Seba 08.10.2013 21:33:37 | |
---|
jaajo2: tein kauppaa 09 mallista ja myyjä väitti et uudet ois huonommin lakattuja eri mikeillä ja liimattu pienemmistä puuosista .mene ja tiijä sitte Se on jo niitä uudempia. Väitän että otelaudan materiaali on isoin muutos, kenties mahongin laatu saattaa olla halvempaa. Pienempiä paloja liimattu: tuskin. Sehän on muutenkin palapeli. Kaula 5 siivua joista 3 mahonkia ja 2 pähkinää vahvikkeena, body on vaan irtosiivet liimattuna läpikaulaan, enkä millään uskoisi että niin pieniä paloja lähdettäisiin liimailemaan vielä jämäpaloista tonnin keppiin. En tiedä mihin muinoin ollut huikea hinta perustui, mielikuviin kai, silloin kun omani ostin käytettynä 800, uusi olisi maksanut 2600. Liian läski hipsteriksi. |
habatushaba 19.10.2013 20:33:03 (muokattu 19.10.2013 20:34:30) | |
---|
|
Seba 20.10.2013 09:01:57 | |
---|
Liian läski hipsteriksi. |
jaajo2 20.10.2013 20:43:09 | |
---|
tuli ostettua 2012 gibsoni oli paljo parempi ku se 09 .näkyy olevan niissäki eroja eri yksilöiden kesken.tykästyin kovasti saundiin ja soitettavuuteen ja pirun kevyt.lähtee vanha fenkun presari myyntiin |
jukkajylli 20.10.2013 23:57:39 | |
---|
jaajo2: tuli ostettua 2012 gibsoni oli paljo parempi ku se 09 .näkyy olevan niissäki eroja eri yksilöiden kesken.tykästyin kovasti saundiin ja soitettavuuteen ja pirun kevyt.lähtee vanha fenkun presari myyntiin Kannattaako myyda? Vai onko sulla paljon bassoja? Se on sanottava thunderbirdista, etta vaikka omani on nyt todella hyvassa saadossa ja muutenkin lienee oikein malliyksilo, en voisi hoittaa keikkojani pelkastaan silla. Siina on oma soundinsa, mutta ei se kylla mikaan "allround"- soitin ole.. sustain on kylla ihan huikee! I'm not the one to blame |
jaajo2 21.10.2013 18:03:11 | |
---|
mul on vielä se vanha palvelia aria pro2 joka ollu mulla jo 30v.pirun hyvä soitin jota en raski myyvä.mut ton tb saundiin tykästyin iha täysillä oikia rokkikone |
jukkajylli 21.10.2013 18:18:22 | |
---|
jaajo2: mul on vielä se vanha palvelia aria pro2 joka ollu mulla jo 30v.pirun hyvä soitin jota en raski myyvä.mut ton tb saundiin tykästyin iha täysillä oikia rokkikone No se onkin huippubasso. Joo, sita ei kannata myyda! I'm not the one to blame |
jukkajylli 21.10.2013 18:22:49 | |
---|
jukkajylli: No se onkin huippubasso. Joo, sita ei kannata myyda! Mulla on ollut kanssa aria pro II jo 30 vuotta. Siinahan on vahan vastaavanlainen kaula lapi rungon- rakenne ku thunderbirdissakin. I'm not the one to blame |
jaajo2 21.10.2013 18:37:39 | |
---|
joo se on hyvä basso en myy sitä sillä taittuu monenlainen musa mut nyt oon innoissani tuon tb kans liekö uutuuden huumaa.tuo vanha fender ei vaan jotenki passaa mun käsiin et se joutas hävittää |
jukkajylli 21.10.2013 19:09:22 | |
---|
jaajo2: fender ei vaan jotenki passaa mun käsii Hoho, ei munkaan. Mutta se on asia, joka saa ihmiset huonolle tuulelle, joten se siita. I'm not the one to blame |
Seba 21.10.2013 19:27:58 | |
---|
Tunska on omiin käsiin paras laite ikinä, mutta soundillisesti se vaan ei istunut enää 5 vuoden jälkeen omiin juttuihin ja pitkin hampain myin pois kun vaihtoehtona oli alkaa modaamaan tai myydä. Nyt jossain välissä tulee uusi versio osin teetettynä, osin itse tehtynä, kunhan joutaa. Liian läski hipsteriksi. |
jaajo2 21.10.2013 19:36:16 | |
---|
ampegin rantiksen läpi soitettuna kuulostaa vaan nii pirun hyvältä |
jaajo2: ampegin rantiksen läpi soitettuna kuulostaa vaan nii pirun hyvältä Kyllä, vaikka itsellä olikin DIY rantis ja svt2pro, niin olihan se rokkiräimeeseen herkkua. Kilinöitå ja kolinoita siitä on turha haaveilla. Liian läski hipsteriksi. |
jaajo2 21.10.2013 20:19:00 | |
---|
onko kukaan vaihtanu takatallaa tb iin. onko sillä paljoa vaikutusta jos vaikka kielet bodin läpi laittas |
Seba 21.10.2013 20:28:09 (muokattu 21.10.2013 20:29:43) | |
---|
jaajo2: onko kukaan vaihtanu takatallaa tb iin. onko sillä paljoa vaikutusta jos vaikka kielet bodin läpi laittas Laitat hipshotin supertonen (vaimikäsenyoli) On 100x parempi kuin orkkis 3-point. Sustainin kasvua voi ihmetellä varsinkin flättien kanssa, se vaan soi, ja soi ja.. Hiton hyvä talla, menee suoraan orkkisreikiin. Ei tarvii porailla reikiä kielille, eikä käyttää superextraüberlong kieliäkään. Liian läski hipsteriksi. |
PasiB 21.10.2013 22:04:10 (muokattu 21.10.2013 22:04:38) | |
---|
jukkajylli: Mulla on ollut kanssa aria pro II jo 30 vuotta. Siinahan on vahan vastaavanlainen kaula lapi rungon- rakenne ku thunderbirdissakin. Samanlainen llöytyy myös omalta seinältä, malli SB-700 ( http://muusikoiden.net/dyn/users/114186.jpg). Soundi ei taida olla ihan sama kuin tunskassa, tosin mulla ei ole ko. vermeestä kokemusta. Turhan vähän tulee Arialla soiteltua nykypäivänä mutta ei oikeastaan haittaa, se on niiin pirun siistissä kunnossa että hyvä vain kun ei tule mitään kolhuja. http://pasib.kuvat.fi/ |
jukkajylli 21.10.2013 22:34:21 | |
---|
PasiB: Samanlainen llöytyy myös omalta seinältä, malli SB-700 (http://muusikoiden.net/dyn/users/114186.jpg). Soundi ei taida olla ihan sama kuin tunskassa, tosin mulla ei ole ko. vermeestä kokemusta. Turhan vähän tulee Arialla soiteltua nykypäivänä mutta ei oikeastaan haittaa, se on niiin pirun siistissä kunnossa että hyvä vain kun ei tule mitään kolhuja. Mun ariat on todella kaytossa kuluneen nakoisia. Hyvin toimivat silti. Soundi on semmoinen nenakas ainakin t-birdiin verrattuna. I'm not the one to blame |
PasiB 21.10.2013 22:49:00 | |
---|
Heh, sen verran rupesi tunska kiinnostamaan että piti presarin myynti-ilmoon lisätä myös vaihto edullisen pään peliin. Minkähänlaisia nuo Epin Pro sarjan kamppeet on verrattuna siihen perusmalliin. http://pasib.kuvat.fi/ |
JussiKoo 22.10.2013 09:03:57 | |
---|
PasiB: Heh, sen verran rupesi tunska kiinnostamaan että piti presarin myynti-ilmoon lisätä myös vaihto edullisen pään peliin. Minkähänlaisia nuo Epin Pro sarjan kamppeet on verrattuna siihen perusmalliin. Mulla on ollut pari Gibsonin TB:tä ja ne harvat Epiphonet, joita olen kokeillut, ovat ihan eri tuntuisia. Kaulaprofiili on Epissä todella halkomainen vs. Gibson. Ja mutuna jäi myös mieleen erilainen kaulabalanssi. Epi tuntui sukeltavan Gibsonia enemmän. Soundieroista en osaa mitään sanoa, koska en testannut koskaan rinnakkain. "Mikä muualla tulkitaan homoeroottiseksi, on bassodadassa vain ryhmähenkeä." (kraaps 03/2010) |
Kefiiri 22.10.2013 09:20:21 | |
---|
JussiKoo: Mulla on ollut pari Gibsonin TB:tä ja ne harvat Epiphonet, joita olen kokeillut, ovat ihan eri tuntuisia. Kaulaprofiili on Epissä todella halkomainen vs. Gibson. Ja mutuna jäi myös mieleen erilainen kaulabalanssi. Epi tuntui sukeltavan Gibsonia enemmän. Soundieroista en osaa mitään sanoa, koska en testannut koskaan rinnakkain. Kuinkas noiden soittimien painot? Varmaan niitä on eri painoisia, mutta Firebird-kitaroista on jäänyt vaikutelma että Epin versiot ovat olennaisesti Gibsonia painavampia. En ole musiikin asiantuntija. |