Aihe: Onko Mesa\Boogien vahvistimet hyviä
1 2 3 4
Strutsi
13.05.2004 16:39:01
ONko Mesat hyviä?
jos ei niin sanokaa joku toinen hyvä amppi.
Jotkut ainakin sannoo että niissä on paljon säröä
kalkkuna
13.05.2004 16:43:09
No mistä mallista olet puhumassa? Vai onko tämä kysymys mesoista YLEENSÄ?
LaXu
13.05.2004 16:46:36
No, sanotaanko nyt, että ne eivät sovi kaikille. Henk. koht en erityisemmin välitä monien Mesa-malien soundista enkä niiden etupaneelien potikka- ja kytkinviidakoista. Ja täällä Euroopassa uusien Mesojen hinnat ovat aika järjettömiä.
Kapane
13.05.2004 17:23:03

hinnat älyttömät ja saundi ei tod. ole jokaisen korvaan. ei biassia. mutta muuten hyvä laatusia
mua ei huvita enää yhtään mikään. [Kyllä Lähtee]
Fortune
13.05.2004 17:34:07
ei biassia. mutta muuten hyvä laatusia

Heh, mitenkäs biasittomuus liittyy laatuun?

Mesaa on moneen lähtöön, Mark-sarjalaisista Rectoihin ja Road Kingeihin.

Perussoundi on kalifornialaisen hyvä kautta linjan, eli sellaista marsuräkää ei saa repimälläkään. Siistiä ja salonkikelpoista.

Minä pidän.
Kapane
13.05.2004 17:43:57

Heh, mitenkäs biasittomuus liittyy laatuun?

Mesaa on moneen lähtöön, Mark-sarjalaisista Rectoihin ja Road Kingeihin.

Perussoundi on kalifornialaisen hyvä kautta linjan, eli sellaista marsuräkää ei saa repimälläkään. Siistiä ja salonkikelpoista.

Minä pidän.

omituinen sanavalinta minulta... mutta jos ei ole biassia joutuu käyttämään tietyn mallisia ja merkkisiä sovitettuja putkia, jolloin saundin kanssa ei voi pelleillä... joten laadukkaammissa peleissä on yleensä aina bias..
mua ei huvita enää yhtään mikään. [Kyllä Lähtee]
Perza
13.05.2004 18:01:32
Niin no itselläni on nyt kolmas Mesa menossa ja edelleen en ole parempaa styrkkaa löytäny. Kaikki kolme (Studio 22, Mark III ja Nomad) ovat aivan airaan hyviä. Joku puhu jostaki nappula viidakosta ni tsekkaappa Nomadin etupaneeli. Se on kyllä totta, että ei niistä Marsun sihinää saa, mutta jotain paljo stydimpää ja rouheempaa. Rectroista on kyllä salonki saundit kaukana.
Turhaa
Mikko Kankaanpää
13.05.2004 18:03:04

Korjaus kallista ja rakenne arvelluttava. Mitä kummallisimpia vikoja ilmenee ja kukaan ei halua korjata. heh Laita rahasi jollekkin reilumman kaupan kaverille kuin Randall Smith:lle.

Mikko
askomiko
13.05.2004 18:13:50
omituinen sanavalinta minulta... mutta jos ei ole biassia joutuu käyttämään tietyn mallisia ja merkkisiä sovitettuja putkia, jolloin saundin kanssa ei voi pelleillä... joten laadukkaammissa peleissä on yleensä aina bias..

...muuten hyvä mutta kaikki kohdat meni väärin.
Myytävänä superhieno-hevikitara ja superhieno-twängi-JazzCaster.
Kitarakamakaavio -inspired by AFIL :)
Beowulf
13.05.2004 18:21:23
Mulla on ollut nyt tuo Mesan Dual Rectifier nuppi käytössä vuoden verran, eikä ongelmia ole ollut. Sopiva peli minulle.

Mutta kukin pelatkoon tyylillään.
I´ve been locked in a cage, created by myself...
Jackson Dinky
13.05.2004 18:24:47
Eikös mesat oo huippuja.
Jau jau!
Perza
13.05.2004 18:27:30
Eikös mesat oo huippuja.

Lyhyesti: ON, mutta makuja on monia.
Turhaa
päänahka
13.05.2004 18:34:52
Mesalla, niin kuin muillakin, on oma soundinsa, jota kukaan muu ei tee niin hyvin. Siitä sitten pitää tai ei pidä. Pätee varmaan kaikkiin laatuvehkeisiin.

Onko muuten Englin vahvistimissa bias-säätöä? Tai missä muissa ylipäätään ei ole kuin Mesoissa?
Soolot on perseestä.
LaXu
13.05.2004 18:35:54
Joku puhu jostaki nappula viidakosta ni tsekkaappa Nomadin etupaneeli. Se on kyllä totta, että ei niistä Marsun sihinää saa, mutta jotain paljo stydimpää ja rouheempaa.

Nomad menee kyllä minun kirjoissani osastoon nappulaviidakko. Jokaiselle kanavalle useampi moodi, potikoita lähes kaksi tusinaa, lisäksi vielä ahdettuna aika pieneen tilaan. Ainakin meikäläisen nakkisormilla Nomadin potikoita väännellessä sormet osuivat vähän väliä viereiseen potikkaan tai kotelon reunaan.

Sinänsä nuo Mesojen kontrollit on suurimmaksi osaksi selkeästi aseteltu, mutta itse en ainakaan niin montaa vipua ja potikkaa tarvi kun en muutenkaan erityisemmin vahvistimen asetuksien viilaamisesta välitä.

Nomadin soundikaan ei minua suuremmin lämmittänyt, mutta mä olenkin Marsu-ihmisiä. Vaan makuasioitahan nuo.
Exhausted
13.05.2004 21:54:26

eiköhän mesat ole joitain maailman parhaista vahvistimista laatunsa ja ominaisuuksiensa suhteen. saundithan on makuasioita. jonkun ihmekäsityksen mukaan mesasta tulee automaattisesti sellanen linkin park-särö, mutta näinhän ei toki ole
svilo
13.05.2004 22:00:38
...ranteesta se lähtee...
- tone is everything -
askomiko
13.05.2004 22:31:32
On ne perushyviä. Vähän muita isompi sädekehä taitaa olla ympärillä täällä kaukana.
Myytävänä superhieno-hevikitara ja superhieno-twängi-JazzCaster.
Kitarakamakaavio -inspired by AFIL :)
Ben_D
13.05.2004 22:36:30

Ehkä mun 5150 II ei ole sitten laadukas kun biasta ei käsittääkseni pysty säätämään.
Mikko Kankaanpää
13.05.2004 23:09:54

eiköhän mesat ole joitain maailman parhaista vahvistimista laatunsa ja ominaisuuksiensa suhteen.

Ominaisuuksien mukaan ovat kyllä monipuolisia.

Mutta rakenne:
http://acplink.com/chassis/display.aspx?curpage=91
http://acplink.com/chassis/display.aspx?curpage=33

verrattuna vaikka orangeen.
http://acplink.com/chassis/display.aspx?curpage=74
DR Z
http://acplink.com/chassis/display.aspx?curpage=81
65 vuoden fenkku
http://acplink.com/chassis/display.aspx?curpage=1

Kuvista voidaan päätellä jotain...

Ei sillä että eroasi kovasti monista nyky vahvistimista kuten peaveyt, uusimmat halpis fenkut tms. mutta nämä ovatkin sitten ihan eri hinta luokassa.

Mikko
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)