02.07.2014 23:29:01 (muokattu 02.07.2014 23:29:14) | |
---|
Brian May jr.: Se mitä sen jälkeen tulee ja varsinkin tämä uusin arc on kyllä täyttä rautaa. Jatka lukemista vain. Kiitos kannustuksesta, mutta tää on anime-threadi =) Joskus kokeilin lukea narutomangaa, mutta ei ole sarjakuvat mua varten. Animessa on paljon enemmän mielenkiintoa. Miten ne sanat meni? |
Brian May jr. 03.07.2014 02:40:06 (muokattu 03.07.2014 02:42:39) | |
---|
Folkson: Kiitos kannustuksesta, mutta tää on anime-threadi =) Joskus kokeilin lukea narutomangaa, mutta ei ole sarjakuvat mua varten. Animessa on paljon enemmän mielenkiintoa. Kyllähän täällä puhutaan solkenaan myös mangasta, HxH:n mangasta puhuttiin ihan tossa muutama viesti takaperin, luulin siksi että myös itse luet sitä. Mulla se menee juuri päinvastoin, katsoin alkuun animea kunnes tajusin kaiken sen typerän fillerin määrän ja tietyt muutokset alkuperäisteokseen nähden, jos jotkut kohtauksista esim. ovat liian graafisia. Olen siitä saakka operoinut sillä periaatteella, että katson/luen mieluummin alkuperäistä tekelettä. Edit. ja jotkut mangoistahan menettävät täysin alkuperäisen merkityksensä anime-käsittelyssä ja loppuvat keskenkin, yleensä niin ettei tarinassa lopulta tunnu olevan mitään tolkkua. Mieleen tulevat ainakin Great teacher onizuka, Trigun sekä ensimmäinen Full metal alchemist(nythän ne tekevät tätä uudelleen ja aikovat ilmeisesti tuoda alkuperäisen tarinan päätökseensä.) Vettä! |
Ed_Guy 03.07.2014 08:12:05 (muokattu 03.07.2014 08:12:42) | |
---|
Brian May jr.: Kyllähän täällä puhutaan solkenaan myös mangasta, HxH:n mangasta puhuttiin ihan tossa muutama viesti takaperin, luulin siksi että myös itse luet sitä. Mulla se menee juuri päinvastoin, katsoin alkuun animea kunnes tajusin kaiken sen typerän fillerin määrän ja tietyt muutokset alkuperäisteokseen nähden, jos jotkut kohtauksista esim. ovat liian graafisia. Olen siitä saakka operoinut sillä periaatteella, että katson/luen mieluummin alkuperäistä tekelettä. Edit. ja jotkut mangoistahan menettävät täysin alkuperäisen merkityksensä anime-käsittelyssä ja loppuvat keskenkin, yleensä niin ettei tarinassa lopulta tunnu olevan mitään tolkkua. Mieleen tulevat ainakin Great teacher onizuka, Trigun sekä ensimmäinen Full metal alchemist(nythän ne tekevät tätä uudelleen ja aikovat ilmeisesti tuoda alkuperäisen tarinan päätökseensä.) Eikös tuo oo tullu jo vuonna nahka ja nakki? Kantoi nimeä Full metal alchemist brotherhood ja sen pystyi katsomaan ihan niiden youtubesivuilta. Vai onko taas tulossa jotain uutta shittiä? Tuo Brotherhood oli kyllä ihan perkeleen kova. Hate all you want you ugly old mule you're never gonna be 20 percent cooler. |