pwallin 12.05.2004 15:40:49 | |
---|
Onko joku kuullut missään nopeaa sahausta/demppausta matalalla vireellä (vähintään C-vire) joka ei mene mössöksi ja silti toimii myös pitempään soivilla soinnuilla ilman soundin/säröasetusten vaihtamista? Minä en, mutta kiinnostaisi jos sellainen ihme on olemassa.. Kyllä, se olen minä kuten arvasitkin... |
Hirvi 12.05.2004 15:48:51 | |
---|
Jos itse kitarasta lähdetään, niin baritonikitara auttaa tuossa. Säröjäkin on monenlaisia, jotkut toimii toisia paremmin matalavireillä. Rokkaa kuin hirvi! |
Locrian 12.05.2004 15:51:31 | |
---|
Ja kompuraa/geittiä väliin.Tarkka temppaus ja hyvällä maulla mietitty särö. I hate eatin' vegetables...
Can't swallow the wheelchair... |
lapio 12.05.2004 15:53:26 | |
---|
Onko joku kuullut missään nopeaa sahausta/demppausta matalalla vireellä (vähintään C-vire) joka ei mene mössöksi ja silti toimii myös pitempään soivilla soinnuilla ilman soundin/säröasetusten vaihtamista? Minä en, mutta kiinnostaisi jos sellainen ihme on olemassa.. Strapping young ladin levyillä sahataan suht matalassa vireessä. Olisiko C tai jopa H. |
Numbie 12.05.2004 16:18:47 | |
---|
Strapping young ladin levyillä sahataan suht matalassa vireessä. Olisiko C tai jopa H. Avoimessa C-duurivireessä taitaa Townsend pitää kitaraansa. |
pimp 12.05.2004 16:53:10 | |
---|
Onko system of a downin vire cee vai mika? Minun korvaan kuulostaa hyvalta. Eli humbukkerit ja marshall (mode four nykyaan?) toimii edelleen. |
trih 12.05.2004 19:30:25 | |
---|
Onko joku kuullut missään nopeaa sahausta/demppausta matalalla vireellä (vähintään C-vire) joka ei mene mössöksi ja silti toimii myös pitempään soivilla soinnuilla ilman soundin/säröasetusten vaihtamista? Minä en, mutta kiinnostaisi jos sellainen ihme on olemassa.. Entombed: Clandestine. C-vire, ei dropped käsittääkseni. "I remember when I told my parents that I was quitting my job to build a life-size Millenium Falcon. My parents were pissed and I remember my Dad saying, how are you going to build a falcon. You don't even know how to use any tools." - Dennis Ward |
Explorer 12.05.2004 19:51:08 | |
---|
Machine Headin uusin levy, ei kilpailua. Järkyttävän hyvät kitarasoundit, ja H-vireessä veivaavat. Levy on äänitetty 25.5" -skaalaisilla kepeillä (ESP F-sarjalainen ja Jackson RR), ja ainakin toisella kitaristilla oli käytössä EMG:n mikit ja 5150-nuppi. Kunnon hevimättöä! Rust in peace. |
trih 12.05.2004 19:58:16 | |
---|
Ainiin ja Carcassin uran puolivälin tuotanto kun soundit parani. B-vireessä kunnon sahausta, riffittelyä ja sooloilua. Vetivät Ibanezeilla (25,5" skaala). "I remember when I told my parents that I was quitting my job to build a life-size Millenium Falcon. My parents were pissed and I remember my Dad saying, how are you going to build a falcon. You don't even know how to use any tools." - Dennis Ward |
maggot 12.05.2004 20:00:44 | |
---|
Nile : Amongst the catacombs of nephren ka, black seeds of vengeance ja in their darkened shrines. A-vireellä mennään ja mun mielestä saundit pysyy todella hyvinä huolimatta matalahkosta vireestä. "reality is a very fragile thing after all..." |
sarkjan 12.05.2004 20:13:13 | |
---|
Nile : Amongst the catacombs of nephren ka, black seeds of vengeance ja in their darkened shrines. A-vireellä mennään ja mun mielestä saundit pysyy todella hyvinä huolimatta matalahkosta vireestä. Meinasin ehdotta Nileä, mutta mielestäni siinä menee kyllä mössöksi välillä..vaikka muuten kyllä on hyvä. Mites olis Meshuggah? esim. 'Destroy Erase Improve' -levyn perusteella. c|-ò-ô| |
maggot 12.05.2004 20:18:42 | |
---|
Meinasin ehdotta Nileä, mutta mielestäni siinä menee kyllä mössöksi välillä..vaikka muuten kyllä on hyvä. No, ehkä joskus vähän.. ; ) Tosiaan, erittäin hyvää death meininkiä kyllä ko. orkesteri veivaa. "reality is a very fragile thing after all..." |
Snowblind 12.05.2004 20:44:22 | |
---|
Bal-Sagoth! Hurjan tiukkaa ja välillä nopeaakin riffittelyä C-vireellä ja baritonikitaroilla. |
Sintti 12.05.2004 21:10:03 | |
---|
Onko system of a downin vire cee vai mika? Minun korvaan kuulostaa hyvalta. Eli humbukkerit ja marshall (mode four nykyaan?) toimii edelleen. Taitaapa olla dropped-c#... Kyllähän se hyvältä kuulostaa... :) Humppaa taikka kuole...^_^ prkl... Käykää kattomassa kaverini kitaraa osoitteessa koti.mbnet.fi/erkkakar . Tunnettiin suurta tarvetta modaus projektiin... x) |
moottorisaha 12.05.2004 22:35:52 | |
---|
Entombed: Clandestine. C-vire, ei dropped käsittääkseni. mitä eroa on C-vireellä ja dropped-C-vireellä? |
trih 12.05.2004 22:44:21 | |
---|
mitä eroa on C-vireellä ja dropped-C-vireellä? "C-vire"= Viritetään konserttivireestä kaksi kokosävelaskelta alaspäin kaikki kielet "Dropped C"= Viritetään kitara kokonaisen sävelaskeleen alaspäin ="D-vire". Tämän jälkeen matala D viritetään vielä alas C:hen. "I remember when I told my parents that I was quitting my job to build a life-size Millenium Falcon. My parents were pissed and I remember my Dad saying, how are you going to build a falcon. You don't even know how to use any tools." - Dennis Ward |
MattiAuer 12.05.2004 22:45:03 (muokattu 12.05.2004 22:45:30) | |
---|
mitä eroa on C-vireellä ja dropped-C-vireellä? Se, että dropped-vireillä soittavat vain lapsena päälleen pudonneet. (Anteeksi, töissä sata tuntia viikossa ja huumori on kuivaa..) Edit: Ja myöhästyinkin vielä vittuiluineni. Säälittävää. "Uniikki unikorni olikin korni koni!"
.m. |
Imper 13.05.2004 00:02:15 (muokattu 13.05.2004 00:02:40) | |
---|
Se, että dropped-vireillä soittavat vain lapsena päälleen pudonneet. (Anteeksi, töissä sata tuntia viikossa ja huumori on kuivaa..) Oho, mun ennätys muusikoiden.nettiä viikossa on vaan reilut 50h! Everyone is a per-son |
Taitaapa olla dropped-c#... Kyllähän se hyvältä kuulostaa... :) Ei kyllä se on se dropped-C. Ainaskin Toxicity-levyllä. "I ain't givin' you no three fitty you goddamn Loch Ness Monster! Get your own goddamn money!"
Möö. |
Torniojaws 13.05.2004 00:26:25 (muokattu 13.05.2004 00:29:53) | |
---|
Fear Factory - 7-kielinen vakio / A-vire Meshuggah - 7-kielinen vakio / F-vire (8-kielinen) Decapitated - 7-kielinen (tietääkseni) Dew-Scented Devin Townsend / SYL - Avoin C / AAAGBE / CGCGCE (riippuen levystä) Kuuntelehan nuita aluksi A boon I ask thee, mighty shade, within this circle I have made, make me a werewolf strong and bold, the terror alike of young and old. |