DooMTroopeR: Sarko muuten taitaa olla Sinisalo...Kirjoitustyyli on ainakin sinnepäin. No ihan varmasti...eikös se pistetty jo takasin poseen. e. myönnettäköön että kyllähän toi natsipuuhastelu aiheutti itseltä monta asiatonta ja ajattelematonta kommenttia mitkä nyt ei olleet millään tasolla hauskoja. Pahoittelut tästä. |
Old Joe 30.10.2013 21:32:00 | |
---|
Täytynee tässä pyytää ihan julkisesti anteeksi. Enpä arvannut minkä laiseen herhiläis pesään sohaisin, kun sanoin Sinisalon olevan sairas ja siksi laitettava pakkohoitoon. Pyydän nöyrästi anteeksi. Olen kyllä edelleen sitä mieltä, että vankila ei herran huijaus yrityksiä pysäytä, muuta kuin siksi aikaa, kun on kiven sisällä. Kyllä minä tiedän etten tiedä, mutta ethän sinä sitä tiedä. |
Alex_K 31.10.2013 05:31:53 | |
---|
Eikö kannattaisi ajatella etukäteen sanomisia, ettei tarvi jälkikäteen pahoitella. Omasta mielestä nuo on lähinnä naurettavia "uhkauksia" nämä "saunan taakse ja oman käden oikeutta saatana. Hakata pitäis." Ehkä ensi kerralla pidätte kiukun sisällä ja mietitte hetken, miltä kirjoituksenne näyttää ja kuulostaa. Asialliselta vai räkkyävältä teiniltä, jolla on angstia turhankin paljoa. |
phiit 31.10.2013 08:22:30 (muokattu 31.10.2013 08:41:40) | |
---|
Tehän jaksoitte aktiivisesti vetää keskustelun yli äyräiden.. natsit ja rasistit ovat pelkkää ihmisjätettä, kannattaa miettiä kahteen kertaan haluaako kumpaakaa leimaa itelleen? |
Sarko 31.10.2013 10:24:51 | |
---|
DooMTroopeR: Sarko muuten taitaa olla Sinisalo...Kirjoitustyyli on ainakin sinnepäin. Juupa juu :) Melkein imartelee kun tällaiseen Sinisalon kaltaiseen "julkkikseen" verrataan... "You know the whole deal with tearing down the old to make room for the new? Well, music isn't city planning." - Grant Hart |
PeetuXD 09.07.2015 20:02:36 | |
---|
Nostetaan aihe, koska kyseinen jätkä kusetti multa pienen summan rahaa myyntipalstalla. Olin ostamassa polttimoita. Olkaa siis varovaisia tällä hetkellä. |