Mental_Schok0_Gummi 26.11.2013 22:06:32 | |
---|
Tällä hetkellä niitä on tasan 4 kpl. Uusin tulokas on X-sarjan Washburn. Takamikki tupla, muut single-coil. Bodi on musta, kuinkas kumma... Kun kasvat isoksi, niin ymmärrät, että kysymys: "Kumpi on parempi, Marshall vai Behringer", on turha... |
Funkånaut 27.11.2013 01:53:18 | |
---|
Tarttis varmaan joskus saada kaikki käsiin samaan aikaan ja laskea ne. Varmaan jotakin yhdeksän luokkaa, kun lasketaan sähkikset ja akustiset yhteen. Oli kevyesti dorka olo, kun ulisin siinä sisäisesti yrittäen samalla kamppailla todellisuuden rajat rikkovaa aamuheijaria hirveessä jysärissä vessanpöntön suuntaan. - Kitaravirtuaali
Kuuntelen |
FBJ 27.11.2013 07:53:24 | |
---|
7 jos oikein muistan ja 3 bassoa tehään lista niin muistaa, vaihtuvuus kun on ollut vuosien varrella huomattavaa. -Jackson slattxmg3-7 -Jackson RR3 -Jackson Dinky professional -Jackson Kelly JS32 Akkarit -Fender cd100 12-string -Ibanez AEL 20e -Lucky 7 Bassot Fender AMSTD precision Esp Ltd B-105 ja joku mikälie akkaribasso |
phiit 27.11.2013 08:02:24 (muokattu 27.11.2013 08:02:44) | |
---|
5 sähkö, 3 akustista, 2 bassoa + mandolini ja ukulele |
Laulava Kylätohtori 27.11.2013 08:51:11 | |
---|
2 stratoa, 1 tele ja akustinen Höfner. Stratot ovat mukavan erilaisia ja molemmille on oma käyttötarkoituksensa. Tele on kiva omistaa ja sinänsä hyvä kitara, mutta soundillista käyttötarkoitusta ei ole vielä löytynyt, joten enimmäkseen viettää aikaansa kotelossa. Sääli, koska kyllä hyvä kitara kaipaisi enemmän soittoa. Höfnerillä, kuten muillakaan akustisilla, en ole koskaan tehnyt mitään... Uusin tulokas (vielä matkalla) on puoliakustinen Tokain ES-60 Gibsonin mikeillä. Saa nähdä, löytääkö se oman sektorinsa soundillisesta onnenpyörästä, vai onko senkin kohtalo ohi-sektori (kuten lespalle kävi)... Ihme juttu, kun mikään muu kuin strato ei toimi omissa käsissä kunnolla... Gyl sunkka maar oikke met trasikoittim bisi Vanha Rauma iha vaa aikanguluks. |
Tomtom 27.11.2013 09:52:03 | |
---|
Kaks akkaria (nailon ja steel) ja kolome sähkistä (kaks stratoa ja 335). Joku kiva härösähkis olis kiva. Sit ku kasvan aikuiseks ajattelin ostaa taas PRS:n ja Gretshin White Falconin. Pervoa mutta totta. "Jos tämä jatkuu pahasti, joudutaan menemään instanssiin." - Lasse Mårtensson |
Vihapiirakka 27.11.2013 10:00:45 | |
---|
3 sähkistä joista yksi on toistaiseksi soittokuntoinen, yksi akustinen ja yksi basso. Toinen basso ja neljäs kitara rakenteilla. Ja aivan, vielä noiden lisäksi ukulelen omistan, hetken päästä jo toisenkin. |
PIM 27.11.2013 10:59:29 | |
---|
Tarkistuslaskennan tuloksena sähköiset ja akustiset yhteensä: 17 kpl En tyytynyt tavanomaiseen. |
kekkuliheikki 27.11.2013 11:08:21 | |
---|
En allekirjoita. |
korvaoo 27.11.2013 13:35:52 | |
---|
pari sähkäriä kotona ja yks töissä, seinällä melki oma akustinen ja sängyn alla yks basso. paria kepakkoa tekis vielä mieli, mutta onneks rahat meni toviks parempiin tarkotuksiin... (perämoottoriin) kaikki paitsi on turhaa. |
Laulava Kylätohtori 27.11.2013 13:37:44 | |
---|
korvaoo: pari sähkäriä kotona ja yks töissä, seinällä melki oma akustinen ja sängyn alla yks basso. paria kepakkoa tekis vielä mieli, mutta onneks rahat meni toviks parempiin tarkotuksiin... (perämoottoriin) Yksi töissä? Mielenkiintoista.... Gyl sunkka maar oikke met trasikoittim bisi Vanha Rauma iha vaa aikanguluks. |
Muovinen 27.11.2013 13:39:55 (muokattu 27.11.2013 14:49:11) | |
---|
Laulava Kylätohtori: Yksi töissä? Mielenkiintoista.... Minä oon vähäsen kateellinen näille jotka pystyy pitämään kitaraa jossain toimistossa yms. Vaikka periaatteessa mun musahuone kotona on myös mun valokuvaukseen liittyvä työhuone... mutta ei sitä lasketa. On-Topic-Edit: lukumäärä taitaa olla 7. edit: niitä onki 9 mutta kohta taas vain 8. |
jniska 27.11.2013 14:12:22 | |
---|
9. Virhe! Tyhjä tai liian lyhyt kirjoitus! Tarkkoa hommoa, melekein ku lietteen ajo iliman perälautoa. |
korvaoo 27.11.2013 14:31:08 | |
---|
Laulava Kylätohtori: Yksi töissä? Mielenkiintoista.... tämmöseen aikaan kun oppilaitosten ict tuessa ei juurikaan tapahdu, tulee soiteltua huomattavasti enempi töissä, mitä kotona. Tahti toki muuttuu mitä lähemmäs joulu ja jakson vaihde tulee... Privaattikonttori tosiaan on kyllä melko rok :) kaikki paitsi on turhaa. |
KooAa 27.11.2013 15:23:47 | |
---|
8 kappaletta, eikun kitaraa. It ain't what you do, it's how do you do? Ketoon, peipi, ketoon. Nothing Toulouse. Turbomaha. Rock'n'troll. |
JaaGeRMaisTeR 27.11.2013 15:30:36 | |
---|
Kolme kitaraa. |
sepisti 27.11.2013 15:43:26 | |
---|
http://www.youtu.be/L5gGjlyzxfo |
Volle 27.11.2013 15:49:58 | |
---|
Volle: No pärjäis helposti. Mut kivahan se on, että eri reeniksillä on kitarat ja vahvistimet valmiina. Topikin innoittamana itekin ihan laskin, että tällä hetkellä mulla on 9 kitaraa ja 3 bassokitaraa. Yllätyin. Luulin, että niitä oli vain muutama. Näemmä reilu vuosi sitten laskin väärin, koska nyt sain tulokseksi 10 kitaraa ja 3 beissiä, jotka on kyllä kaikki hommattu ennen edellistä postausta. Ilokseni olen huomannut, että kamarumba on iän myötä (?) hieman hellittänyt. En ole varmaankaan pariin vuoteen hommannut uutta kitaraa tai soittolaitetta. Samalla ilmeisesti muisti pätkii, kun välillä reenikämpällä jotakin efektipurkkia tms. etsiessään voi törmätä kitaraan ja todeta: "ai niin mulla on tämmönenkin. taidampa soittaa tänään tällä". |
|
warlock 27.11.2013 20:18:39 | |
---|
Taitaapi olla kymmenen kitaraa ja 1 basso tällä hetkellä. Vähän aikaa sitten kitaroita oli 15 mutta osa on pistetty kiertoon ja kokoelmaa harvennetaan edelleen. BCRich mockinbird exotic classic Jackson PS-4 Dean razorback V explosion Kramer Assault Yuesen (kimppatilattu pääkallo strato) RR-kelo (Ite väkerretty) SS Jem tyyppinen Palapeli ibanez Radix Explorer tyyppinen Harley Bentton junior strato Washburn basso Nii ja yks nylon kielinen akustinen jossain päin maailmaa lainassa. Ei ettenkö minä olis sitä osannu soittaa vaan ku tuli ajatus katkos... |