Muusikoiden.net
25.04.2024
 

Media ja viihde »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Talviolympialaiset Sotshi 7.-23.2.2014
1 2 3 4 555 56 57 58 59
eino mutku
08.01.2014 15:07:15
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Olympialaisiin talvikisoihin on aikaa 30 päivää, joten eiköhän avata kisoille jo oma keskustelu jotta voidaan aloittaa täysimittainen spekulaatio ja ennakointi kisojen tapahtumista. Kuinka suomalaisten käy, jäävätkö norjalaiset kiinni dopingista, iskevätkö terroristit kisojen aikaan? Entä miten selviytyvät selostajat, haastattelijat, haastateltavat, hävettääkö suomalaisten kisa-asu, kuka on kaunein urheilija? Kysymyksiä on rajattomasti, mutta niin on vastauksiakin, ollaanhan nyt kaiken tiedon lähteillä, tämä on muusikoiden.net!
 
http://yle.fi/urheilu/suurtapahtumat/sotshi_2014/
 
http://fi.wikipedia.org/wiki/Talviolympialaiset_2014
 
Mitä opimme tästä? Emme yhtään mitään!
LordWinter
08.01.2014 15:15:07
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Porttila odottaa noin kymmentä mitalia, Suomen kansa kahdesta neljään. Itse veikkaan kuutta.
 
"Joo, tunnelma menee siinä vaiheessa viimeistään pilalle kun kesken kiihkeän huuman joutuu laittamaan kondomia suojaksi, mulla menee suuriosa ajasta ja yleensä penis pääsee vähän lerpahtamaan ennenkuin olen saanut kivekset myös kondomin sisälle." -Rhesus
eino mutku
08.01.2014 15:27:14 (muokattu 08.01.2014 15:29:07)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Näistä tietysti vois tulla:
 
-Naisten parisprintti
-Naisten viesti
-Kaisa Mäkäräinen 1-2
-Lumilautailu 1-2
-Poutala/Koskela 1
-Skicross/Pellinen yllätyspronssi
-Naisten jääkiekkojoukkue
-Miesten jääkiekkojoukkue
 
Sitten tukku pistesijoja: Heikkinen, Niskanen, Kyllönen, Lähteenmäki, Poutiainen jne.
 
Lähtisin 7 mitalia veikkaamaan ja odotan optimistina että veikkasin pessimistisesti.
 
Mitä opimme tästä? Emme yhtään mitään!
Funkånaut
08.01.2014 15:34:29
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mitalien määrä siis ennen vai jälkeen Sporden tekemää jymypaljastusta koskien salaliittoa, joka mahdollistaa norjalaisten suunnitelmallisen suorituskykyä parantavien aineiden käytön vailla kiinnijäämisen riskiä?
 
Ennen paljastuksia 2, paljastuksen jälkeen 10.
 
"Se on kyllä helevetin hyvä asia että sie oot pasisti etkä laulaja" - Karvamammutti Kuuntelen tämmöistä
Kukkis 77
08.01.2014 16:01:02
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Oma veikkaukseni: Suomi ei saa yhtään mitalia.
 
"Olen ohjannut suurimman osan elokuvistani kännissä. Poliisikoirakaan ei pysty sanomaan mikä niistä on tehty selvinpäin" -Aki Kaurismäki
Nuages
08.01.2014 16:05:06 (muokattu 08.01.2014 16:07:00)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mielenkiintoisempaa olisi lyödä vetoa pommi-iskujen lukumäärästä. Toivottavasti nolla, mutta pidän melko todennäköisenä, ettei ainakaan yrityksen puutteeseen tulla kaatumaan.
 
"Sointua löytyy kahta sorttia: hilipiää ja haikiaa. Ruuri piristää niinku hömpsyt ja molli herkistää porajamahan. Kauvan lasetettuna alakaa ruurit naurattahon, mollit pakkaa rääyttämähän ihimisiä." -Eino Kyrköösjärvi
Alfons Åberg
08.01.2014 16:11:29
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Veikkaan että Paavo Arhinmäki taas väläyttää katsomossa postimerkin kokoista sateenkaarilippua nopeasti povarista ja twiitta aiheesta.
 
"Linkkejä artikkeleihin tai tutkimuksiin, joissa Hulkon muusikon uran näytöt todetaan merkittäviksi" -Jazzmies
Quru
08.01.2014 16:12:50
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Viisi mitalia. Kolme hopeaa, kaksi pronssia. Jääkiekon finaalissa kohtaavat ruotsi ja venäjä, pronssiottelussa kanada ja suomi. Suomi voittaa kanadan turhautuneen tähtisikermän 4-2, Filppula tekee viimeisen tyhjiin.
 
Veksu: "Kuinka näet rikan, joka on veljesi silmässä, mutta et huomaa Kodin Ykkösen tämän viikon plussatarjousta, jossa myydään OBH-Nordica RW5000 rikkaimuria hintaan 199e (ilman Plussa-korttia 119e)?"
Stradlin
08.01.2014 16:14:02
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

En mä kyllä näe mitään syytä, miksi sieltä tulisi yhtäkään mitalia.
 
"Voi kun täällä onnistuisi älykkäästi keskustella avaruusliskoista ynnä sun muista. Mutta tervettä keskustelua ei synny minnekään kun heti hyökätään ad hominem viesteillä päälle." - Anonymous-jazz
Nuages
08.01.2014 16:23:58
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Stradlin: En mä kyllä näe mitään syytä, miksi sieltä tulisi yhtäkään mitalia.
 
http://youtu.be/dDh4IxFTg_I
 
"Sointua löytyy kahta sorttia: hilipiää ja haikiaa. Ruuri piristää niinku hömpsyt ja molli herkistää porajamahan. Kauvan lasetettuna alakaa ruurit naurattahon, mollit pakkaa rääyttämähän ihimisiä." -Eino Kyrköösjärvi
Funkånaut
08.01.2014 16:32:59
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Stradlin: En mä kyllä näe mitään syytä, miksi sieltä tulisi yhtäkään mitalia.
 
http://img.mtv3.fi/mn_kuvat/mtv3/urheilu/1024px/2012/007/1448486.jpg
 
"Se on kyllä helevetin hyvä asia että sie oot pasisti etkä laulaja" - Karvamammutti Kuuntelen tämmöistä
LordWinter
08.01.2014 16:34:42 (muokattu 08.01.2014 16:36:01)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Stradlin: En mä kyllä näe mitään syytä, miksi sieltä tulisi yhtäkään mitalia.
 
Yksi aika yleinen syy on sijoittuminen kolmen parhaan joukkoon.
 
"Joo, tunnelma menee siinä vaiheessa viimeistään pilalle kun kesken kiihkeän huuman joutuu laittamaan kondomia suojaksi, mulla menee suuriosa ajasta ja yleensä penis pääsee vähän lerpahtamaan ennenkuin olen saanut kivekset myös kondomin sisälle." -Rhesus
Bluesmies
08.01.2014 16:55:59
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kukkis 77: Oma veikkaukseni: Suomi ei saa yhtään mitalia.
 
Täysin sama.
Vaihtovirta
08.01.2014 17:30:56
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Varmat mitalit: Naisten molemmat viestit.
 
Siihen päälle 1 ampumahiihdosta, 1 jostain lumilautahommasta ja naisten kiekosta eli lähetään 0 - 2 - 3.
 
Wradlin
08.01.2014 20:33:43
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jääkiekko kultaa sovitaan niin.
 
"Wradlin knows everything about biting balls off from reindeers. He is also very good friend of Santa Claus, famous finnish character Joulupukki." -Kailis
Guitaristi
08.01.2014 21:23:48
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ei haittaa vaikka mistään muusta lajista ei tulisi kuin jumbosijoja, jos lätkästä tulee kultaa. Mäkihypyn lisäksi jääkiekko on varmaan ainut laji, jota tulee tiiviimmin seurattua.
 
Älä itke ruma lapsi, ota Pastilli?
KMT
08.01.2014 22:34:21
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Osallistuukohan Suomi enää Curlingiin ollenkaa, Torinon jälkeen aika hiljasta.
 
Vaihtovirta
08.01.2014 22:37:44
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

KMT: Osallistuukohan Suomi enää Curlingiin ollenkaa, Torinon jälkeen aika hiljasta.
 
Eivät päässeet karsinnoista kisoihin.
 
Bluesmies
08.01.2014 22:59:06
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

KMT: Osallistuukohan Suomi enää Curlingiin ollenkaa, Torinon jälkeen aika hiljasta.
 
Torinon olympialaiset oli kyllä legendaariset. Suomi eli totaalisessa curling-huumassa samaan aikaan, kun leijonat selätti jättimaita yksi toisensa jälkeen. Oi niitä aikoja...
bedlam
09.01.2014 06:44:49 (muokattu 09.01.2014 06:51:37)
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Laitetaan 5-7 mitalia tälleen positiivisesti. Naisten kiekko, miesten kiekko, lumilautailu, naisten parisprintti, ampumahiihto nyt ainakin mahdollisia ja suuremmalla yllärillä vielä jostain muustakin. Tosin en tuosta miesten kiekosta tiedä, viime vuosina tulos on ollut melkeinpä aina parempi kun Suomella on ollut nuori, suht. kokematon ja ennakkoluuloton joukkue. Isompien egojen kanssa tuppaa mennä sähläilyksi.
 
http://www.petrilampela.net
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 555 56 57 58 59

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «