Aihe: Idols 2013
1 2 3 4 5
Loijaa
06.11.2013 14:12:39

Rauzku: Niko Helenius - Behind Blue Eyes

Liikutuin kyyneliin. Parempi kuin
Limp Bizkitin alkuperäinen.
we want the world and we want it now
Monumentti
14.11.2013 08:30:32
Jussi 69 on marinoinut päänsä Idols huumalla.

Herra toteaa valaistuneena, että rap on jo jyrännyt rokin.

Ehkä näin onkin käynyt Idols päälle, mutta sitä se ei ole tehnyt minulle..eikä tule tekemäänkään.

Paleface, Redrama, Isot Hoot ja Pikku-Geet.

..lasten musaa, sopivaa ja kilttiä kamaa.
Taiteilija
Rotuvaari
14.11.2013 08:33:53
Monumentti: Jussi 69 on marinoinut päänsä Idols huumalla.

Ehkä näin onkin käynyt Idols päälle, mutta sitä se ei ole tehnyt minulle..eikä tule tekemäänkään.

Paleface, Redrama, Isot Hoot ja Pikku-Geet.

..lasten musaa, sopivaa ja kilttiä kamaa.

Sori, oot nyt päivän myöhässä, MrJuha82 rekisteröityi tänne jo eilen.

http://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=44&t=220181
Jos otat kollin voit hörhiä muiden natu kissojen kanssa. Ja näin saat extraa tekemiseen eli tekeminen nousee yli maximin. Kissan elämää -tietokonepeli
JCM
14.11.2013 13:24:05

Monumentti:

Tottahan se on. Rock on laskeutunut jo ajat sitten rapin tasolle ja mahdollisesti allekin.
Monumentti
26.11.2013 09:02:17
..faijas oli laskeutunut, ku sua duunas.

..ime pirtelösi, pyyhi takapuolesi, ja laita jakaus kohdilleen..idols alkaa kohta.
Taiteilija
JPQ
29.11.2013 02:06:34

Sen sanon vääriä tippui eilen Alma oli oma suosikki.
Laajan musiikkityylien kirjon edustaja. Tähän asti kehutuin kappale musiikki näytteessä download linkkinä. Ehkäpä toinen puolisko tyylistäni jota eniten edustan.
ekikoo
29.11.2013 02:54:50
Miks tuo jäbä on vielä mukana...
Do we need harmonics in the range above 8 kHz? Are a lot of dogs going to listen to your solos? - J. Johansson
Loijaa
29.11.2013 03:10:22

ekikoo: Miks tuo jäbä on vielä mukana...

Ihmetellä täytyy. Varmaan sen kuriositeetin ansiosta, että on porukan ainoa miespuolinen? Veti nimittäin tänäänkin sen verran kehnosti, että ei syy voi olla ainakaan musikaalisissa ansioissa - vai onko huonosti laulaminen idolsissa persoonallista ilmaisua?. Catharinan, Mitran ja jopa Saran ääni täytti eilen areenan, tuon jäbän ulosanti oli sen sijaan aikamoista hyttysen ininää heihin verrattuna.

Ihan jees, että Alma tippui aneemisen esityksensä jälkeen. Nomi yllätti taas positiivisella tavalla, hänen habitukseensa sopii tuo viaton viiskytlukulaisuus. Viihdearvoa ei lisännyt surkeasti laulaneen Erikan nostaminen takaisin ohjelmaan..se oli kovin väkinäistä
we want the world and we want it now
varakeef
30.11.2013 20:39:11
Mikä tuota tuomaristoa vaivaa? Tylytetään niitä harvoja, jotka osaavat laulaa ja ihan käsittämättömän epämusikaalisia ylistetään. Meininki ja asenne my ääs.
"Käytös siivo ja hillitty sopii lehmälle" - Laura Latvala
Epämuusikko
12.12.2013 10:53:35
Mitra on jees. t: kotiin päin vetäjä
"Thank you for the music, white boy". 6-stroke troll #1
blaekie
19.12.2013 21:48:28

Kylläpäs oli mitäänsanomatonta touhoa. Paras voitti kuitenkin.
Nii onkii ... vai oliko sittenkään .. ja jos onkii , nii entäs sitten ... ja mitä se sulle kuuluu.. ja jos kuuluukin , niin syytön mä siihen oon.
ferodoz
19.12.2013 22:23:53

Epämuusikko: Mitra on jees. t: kotiin päin vetäjä

Kyllä. T: puoliksi kotiin päin vetäjä
telaketju.com
Rotuvaari
19.12.2013 22:46:19
ferodoz: Kyllä. T: puoliksi kotiin päin vetäjä

On on. T: käteenvetäjä
Jos otat kollin voit hörhiä muiden natu kissojen kanssa. Ja näin saat extraa tekemiseen eli tekeminen nousee yli maximin. Kissan elämää -tietokonepeli
LordWinter
20.12.2013 00:49:08
Dimitri Kaikuranta voitti ansaitusti.
"Joo, tunnelma menee siinä vaiheessa viimeistään pilalle kun kesken kiihkeän huuman joutuu laittamaan kondomia suojaksi, mulla menee suuriosa ajasta ja yleensä penis pääsee vähän lerpahtamaan ennenkuin olen saanut kivekset myös kondomin sisälle." -Rhesus
Bluesmies
20.12.2013 09:25:44
Herranjumala tuo Levikset Repee-veto. Se piano-intro oli järkyttävä ja loput biisistä vielä järkyttävämpää.
Epämuusikko
20.12.2013 11:33:37
Bluesmies: Herranjumala tuo Levikset Repee-veto. Se piano-intro oli järkyttävä ja loput biisistä vielä järkyttävämpää.

oli kyllä paskinta paskaa mitä oon nähny pitkään aikaan.

+ Hyvä Mitra!
"Thank you for the music, white boy". 6-stroke troll #1
JPQ
23.12.2013 21:05:58

TOdellakin oli paskinta paskaa jopa paska on vähemmän. ja Nyt Mitrasta olemus ei täytä idolin vaatimuksia ja taas josephin laulutaito jaa mikä??? Edelleen Alma on suosikkini.
Laajan musiikkityylien kirjon edustaja. Tähän asti kehutuin kappale musiikki näytteessä download linkkinä. Ehkäpä toinen puolisko tyylistäni jota eniten edustan.
JPQ
24.12.2013 02:32:48

Sabotagen juttu ol kait Sabotagen sävellys?
Point
25.12.2013 15:10:22
Jokapaikanapina: Voi luoja :---D

http://www.youtube.com/watch?v=TeMWdWN2dTs

No nyt ei ihan lähtenyt kyllä toi intro :DD
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)