Aihe: Viulu / haluavatko soitinliikkeet lainkaan uusia asiakkaita?
1
Jaava
14.11.2013 03:50:08 (muokattu 14.11.2013 03:52:57)
Valitse jousi, jolla soittaminen tuntuu hyvältä. Valitse kielet kokeilemalla, mikä itselle toimii parhaiten. Jätä tallan miettiminen sille ammattilaiselle. Käytännössä: älä aloita kamarunkkausta jousisoittimien kanssa ennen kuin osaat itse arvioida, mikä toimii.
"Katastrofien ei pitäisi kestää näin kauan, haluan aamiaista!"
nisumaka
18.11.2013 09:46:45
jonkin verran oppitunteja

Kysäisepä opettajaltasi. Hän varmaankin osaa antaa hyviä neuvoja.

Itse en ole soittanut viulua, mutta kontraa. Samoja kokemuksia mulla. Kun kerroin soittavani pizzicato ja jazzia, niin hyvä ettei alettu haistattelee mulle. Hartsit myi, ja edellisestä virkkeeästä näkee, että niin ei olisi pitänyt tehdä. Näppäile siinä sitten jazzia, kun kielet on hartsista tahmeat, Lopulta mä päädyin ratkaisuun, että soitan vain sähköbassoa.
Janus
18.11.2013 12:26:18
nisumaka: Näppäile siinä sitten jazzia, kun kielet on hartsista tahmeat, Lopulta mä päädyin ratkaisuun, että soitan vain sähköbassoa.

http://i.imgur.com/1KsMK.gif

Siis laitoitko hartsia sormiin vai basson kieliin/otelaudalle?
nisumaka
18.11.2013 12:30:57 (muokattu 18.11.2013 12:34:45)
No kyllä mä nyt laitoin jouseen sitä hartisia ja siitä sitä sitten tuhriintu niihin kieliin. Mutta joo, se oli vuosia sitten kokeilu, mulla olisi ollut jonkin verran keikkaa kontran kanssa, ja tein kokeen. Hankin sellaisen Pallantino sähkökontran, jonka sitten myin jousineen. Oiskohan innostusta kestänyt sellaiset 6 kk.
NeliX4
05.12.2013 21:39:46
Koita liittyä johonkin paikalliseen orkesteriin. Siellä on kohtalotovereilta kiva haastella.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)