Aihe: Megadeth
1 2 3 4 5145 146 147 148 149231 232 233 234 235
phiit
07.10.2013 14:37:46 (muokattu 07.10.2013 14:38:19)
Ei tuo CTE live nyt huono kyllä ole, kitarat vähän hiljaa ja ohkanen soundi. Laulutkaan ei kyllä kokonaan ole uudelleen vedetty ja tuntuu ettei ääni mene synkassa kuvan kanssa muutenkaan kaikilta puolin. Aika paha mennä nyt sanomaan varmasti koska mitä noita youtube vetoja kattonu CTE kiertueella niin yhtä hyvin Dave tuntu niissäkin jo vetävän. On tää paras live julkasu sitten Rude Awakeningin, tässä sentään hivenen live fiilistä vs RIP live tai Big Four
Metall1n JuudaS
08.10.2013 08:48:45
Ruutukunkku: Okei. Et siis ole tutustunut vielä 80- ja 90- luvun tuotoksiin. Suosittelen ottamaan työn alle. On todella kovaa kamaa!

Hehheh, taisin liioitella vähän. Megadethin vanhat albumit esim. Peace Sells ovat rautaa, toi 13 albumi on kuin paluu vanhoille ajoille.
"Long Live Rock 'N' Roll", Rainbow
Rauzku
10.10.2013 15:38:58

haunted: Pitrelli / DeGrasso kombo oli tosi hyvä ja munava. The world needs a hero on mun MD kirjois vähintäänkin hyvä levy, hyvillä saundeilla ja tiukasti vedetyillä biiseillä. Motopsychos tulee vähä vaaleenpunasta vaahtoo suusta, mutta seki menee sillain puoliks huumorilla alas. Parempi se levynä on kun nuo uudemmat yhteensä.

DeGrassolla oli kyllä läskit fillit ja Pitrelliki osas bendata.

Suustani pääsi hiljainen nauru tässä kohdassa http://www.youtube.com/watch?v=WXuKi0enVlU&t=3m15s
Enään
trashjones
10.10.2013 16:21:01
Rauzku:

Suustani pääsi hiljainen nauru tässä kohdassa http://www.youtube.com/watch?v=WXuKi0enVlU&t=3m15s

Öheisssaaaaaa
"Kyseisessä kappaleessa myös James Hetfield soittaa kitaraansa ns. "ylös-alas" -näppäilytyylillä." - Wikipedia
Super-Jari
10.10.2013 18:47:52
Rauzku: DeGrassolla oli kyllä läskit fillit ja Pitrelliki osas bendata.

Ihan kamalaa tuo Daven laulu.
Kampela77
10.10.2013 18:57:36 (muokattu 10.10.2013 18:59:23)
Vasara: Ihan kamalaa tuo Daven laulu.

Ihan niin kuin vääntäisi torttua housuihinsa. Välillä sitten vetää enkelimäisen kauniisti ja heleästi korkealta kunnes taas alkaa pusertamaan jöötiä.
Interviewer: "So Frank, you have long hair. Does that make you a woman?" Frank Zappa: "You have a wooden leg. Does that make you a table?"
Rhapa
10.10.2013 19:28:41
Eheihhhhelvetti...

Vaikea pidätellä naurua kuunnellessa noita mikki hiiri ääniä. Tosiaan, tuo ilmekin on välillä kuin paskaa pönnäisi tietäen, että eihän sieltä suolesta taaskaan mitään tule. Saatanan ummetus.
Arkka
11.10.2013 00:04:31

Ai mitä.. Mustaine paska laulaja? Tervetuloa Megadethin pariin. Me muut luultiin että se on yks vitun satakieli.

Ei tää (onneksi) mikään idols ole, joten ainakin henkilökohtaisesti katsoisin mieluummin niitä onnistumisia..

..vaikka vanhempiakin:
http://www.youtube.com/watch?v=LSYl6A-KLVU
Jucciz
11.10.2013 00:32:56
Arkka: Ai mitä.. Mustaine paska laulaja? Tervetuloa Megadethin pariin. Me muut luultiin että se on yks vitun satakieli.

Ei tää (onneksi) mikään idols ole, joten ainakin henkilökohtaisesti katsoisin mieluummin niitä onnistumisia..

..vaikka vanhempiakin:
http://www.youtube.com/watch?v=LSYl6A-KLVU

Toi on kyllä rautainen keikka rautaiselta aikakaudelta.

Vaan mikä on ensifiilis Countdown-keikkajulkaisusta? Kellään tiivistä raporttia/analyysiä?
Jos kevyen musiikin nuotinkirjoitus ja komppilaput kiinnostavat, tutustu ihmeessä sivustooni: Lappu soimaan!
TTV
11.10.2013 06:30:36
Jucciz:
Vaan mikä on ensifiilis Countdown-keikkajulkaisusta? Kellään tiivistä raporttia/analyysiä?

Tuossahan sitä on pari sivua sekalaisia mielipiteitä heitelty. Mun mielestä CtE live on paskin Megadethin livetuotos aikoihin. Vireenalennus ja miksaus tekevät musasta muhjua ja siihen sitten päälle Daven vaihteleva laulukorkeus, niin voivoivoi. Itse olisin toivonut just näille biiseille normaalivirettä ja loppuun asti hierottuja vokaaleita, sillä nämä biisit ovat niin helmiä, että ansaitsisivat vain parasta.
"Keep the metal scene alive" - Charles Schuldiner (R.I.P.), "You Love Me" - Dave Mustaine (Long live the King)
Jucciz
11.10.2013 10:57:54
TTV: Tuossahan sitä on pari sivua sekalaisia mielipiteitä heitelty. Mun mielestä CtE live on paskin Megadethin livetuotos aikoihin. Vireenalennus ja miksaus tekevät musasta muhjua ja siihen sitten päälle Daven vaihteleva laulukorkeus, niin voivoivoi. Itse olisin toivonut just näille biiseille normaalivirettä ja loppuun asti hierottuja vokaaleita, sillä nämä biisit ovat niin helmiä, että ansaitsisivat vain parasta.

Harmin paikka jos näin on. Paras levy kuitenkin.
Jos kevyen musiikin nuotinkirjoitus ja komppilaput kiinnostavat, tutustu ihmeessä sivustooni: Lappu soimaan!
Röntgen-Jeesus
11.10.2013 13:29:15

Ei mua haittais jos vokaalit ois Mikki Hiiri- meininkiä mutta tässä mennään nyt Mortti & Vertti- osastolle. Noh, biisit ovat edelleen rautaa.
Quru: Kaikki musiikki on ihan perseestä.
TTV
11.10.2013 18:09:43
Jucciz: Harmin paikka jos näin on. Paras levy kuitenkin.

Kyllä ja CtE:n parhauden takia olisinkin toivonut tälle livelle todellista laatua. No, onneksi biisit voi kuunnella levyiltä :-)
"Keep the metal scene alive" - Charles Schuldiner (R.I.P.), "You Love Me" - Dave Mustaine (Long live the King)
phiit
13.10.2013 15:27:48 (muokattu 13.10.2013 15:28:15)
Nytkun muutaman kerran tuon CTE liven kattonu ja sisäistäny niin helvetin hyvähän se on, ainoa miinus oikeastaan soundit jotka on ns. linjasoundia aika kuivina vielä ilmeisesti vedetty sisään. Bändi vetää hyvin ja Dave laulaa hyvin. Ääni ei ihan synkassa mene mutta hienosti vetää, en ymmärrä tuota valitusta.

Tuossa kokonainen viikontakainen keikka Chilestä ja aika turha valittaa lauluista kyllä yhtään: http://www.youtube.com/watch?v=qNvLFqXOiII#t=66

D vire näköjään auttaa paljon ja siihenkin tottu alle 10 sekunnissa.
Bobana
14.10.2013 00:14:48
Rauzku: DeGrassolla oli kyllä läskit fillit ja Pitrelliki osas bendata.

No voi vittu ei. Keneltä pitää pyytää anteeksi? Itse et ainakaan soita näköjään muuta kun cd:tä kotonas ja välillä suutas steissillä.
Cujo: Isä soitti ja kertoi ostaneensa kolme lammasta ja sähköurut. Se kyllä aina tietää, mihin rahansa laittaa.
Rauzku
14.10.2013 15:53:56

Bobana: No voi vittu ei. Keneltä pitää pyytää anteeksi? Itse et ainakaan soita näköjään muuta kun cd:tä kotonas ja välillä suutas steissillä.

Minulle EI vittuilla
Enään
Super-Jari
15.10.2013 06:01:04
Jucciz: Tallenne tsekattu. Aika lohduton olo tuli.

Mulle tulee ihan uskomattoman huonot fiilikset tuosta kun Broderick yrittää soittaa Martyn sooloja ja ne ei yksinkertasesti lähe. Eikä siinä edes se, että ei ne tietenkään kuulosta Martyltä, mutta kun nyt näyttäis vähän siltä, että Chris-pojan live-kunto ei oo sillä tasolla, että noita sooloja kannattais lähteä edes yrittämään.

D-vire pilaa myös omalla kohdallani tosi paljon fiilistä, mutta se liittyy osittain myös absoluuttiseen sävelkorvaan ja siihen, että nuo biisit on vaan tottunut vuosikaudet kuulemaan levyn alkuperäisvireestä ja nyt kuulokuva sotii vanhaa muistijälkeä vastaan.

Rumpusounditkin tuolla tallenteella ovat uskomattoman munattomat - tomisoundit tuovat paikoin mieleen jopa 80-luvun sähkötomit (!). Valitettavasti myös groove loistaa poissaolollaan, mutta se nyt on ollut Droverin kohdalla aina tämä. Nimenomaan alkuperäisellä Countdownilla rumpuosasto groovaa hienosti.

Melkeinpä tahtoisin - ja luultavasti pystynkin - unohtamaan kuulemani. Pakko vielä tehostaa unohdusprosessia laittamalla alkuperäinen Countdown (ja nimenomaan se alkuperäinen miksaus) soimaan. Nämä biisit ovat upeita, mutta ilmeisesti tällä hetkellä yksikään kokoonpano maailmassa ei saa niitä kuulostamaan niin hyviltä kuin ne ansaitsisivat.

Ei nykyinen Megadeth kyllä muutenkaan ole mulle ollut Megadeth enää vuosikausiin. Liian paljon on tapahtunut muutosta huonompaan suuntaan sekä sävellys- että miehistöpuolella. Siinä mielessä on kyllä pakko myöntää, että odotukset eivät alun perinkään olleet kamalan korkealla, lähinnä tyyliin "tsekataan nyt huvikseen, lähtiskö" - ja eihän se lähtenyt.

Vähän synkkää tekstiä - mut eiks metallimusiikin kuulukin olla synkkää, hei! ;)

Hyvää tekstiäpäs. CtE best.
teukka
15.10.2013 08:16:55
Kyl mua on jo vuosia vituttanut tämä Megadethin touhu. Daven ääni mättää, tehdään hirveetä vauhtia levyjä ja paskoja sellasia. Tai sitten soitetaan unplugged joku levyllinen(?) biisejä, SAMOIN kuin säröllä vedettäs?? Kitarat naulaan jo!
Ellefsonille pitää antaa pisteet kun on jälleen Jackson-mies....
Siis onko muita kuin V-mäisiä kitaroita?
Basil79
15.10.2013 08:58:50 (muokattu 15.10.2013 09:09:25)
Hei, mitä jos te inisijät lopetatte Megadethin kuuntelun. Se ei kai ole teiltäpois, jos me jotkut edelleen nautimme Daven uusimmistakin sävellyksistä. En sano tätä sillä, etteikö saa kritisoida, mutta tuo sama levy on soinut näillä inisijöillä jo sen 5 vuotta. Päästäkää irti niin helpottaa.

Tuntuu, että ihmisillä on hirveä tarve purkaa negatiivisia asioita olise forum mikä tahansa. Megadeth forum tuntuu olevan yksi hyvä sellainen ja musiikki yleensäkin, on se vaan raskasta, että ihmiset muuttuu ja vanhenee, jopa Dave Mustaine.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)