phiit 15.10.2013 09:40:42 | |
---|
Jucciz: Tallenne tsekattu. Aika lohduton olo tuli. Mulle tulee ihan uskomattoman huonot fiilikset tuosta kun Broderick yrittää soittaa Martyn sooloja ja ne ei yksinkertasesti lähe. Eikä siinä edes se, että ei ne tietenkään kuulosta Martyltä, mutta kun nyt näyttäis vähän siltä, että Chris-pojan live-kunto ei oo sillä tasolla, että noita sooloja kannattais lähteä edes yrittämään. D-vire pilaa myös omalla kohdallani tosi paljon fiilistä, mutta se liittyy osittain myös absoluuttiseen sävelkorvaan ja siihen, että nuo biisit on vaan tottunut vuosikaudet kuulemaan levyn alkuperäisvireestä ja nyt kuulokuva sotii vanhaa muistijälkeä vastaan. Rumpusounditkin tuolla tallenteella ovat uskomattoman munattomat - tomisoundit tuovat paikoin mieleen jopa 80-luvun sähkötomit (!). Valitettavasti myös groove loistaa poissaolollaan, mutta se nyt on ollut Droverin kohdalla aina tämä. Nimenomaan alkuperäisellä Countdownilla rumpuosasto groovaa hienosti. Melkeinpä tahtoisin - ja luultavasti pystynkin - unohtamaan kuulemani. Pakko vielä tehostaa unohdusprosessia laittamalla alkuperäinen Countdown (ja nimenomaan se alkuperäinen miksaus) soimaan. Nämä biisit ovat upeita, mutta ilmeisesti tällä hetkellä yksikään kokoonpano maailmassa ei saa niitä kuulostamaan niin hyviltä kuin ne ansaitsisivat. Ei nykyinen Megadeth kyllä muutenkaan ole mulle ollut Megadeth enää vuosikausiin. Liian paljon on tapahtunut muutosta huonompaan suuntaan sekä sävellys- että miehistöpuolella. Siinä mielessä on kyllä pakko myöntää, että odotukset eivät alun perinkään olleet kamalan korkealla, lähinnä tyyliin "tsekataan nyt huvikseen, lähtiskö" - ja eihän se lähtenyt. Vähän synkkää tekstiä - mut eiks metallimusiikin kuulukin olla synkkää, hei! ;) Suurin ongelmanahan tässä on vaan soundit ei pahemmin muu, Drover on hieman liian laidback ja osa biiseistä kaipaisi reippaampaa menoa. Tosin täähän on livetallenne ja itse live tilanteessa meininki eri, tässä se ei vaan täysin välity niinkuin ois toivonu. D-vireestä on musta täysin turha jauhaa, onhan muutki bändit vetäny vanhoja hittejään alemmilla vireillä, näin tekee mm. Metallica ja Alice Cooper nyt päälimmäisenä mieleen tullessa. Toki Eb ois parempi mutta ei tuo omaa korvaa pilaa. CTE Live on hyvä, soundit paskat mutta ei voi minkää, ei tuo siltikään toivoton julkaisu ole :) |
Saunatakki 15.10.2013 14:50:46 | |
---|
"Neuvostoliittolainen työnsankari Igor Vatussalenko lypsi tunnissa 47 seipäällistä heinää. Kuvassa hänen enonsa." - Puavali | "hyi hitto! siideri on homojen kalia" - hemmo |
reaper666 15.10.2013 15:54:46 | |
---|
Saunatakki: Noisecreep listannut kymmenen Megadethin aliarvostetuinta kappaletta: http://noisecreep.com/most-underrated-megadeth-songs/?123 . angry again ja take no prisoners ihan parhaita deth-biisei. Luulin et ne olis hittejä(ainakin take no prisoners) mut et ei sit ollukkaa varmaa. |
Parasite 15.10.2013 15:58:59 | |
---|
20.8.2013 22:54:21 NEVÖ FOGET |
gek0 15.10.2013 16:10:54 | |
---|
Play to Live, Live to Die, Die to Play |
haunted 15.10.2013 16:19:38 | |
---|
reaper666: angry again ja take no prisoners ihan parhaita deth-biisei. Luulin et ne olis hittejä(ainakin take no prisoners) mut et ei sit ollukkaa varmaa. Kylä mun kirjois on hittejä aika vitusti nuo. Pitkästä aikaa törmäsin tähän ilmeisesti Riskisessioden aikoihin kyhättyyn coveri-instrumentaaliin. Hullun tiukka ja hyvä. http://www.youtube.com/watch?v=46MALEk-7cE "Anteeks mulla on pakkoliikkeitä" -Natolasse |
Rauzku 15.10.2013 16:40:43 | |
---|
gek0: Erittäin osuva lista. Itsehän olen sitä mieltä että "My Last Words" sisältää Dethin parhaimman soolon heti "ToS" jälkeen. Ainakin Mustosen paras. Muutenkin biisin viimeset 2min hyvää cannoningia. Enään |
Rhapa 15.10.2013 18:48:10 | |
---|
haunted: Kylä mun kirjois on hittejä aika vitusti nuo. Pitkästä aikaa törmäsin tähän ilmeisesti Riskisessioden aikoihin kyhättyyn coveri-instrumentaaliin. Hullun tiukka ja hyvä. http://www.youtube.com/watch?v=46MALEk-7cE Tämä on vielä sitä aikaa, kun megadeth oli megadeth eikä dave ja ostopojat. |
haunted 22.10.2013 18:14:56 | |
---|
"Anteeks mulla on pakkoliikkeitä" -Natolasse |
Arkka 22.10.2013 18:22:05 | |
---|
|
haunted 22.10.2013 18:56:06 | |
---|
Arkka: Ja Menza. Eli todennäköisesti Megadethiä setissä. Katos, hyvä. "Anteeks mulla on pakkoliikkeitä" -Natolasse |
Arkka 24.10.2013 07:40:42 | |
---|
Ei vissii olekkaan Friedman Metal All Starsissa. Friedmanin fb-sivulta: My mailbox blew up this morning with people asking about a European tour called Metal All Stars, in which my name was listed. Although this looks like a fantastic tour, I know nothing about this tour at all, I do not know who the promoter is, or why he is using my name. I am not involved in this tour whatsoever. The good news is I will definitely be doing a proper tour of Europe and the US in early-mid 2014, and all official info about that will be HERE when it is announced- and that will be very soon. I can not wait to play for you all. Even better news is my new solo album is nearing completion (I`m actually in the studio today working on it), and it is to be the absolute mother of all my solo albums. So if you dig my solo stuff at all, I`m sure you will love it. If you don`t like my solo stuff, wellyou will probably hate it pretty bad Guitar World in the US will run a story about it in next month`s issue. Ok then, back to work!! |
Rhapa 24.10.2013 07:55:01 | |
---|
Nåh, tuskin ketään tuo martin soolotuotanto kiinnostaa. Menis vaan soittelemaan megadethia vaikka playbackina. |
phiit 24.10.2013 08:00:11 | |
---|
Rhapa: Nåh, tuskin ketään tuo martin soolotuotanto kiinnostaa. Menis vaan soittelemaan megadethia vaikka playbackina. Totta munassa kiinnostaa, aina kiinnostanu Megadethin ohella ja loistavaa kamaa sielläkin. |
TTV 24.10.2013 10:54:35 | |
---|
phiit: Totta munassa kiinnostaa, aina kiinnostanu Megadethin ohella ja loistavaa kamaa sielläkin. Kyllä. Toivottavasti tuo Martyn oma kiertue yltää Suomeen kans :-) "Keep the metal scene alive" - Charles Schuldiner (R.I.P.),
"You Love Me" - Dave Mustaine (Long live the King) |
TTV: Kyllä. Toivottavasti tuo Martyn oma kiertue yltää Suomeen kans :-) Martin keikka olisi kyllä ehdoton must-go! Mutta, nämä tällaiset keissit, joissa artisti ei edes tiedä olevansa ns mukana kiertueella, saa ton promoottorin kyllä näyttämään todella naurettavalta ja kaikki uskottavuus loppuu ainakin mun osalta siihen. Saa nähdä toteutuuko koko paska, ei siis sen takia, että Martti ei ole mukana vaan alkoi heti muutenkin epäilyttämään. I'm sorry Dave |
phiit 24.10.2013 14:43:35 | |
---|
Ruutukunkku: Martin keikka olisi kyllä ehdoton must-go! Mutta, nämä tällaiset keissit, joissa artisti ei edes tiedä olevansa ns mukana kiertueella, saa ton promoottorin kyllä näyttämään todella naurettavalta ja kaikki uskottavuus loppuu ainakin mun osalta siihen. Saa nähdä toteutuuko koko paska, ei siis sen takia, että Martti ei ole mukana vaan alkoi heti muutenkin epäilyttämään. Onhan järjestäjä sentään itänaapuristamme |
mrk 24.10.2013 16:23:00 | |
---|
phiit: Onhan järjestäjä sentään itänaapuristamme Kyllähän Masa ja kumppanit tuolla esiintyvät, he vaan eivät tiedä sitä vielä. Kertoohan promoottori emconcert.ru sivuillaan mahtipontisesti, että : "Artists never say "NO" to us without serious cause" http://fi.emconcert.ru/images/aboutcomp/9.jpg "Short On Long Term Goals" |
HaloOfFlies 24.10.2013 17:42:00 (muokattu 24.10.2013 17:42:24) | |
---|
Ruutukunkku: Martin keikka olisi kyllä ehdoton must-go! Mutta, nämä tällaiset keissit, joissa artisti ei edes tiedä olevansa ns mukana kiertueella, saa ton promoottorin kyllä näyttämään todella naurettavalta ja kaikki uskottavuus loppuu ainakin mun osalta siihen. Saa nähdä toteutuuko koko paska, ei siis sen takia, että Martti ei ole mukana vaan alkoi heti muutenkin epäilyttämään. EM Concertshan on ollut alalla jo 20 vuotta. Järjestänyt mm. Alice Cooperin taannoisen Tallinnan-keikan. Out on the street for a living, picture's only begun. Got you under their thumb. |
mrk 24.10.2013 18:27:17 | |
---|
HaloOfFlies: EM Concertshan on ollut alalla jo 20 vuotta. Järjestänyt mm. Alice Cooperin taannoisen Tallinnan-keikan. En tiedä kuinka neuvostomaissa yleensä toimitaan, mutta aikamoista perseilyä laittaa liput myyntiin päivän varoitusajalla ja valheellisilla esintyjätiedoilla. "Short On Long Term Goals" |