Aihe: Huijari liikkuu Muusikoiden.netissä
1 2 3 4 58 9 10 11 12 13 14
reative
30.10.2013 12:42:03
phiit: Ei mennä tuollekaan linjalle, ulkomaalaiset haluavat tehdä duunia ja tekevät duuninsä hyvin, ovat siis täysin samalla ansaitulla tasolla yhteiskunnassa. Rasismi on täysin idioottimaista touhua.

Tilanne on semmonen että ennemmin mä ne suomen työpaikat suomalaisille soisin kuin ulkomaalaisille.
Kivijalka
30.10.2013 12:42:19
Hyvin teillä näyttäis natsaavan.
"Every person with screen time knows some form of martial art, and most of them can solo like Van Halen. This is the way the world should be!"
phiit
30.10.2013 12:43:05 (muokattu 30.10.2013 12:44:29)
reative: Tilanne on semmonen että ennemmin mä ne suomen työpaikat suomalaisille soisin kuin ulkomaalaisille.

Perusteet? Työtä sille joka haluaa sitä tehdä, etniseen taustaan katsomatta. Eikö tummaihoinen suomen kansalainen ole suomen kansalainen?
cosmosdeath
30.10.2013 12:44:40
phiit: Perusteet? Työtä sille joka haluaa sitä tehdä, etniseen taustaan katsomatta.

Jos niille suomalaisille kuitenkin ensin? Jos työpaikkoja jää yli niin sitten voi ottaa muualta. Suomessakin on työttömiä jotka haluaisivat töihin.
Japan hairstyle techno ok!
phiit
30.10.2013 12:46:07 (muokattu 30.10.2013 12:47:12)
cosmosdeath: Jos niille suomalaisille kuitenkin ensin? Jos työpaikkoja jää yli niin sitten voi ottaa muualta. Suomessakin on työttömiä jotka haluaisivat töihin.

Johtuisikohan myös ehkä siitä että esim virolaiset tekevät sen duunin paljon paremmin ja tehokkaammin ja halvemmalla mitä suomalaiset, jos puhutaan vaikka raksahommista. Itse kannatan ehdottomasti tässä tapauksessa että työ sille joka sitä haluaa tehdä ja tekee sen hyvin. Suomalainen työmotivaatio kun jossain kohdin ontuu ja pahasti. Koskee osittain myös musapuolta.
Numb
30.10.2013 12:46:46 (muokattu 30.10.2013 12:47:52)

reative: Tilanne on semmonen että ennemmin mä ne suomen työpaikat suomalaisille soisin kuin ulkomaalaisille.

Näin tuntuvat työnantajatkin ajattelevan: http://www.ammattinetti.fi/artikkel … AECF73732320432B43701050F?link=true

Ja tää taas reative: ...heitetään ulkomaalaiset mäkeen täältä ja niiden tilalle suomalaiset työttömät. ei vaan toimi näin.
Sävelet ja sanat, kitara ja laulu: Dunnet Head
reative
30.10.2013 12:48:11 (muokattu 30.10.2013 12:49:33)
phiit: Johtuisikohan myös ehkä siitä että esim virolaiset tekevät sen duunin paljon paremmin ja tehokkaammin ja halvemmalla mitä suomalaiset, jos puhutaan vaikka raksahommista. Itse kannatan ehdottomasti tässä tapauksessa että työ sille joka sitä haluaa tehdä ja tekee sen hyvin. Suomalainen työmotivaatio kun jossain kohdin ontuu ja pahasti.

Jaa, sähköalalla menee kyllä sillai että ekana tulee virolaiset sun muut venäläiset ja sitten korjataankin kuukausi niitten jälkiä..enkä ole kovin monelta vastaavalta tai rivitimpuriltakaan kuullut moista mitä sanoit.

e.v*ttu mä vihaan tätä lumiaa...
phiit
30.10.2013 12:49:52 (muokattu 30.10.2013 12:50:12)
reative: Jaa, sähköalalla menee kyllä sillai että ekana tulee virolaiset sun muut venäläiset ja sitten korjataankin kuukausi niitten jälkiä..enkä ole kovin monelta vastaavalta tai rivitimpuriltakaan kuullut moista mitä sanoit.

e.v*ttu mä vihaan tätä lumiaa...

Lumia = suomalaista "laatu"työtä ;)
mpekkanen
30.10.2013 12:56:31
reative: Tiedätkö miksi? Koska sotaa käydessä Saksa teki liian isoja ja laajoja hyökkäyksiä. Jos saksa olisi puollustanut vähän enemmän sen sijaan että hyökkää ja olisivat pitäneet sen yhden idiootin aisoissa joka vei ydinpommin ohjeet jenkeille, niin tilanne olisi ollut toinen.

Kyllä....

Saksahan kävi sotaa Neuvostoliittoa vastaan ja samalla littoutuneita esim. (Yhdysvallat ja Englanti), eipä siinä paljoa ole väliä hyökkääkö vai puolustaako kun puolet maailman väestöstä on toisella puolella kuin Saksa.

Mutta olet varmaan iloinen koska Hitlerin suursaksa on EU:n myötä oikeastaan nykyään täysin totta, mihin hän pyrki. Harmi vaan, että joudumme tukemaan talouksia jotka heikommin pärjää. Sehän ei kyllä arjalaiseen ajattelutapaan ainakaan alkujaan kuulunut,mutta nyt olemme maassa jossa suurimmat päätökset tehdään juurikin Saksassa.

Onneksi kuitenkin ihmisarvoa pidetään enemmän arvossa kuin silloin kun se sinun mielestäsi toimi saksassa.
Saksassa lähti muuten keskitysleireille paljon muitakin ihmisiä kuin juutalaisia. Oletko ihan varma, ettet sinä tai kukaan sukulaisesi tai ystäväsi olisi joutunut sinne?
Laulava Kylätohtori
30.10.2013 12:59:35
FensonGibder: Onko tämä mututuntumaa, vai tutkimustulos?

Perustuu empiriiseen havainnointiin useilla eri työpaikoilla. On ihmisiä, jotka ovat ahkeria ja tekevät paljon töitä sekä on ihmisiä, jotka eivät tee muuta kuin pitävät taukoja ja puuhastelevat jotain. Molemmissa ryhmissä on tupakoivia ja tupakoimattomia.

Ihmisen tehokkuus on enemmän perusluonteesta ja työmoraalista kiinni kuin tupakoinnista. Laskelma, jossa lasketaan tupakointiin käytetty teoreettinen aika oletetaan tupakoimattomien työskentelevän vastaavan ajan tehokkaasti, on yksinkertainen, lapsellinen ja epärealistinen. Tämän varmaan tietää jokainen, joka on edes muutamalla työpaikalla työskennellyt...
Gyl sunkka maar oikke met trasikoittim bisi Vanha Rauma iha vaa aikanguluks.
phiit
30.10.2013 13:01:30 (muokattu 30.10.2013 13:03:10)
Laulava Kylätohtori: Perustuu empiriiseen havainnointiin useilla eri työpaikoilla. On ihmisiä, jotka ovat ahkeria ja tekevät paljon töitä sekä on ihmisiä, jotka eivät tee muuta kuin pitävät taukoja ja puuhastelevat jotain. Molemmissa ryhmissä on tupakoivia ja tupakoimattomia.

Ihmisen tehokkuus on enemmän perusluonteesta ja työmoraalista kiinni kuin tupakoinnista. Laskelma, jossa lasketaan tupakointiin käytetty teoreettinen aika oletetaan tupakoimattomien työskentelevän vastaavan ajan tehokkaasti, on yksinkertainen, lapsellinen ja epärealistinen. Tämän varmaan tietää jokainen, joka on edes muutamalla työpaikalla työskennellyt...

Riippuu duunista, ite oon siinä asemassa että seuraan muiden duuneja ja jos joku lorvailee siihen puututaan. Tyhmähän se on työnantaja joka tällasta kattelee ja maksaa palkkaa lorvailijoille.
reative
30.10.2013 13:04:03
mpekkanen: Kyllä....

Saksahan kävi sotaa Neuvostoliittoa vastaan ja samalla littoutuneita esim. (Yhdysvallat ja Englanti), eipä siinä paljoa ole väliä hyökkääkö vai puolustaako kun puolet maailman väestöstä on toisella puolella kuin Saksa.

Mutta olet varmaan iloinen koska Hitlerin suursaksa on EU:n myötä oikeastaan nykyään täysin totta, mihin hän pyrki. Harmi vaan, että joudumme tukemaan talouksia jotka heikommin pärjää. Sehän ei kyllä arjalaiseen ajattelutapaan ainakaan alkujaan kuulunut,mutta nyt olemme maassa jossa suurimmat päätökset tehdään juurikin Saksassa.

Onneksi kuitenkin ihmisarvoa pidetään enemmän arvossa kuin silloin kun se sinun mielestäsi toimi saksassa.
Saksassa lähti muuten keskitysleireille paljon muitakin ihmisiä kuin juutalaisia. Oletko ihan varma, ettet sinä tai kukaan sukulaisesi tai ystäväsi olisi joutunut sinne?

Kyllä tiedä että isän suvun puolelta sinne porukkaa lähti ja varmaan mutsinkin, mutta mitäs sitten?

Mutta nykyisellä Saksalla ja natsi-Saksalla ei ole mitään tekoa keskenään, koska samanlaista poliitikkojen jaskanjauhantaa se on siellä kuin Suomessakin. Aivan samat ongelmat kuin Suomessakin.
Numb
30.10.2013 13:04:32

phiit: Riippuu duunista, ite oon siinä asemassa että seuraan muiden duuneja ja jos joku lorvailee siihen puututaan.

Omasta puolestani voin sanoa, että olen nopea ja tehokas. Mikä johtaa siihen, että teen samat työt nopeammin kuin joku muu. Mikä taas juohtaa siihen, että minulle syntyy myös enemmän luppoaikaa, kun se työ on jo tehty. Yleensä teen siinä jotakin oheistöitä ja -projekteja.

Mun mielestäni sekään ei ole oikein, että jos joku tekee työnsä tehokkaasti, niin siitä saa palkaksi lisää töitä. Silloin pitäis palkkaakin napsutella lisää.
phiit
30.10.2013 13:08:03
Numb: Omasta puolestani voin sanoa, että olen nopea ja tehokas. Mikä johtaa siihen, että teen samat työt nopeammin kuin joku muu. Mikä taas juohtaa siihen, että minulle syntyy myös enemmän luppoaikaa, kun se työ on jo tehty. Yleensä teen siinä jotakin oheistöitä ja -projekteja.

Mun mielestäni sekään ei ole oikein, että jos joku tekee työnsä tehokkaasti, niin siitä saa palkaksi lisää töitä. Silloin pitäis palkkaakin napsutella lisää.

Töitä on erilaisia.. ei voi mitenkää yleistää

Mitenhän tän ketjun sais takas raiteillee :D
Numb
30.10.2013 13:11:01

phiit: Mitenhän tän ketjun sais takas raiteillee :D

Täähän on just keskustelua, että ketjut luisuilee :)
Laulava Kylätohtori
30.10.2013 13:14:15
phiit: Riippuu duunista, ite oon siinä asemassa että seuraan muiden duuneja ja jos joku lorvailee siihen puututaan.

Tuo taitaa olla enemmän poikkeus kuin sääntö? Aika harvassa työpaikassa kytätään työntekijöitä jatkuvasti. Monen näköistä duunia on tullut tehty hanttihommista lähtien, mutta koskaan ei ole omalle kohdalle osunut työpaikkaa, missä työntekijöitä tarkkaillaan jatkuvasti...

Numb: Mun mielestäni sekään ei ole oikein, että jos joku tekee työnsä tehokkaasti, niin siitä saa palkaksi lisää töitä. Silloin pitäis palkkaakin napsutella lisää.

Samaa mieltä. Ja saman tyylistä ongelmaa tuo liika progressio verotuksessa ja muissa maksuissa. Ei se pahemmin kannusta yrittämään, jos elintaso pysyy käytännössä samana, mutta sillä erolla, että maksat itse sen, minkä yhteiskunta maksoi aikaisemmin...
mpekkanen
30.10.2013 13:17:15
reative: Kyllä tiedä että isän suvun puolelta sinne porukkaa lähti ja varmaan mutsinkin, mutta mitäs sitten?

Mutta nykyisellä Saksalla ja natsi-Saksalla ei ole mitään tekoa keskenään, koska samanlaista poliitikkojen jaskanjauhantaa se on siellä kuin Suomessakin. Aivan samat ongelmat kuin Suomessakin.

En tarkoita, että politiikka olisi samaa kuin natseilla aikanaan. Se yhtäläisyys kuitenkin on, että Saksalla on erittäin suuri sananvalta päätöksen teossa moneen muuhun maahan verrattuna EU:ssa.

Eikö sinua yhtään haittaa, että omaisiasi on tapettu ihan turhaan tai se että mummosi sai syövän? Kirjoitit vielä tuosta keuhkosyövästä siihen malliin että mummosi omaa syytä oli kun poltti ja teit selväksi ettei häntäkään ilmeisesti olisi pitänyt hoitaa kun on sen taudin tavallaan itse aiheuttanut?

Etkö tosiaan piittaa omista sukulaisistasi yhtään enempää, vaikka osa on aikoinaan joutunut keskitysleirille?
Laulava Kylätohtori
30.10.2013 13:17:21
mpekkanen: Saksassa lähti muuten keskitysleireille paljon muitakin ihmisiä kuin juutalaisia. Oletko ihan varma, ettet sinä tai kukaan sukulaisesi tai ystäväsi olisi joutunut sinne?

Käsittääkseni suomalaiset eivät kuuluneet puhtaisiin arjalaisiin rotuihin, joten uunin syövereissä olisi tainnut olla matkamme pää. Ja aika kivasti Hitler antoi Suomen Neuvostoliitolle, vaikka oli jonkinnäköistä ystävää olevinaan. Joten voi olla ihan hyvä meidän kannalta, ettei Aatu päässyt toteuttamaan fantasioitaan tuon enempää...
phiit
30.10.2013 13:22:06 (muokattu 30.10.2013 13:24:02)
Laulava Kylätohtori: Tuo taitaa olla enemmän poikkeus kuin sääntö? Aika harvassa työpaikassa kytätään työntekijöitä jatkuvasti. Monen näköistä duunia on tullut tehty hanttihommista lähtien, mutta koskaan ei ole omalle kohdalle osunut työpaikkaa, missä työntekijöitä tarkkaillaan jatkuvasti...

Sääntö ehdottomasti, jokaisella yhteiset säännöt ja niillä mennään. Ei kuitenkaan kyse ole mistään kyttäämisestä vaan siitä että homma toimii.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)