Aihe: David Bowie
1 2 3 4 5 6 7 8 9 1018 19 20 21 22
HaloOfFlies
30.10.2013 17:11:42 (muokattu 30.10.2013 17:13:11)

Bowien Facebookista:

"Keep your 'lectric eye on me babe...'Good news coming."

https://www.facebook.com/davidbowie

Mitähän hyviä uutisia sieltä lienee tulossa?
Out on the street for a living, picture's only begun. Got you under their thumb.
Rodger
01.11.2013 01:55:47
Olenkohan huono ihminen, kun minulle oikeastaan riittää "Man who sold the world", Ziggy, ja "Aladin Sane"? Berliinin trilogia on OK ja toimii ja sitäkin kuuntelen. Kaikki sen jälkeen. Miksi? Pitää ansaita elanto ja pitää tuote hengissä? Taiteilijan on pakko ilmentää itseään. OK. Minua ei enää oikein niin kiinnostanut.
MrQuin
01.11.2013 10:29:18

Yksinkertaisuudessaan vaikuttava tuo uusi video ja remix toimii Ashes To Ashes -viitteineen. Uudet bonus-biisitkin ihan jees näin kertakuuntelun perusteella. The Next Day vain paranee kuuntelujen myötä, ehdottomasti vuoden levyjä.
kurpo
01.11.2013 12:32:56
The Next Day Extrassa on mukana mukavaa uutta kamaa. Ilmestyy 4. marraskuuta mutta Spotifyssä jo nyt.

http://open.spotify.com/album/2agWNCZl5Ts9W05mij8EPh
Bexi
05.11.2013 11:38:59
Uudet bisiit onkin tosiaan varsin hyviä.
Loijaa
05.11.2013 19:49:20

edesmennyt Trevor Bolder avautuu David Bowien mulkkuudesta Mika Järvisen uudessa Uriah Heep -kirjassa. Semmoinen kusi nous hattuun-vaikutelma tulee Davidista.

Sanoinpahan vaan. Musiikillisesti mielipiteeni Bowiesta on, että hänellä on muutamia todella onnistuneita pop-sävellyksiä, joiden innovatiivisuudesta voisi moni musiikintekijä ottaa oppia. Suurin osa on mitäänsanomatonta, josta en ole saanut mitään irti.
we want the world and we want it now
Rodger
09.11.2013 02:34:54
Päivämäärä jolloin Bowie keksi jotain uutta. Onko se mennyt vai vasta tulossa?
carnation
09.11.2013 07:23:04
Rodger: Päivämäärä jolloin Bowie keksi jotain uutta. Onko se mennyt vai vasta tulossa?

"Linkkejä kiitos tutkimuksiin tai artikkeleihin, missä Bowien muusikon uran näytöt todetaan merkittäviksi."
"Silpomisia, saatanismia, fundamentalismia, moninaista kanibalismia, mielisaiden heiteelle jättöä. Sekoavaa höyrypäistä kapitalismin mätänevää loppua."
lehtiju2
13.11.2013 00:58:11
Rodger: Olenkohan huono ihminen, kun minulle oikeastaan riittää "Man who sold the world", Ziggy, ja "Aladin Sane"? Berliinin trilogia on OK ja toimii ja sitäkin kuuntelen. Kaikki sen jälkeen. Miksi? Pitää ansaita elanto ja pitää tuote hengissä? Taiteilijan on pakko ilmentää itseään. OK. Minua ei enää oikein niin kiinnostanut.

Bowie on julkaissut noiden jälkeen muutaman todella hyvän levyn (Scary Monsters, Buddha of Suburbia, Outside) sekä muutaman hyvän.

Mutta joo, olet sinä huono ihminen. :)
kanisteri
08.01.2014 18:07:56
texjazz:

Where are we now? -biisissä Taavetti on hauraimmillaan ikinä. Ehkä siinä on jo eläkettä mukana.

Kieltämättä tuli jännä fiilis kun tämä biisi levyn ensimaistiaisena putkahti ilmoille. David kuulosti vanhalta. Onneksi levyltä paljastui paljon vetreämpääkin tavaraa. Oli kyllä liikuttavaa saada yllättäen uusi levy Bowielta - ja hieno levy vielä!
Osteri
08.01.2014 18:19:59
En ole tätä uutta levyä kuunnellut mutta joulun edellä kuulin kyllä Bowieta taustamusiikkina Vantaalla Jumbon Anttilan musaosastolla pariinkin otteeseen. Ihmettelin että mikäs nyt on porukkaan mennyt, kun tällaista kamaa soittavat.
Olisko sitten ollu niin että just uutta levyä paljon pyörittivät? Hyvältä kuitenkin kuulosti.
Kirjoitan.....siis ehkä en just nyt soita....
Jyrken
10.01.2014 12:35:35
The Next Day on paras Bowien levy jonka oon kuullut. En oo kaikkiin tutustunut vielä kyllä mutta esim. Low jää toiseksi mielestäni.
if you mostly play metallica get kirk hammets signature dunlop wahh pedal
Rämppy
10.01.2014 12:50:29
The next day oli mulle vuoden 2013 iloisin yllätys. Aivan loistava levy. Eikä yhtään täytebiisiä, mikä on nykyään todella harvinaista. Tämä levy on mun mielestä samaa tasoa 70-luvun tuotannon kanssa.
En sitten malttanut olla sanomatta.
Jyrken
10.01.2014 12:57:43
Rämppy: The next day oli mulle vuoden 2013 iloisin yllätys. Aivan loistava levy. Eikä yhtään täytebiisiä, mikä on nykyään todella harvinaista. Tämä levy on mun mielestä samaa tasoa 70-luvun tuotannon kanssa.

Jeh. Nyt kun sais vielä ees yhen liveperformanssin mutta eipä taia Davidia kiinnostaa :(
if you mostly play metallica get kirk hammets signature dunlop wahh pedal
Bexi
11.01.2014 15:23:34
Tosiaan toi next Dayn extra on aivan loistava. Olisi saanut niistä extra biiseistä jo melkein hyvän levyn kokonaan. Lähtisi nyt tosiaan kiertueelle, pitäishän Bowie vielä kerran nähdä.
jra
01.12.2014 18:40:54 (muokattu 01.12.2014 18:41:12)
Tänään Teemalla:

Mies toisesta maailmasta (K16)
Yle Teema Maanantai 1.12. klo 21:55
(The Man Who Fell to Earth, Britannia 1976) Nicolas Roegin kiehtova kulttielokuva Maahan pakkolaskun tekevästä muukalaisesta. Pääosassa David Bowie. Seksiä, surrealismia ja yhteiskuntakritiikkiä. Restauroitu versio. HD Äänitekstitys: suomi. K16

Aivan sattumoisin katsoin tuon eilen boksilta, tuli muistaakseni edellisen kerran joskus vuosi sitten. Jostain oli jäänyt mielikuva ettei ole kovin onnistunut elokuva, ja siihen nähden oli melkoisen positiivinen yllätys.
- Kaukolähettimen Klassista Värähtelyä jo vuodesta 2008 -
ganesha
02.12.2014 17:11:54
lehtiju2: Bowie on julkaissut noiden jälkeen muutaman todella hyvän levyn (Scary Monsters, Buddha of Suburbia, Outside) sekä muutaman hyvän.

Mutta joo, olet sinä huono ihminen. :)

komppia tälle. Scary Monsters taisi olla jopa jonkinlainen kaupallinen menestys...ja tuo TV-sarjaan duunattu soundtrack sekä Outside ovat molemmat mainettaan parempia lättyjä.
HXY
03.12.2014 18:36:46

ganesha: komppia tälle. Scary Monsters taisi olla jopa jonkinlainen kaupallinen menestys...ja tuo TV-sarjaan duunattu soundtrack sekä Outside ovat molemmat mainettaan parempia lättyjä.

Outside on ihan hyvä levy, mutta kokonaisuus olisi eheämpi, jos muutama biisi olisi jätetty pois.
"Harold Camping on kokenut maailmanloppujen ennustaja." -Iltalehti
phiit
20.11.2015 09:06:19
Nostan koska uusi biisi: https://www.youtube.com/watch?v=kszLwBaC4Sw

omituinen mutta uppos samantien, levyä odotellessa :)
~ Musiikin ei tarvitse olla kaunista ollakseen hyvää ~
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)