Muusikoiden.net
20.04.2024
 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Onni onnettomuudessa
1 2
kekkuliheikki
05.12.2013 22:04:02
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Meinasi menna hieman hermot.
 
Tulin toista kotiin. Talossa kaynyt varkaita. Molemmat kylpyhuoneet kaannetty mullinmallin. Hakeneet koruja. Vittu mika sotku. Soitin kytat paikalle ja vaimon pitaa tehda inventaario huomenna ja katsoa mita koruja on lahtenyt. Luojan kiitos meilla ei ole mitaan arvokkaita koruja talossa eika kultaa. Ja mika tarkeinta..
 
KAIKKI KITARAT JA KITARAKAMAT OLI TALLELLA.
 
Mutta pisti kylla vihaksi. Vittu mita paskoja sita maailmaan mahtuu. Poliisi epailee romanialaisia. Olivat saaneet kiinni viime viikolla pari.
 
En allekirjoita.
Jucciz
05.12.2013 22:05:26 (muokattu 05.12.2013 22:06:48)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Huh!
 
Hetkinen, missäs sää nykyään majailet ja mihin aikaan päivästä roistot hoitivat "keikkansa"?
 
Hyvä, että soittokamat säästyivät. Nyt valokuvat ja sarjanumerot kaikista laitteista jemmaan (jos ei ole jo) ja ehkäpä myös hieman paremmat lukot ja/tai tiukempi kulunvalvonta, eiks je!
 
Jos kevyen musiikin nuotinkirjoitus ja komppilaput kiinnostavat, tutustu ihmeessä sivustooni: Lappu soimaan!
phiit
05.12.2013 22:07:32
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

kekkuliheikki: Meinasi menna hieman hermot.
 
Tulin toista kotiin. Talossa kaynyt varkaita. Molemmat kylpyhuoneet kaannetty mullinmallin. Hakeneet koruja. Vittu mika sotku. Soitin kytat paikalle ja vaimon pitaa tehda inventaario huomenna ja katsoa mita koruja on lahtenyt. Luojan kiitos meilla ei ole mitaan arvokkaita koruja talossa eika kultaa. Ja mika tarkeinta..
 
KAIKKI KITARAT JA KITARAKAMAT OLI TALLELLA.
 
Mutta pisti kylla vihaksi. Vittu mita paskoja sita maailmaan mahtuu. Poliisi epailee romanialaisia. Olivat saaneet kiinni viime viikolla pari.

 
Osanotto, paskaa kun tollasta sattuu :(
 
kekkuliheikki
05.12.2013 22:14:18
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Perkele Etela-Ranskassa ja keskella kirkasta paivaa tapahtui.
 
Huomenna lahti kamat kuvaukseen. Opitaan tamakin nakojaan kantapaan kautta. Paatin myos myyda kaiken ylimaaraisen nyt pois. Pitaa vahan realisoida tuota kamaa rahaksi. Lahti loputkin hevikepit torille.
 
Mutta kyllapas vituttaa. Se on se ajatus, etta joku paska on taalla tonkinut.
 
En allekirjoita.
MrGuitarrica
05.12.2013 22:44:22
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ei helkkari äijä... Osanottoni. Täytyy sanoa, että oli varmasti helkutin tyhmiä ryöstäjiä, jos kiraravehkeet jätti :0
Pärjäile!
 
Nikkels
Kontiak
05.12.2013 23:34:34 (muokattu 05.12.2013 23:35:25)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

kekkuliheikki: KAIKKI KITARAT JA KITARAKAMAT OLI TALLELLA.
 
Poliisi epailee romanialaisia.

 
Eivät tainneet kuitenkaan olla pelimanneja?
 
Otsikointi sääh.
 
---> Le Takki
 
"If you dig it, you must learn it." http://www.truthinshredding.com
blaekie
05.12.2013 23:38:38
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Marseille ? , no eiköhän siellä Etelä-Ranskassa ole ollut ihan perinteisesti omastakin takaa niitä roistoja. Näin ainakin Antibes, Nizza linjalla joskus
 
Nii onkii ... vai oliko sittenkään .. ja jos onkii , nii entäs sitten ... ja mitä se sulle kuuluu.. ja jos kuuluukin , niin syytön mä siihen oon.
kekkuliheikki
05.12.2013 23:41:01
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

blaekie: Marseille ? , no eiköhän siellä Etelä-Ranskassa ole ollut ihan perinteisesti omastakin takaa niitä roistoja. Näin ainakin Antibes, Nizza linjalla joskus
 
Montpellier.
 
Taalla on omasta takaa manneja vaikka muille jakaa. Rumba gitane soi vaan.
 
En allekirjoita.
rheinone
05.12.2013 23:50:24
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kaaaalm daun, bro!
 
Vakuutusyhtiö hoitaa.
 
Laulava Kylätohtori
06.12.2013 08:44:26
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

No jo on paskamaista. Eniten tuossa taitaa vituttaa se, että ulkopuoliset rosmot ovat tonkineet omaa kämppää. Kodinraiskaus, prkl!
 
Onneksi kitarat sentään jätettiin rauhaan...
 
Gyl sunkka maar oikke met trasikoittim bisi Vanha Rauma iha vaa aikanguluks.
kekkuliheikki
06.12.2013 09:53:20
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kitarakamoista viis. 1996 Chateauneuf Du Pape oli jatetty!!!!!
 
Nyt oli todellinen katastrofi lahella.
 
En allekirjoita.
LesPaul70
06.12.2013 12:39:35
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

kekkuliheikki: Perkele Etela-Ranskassa ja keskella kirkasta paivaa tapahtui.
 
"Ammattilaiset" hoitaa homman keskellä päivää. Suomessa klo 9-14 murtoveikkojen vakkariaikaa: aikuiset töissä, penskat koulussa/päivähoidossa, eivätkä naapuritkaan kiinnitä päiväsaikaan huomoita viereisen asunnon kolinoihin.
 
Mikä biisi? http://muusikoiden.net/dyn/users/83923.jpg
Jos tunnistat, laita pikaviesti!
oksatboys
06.12.2013 13:58:05
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

LesPaul70: "Ammattilaiset" hoitaa homman keskellä päivää. Suomessa klo 9-14 murtoveikkojen vakkariaikaa: aikuiset töissä, penskat koulussa/päivähoidossa, eivätkä naapuritkaan kiinnitä päiväsaikaan huomoita viereisen asunnon kolinoihin.
 
Työhaalarit niskaan ja pakulla sit karkuun. Ei kukaan epäile mittään, jos päiväsaikaan käy sorkkaraudan kanssa rapussa kolistelemassa.
 
Sanotaan että soundi lähtee sormista... no mulla se on kai jo sitte lähtenyt.
kekkuliheikki
06.12.2013 14:59:22
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mina nain yolla unta, etta olin saanut varkaan kiinni. Olin kaarinyt sen olohuoneen mattoon ja hakkasin golfmailalla.
 
En allekirjoita.
KooAa
06.12.2013 15:35:15
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Heikki onnettomuudessa.
 
It ain't what you do, it's how do you do? Ketoon, peipi, ketoon. Nothing Toulouse. Turbomaha. Rock'n'troll.
Gary the pine
07.12.2013 19:31:42
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

kekkuliheikki: Mina nain yolla unta, etta olin saanut varkaan kiinni. Olin kaarinyt sen olohuoneen mattoon ja hakkasin golfmailalla.
 
Tota on tullut monesti mietittyä, että millanen ylilyönti tulis suoritettua, kun yöllä heräis siihen että joku nisti tai muu yhteiskunnan tukipilari tonkis omassa olohuoneessa. Ei välttämättä jäis pelkkään mattoon käärimiseen ja poskelle taputteluun...
 
Gabe
07.12.2013 20:48:23
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Gary the pine: Tota on tullut monesti mietittyä, että millanen ylilyönti tulis suoritettua, kun yöllä heräis siihen että joku nisti tai muu yhteiskunnan tukipilari tonkis omassa olohuoneessa. Ei välttämättä jäis pelkkään mattoon käärimiseen ja poskelle taputteluun...
 
Mulle kävi näin jokunen vuosi sitten, ei ollut kiva herätys. Tyyppi oli kiikkunut kerrostalon toiseen kerrokseen kun oli jäänyt kesällä parvekkeen ovi raolleen. Pienen painin jälkeen se pääsi irti ja loikkasi alas parvekkeelta kuin aitahyppääjä. Sai saaliikseen 5e, röökiaskin, vanhaksi menneen nakkipaketin ja murtuneen nilkan. Ei jää kyllä yhtään kiva olo tuollaisesta, monta vuotta tarkistin ovet aika neuroottisesti.
Myrkky Nuoli
09.12.2013 10:07:30
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Gabe: Mulle kävi näin jokunen vuosi sitten, ei ollut kiva herätys. Tyyppi oli kiikkunut kerrostalon toiseen kerrokseen kun oli jäänyt kesällä parvekkeen ovi raolleen. Pienen painin jälkeen se pääsi irti ja loikkasi alas parvekkeelta kuin aitahyppääjä. Sai saaliikseen 5e, röökiaskin, vanhaksi menneen nakkipaketin ja murtuneen nilkan. Ei jää kyllä yhtään kiva olo tuollaisesta, monta vuotta tarkistin ovet aika neuroottisesti.
 
Hyi helvetti. Sori vaan, mutta lopputulemalle ei pysty olla naurahtamatta, vaikka itse tapahtuma on kammottava :D
 
Gabe
09.12.2013 11:09:32
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Myrkky Nuoli: Hyi helvetti. Sori vaan, mutta lopputulemalle ei pysty olla naurahtamatta, vaikka itse tapahtuma on kammottava :D
 
Kyllähän tuolle voi jo näin muutaman vuoden jälkeen vähän nauraakin. :D
pappasfin
09.12.2013 11:17:29 (muokattu 09.12.2013 11:25:29)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tuo on hankala paikka, jos esim. yöllä herää kotona kun joku on sinne murtautunut. Hankalaksi sen tekee moni asia kuten, että yhtään ei saisi käyttää liikaa väkivaltaa henkilön poistamiseksi kotoaan ja mitenköhän sekin on mahdollista jos murtautuja on sellaisissa aineissa, ettei se edes kipua tunne.
 
Lisäksi jos roisto pistää hanttiin ja on vaikka päätä pidempi niin ei siinä hirveesti millään hellillä konsteilla äijää taltuteta ja siinä on omat vaaransa ja menee helposti lain mukaiseksi "ylilyönniksi" hätävarjelu. Toisaalta visiin lakituvassa näissä huomioidaan, että kyse on kuitenkin kodissa tapahtuvasta asiassa, joten oikealla tulkinnalla voidaan "jättää huomioimatta" jokin seikka kun katsotaan tilanteen olleen niin paha, että olisi kohtuutonta noudattaa kyseistä lain kohtaa.
 
Mutta pirun paha se on tosissaan taltuttaa rosmo kotoaan, jo ihan siksikin, että oma ja perheen jäsenten henki on vaakalaudalla riippuen siitä rosmon toimistakin.
 
Pienempi paha se on tietysti pistää rosmo Honkanummelle kuin joutua sinne itse.
 
Edit: Tuli sellainenkin asia mieleen, että onkohan kukaan ottanut sellaista lähestymistapaa käytännössä, että kun rosmo tulee kotiin niin kysyy siltä kaikessa rauhassa hymyissä suin, että "haluatkos kupin kahveeta, mä voin keittää"
 
Hölmöstyisköhän se murtomies kun heittäytyis täysin pehmeälle linjalle ja tarjoais kahvit ja pullat :D
Jospa se murtomies aukaisis sydämmensä ja syitä miksi haluaa rosmota ja lopuksi itkisi olkapäätä vasten, ettei voi sinua ryövätä kun sä osoitat äärimmäistä lähimmäsen rakkauta häntä kohtaan ja lupaa parantaa tapansa.
 
Ehkä tuo on vaan toiveajattelua mutta kenties jokin siemen siinä voisi itää kun kohteleekin rosmoa täysin poikkeavalla tavalla ;D
 
Tosin aika kylmä hermonen pitää olla, että tajuaisi vetää täysin poikkeavan lähestymistavan unihiekat silmillä keskellä yön pimeyttä.
 
PappaSFin
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «